Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Бердичівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143206 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Кравченко +380977833272 dtatyana2401@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 23:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 13:05 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 13:05 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 23:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 23:45 |
ТД Курятина 2024.doc | |
13 грудня 2023 23:45 |
Додаток 2. Проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000050 ● 2af976ca28b6417992806e0930316a2e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 4-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 11.01.2024 № 4-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2023-12-13-022597-a; 13.12.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 11:47:43
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-022597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 16:26:14
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі Курятина (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-022597-a) код за ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, за предметом закупівлі – Курятина, визначено відповідно до зведеного кошторису Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік за КЕКВ 2230 «продукти харчування» затвердженого 09.01.2024 року (кошторис додається) з урахуванням потреби.
Технічні та якісні характеристики, предмета закупівлі - Курятина, визначені відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація», згідно з нормативними документами, чинними на території України та в складі тендерної пропозиції учасника обов’язково повинні бути підтвердженні документами: протокол випробувань та/ або експертний висновок та/ або звіт/ тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія), з дослідженнями за друге півріччя 2023 року на вміст: токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів. Дані документи повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №305 від 24.03.2021 року, зокрема абз.3, п.22 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами): «Заплановані закупівлі харчових продуктів та/або послуг з харчування повинні на 100 відсотків відповідати вимогам норм харчування», а саме Додаток 1 «Норми споживання основних груп харчових продуктів на сніданок, обід або вечерю у закладах дошкільної освіти у разі п’ятиденного перебування» та Додаток 9 «Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування» вищевказаної Постанови (постанова додається). Тому розрахунок необхідної кількості курятини було обраховано шляхом множення встановленої норми курятини на одну дитину відповідної вікової групи та з урахуванням страв з курятини, які включені у примірні чотиритижневі сезонні меню управління освіти і науки Бердичівської міської ради, затверджені начальником та погоджені Бердичівським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, на загальну кількість дитино-днів за період з січня по грудень 2024 року.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розрахованої потреби, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” (зі змінами), та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 (зі змінами), а саме:
- методом порівняння ринкових цін на даний вид товару загальнодоступної відкритої інформації у мережі Інтернету;
- проведення аналізу закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «ProZorro»;
- здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься в мережах магазинів, місцевих ринків, а також статистичними даними Головного Управління статистики у Житомирській області.
Документальне підтвердження:
- Зведений кошторис Управління освіти і науки Бердичівської міської ради на 2024 рік;
- Постанова КМУ № 305 від 24.03.2021 року Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ юлтис |
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА" |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ юлтис #33254046 |
Переможець |
3 030 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:09
|
Договір № 7 від 01.01.2024 р. Курятина.pdf | укладений |
01 січня 2024 11:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Курятина (філе куряче охолоджене) | 20000 | кілограм |
151,50
UAH з ПДВ
|