Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2024 році
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2023-12-14-020410-a 82647ab2043549ba92c11fe9fb2c1665
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Шевченко

+380972248925 ukrmiskrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24884653
Вебсайт: https://ukrainska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Обухівський р-н місто Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА будинок 1
Контактна особа: Олексій Шевченко
+380972248925
ukrmiskrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2023 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2024 році
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 16:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 грудня 2023 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2023 16:55
Тендерна документація за Особливостями.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-03-000003 ● 8abc5aae13864d24821140a2598c77da
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2024 10:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.01.2024 № 1
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-14-020410-a 14.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-03 15:20:33

Надання пояснення на Рішення про початок моніторингу від 02.01.2024 року


Закупівля здійснена у рамках міської цільової Програми розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки (далі – Програма), затвердженої рішенням тринадцятої (позачергової) сесії Української міської ради VIII скликання від 06.12.2021 року № 416 зі змінами відповідно до рішення тридцять третьої сесії Української міської ради восьмого скликання від 30.11.2023 року № 230.
Додатком до Програми, а саме пунктом 6 передбачено здійснення послуг прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади. У відповідності до пункту 6 спеціалісти відділу благоустрою управління розвитку інфраструктури здійснюють постійний огляд та розрахунок для необхідності утримання вулиць та доріг населених пунктів. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2024 рік, з урахуванням технічних, якісних і кількісних характеристик складено інвесторський кошторис в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії) в якому застосовані Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та території України № 281 від 01.11.2021 р.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://ukrainska-gromada.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/poslugy-z-prybyrannya-ta-pidmitannya-vulycz.pdf
До пояснення додаємо Рішення тридцять третьої сесії восьмого скликання від 30.11.2023 року №230.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2024-01-12 16:33:11

Запит про надання інформації

Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що Замовником через електронну систему публічних закупівель оприлюднено пояснення з власної ініціативи від 03.01.2024, відповідно до яких зазначено, що на вебсайті Замовника (за посиланням https://ukrainska-gromada.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/poslugy-z-prybyrannya-ta-pidmitannya-vulycz.pdf) розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування). Так, відповідно до Обґрунтування, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: метод порівняння ринкових цін, з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Замовника.
З огляду на викладене, прошу надати інформацію та її документальне підтвердження, щодо здійснення порівняння ринкових цін за предметом закупівлі, на UA-2023-12-14-020410-a, а також надати розрахунок орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Замовника.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-01-17 17:10:45

Надання відповіді на Запит про надання інформації ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 12.01.2024 року.


Виконавчим комітетом Української міської ради 14.12.2023 року було оголошено закупівлю Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2024 році, код за ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, за процедурою відкриті торги з особливостями.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінвми) (далі – Закон), визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Замовником, на етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було використано Метод порівняння ринкових цін (було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах в електронній системі закупівель "Prozorro") з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Замовника та з урахуванням потреб минулих років, а саме були використані ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, а саме:

З/п Замовник Код
ЄДРПОУ Предмет закупівлі Код
ДК 021:2015 Рік
закупівлі Закупівельна ціна
1. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування) 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2021 790 000,00 грн
1.1. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування від снігу та криги, посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу 2021 1 395 000,00 грн
1.2. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2021 2 900 000,00 грн
1.3. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів) 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2021 1 769 118,00 грн
1.4. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги по прибиранню території міста вручну двірниками) 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиц 2021 1 892 600,00 грн
1.5. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання снігу і посипка піщано-соляною сумішшю доріг та тротуарів 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу 2021 230 718,98 грн
Загальна сума: 8 977 436,98 грн
2. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2022 році 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2022 10 699 000,00 грн
2.1. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
2022 700 000,00 грн
2.2. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування) 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2022 158 000,00 грн
2.3. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування від снігу та криги, посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу 2022 279 000,00 грн
2.4. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування. 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2022 580 000,00 грн
Загальна сума: 12 416 000,00 грн
3. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2023 14 999 935,20 грн
Загальна сума: 14 999 935,20 грн

Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування.
Зазначимо, що оголошена Замовником очікувана вартість за предметом закупівлі Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2024 році, код за ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць - 14 000 000,00 грн. з ПДВ, остаточна ціна пропозиції закупівлі за якою було підписано договір з переможцем відкритих торгів з особливостями - 11 999 793,9 грн з ПДВ.
Принцип максимальної економії Замовником дотримано.
Зауважимо, що відповідно до роз’яснень МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, способи розрахунку очікуваної вартості не є вичерпними, вибір способу та визначення очікуваної вартості здійснюється Замовником самостійно. Методика є примірною , має рекомендаційний характер, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Джерело:
1) https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=7615409c-fd23-4a8b-9297-501c6842ce30

2) https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4ddd00a6-b25c-4b71-bec7-4e80c8ae93ca&lang=uk-UA

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси" 11 999 793,90
UAH з ПДВ
11 999 793,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 грудня 2023 10:26
Електронний підпис
28 грудня 2023 10:26
НАЗК-юр.особа.pdf.p7s
28 грудня 2023 10:26
НАЗК-посадова особа.pdf.p7s
28 грудня 2023 10:26
НАЗК-юр.особа.p7s
28 грудня 2023 10:26
НАЗК-посадова особа.p7s
28 грудня 2023 10:26
НАЗК-юр.особа.pdf
28 грудня 2023 10:26
НАЗК-посадова особа.pdf
26 грудня 2023 16:56
Електронний підпис
26 грудня 2023 14:52
Електронний підпис
26 грудня 2023 14:52
2. Сертифікат ISO 9001 - 2018.pdf
26 грудня 2023 14:52
2. Сертифікат ISO 9001 - 2015.pdf
21 грудня 2023 17:17
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:17
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:17
11. Локальний кошторис.pdf
21 грудня 2023 17:17
11. Дефектний акт.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:17
11. Дефектний акт.pdf
21 грудня 2023 17:17
11. Договірна ціна.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:17
11. Договірна ціна.pdf
21 грудня 2023 17:17
11. Об'єктний кошторис.pdf
21 грудня 2023 17:01
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:01
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:00
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:00
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:00
11. Договірна ціна.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:00
11. Договірна ціна.pdf
21 грудня 2023 17:00
1. Довідка (мова).pdf
21 грудня 2023 17:00
1. Довідка (мова).pdf.p7s
21 грудня 2023 17:00
11. Об'єктний кошторис.pdf
21 грудня 2023 17:00
Уставні Статут.pdf
21 грудня 2023 17:00
11. Дефектний акт.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:00
11. Дефектний акт.pdf
21 грудня 2023 17:00
Уставні Статут.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:00
Додаток 2 Сертифікат ISO.pdf
21 грудня 2023 17:00
Уставні Виписка з ЄДР.pdf
21 грудня 2023 17:00
11. Локальний кошторис.pdf
21 грудня 2023 17:00
Додаток 1 п. 2 ФОТО АВТО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси"
#32152706
Переможець 11 999 793,90
UAH з ПДВ
27 грудня 2023 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2023 12:04

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1) Згідно пп.2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п.1 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 1 до тендерної документації: «Учасник повинен мати в наявності сортувальні лінії, як необхідну складова процесу благоустрою в контексті сміття (фотопідтвердження надання послуги з точний адресою місцезнаходження)». Учасник, на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції, не підтвердив наявності сортувальні лінії, як необхідну складова процесу благоустрою в контексті сміття (фотопідтвердження надання послуги з точною адресою місцезнаходження) згідно пп.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, підтвердити наявність сортувальних ліній, як необхідну складова процесу благоустрою в контексті сміття, надати фотопідтвердження надання послуги з точною адресою місцезнаходження згідно пп.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2) Згідно з Додатком 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація»: «Діяльність Учасника повинна бути сертифікована та відзначена згідно законодавства: наявність дозвільної документації на проведення даного виду діяльності згідно Законодавства України, в тому числі ОВНС; сертифікація ISO 9001 – 2015». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Висновок державної екологічної експертизи по матеріалам «Оцінка впливу на навколишнє середовище» «Реконструкція виробничої бази ПП «Обухівміськвторресурси» в м. Обухів по вул. Київська, 21» від 15.12.2017 р. №06.2-04/7001, Висновок державної екологічної експертизи по матеріалам «Оцінка впливу на навколишнє середовище» «Реконструкція виробничої бази ПП «Обухівміськвторресурси» по вул. Промисловій, 6 в м. Обухів Київської області» від 15.12.2017 р. №06.2-04/7002 та надано сертифікат ISO 9001 – 2015, строк дії якого закінчився 19 березня 2023 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, дозвільну документацію на проведення даного виду діяльності згідно Законодавства України та чинний сертифікат ISO 9001 – 2015 згідно з Додатком 2 до тендерної документації.

Документи

27 грудня 2023 15:51
Довідка НАЗК
27 грудня 2023 15:51
Електронний підпис
27 грудня 2023 15:48
Протокол №240.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2023 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси"
#32152706
11 999 793,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2023 15:51
Довідка НАЗК
27 грудня 2023 15:51
Електронний підпис
27 грудня 2023 15:48
Протокол №240.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2024 11:56
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
15 жовтня 2024 11:54
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 16:58
Договір №3.pdf укладений
08 січня 2024 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізітів Учасника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML