Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90513100-7- послуги зі збору та вивезення: побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема); 90513100-7- послуги зі збору та вивезення: твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема))
Очікувана вартість
868 476,00 UAH
UA-2023-12-14-015466-a ● c8316e06e323440cbf1dee26b314ffef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146334 |
Місцезнаходження: | 61146, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 27-Г |
Контактна особа: |
Калакіна Тетяна +380577251572 tend_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 868 476,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 684,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4612 метри кубічні
ДК 021:2015 - 90513100-7- Послуги зі збору та вивезення: побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема) за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою Управління освіти та навчальних закладів Салтівського району міста Харкова.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
802 метри кубічні
ДК 021:2015 - 90513100-7- Послуги зі збору та вивезення: твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема) за кодом ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою Управління освіти та навчальних закладів Салтівського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги оплачуються готівкою у касі підприємства або в безготівковій формі на підставі рахунку-фактури та/або акту наданих послуг. Рахунок-фактура, акт наданих послуг оформлюються виконавцем (у паперовій формі або у формі електронного документу) щомісячно, не пізніше 20 числа місяця наступного за звітним. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 10:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2023 10:25 |
Перелік змін.docx | |
19 грудня 2023 10:25 |
Оголошення зі змінами.doc | |
19 грудня 2023 10:25 |
Тендерна документація зі змінами .docx | |
14 грудня 2023 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 15:08 |
Проєкт договора.docx |
19 грудня 2023 10:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
19 грудня 2023 10:25 |
Перелік змін.docx
|
||
19 грудня 2023 10:25 |
Оголошення зі змінами.doc
|
||
19 грудня 2023 10:25 |
Тендерна документація зі змінами .docx
|
||
14 грудня 2023 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 грудня 2023 15:08 |
Проєкт договора.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Приберить незаконну вимогу !!!
Дата подання: 16 грудня 2023 14:49
Дата відповіді: 19 грудня 2023 10:34
Вимого щодо внесення відповідних змін, щодо виключення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова Дана вимого не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного: - п. 1 ст. 33 Закону передбачено, що «Послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою і надається відповідно до законодавства про житлово-комунальні послуги та правил, встановлених Кабінетом Міністрів України, з урахуванням регіональних та місцевих планів управління відходами та правил благоустрою населеного пункту». Правила надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835 (далі за текстом – Правила), які «визначають механізм надання суб’єктами господарювання у сфері управління відходами незалежно від форми власності послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах» (пункт 1 Правил) В абзаці 5 пункту 2 Правил чітко визначені споживачі, яким надаються «послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах», а саме - «споживач - індивідуальний споживач (фізична або юридична особа, яка є співвласником багатоквартирного будинку, власником будівлі (зокрема власником індивідуального садибного житлового будинку) або колективний споживач (юридична особа, що об’єднує споживачів у будівлі та в їх інтересах укладає договір про надання послуги з управління побутовими відходами)». Пунктом 9 Правил також чітко визначено перелік місць, які обладнуються відповідними засобами для надання послуги з управління побутовими відходами у містах, селищах і селах, а саме: - «Для забезпечення надання послуги з управління відходами житлові масиви і внутрішньодворові території, дороги загального користування, зупинки громадського транспорту та інші об’єкти благоустрою населених пунктів, а також місця проведення масових заходів обладнуються контейнерними майданчиками для роздільного збирання побутових відходів, урнами для збирання побутових відходів згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами та відповідно до укладених договорів про надання послуги з управління побутовими відходами». Однозначно, Замовник, з точки зору зазначеного конкретного правового припису в Правилах, до споживачів не відноситься; - крім цього, при посиланні на рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.04.2020 року № 248, яким були визначені «виконавці послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові» на підставі виконання постанов Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 № 1070 та від 16.11.2011 № 1173, які відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835та від 25.08.2023 № 918 на даний час вже втратили чинність. А конкурс щодо визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові за умови виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 № 918 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів» на даний час не проведено. Відповідно до вищезазначеного, Замовником, на якого не розповсюджуються Правила, а також за відсутністю на даний час проведеного в м. Харкові конкурсу відповідно до п. 6 Правил («Суб’єкти господарювання, які здійснюють операції із збирання та перевезення побутових відходів, визначаються органами місцевого самоврядування на конкурсних засадах відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України порядку згідно з частиною третьою статті 33 Закону України “Про управління відходами”»), прошу виключити цю вимогу, бо інакше це вважалося би дискримінаційною вимогою до всіх учасників, що протирічить чинному законодавству. Це питання також однозначно вирішено в процесі закупівлі за кодом UA-P-2023-11-06-004990-b де КП КВБО наполягало на тому що є яко би виконавцям послуг , але КП КВБО було відмовлено у незаконній вимозі , на що є відповідне рішення №19331 від 30.11.2023р Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення.
А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами.
Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом.
Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова.
В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана.
В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.
При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України.
Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами.
Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку.
Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону.
В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення.
А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами.
Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом.
Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова.
В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана.
В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано.
З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-14-015466-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомобілі Харків-1999", Код ЄДРПОУ:45378025
Дата подання: 18 грудня 2023 15:39
ПРИБЕРІТЬ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ !!
Требуемого внесения соответствующих изменений, исключения требования о предоставлении информации и подтверждающих документов Участником закупки в составе тендерного предложения об определении исполнителем услуги на территории г. Харькова Данное требование не соответствует действующему законодательству Украины, исходя из следующего: - п. 1 ст. 33 Закона предусмотрено, что «Услуга по управлению бытовыми отходами является коммунальной услугой и предоставляется в соответствии с законодательством о жилищно-коммунальных услугах и правилах, установленных Кабинетом Министров Украины, с учетом региональных и местных планов управления отходами и правил благоустройства населенного пункта». Правила предоставления услуги по управлению бытовыми отходами, утвержденные Постановлением Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 (далее – Правила), которые «определяют механизм предоставления субъектами хозяйствования в сфере управления отходами независимо от формы собственности услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах» (пункт 1 Правил) В абзаце 5 пункта 2 Правил четко определены потребители, которым предоставляются «услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах», а именно – «потребитель – индивидуальный потребитель (физическое или юридическое лицо) , которая является совладельцем многоквартирного дома, собственником здания (в том числе владельцем индивидуального усадебного жилого дома) или коллективным потребителем (юридическое лицо, объединяющее потребителей в здании и в их интересах заключает договор об оказании услуги по управлению бытовыми отходами).» Пунктом 9 Правил также четко определен перечень мест, которые оборудуются соответствующими средствами для предоставления услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах, а именно: - «Для обеспечения предоставления услуги по управлению отходами жилищные массивы и внутридворовые территории, дороги общего пользования, остановки общественного транспорта и другие объекты благоустройства населенных пунктов, а также места проведения массовых мероприятий оборудуются контейнерными площадками для раздельного сбора бытовых отходов, урнами для сбора бытовых отходов согласно правилам благоустройства населенного пункта, региональными и местными планами управления отходами и в соответствии с заключенными договорами о предоставлении услуги по управление бытовыми отходами». Однозначно, Заказчик, с точки зрения указанного конкретного правового предписания в Правилах, к потребителям не относится; - кроме этого, при ссылке на решение исполнительного комитета Харьковского городского совета от 22.04.2020 года № 248, которым были определены исполнители услуг по вывозу бытовых отходов в городе Харькове на основании выполнения постановлений Кабинета Министров Украины от 10.12.2008 № 1070 и от 16.11.2011 № 1173, которые в соответствии с постановлениями Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 и от 25.08.2023 № 918 в настоящее время уже утратили силу. А конкурс по определению исполнителей услуг по вывозу бытовых отходов в Харькове при условии выполнения требований Постановления Кабинета Министров Украины от 25.08.2023 г. № 918 «Об утверждении Порядка проведения конкурса на осуществление операций по сбору и перевозке бытовых отходов» в настоящее время не проведено. Согласно вышеуказанному, Заказчиком, на которого не распространяются Правила, а также за отсутствием в настоящее время проведенного в г. Харькове конкурса в соответствии с п. 6 Правил («Субъекты хозяйствования, осуществляющие операции по сбору и перевозке бытовых отходов, определяются органами местного самоуправления на конкурсной основе в соответствии с утвержденным Кабинетом Министров Украины порядке согласно части третьей статьи 33 Закона Украины "Об управлении отходами"»), прошу исключить это требование, потому что иначе это считалось бы дискриминационным требованием ко всем участникам, что противоречит действующему законодательству. Этот вопрос также однозначно решен в процессе закупки по коду UA-P-2023-11-06-004990-b. №19331 от 30.11.2023г Антимонопольного комитета Украины.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2023 10:37
Доброго дня.Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги. При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України. Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами. Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку. Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону. В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення. А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території. З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами. Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом. Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова. В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана. В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано. З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Номер вимоги: UA-2023-12-14-015466-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Автомобілі Харків-1999", Код ЄДРПОУ:45378025
Дата подання: 18 грудня 2023 15:40
ПРИБЕРИТЬ НЕЗАКОННУ ВИМОГУ !!!
Требуемого внесения соответствующих изменений, исключения требования о предоставлении информации и подтверждающих документов Участником закупки в составе тендерного предложения об определении исполнителем услуги на территории г. Харькова Данное требование не соответствует действующему законодательству Украины, исходя из следующего: - п. 1 ст. 33 Закона предусмотрено, что «Услуга по управлению бытовыми отходами является коммунальной услугой и предоставляется в соответствии с законодательством о жилищно-коммунальных услугах и правилах, установленных Кабинетом Министров Украины, с учетом региональных и местных планов управления отходами и правил благоустройства населенного пункта». Правила предоставления услуги по управлению бытовыми отходами, утвержденные Постановлением Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 (далее – Правила), которые «определяют механизм предоставления субъектами хозяйствования в сфере управления отходами независимо от формы собственности услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах» (пункт 1 Правил) В абзаце 5 пункта 2 Правил четко определены потребители, которым предоставляются «услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах», а именно – «потребитель – индивидуальный потребитель (физическое или юридическое лицо) , которая является совладельцем многоквартирного дома, собственником здания (в том числе владельцем индивидуального усадебного жилого дома) или коллективным потребителем (юридическое лицо, объединяющее потребителей в здании и в их интересах заключает договор об оказании услуги по управлению бытовыми отходами).» Пунктом 9 Правил также четко определен перечень мест, которые оборудуются соответствующими средствами для предоставления услуги по управлению бытовыми отходами в городах, поселках и селах, а именно: - «Для обеспечения предоставления услуги по управлению отходами жилищные массивы и внутридворовые территории, дороги общего пользования, остановки общественного транспорта и другие объекты благоустройства населенных пунктов, а также места проведения массовых мероприятий оборудуются контейнерными площадками для раздельного сбора бытовых отходов, урнами для сбора бытовых отходов согласно правилам благоустройства населенного пункта, региональными и местными планами управления отходами и в соответствии с заключенными договорами о предоставлении услуги по управление бытовыми отходами». Однозначно, Заказчик, с точки зрения указанного конкретного правового предписания в Правилах, к потребителям не относится; - кроме этого, при ссылке на решение исполнительного комитета Харьковского городского совета от 22.04.2020 года № 248, которым были определены исполнители услуг по вывозу бытовых отходов в городе Харькове на основании выполнения постановлений Кабинета Министров Украины от 10.12.2008 № 1070 и от 16.11.2011 № 1173, которые в соответствии с постановлениями Кабинета Министров Украины от 08.08.2023 № 835 и от 25.08.2023 № 918 в настоящее время уже утратили силу. А конкурс по определению исполнителей услуг по вывозу бытовых отходов в Харькове при условии выполнения требований Постановления Кабинета Министров Украины от 25.08.2023 г. № 918 «Об утверждении Порядка проведения конкурса на осуществление операций по сбору и перевозке бытовых отходов» в настоящее время не проведено. Согласно вышеуказанному, Заказчиком, на которого не распространяются Правила, а также за отсутствием в настоящее время проведенного в г. Харькове конкурса в соответствии с п. 6 Правил («Субъекты хозяйствования, осуществляющие операции по сбору и перевозке бытовых отходов, определяются органами местного самоуправления на конкурсной основе в соответствии с утвержденным Кабинетом Министров Украины порядке согласно части третьей статьи 33 Закона Украины "Об управлении отходами"»), прошу исключить это требование, потому что иначе это считалось бы дискриминационным требованием ко всем участникам, что противоречит действующему законодательству. Этот вопрос также однозначно решен в процессе закупки по коду UA-P-2023-11-06-004990-b. №19331 от 30.11.2023г Антимонопольного комитета Украины.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2023 10:37
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до положень п. 1 ст. 33 Закону України «Про управління відходами», послуга з управління побутовими відходами є комунальною послугою, як наслідок, на неї розповсюджуються норми Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Зокрема, п. 6 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачено, що індивідуальний споживач - це фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги. При цьому слід враховувати принцип ієрархії нормативно-правових актів, передбачений ст. 19 Закону України «Про правотворчу діяльність», згідно якого закони мають вищу юридичну силу аніж постанови Кабінету Міністрів України. Тому норми Закону України «Про управління відходами» мають пряму дію на суб’єкта господарської діяльності Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради та визначають його як індивідуального споживача, який має обов’язок укласти договір про управління з побутовими відходами. Законодавцем перехідний період дії законів «Про відходи», який втратив свою чинність, та Закону України «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) врегульовано абз. 2 п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 2320-IX, де зазначено, що до визначення адміністратора послуги з управління побутовими відходами та встановлення тарифу на послугу з управління побутовими відходами функції виконавця послуги з управління побутовими відходами здійснює суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з вивезення побутових відходів у встановленому порядку. Статтею 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що ціни (тарифи) на житлово-комунальні послуги встановлюються за домовленістю сторін, крім випадків, коли відповідно до закону ціни (тарифи) є регульованими. У такому разі ціни (тарифи) встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону. В свою чергу на виконання вимог вищезазначеного законодавства, Харківською міською радою у 2020 році проведено відповідний конкурс та визначено ряд підприємств, уповноважених надавати вищевказані послуги на території м. Харкова, визначено відповідні тарифи, за наслідком чого прийнято відповідні рішення. А в силу ч. 1 ст. 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування є обов'язковими до виконання на відповідній території. З аналізу вищевказаних норм законів, можна дійти висновку, що перехідними положеннями Закону № 2320-IX збережено право саме виконавця послуг з вивезення побутових відходів надавати такі послуги за попередніми тарифами до моменту встановлення тарифів на послуги з управління побутовими відходами. Таким чином законодавством збережено норму, згідно якої інші суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління побутовими відходами, без проходження процедури конкурсного відбору та без визначення виконавцем послуги рішенням органом місцевого самоврядування в місті Харкові, порушують діюче законодавство України, в тому числі в сфері законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб’єктів господарювання перед законом. Опрацюванням рішення від 30.11.2023 № 19331 Антимонопольного комітету України встановлено, що КП «КВПВ» звернулося до Антимонопольного комітету з вимогою про внесення змін до тендерної документації та відміну процедури закупівлі через невідповідність тендерної документації Замовника Закону України «Про управління відходами», зокрема, відсутності вимоги до учасників про наявність підтвердженого статусу виконавця послуг на території м. Харкова. В частині внесення змін до тендерної документації скарга залишена без розгляду, що свідчить про те, що юридична оцінка відповідності нормам чинного законодавства цій вимозі органом контролю не надана. В частині скарги щодо відміни процедури закупівлі Антимонопольним комітетом України не знайшов підстав для її задоволення, оскільки перелік підстав є вичерпним, однак жодних суджень з приводу незаконності такого кваліфікаційного критерію, як «включення вимоги про надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова" не надано. З огляду на викладене, підстави для виключення вимоги щодо «надання інформації та підтверджуючих документів Учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції про визначення виконавцем послуги на території м. Харкова» відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" |
805 402,92
UAH з ПДВ
|
805 402,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Комплекс з вивозу побутових відходів" #33290649 |
Переможець |
805 402,92
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2024 14:56
|
ДУ № 1 від 08.01.2024_pdf.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:41
|
договір № 1 від 02.01.24 _pdf.pdf | укладений |
02 січня 2024 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 9.3. Договору, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Керуючись п.п.3.п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, внести зміни до п.7.4,7.9,7.10,9.4 Договору та викласти їх в наступній редакції: «7.4. Загальне накопичення відходів на об’єктах споживача складає: Адміністрат. район міста Адреса та об`єкт споживача Салтівський за адресою Управління освіти та навчальних закладів Салтівського району міста Харкова (Додаток 1 до договору) Місце надання послуг:61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою Управління освіти та навчальних закладів Салтівського району міста Харкова. Строк надання послуг: до 31.12.2024р.» « 7.9 . Послуги оплачуються в безготівковій формі на підставі акту наданих послуг. Акт наданих послуг оформлюється виконавцем (у паперовій формі або у формі електронного документу) щомісячно, не пізніше 20 числа місяця наступного за звітним.» « 7.10.Акт наданих послуг споживач отримує: - на підприємстві у відділі бухгалтерського обліку та фінансової звітності; - поштою на юридичну та/або фактичну адресу; - на електронну пошту, зазначену у п. 9.7 цього договору; - з використанням системи електронного документообігу Document.Online, «M.E.Doc», «Вчасно». « 9.4 У разі прийняття органом місцевого самоврядування рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 календарних днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті виконавця послуг.» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |