Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліцей № 27 міста Житомира |
Код ЄДРПОУ: | 22059175 |
Місцезнаходження: | 10020, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Проспект Миру 27 |
Контактна особа: |
Крупеня Павло Іванович +380412267290 krupenia64@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 957 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 574,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Здійснення оплати відбувається після фактичного надання послуг на підставі актів наданих послуг (актів виконаних робіт). Надання послуг підтверджуються складеним Сторонами актів наданих послуг(актів виконаних робіт). Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту надання послуг (акту виконаних робіт), відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 20 календарних днів з дня підписання акту наданих послуг (акту виконаних робіт) з урахуванням вимог договору. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 15:45 |
Додаток 4 Примірне меню.pdf | |
14 грудня 2023 15:45 |
Лист згода.doc | |
14 грудня 2023 15:45 |
Проект дог кейтерингові послуги на 2024 рік.docx | |
14 грудня 2023 15:45 |
Тех. завдання послуги їдалень 2024.doc | |
14 грудня 2023 15:45 |
Кейтеринг на 2024 рік (відкриті з особл).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000056 ● 7eec8b020ebc4058861888a9968e8cfa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
15 UA-2023-12-14-017388-a 14.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 11:02:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 15:42:49
Відповідь на запит моніторингу
Відповідь на запит моніторингу щодо закупівлі Кейтерингові послуги (UA-2023-12-14-017388-a)
Стосовно першого питання, а саме: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?»
Відповідно до «Очікуваної потреби в коштах для організації харчування учнів та дітей-школярів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти м. Житомира у 2024 році», наданої планово-економічним відділом Департаменту освіти Житомирської міської ради, у ліцеї № 27 міста Житомира у 2024 році отримуватимуть сніданки 334 учнів 1-4 класів, з яких 85 учнів пільгових категорій, отримуватимуть обіди 85 учнів 1-4 класів пільгових категорій, 115 учнів 5-9 класів пільгових категорій та 16 учнів 10-11 класів пільгових категорій. Відповідно до «Очікуваної потреби в коштах по спеціальному фонду для організації харчування учнів 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти м. Житомира у 2004 році», наданої планово-економічним відділом Департаменту освіти Житомирської міської ради, за рахунок спеціального фонду харчуватиметься 334 учнів 1-4 класів.
Згідно з рішеннями виконавчого комітету Житомирської міської ради від 03.08.2022 №556 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань», від 21.12.2020 № 1533 «Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань та окремі питання щодо організації харчування» (п.4., п.5, п.7), рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 17.12.2019 № 1369 "Про надання пільг суб'єктам підприємницької діяльності, які забезпечують харчування учнів в закладах загальної середньої освіти " (п.3 - п.6) планується організувати харчування із розрахунку :
- для учнів 1-4 класів 39,87 грн. (сніданок);
- для учнів 1-4 класів, які зареєстровані в м. Житомирі, с. Вереси та на території громад, з якими укладено договір на передачу міжбюджетних трансфертів, 39,87 грн. (11,96 грн. – кошти місцевого бюджету- 27,91 грн. – кошти батьків) – сніданок;
для учнів 1-4 класів пільгових категорій (діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, діти з числа осіб, визначених у ст.10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», діти, один із батьків (батьки) яких: має статус учасника бойових дій, який: захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії забезпеченні (п. 19-24 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); був направленим, призваним до Афганістану в період ведення там бойових дій (п. 13-15 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок війни (абз. 3 п. 4, п. 11-15 ч.2 ст.7 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок бойових дій у Афганістані; захищав/захищає незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав/бере безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії. Відповідно додатку 4 постанови КМУ №413 від 20.08.2014 року, підтвердженням є документ, який виданий командуванням військової частини, де військовослужбовець проходить службу на даний час, складений на офіційному бланку, зареєстрований в журналі вихідних документів, та затверджений підписом уповноваженої особи з відповідним текстом, в якому вказано термін перебування в районі антитерористичної операції даного військовослужбовця, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії, діти, один із батьків ( батьки) яких постраждалий учасник Революції Гідності, діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів), які мають право на безкоштовне харчування відповідно до чинного законодавства України та відповідних рішень Житомирської міської ради і виконавчого комітету Житомирської міської ради, незалежно від реєстрації та фактичного місця проживання 39,87 грн. – сніданок;
для учнів пільгових категорій 1-11 класів (діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах, діти з числа осіб, визначених у ст.10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», діти, один із батьків (батьки) яких: має статус учасника бойових дій, який: захищав незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії забезпеченні (п. 19-24 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); був направленим, призваним до Афганістану в період ведення там бойових дій (п. 13-15 ст.6 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок війни (абз. 3 п. 4, п. 11-15 ч.2 ст.7 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); має статус особи з інвалідністю внаслідок бойових дій у Афганістані; захищав/захищає незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брав/бере безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії. Відповідно додатку 4 постанови КМУ №413 від 20.08.2014 року, підтвердженням є документ, який виданий командуванням військової частини, де військовослужбовець проходить службу на даний час, складений на офіційному бланку, зареєстрований в журналі вихідних документів, та затверджений підписом уповноваженої особи з відповідним текстом, в якому вказано термін перебування в районі антитерористичної операції даного військовослужбовця, або та на інших територіях, де в період виконання цих завдань велися воєнні (бойові) дії, діти, один із батьків ( батьки) яких постраждалий учасник Революції Гідності, діти з числа внутрішньо переміщених осіб, діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів), які мають право на безкоштовне харчування відповідно до чинного законодавства України та відповідних рішень Житомирської міської ради і виконавчого комітету Житомирської міської ради, незалежно від реєстрації та фактичного місця проживання:
- 1 - 4 класів (6-11 років) - 43,88 грн. – обід;
- 5 – 9 класів (11-14 років) - 52,29 грн. – обід;
- 10 – 11 класів (14-18 років) – 58,47 грн. – обід.
Згідно вищевикладеного, враховуючи «Очікувану потребу в коштах для організації харчування учнів та дітей-школярів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти м. Житомира у 2024 році», «Очікуваної потреби в коштах по спеціальному фонду для організації харчування учнів 1-4 класів в закладах загальної середньої освіти м.Житомира у 2004 році» та враховуючи приріст учнів пільгових категорій, у навчальному закладі очікуваною вартістю закупівлі за предметом Послуги з організації шкільного харчування є 3 009 529,00 грн.
Стосовно другого питання, а саме: «чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2023-12-11-016904-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?»
Повідомляємо, що відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
Посилання на вебсайт:
https://27.lic.zhitomir.ua/derzhavni-zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 13:07:16
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Келер Олександра Петровича та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав, у спосіб зазначений у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що містить відомості щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 станом на дату не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель?
Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу.
Зазначений Витяг надається щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи учасника процедури закупівлі згідно підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 14:44:25
Пояснення на запит щодо закупівлі "Кейтерингові послуги" (UA-2023-12-14-017388-a)
Відповідь на запит моніторингу щодо закупівлі "Кейтерингові послуги" (UA-2023-12-14-017388-a)
На Ваш запит ʺ Як Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Келер Олександра Петровича та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав, у спосіб зазначений у підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, повідомляємо наступне: при оприлюдненні документів учасником ФОП Келер О.П., відповідно до п.п. 5.6.12. пункту 47 Особливостей було помилково надано дві довідки про відсутність корупційних правопорушень, а довідку про відсутність судимостей не подано. Дану довідку надано після строку встановленого законодавстовом (4 дня). Враховуючи те що в закупівлі приймав участь один учасник (відсутність конкуренції), а також потребою у організації харчування учнів ліцею з початком нового року, уповноваженою особою було прийнято рішення про визнання единого учасника закупівлі, ФОП Келер О.П. переможцем. З повагою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію щодо усунення виявленого порушення.
2024-02-19 12:11:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2024-02-22 11:16:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КЕЛЕР ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ |
2 957 494,00
UAH з ПДВ
|
2 957 494,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КЕЛЕР ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ #2381318754 |
Переможець |
2 957 494,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 11:38
|
zvit_pro_vikonannya Келер.pdf | укладений |
21 лютого 2024 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 12:19
|
ДУ розірвання договору.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:17
|
угода | укладений |
03 січня 2024 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перевірка Південного офісу держаудитслужби ID: UA-M-2024-01-29-000056 |
Номер договору про закупівлю: | 1-КП-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |