Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05520744 |
Вебсайт: | http://dlgr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 11 |
Контактна особа: |
Наталія Яруха +380564701086 zakupivli_proz@dlgr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2023 08:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2023 00:05 |
Очікувана вартість: | 1 541 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 706,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 08:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 08:45 |
ТД.docx | |
14 грудня 2023 08:45 |
ДОДАТОК 4 Лист -згода.docx | |
14 грудня 2023 08:45 |
ДОДАТОК 5 тендернапрпозиція Переможця.docx | |
14 грудня 2023 08:45 |
ДОДАТОК 3 тендерна пропозиція Учасника.docx | |
14 грудня 2023 08:45 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
14 грудня 2023 08:45 |
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні вимоги 16,17.docx | |
14 грудня 2023 08:45 |
ДОДАТОК 2 технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000080 ● 92078579120a414190cd58a9981a4ca2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33. UA-2023-12-14-000680-a, 14.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 17:45:03
Запит на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 541 295,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-14-000680-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 15:11:53
На виконання Завиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.02.2024
У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) виконавчий комітет Довгинцівської районної у місті ради, як Замовник надає пояснення по суті на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям», закупівля № UA-2023-12-14-000680-a
Надаю пояснення на поставленні запитання під час моніторингу:
14.12.2023 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (далі – Закупівля).
1. Закупівля проводилась для забезпечення виконання делегованих повноважень, а саме: збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідації стихійних звалищ у межах району.
Відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у відповідності до ст. 22 Закону, зазначаються у тендерній документації .Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за кодом CPV ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані з урахуванням фактичних потреб у даних послугах на протязі минулих років з урахуванням норм та правил з вимог: Законів України «Про благоустрій населених пунктів України», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про відходи», Правил надання послуг з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги в електронній системі закупівель «Prozorro» на дату оголошення закупівлі, що передбачено пунктом 1 розділу III наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами та з урахуванням цін в тендерних договорах попереднього бюджетного періоду, а також був врахований прогнозний індекс інфляції на 2024 рік та розмір кошторисних призначень.
2. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. На офіційному вебсайті виконкому Довгинцівської районної в місті ради за посиланням dlgr.gov.ua у розділі «Діяльність виконкому» підрозділ «Публічні закупівлі» Замовником розміщується інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості вищезазначеного предмета закупівлі, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 20:21:46
Запит на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 541 295,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-14-000680-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- абзацом 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», навпроти кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі вказується код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. В ході моніторингу встановлено, що Замовником визначено 2 (дві) номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме: «Збирання розкиданого сміття та перевезення сміття» та «Ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття». Натомість, за змістом послуг предмет закупівлі містить 3 (три) номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме: «Збирання розкиданого сміття», «Перевезення сміття», та «Ліквідація стихійних звалищ». При цьому, в графі оголошення «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» Замовником не зазначено Код найбільш наближений, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015:90511300-5 – Послуги зі збирання розкиданого сміття, ДК 021:2015:90512000-9 – Послуги з перевезення сміття, ДК 021:2015:90510000-5 – Послуги зі збирання сміття. Поясніть зазначене?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 12:57:43
На виконання Завиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 22.02.2024
У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), надаю пояснення на запит від 22.02.2024 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-12-14-000680-а
З метою забезпечення виконання делегованих повноважень, для утримання належного санітарного стану територій загального користування в межах району, проведено закупівлю «Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям».
Відповідно до «Технічної специфікації предмета закупівлі» (додаток 2 до тендерної документації) складовою послуги за даним предметом закупівлі є: збирання розкиданого сміття та перевезення сміття – 1 393 920 м2, ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття – 500 м3. Таким чином, до зазначеної послуги включено збирання розкиданого сміття у громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття, збирання розкиданого сміття та перевезення сміття – 1 393 920 м2, ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття – 500 м3.
Крім того, вибір Замовником ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення та поводження зі сміттям за показником четвертої цифри жодним чином не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі та не порушило принципи здійснення публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
2024-03-04 15:31:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" |
1 518 920,00
UAH з ПДВ
|
1 518 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" #3002322419 |
Переможець |
1 518 920,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2024 15:00
|
ДУ №1 від 06.05.2024.pdf | зміни до договору |
07 травня 2024 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2024 13:41
|
Протокол щодо допущення технічної -механічної- формальної помилки.docx | зміни до договору |
10 січня 2024 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 13:22
|
Договір №2 від 01.01.2024.pdf | укладений |
01 січня 2024 13:20
|
Розпорядження №381к.pdf | укладений |
01 січня 2024 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол виправлення помилки в річному плані |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна системи оподаткування у виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |