Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Вебсайт: | https://ukrainska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Обухівський р-н місто Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА будинок 1 |
Контактна особа: |
Олексій Шевченко +380972248925 ukrmiskrada@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 16:55 |
Тендерна документація за Особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-03-000003 ● 8abc5aae13864d24821140a2598c77da
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 10:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.01.2024 № 1
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-14-020410-a 14.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-03 15:20:33
Надання пояснення на Рішення про початок моніторингу від 02.01.2024 року
Закупівля здійснена у рамках міської цільової Програми розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 роки (далі – Програма), затвердженої рішенням тринадцятої (позачергової) сесії Української міської ради VIII скликання від 06.12.2021 року № 416 зі змінами відповідно до рішення тридцять третьої сесії Української міської ради восьмого скликання від 30.11.2023 року № 230.
Додатком до Програми, а саме пунктом 6 передбачено здійснення послуг прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади. У відповідності до пункту 6 спеціалісти відділу благоустрою управління розвитку інфраструктури здійснюють постійний огляд та розрахунок для необхідності утримання вулиць та доріг населених пунктів. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2024 рік, з урахуванням технічних, якісних і кількісних характеристик складено інвесторський кошторис в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії) в якому застосовані Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та території України № 281 від 01.11.2021 р.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://ukrainska-gromada.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/poslugy-z-prybyrannya-ta-pidmitannya-vulycz.pdf
До пояснення додаємо Рішення тридцять третьої сесії восьмого скликання від 30.11.2023 року №230.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-01-12 16:33:11
Запит про надання інформації
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено, що Замовником через електронну систему публічних закупівель оприлюднено пояснення з власної ініціативи від 03.01.2024, відповідно до яких зазначено, що на вебсайті Замовника (за посиланням https://ukrainska-gromada.gov.ua/wp-content/uploads/2020/07/poslugy-z-prybyrannya-ta-pidmitannya-vulycz.pdf) розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування). Так, відповідно до Обґрунтування, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовувалась Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: метод порівняння ринкових цін, з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Замовника.
З огляду на викладене, прошу надати інформацію та її документальне підтвердження, щодо здійснення порівняння ринкових цін за предметом закупівлі, на UA-2023-12-14-020410-a, а також надати розрахунок орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-17 17:10:45
Надання відповіді на Запит про надання інформації ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) від 12.01.2024 року.
Виконавчим комітетом Української міської ради 14.12.2023 року було оголошено закупівлю Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2024 році, код за ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, за процедурою відкриті торги з особливостями.
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінвми) (далі – Закон), визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
Замовником, на етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було використано Метод порівняння ринкових цін (було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах в електронній системі закупівель "Prozorro") з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення прибирання території Замовника та з урахуванням потреб минулих років, а саме були використані ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних послуг, а саме:
З/п Замовник Код
ЄДРПОУ Предмет закупівлі Код
ДК 021:2015 Рік
закупівлі Закупівельна ціна
1. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування) 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2021 790 000,00 грн
1.1. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування від снігу та криги, посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу 2021 1 395 000,00 грн
1.2. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2021 2 900 000,00 грн
1.3. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів) 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2021 1 769 118,00 грн
1.4. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги по прибиранню території міста вручну двірниками) 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиц 2021 1 892 600,00 грн
1.5. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання снігу і посипка піщано-соляною сумішшю доріг та тротуарів 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу 2021 230 718,98 грн
Загальна сума: 8 977 436,98 грн
2. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2022 році 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2022 10 699 000,00 грн
2.1. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
2022 700 000,00 грн
2.2. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування) 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2022 158 000,00 грн
2.3. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування від снігу та криги, посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу 2022 279 000,00 грн
2.4. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування. 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2022 580 000,00 грн
Загальна сума: 12 416 000,00 грн
3. Виконавчий комітет Української міської ради 24884653 Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2023 році 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць 2023 14 999 935,20 грн
Загальна сума: 14 999 935,20 грн
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування.
Зазначимо, що оголошена Замовником очікувана вартість за предметом закупівлі Прибирання доріг, тротуарів, місць загального користування, прибирання снігу та посипка піщано-сольовою сумішшю доріг та тротуарів на території Української міської територіальної громади у 2024 році, код за ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць - 14 000 000,00 грн. з ПДВ, остаточна ціна пропозиції закупівлі за якою було підписано договір з переможцем відкритих торгів з особливостями - 11 999 793,9 грн з ПДВ.
Принцип максимальної економії Замовником дотримано.
Зауважимо, що відповідно до роз’яснень МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, способи розрахунку очікуваної вартості не є вичерпними, вибір способу та визначення очікуваної вартості здійснюється Замовником самостійно. Методика є примірною , має рекомендаційний характер, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Джерело:
1) https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&isSpecial=True&id=7615409c-fd23-4a8b-9297-501c6842ce30
2) https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4ddd00a6-b25c-4b71-bec7-4e80c8ae93ca&lang=uk-UA
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси" |
11 999 793,90
UAH з ПДВ
|
11 999 793,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Обухівміськвторресурси" #32152706 |
Переможець |
11 999 793,90
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2023 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 11:56
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
15 жовтня 2024 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 16:58
|
Договір №3.pdf | укладений |
08 січня 2024 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізітів Учасника |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |