Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
1 541 295,00 UAH
UA-2023-12-14-000680-a be3c6c007b854183a62ef271e69ac72c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Яруха

+380564701086 zakupivli_proz@dlgr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05520744
Вебсайт: http://dlgr.gov.ua/
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 11
Контактна особа: Наталія Яруха
+380564701086
zakupivli_proz@dlgr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2023 08:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2023 00:05
Очікувана вартість: 1 541 295,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 706,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1393920 метри квадратні
збирання розкиданого сміття та перевезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Довгинцівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
500 метри кубічні
ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Довгинцівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 грудня 2023 08:45

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 грудня 2023 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2023 08:45
ТД.docx
14 грудня 2023 08:45
ДОДАТОК 4 Лист -згода.docx
14 грудня 2023 08:45
ДОДАТОК 5 тендернапрпозиція Переможця.docx
14 грудня 2023 08:45
ДОДАТОК 3 тендерна пропозиція Учасника.docx
14 грудня 2023 08:45
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
14 грудня 2023 08:45
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні вимоги 16,17.docx
14 грудня 2023 08:45
ДОДАТОК 2 технічна специфікація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-08-000080 ● 92078579120a414190cd58a9981a4ca2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2024 17:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33. UA-2023-12-14-000680-a, 14.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-08 17:45:03

Запит на пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 541 295,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-14-000680-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-09 15:11:53

На виконання Завиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 08.02.2024

У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) виконавчий комітет Довгинцівської районної у місті ради, як Замовник надає пояснення по суті на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям», закупівля № UA-2023-12-14-000680-a
Надаю пояснення на поставленні запитання під час моніторингу:
14.12.2023 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (далі – Закупівля).
1. Закупівля проводилась для забезпечення виконання делегованих повноважень, а саме: збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідації стихійних звалищ у межах району.
Відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у відповідності до ст. 22 Закону, зазначаються у тендерній документації .Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за кодом CPV ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані з урахуванням фактичних потреб у даних послугах на протязі минулих років з урахуванням норм та правил з вимог: Законів України «Про благоустрій населених пунктів України», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про відходи», Правил надання послуг з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2023 № 835.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги в електронній системі закупівель «Prozorro» на дату оголошення закупівлі, що передбачено пунктом 1 розділу III наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами та з урахуванням цін в тендерних договорах попереднього бюджетного періоду, а також був врахований прогнозний індекс інфляції на 2024 рік та розмір кошторисних призначень.
2. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. На офіційному вебсайті виконкому Довгинцівської районної в місті ради за посиланням dlgr.gov.ua у розділі «Діяльність виконкому» підрозділ «Публічні закупівлі» Замовником розміщується інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості вищезазначеного предмета закупівлі, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-22 20:21:46

Запит на пояснення

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 541 295,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-14-000680-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- абзацом 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», навпроти кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі вказується код товару, визначений згідно з Національним класифікатором України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. В ході моніторингу встановлено, що Замовником визначено 2 (дві) номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме: «Збирання розкиданого сміття та перевезення сміття» та «Ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття». Натомість, за змістом послуг предмет закупівлі містить 3 (три) номенклатурні позиції предмета закупівлі, а саме: «Збирання розкиданого сміття», «Перевезення сміття», та «Ліквідація стихійних звалищ». При цьому, в графі оголошення «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» Замовником не зазначено Код найбільш наближений, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015:90511300-5 – Послуги зі збирання розкиданого сміття, ДК 021:2015:90512000-9 – Послуги з перевезення сміття, ДК 021:2015:90510000-5 – Послуги зі збирання сміття. Поясніть зазначене?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 12:57:43

На виконання Завиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 22.02.2024

У відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), надаю пояснення на запит від 22.02.2024 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-12-14-000680-а
З метою забезпечення виконання делегованих повноважень, для утримання належного санітарного стану територій загального користування в межах району, проведено закупівлю «Послуги зі збирання розкиданого сміття в громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття за ДК 021:2015 - 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям».
Відповідно до «Технічної специфікації предмета закупівлі» (додаток 2 до тендерної документації) складовою послуги за даним предметом закупівлі є: збирання розкиданого сміття та перевезення сміття – 1 393 920 м2, ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття – 500 м3. Таким чином, до зазначеної послуги включено збирання розкиданого сміття у громадських місцях, ліквідація стихійних звалищ на територіях загального користування Довгинцівського району та перевезення сміття, збирання розкиданого сміття та перевезення сміття – 1 393 920 м2, ліквідація стихійних звалищ та перевезення сміття – 500 м3.
Крім того, вибір Замовником ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення та поводження зі сміттям за показником четвертої цифри жодним чином не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі та не порушило принципи здійснення публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому

2024-03-04 15:31:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 00:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 1 518 920,00
UAH з ПДВ
1 518 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 грудня 2023 23:05
Електронний підпис
26 грудня 2023 23:04
ФОП Єрополов.pdf.p7s
26 грудня 2023 23:04
ст 17.pdf.p7s
26 грудня 2023 23:04
ФОП Єрополов.pdf
26 грудня 2023 23:04
ст 17.pdf
26 грудня 2023 23:04
Пропозиція переможця.pdf
26 грудня 2023 23:04
Довідка.pdf.p7s
26 грудня 2023 23:04
Довідка.pdf
21 грудня 2023 19:10
Електронний підпис
21 грудня 2023 19:10
Електронний підпис
21 грудня 2023 19:07
Довідка -24 арк.pdf.p7s
21 грудня 2023 19:07
Довідка -24 арк.pdf
21 грудня 2023 17:15
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:15
Електронний підпис
21 грудня 2023 17:12
Договір дробілка.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Пропозиція.pdf
21 грудня 2023 17:12
Витяг пдв Єрополов.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Літвінов 3.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Договір ТПВ Єрополов.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Літвінов 3.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Літвінова 2.pdf
21 грудня 2023 17:12
Договір екскаватор.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Договір екскаватор.pdf
21 грудня 2023 17:12
Права єрополов.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Лютіков 6.2.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Видаткові мтб.pdf
21 грудня 2023 17:12
Договір дробілка.pdf
21 грудня 2023 17:12
Договір фургон з дод.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Літвінова 2.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Драчук 7.2.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Лютіков 6.2.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Бурика 4.pdf
21 грудня 2023 17:12
Видаткові мтб.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Права єрополов.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Бурика 4.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Витяг пдв Єрополов.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Відгук до дог 32.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Паспорт+іпн (Єрополов).PDF
21 грудня 2023 17:12
Договір фургон з дод.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Довідки.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Пропозиція.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Хлопенюк 8.pdf
21 грудня 2023 17:12
Довідки.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Хлопенюк 8.pdf.p7s
21 грудня 2023 17:12
Відгук до дог 32.pdf
21 грудня 2023 17:12
ЦПХ Драчук 7.2.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3002322419
Переможець 1 518 920,00
UAH з ПДВ
25 грудня 2023 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 грудня 2023 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄРОПОЛОВ ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#3002322419
1 518 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2024 15:00
ДУ №1 від 06.05.2024.pdf зміни до договору
07 травня 2024 14:50
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2024 13:41
Протокол щодо допущення технічної -механічної- формальної помилки.docx зміни до договору
10 січня 2024 13:29
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 13:22
Договір №2 від 01.01.2024.pdf укладений
01 січня 2024 13:20
Розпорядження №381к.pdf укладений
01 січня 2024 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення помилки в річному плані
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна системи оподаткування у виконавця
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML