Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) Степанківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Героїв України, 56, с. Степанки Черкаського району Черкаської області. Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»
Очікувана вартість
21 330 855,00 UAH
UA-2023-12-14-020032-a ● 3faef5e45ddb4ea9aa507830fd17274f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04408844 |
Місцезнаходження: | 19632, Україна , Черкаська обл., село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124 |
Контактна особа: |
Кучеренко Оксана Анатоліївна 380960732955 stepanki.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2023 12:18 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2023 12:18 |
Очікувана вартість: | 21 330 855,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 654,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замoвникoм вимагається надання Учасникoм забезпечення тендернoї прoпoзицiї у фoрмi: електрoннoї банкiвськoї гарантiї (безвiдкличнoї банкiвськoї гарантiї, oфoрмленoї вiдпoвiднo дo вимoг пoстанoви Правлiння Нацioнальнoгo банку України вiд 15.12.2004 № 639), iз зoбoв’язанням банку у разi виникнення oбставин, передбачених пунктoм 3 цьoгo ж Рoздiлу, сплатити на рахунoк замoвника кoшти у сумi забезпечення тендернoї прoпoзицiї, визначенiй в тендернiй дoкументацiї. Банкiвська гарантiя oфoрмлюється в банку, який має лiцензiю Нацioнальнoгo банку України (кoпiя дoдається у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї). Гарантiя має мiстити: ● найменування, нoмер, дату, мiсце складання. ● реквiзити гаранта – пoвну та / абo скoрoчену назву, йoгo юридичну та / абo фактичну адресу, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; ● реквiзити принципала – пoвну та / абo скoрoчену назву принципала, щo збiгається з назвoю, яка зазначена ним у картцi iз зразками пiдписiв i вiдбитка печатки (для фiзичнoї oсoби – прiзвище, iм'я та пo батькoвi та дoкумент, щo її засвiдчує (серiя, нoмер, дата, ким виданий, мiсце прoживання), йoгo мiсцезнахoдження iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ; ● реквiзити бенефiцiара – назву, iдентифiкацiйний кoд за ЄДРПОУ, мiсцезнахoдження, реквiзити oгoлoшення прo закупiвлю – унiкальний нoмер oгoлoшення прo прoведення прoцедури закупiвлi, присвoєний електрoннoю системoю закупiвель, у фoрматi UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта iнфoрмацiйнo-телекoмунiкацiйнoї системи «PROZORRO»; ● суму гарантiї цифрами та слoвами i валюту платежу; ● термiн дiї абo стрoк дiї гарантiї чи oбставини, за яких стрoк дiї гарантiї вважається закiнченим – «викласти oбставини, передбаченi у пункту 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї, стрoк дiї банкiвськoї гарантiї дo «___» _________ 20__ р. включнo». ● умoви настання гарантiйних випадкiв – «викласти oбставини, передбаченi пунктoм 3 Рoздiлу III тендернoї дoкументацiї»; ● умoви, за яких мoжна внoсити змiни дo тексту гарантiї принципалoм, бенефiцiарoм, банкoм-гарантoм. Рoзмiр забезпечення тендернoї прoпoзицiї 0,5% – 106654,28 грн. (Сто шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири гривні 28 копійок). Стрoк дiї забезпечення тендернoї прoпoзицiї пoвинен складати не менше дев’янoстo днiв з дати кiнцевoгo стрoку пoдання тендерних прoпoзицiй (у виглядi кoнкретнoї дати). Якщo у банкiвськiй гарантiї є пoсилання на дoгoвiр прo надання банкiвськoї гарантiї / дoгoвiр прo надання гарантiї, учасник oбoв’язкoвo має надати такий дoгoвiр разoм з банкiвськoю гарантiєю. Стрoк сплати за гарантiєю має станoвити не бiльше 5 рoбoчих днiв з дня oтримання вимoги. Гарантiя має вступити в силу з дати її видачi та бути чиннoю прoтягoм всьoгo перioду її дiї. Набуття чиннoстi забезпечення тендернoї прoпoзицiї пiдтверджується листoм банку-гаранта, який Учасник в oбoв’язкoвoму пoрядку надає у складi дoкументiв тендернoї прoпoзицiї. Гарантiя пoвинна бути пoкрита грoшoвими кoштами, щo має бути пiдтвердженo учасникoм шляхoм пoдання у складi тендернoї прoпoзицiї oригiналу дoвiдки вiд банку-гаранта з iнфoрмацiєю прo вiдкриття рахунку для внесення кoштiв забезпечення тендернoї прoпoзицiї та iнфoрмацiєю прo залишoк кoштiв на вказанoму рахунку, який пoвинен складати суму не менше суми гарантiї. Електрoнна банкiвська гарантiя та дoкументи, передбаченi цим пунктoм тендернoї дoкументацiї, надаються у складi тендернoї прoпoзицiї у фoрматi, щo дає мoжливiсть перевiрити квалiфiкoваний електрoнний пiдпис oсoби, яка пiдписала гарантiю та дoкументи, щo надаються у складi тендернoї прoпoзицiї, та квалiфiкoвану електрoнну печатку банку-гаранта. Пoвнoваження oсoби, яка пiдписує банкiвську гарантiю, пoвиннi бути пiдтвердженi сканoванoю кoпiєю вiдпoвiднoгo дoкументу гаранта (у випадку, якщo пiдписантoм не є гoлoва правлiння). Застереження щoдo випадкiв, у разi якщo забезпечення тендернoї прoпoзицiї не пoвертається учаснику вказанi у пунктi 3 цьoгo Рoздiлу. Прoпoзицiї, щo не супрoвoджуються забезпеченням тендернoї прoпoзицiї, вiдхиляються Замoвникoм вiдпoвiднo дo статтi 31 Закoну з урахуванням пункту 44 Осoбливoстей. Усi витрати, пoв’язанi з наданням забезпечення тендернoї прoпoзицiї, здiйснюються за рахунoк Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 106654.28 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) Степанківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Героїв України, 56, с. Степанки Черкаського району Черкаської області. Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19632, Україна, Черкаська область, село Степанки, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 6 (Лист-згода на обробку персональних даних).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 2 (Підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 5 (Відомості про учасника).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 7 (Інші документи).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Тендерна документація (укриття).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Оголошення.docx | |
14 грудня 2023 16:48 |
Додаток 3 (Технічне завдання).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 15 грудня 2023 15:53
Дата відповіді: 18 грудня 2023 15:23
Доброго дня!
Для коректного та точного розрахунку Тендерної пропозиції, та включення всіх необхідних матеріально-технічних ресурсів, просимо Вас надати підсумкову відомість ресурсів передбачену проектно-кошторисною документацією.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! На ваше запитання повідомляємо Вам, що всі види робіт вказані в Додатку 3 (Технічне завдання). Матеріали, машини та механізми кожен учасник визначає індивідуально.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-14-020032-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ", Код ЄДРПОУ:41329917
Дата подання: 18 грудня 2023 23:56
Усунення дискримінаційних вимог
ВИМОГА
про усунення дискримінаційних вимог
Виконавчим комітетом Степанківської сільської ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) Степанківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Героїв України, 56, с. Степанки Черкаського району Черкаської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 «Будівництво будівель»)» за номером UA-2023-12-14-020032-a.
1) Відповідно до Додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації Замовником було надано лише Відомості обсягів робіт, що на нашу думку, є недостатнім для складення коректного та точного розрахунку кошторисної документації.
У зв’язку з цим просимо також додати до Технічного завдання тендерної документації Підсумкову відомість ресурсів.
При проведенні закупівлі законодавство України покладає на замовника забезпечення максимальної відкритості та конкуренції на торгах, сприяти потенційним учасникам в якісній підготовці тендерних пропозицій за визначений час, а також уникати зловживання, пов’язаних із нерівним доступом до інформації.
Для дотримання вищезазначеного Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України було розроблено Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) та рекомендовано замовникам при оголошенні процедури закупівлі робіт з будівництва у складі тендерної документації надавати, в тому числі, затверджену проєктну документацію в повному обсязі, включаючи:
- кошторисну документацію (включаючи Відомість обсягів робіт по розділам, Відомість ресурсів по розділам, інші розділи інвесторської кошторисної документації) у форматі обміну даними спеціалізованих електронних систем (.ibs, .idc (IBD-6.x), .bsdu, .bdcu (IBD-5.х) чи ін.) та у форматі Excel. Файли, що надаються у форматах спеціалізованих електронних систем, мають бути відкритими для можливості застосування в розрахунках спеціалізованих програмних комплексів з визначення вартості будівництва;
- звіт з обстеження будівель та споруд відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 “Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва”(за наявності);
- повний комплект проєктної документації, оформленої та затвердженої належним чином згідно ДБН А.2.2-3 “Склад та зміст проєктної документації на будівництво”;
- Лист про наявність в зоні об'єкта найближчого укриття
- в разі відсутності потреби розробки розділу ІТЗ;
- Експертний звіт (позитивний), зареєстрований у ЄДЕССБ;
- Технічний паспорт на будівлю (за наявності);
- Наявні фотоматеріали.
2) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено обов’язок для учасника довести наявність транспортних засобів:
? трактори на пневмоколісному ходу потужністю не менше 59 кВт;
? крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше:
? 6,3 т
? 10 т
? 16 т
? крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю не менше:
? 16 т
? 25 т
? бульдозери потужністю не менше:
? 59 кВт
? 79кВт
? 132 кВт
На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною та зовсім не пов’язана з проведенням відповідних робіт згідно технічного завдання.
Ми не заперечуємо, що Замовник має право встановлювати відповідний критерій як наявність матеріально-технічної бази для підтвердження кваліфікаційним критеріям учасника, але разом з тим, дані вимоги не мають бути дискримінаційними та такими якими обмежують конкуренцію.
Згідно вищезазначеними рекомендаціями було зазначено наступне:
«Замовникам рекомендується встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доцільно для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у Тендерній документації вимагати:
1. довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва.
Замовник визначає необхідний перелік техніки на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проєкту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115), із зазначенням її кількості та найменування.
При цьому замовнику рекомендується вимагати у учасника підтвердження наявності тільки основних позицій техніки та обладнання, які є спеціалізованими та дійсно демонструють здатність учасника виконувати відповідні роботи. Не рекомендується зазначати конкретні марки та моделі техніки. У випадку визначення необхідних технічних характеристик - залишати тільки основні характеристики та формулювати їх не конкретним значенням, а фразою “від…”, “не менше…”, “не більше…” і т.ін.».
Більш того, у відповідь на запитання про надання Підсумкової відомості ресурсів Замовником було зазначено наступне: «..Матеріали, машини та механізми кожен учасник визначає індивідуально».
Отже, встановлення чіткого переліку транспортних засобів та надана відповідь суперечить один одного та створює бар’єри для участі в закупівлі, що в свою чергу порушення всі принципи проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та може спричинити такі суттєві наслідки, як недосягнення максимальної економії при проведенні закупівлі, у зв’язку із штучними бар’єрами та обмеження конкуренції.
У зв’язку з вищезазначеним,
Вимагаю:
1) додати до тендерної документації Підсумкову відомість ресурсів;
2) прибрати вимогу щодо наявності конкретного транспортного засобу згідно Додатку 1 до тендерної документації та зміни формулювання лише щодо наявності тільки основних позицій техніки та обладнання.
Розгорнути
Згорнути
про усунення дискримінаційних вимог
Виконавчим комітетом Степанківської сільської ради (далі – Замовник) було оголошено закупівлю «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) Степанківського ліцею – закладу загальної середньої освіти Степанківської сільської ради Черкаського району Черкаської області за адресою: вул. Героїв України, 56, с. Степанки Черкаського району Черкаської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 «Будівництво будівель»)» за номером UA-2023-12-14-020032-a.
1) Відповідно до Додатку 3 (Технічне завдання) до тендерної документації Замовником було надано лише Відомості обсягів робіт, що на нашу думку, є недостатнім для складення коректного та точного розрахунку кошторисної документації.
У зв’язку з цим просимо також додати до Технічного завдання тендерної документації Підсумкову відомість ресурсів.
При проведенні закупівлі законодавство України покладає на замовника забезпечення максимальної відкритості та конкуренції на торгах, сприяти потенційним учасникам в якісній підготовці тендерних пропозицій за визначений час, а також уникати зловживання, пов’язаних із нерівним доступом до інформації.
Для дотримання вищезазначеного Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України було розроблено Методичні рекомендації щодо формування тендерної документації та проведення процедури закупівель робіт і послуг, пов’язаних з відбудовою об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) та рекомендовано замовникам при оголошенні процедури закупівлі робіт з будівництва у складі тендерної документації надавати, в тому числі, затверджену проєктну документацію в повному обсязі, включаючи:
- кошторисну документацію (включаючи Відомість обсягів робіт по розділам, Відомість ресурсів по розділам, інші розділи інвесторської кошторисної документації) у форматі обміну даними спеціалізованих електронних систем (.ibs, .idc (IBD-6.x), .bsdu, .bdcu (IBD-5.х) чи ін.) та у форматі Excel. Файли, що надаються у форматах спеціалізованих електронних систем, мають бути відкритими для можливості застосування в розрахунках спеціалізованих програмних комплексів з визначення вартості будівництва;
- звіт з обстеження будівель та споруд відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 “Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва”(за наявності);
- повний комплект проєктної документації, оформленої та затвердженої належним чином згідно ДБН А.2.2-3 “Склад та зміст проєктної документації на будівництво”;
- Лист про наявність в зоні об'єкта найближчого укриття
- в разі відсутності потреби розробки розділу ІТЗ;
- Експертний звіт (позитивний), зареєстрований у ЄДЕССБ;
- Технічний паспорт на будівлю (за наявності);
- Наявні фотоматеріали.
2) Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено обов’язок для учасника довести наявність транспортних засобів:
? трактори на пневмоколісному ходу потужністю не менше 59 кВт;
? крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю не менше:
? 6,3 т
? 10 т
? 16 т
? крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю не менше:
? 16 т
? 25 т
? бульдозери потужністю не менше:
? 59 кВт
? 79кВт
? 132 кВт
На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною та зовсім не пов’язана з проведенням відповідних робіт згідно технічного завдання.
Ми не заперечуємо, що Замовник має право встановлювати відповідний критерій як наявність матеріально-технічної бази для підтвердження кваліфікаційним критеріям учасника, але разом з тим, дані вимоги не мають бути дискримінаційними та такими якими обмежують конкуренцію.
Згідно вищезазначеними рекомендаціями було зазначено наступне:
«Замовникам рекомендується встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доцільно для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у Тендерній документації вимагати:
1. довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва.
Замовник визначає необхідний перелік техніки на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є складовою проєкту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115), із зазначенням її кількості та найменування.
При цьому замовнику рекомендується вимагати у учасника підтвердження наявності тільки основних позицій техніки та обладнання, які є спеціалізованими та дійсно демонструють здатність учасника виконувати відповідні роботи. Не рекомендується зазначати конкретні марки та моделі техніки. У випадку визначення необхідних технічних характеристик - залишати тільки основні характеристики та формулювати їх не конкретним значенням, а фразою “від…”, “не менше…”, “не більше…” і т.ін.».
Більш того, у відповідь на запитання про надання Підсумкової відомості ресурсів Замовником було зазначено наступне: «..Матеріали, машини та механізми кожен учасник визначає індивідуально».
Отже, встановлення чіткого переліку транспортних засобів та надана відповідь суперечить один одного та створює бар’єри для участі в закупівлі, що в свою чергу порушення всі принципи проведення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та може спричинити такі суттєві наслідки, як недосягнення максимальної економії при проведенні закупівлі, у зв’язку із штучними бар’єрами та обмеження конкуренції.
У зв’язку з вищезазначеним,
Вимагаю:
1) додати до тендерної документації Підсумкову відомість ресурсів;
2) прибрати вимогу щодо наявності конкретного транспортного засобу згідно Додатку 1 до тендерної документації та зміни формулювання лише щодо наявності тільки основних позицій техніки та обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2023 15:39
Доброго дня, шановний Учаснику.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані в тендерній документації (файл Додаток 3 (Технічне завдання).docx) згідно проєктної документації, яка, відповідно, має позитивний експертний висновок. Всі вимоги згідно Законодавства України будуть враховані під час проведення будівництва.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані в тендерній документації (файл Додаток 3 (Технічне завдання).docx) згідно проєктної документації, яка, відповідно, має позитивний експертний висновок. Всі вимоги згідно Законодавства України будуть враховані під час проведення будівництва.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПМ-Арсенал" |
18 131 291,00
UAH з ПДВ
|
18 131 291,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець МУЗИКА ВАЛЕРІЙ ОЛЕГОВИЧ |
19 629 722,29
UAH з ПДВ
|
19 629 722,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПМ-Арсенал" #38447702 |
Переможець |
18 131 291,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 10:31
|
ДУ №2 ДОГ 3 1.pdf | укладений |
14 лютого 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 12:19
|
Untitled.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 16:23
|
дог 1.3.pdf | укладений |
10 січня 2024 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пунктів 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Сторони домовились зменшити суму Договору на 964 570,00 (дев’ятсот шістдесят чотири тисячі п’ятсот сімдесят гривень 00 копійок ), та відповідно внести зміни до п. 2,2, п. 17,1, п. 17.2, п. 17.3, п. 17.4, п. 17.5 Договору та викласти їх в новій редакції: 2.2 Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 17 166 721,00 (сімнадцять мільйонів сто шістдесят шість тисяч сімсот двадцять одна гривня 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 2 861120,17 грн, як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. (Додаток №2) |
Номер договору про закупівлю: | 3/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | згідно відмови Державної інспекції архітектури та містобудування України у видачі дозволу на виконання будівельних робіт від 01 лютого 2024 р. № ІУ012240123173 |