Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1)
Очікувана вартість
17 210 000,00 UAH
UA-2023-12-13-022560-a 2a00274a07674e95b422537060092fb6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

П'ятишкін Олександр Володимирович

380954006384 borba2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 37924086
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул.Жилянська, 46
Контактна особа: П'ятишкін Олександр Володимирович
380954006384
borba2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2023 23:40
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2023 00:01
Очікувана вартість: 17 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: не перевищує 0,5% від суми очікуваної вартості – 86 050,00 грн (вісімдесят шість тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них)/ Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 86050 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 грудня 2023 23:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: не перевищує 0,5% від суми очікуваної вартості – 86 050,00 грн (вісімдесят шість тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них)/ Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації.

Сума забезпечення: 86050 UAH
14 грудня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2023 16:51
+Перелік змін.docx
14 грудня 2023 16:51
+ТД Кап.Рем.Качуровського зі змінами.docx
14 грудня 2023 16:51
+Додаток 2 зі змінами.docx
13 грудня 2023 23:58
+ТД Кап.Рем.Качуровського.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 3 проект договору.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 4.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 5.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 1.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 6.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 2.docx
14 грудня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2023 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2023 23:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2023 16:51
+Перелік змін.docx
14 грудня 2023 16:51
+ТД Кап.Рем.Качуровського зі змінами.docx
14 грудня 2023 16:51
+Додаток 2 зі змінами.docx
13 грудня 2023 23:58
+ТД Кап.Рем.Качуровського.docx
13 грудня 2023 23:58
+ТД Кап.Рем.Качуровського.docx
13 грудня 2023 23:37
+ТД Кап.Рем.Качуровського.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 3 проект договору.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 4.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 5.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 1.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 6.docx
13 грудня 2023 23:37
+Додаток 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000153 ● 38b7a1b148be44d7b935d681d84c8df2
  • Статус: завершено ● Дата: 07 лютого 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 10:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.01.2024 № 4

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-12-13-022560-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:08:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-022560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до договору від 28.12.2023 № 76-12.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 19:38:50

На запит про надання пояснень (інформації, документів)

Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2023-12-13-022560-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 11.01.2024 р. № 4 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо підстав здійснення обгрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
В рамках передпроектних заходів, в тому числі, для визначення доцільності здійснення ремонтів приміщень першого поверху та підвальних приміщень, було проведено технічні обстеження будівельних конструкцій та оцінки технічного стану по приміщенням першого поверху та по підвальним приміщенням.
За результатом оцінки технічного стану основних несучих конструкцій приміщень 1-ого поверху щодо забезпечення міцності, стійкості, надійності та подальшої безпечної експлуатації цих приміщень встановлено, в тому числі, що підсилення несучих конструкцій не відповідає будівельним нормам та правилам, що може критично вплинути на експлуатаційну здатність цих конструкцій, та потребує проведення додаткових робіт з усунення недоліків із влаштування елементів підсилення прорізів, зовнішнього утеплення, влаштування мереж електропостачання і опорядження будинку з можливим повним чи частковим демонтажем конструктивних елементів, покриттів чи мереж і обладнання.
За результатом оцінки технічного стану основних несучих конструкцій підвальних приміщень, які раніше використовувалися як приміщення для холодильних установок та на даний момент знаходяться в занедбаному стані (голі облущені стіни, під ногами пісок, застарілі інженерні комунікації звисають по стелі та стінах), щодо забезпечення міцності, стійкості, надійності, подальшої безпечної експлуатації та можливості проведення поточних (капітальних) ремонтів з метою подальшого їх використання як приміщень спортивного призначення, встановлено, в тому числі, що
- технічний стан фундаментів відповідно ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 оцінюється як задовільний, категорія 2;
- технічний стан стін – задовільний, категорія 2;
- технічний стан перегородок – аварійний, категорія 4;
- технічний стан міжповерхового перекриття – задовільний, категорія 2;
- фізичний знос підлоги та дверей – 80%;
- необхідна повна заміна існуючих внутрішніх інженерних мереж;
- необхідне облаштування системи протипожежного захисту;
- необхідне відновлення вентиляційної системи будівлі тощо.
У випадку невиконання протиаварійних заходів з укріплення несучих конструктивних елементів 1-ого поверху та перекриття між поверхами, приміщення є небезпечним для знаходження там людей з ризиком обвалу.
Враховуючи вищевикладене, стало очевидним, що конче необхідно здійснювати капітальний ремонт приміщень 1-ого поверху та підвальних приміщень по пров. Качуровського, 1.
КДЮСШ «Школа спорту», було замовлено надання послуги з розрахунку очікуваної вартості ремонтних робіт в приміщеннях КДЮСШ «Школа спорту» за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1 (Договір № 1/8 від 23.08.2023). В результаті – надано зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з додатками, розраховано очікувану вартість ремонтних робіт, яка склала 18116,005 тис.грн., та надано орієнтовний перелік ремонтних робіт. Ці розрахунки були необхідними, як обгрунтована підстава виділення бюджетних коштів на ремонт за відповідним КЕКВ.
Довідкою про зміни до кошторису на 2023 рік, довідкою про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік, зведення показників спеціального фонду кошторису на 2023 рік та Наказом Департаменту молоді та спорту № Н-531 від 14.08.2023 було доведено видатки на 2023 рік на Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І.Качуровського, 1 в розмірі 18 000.000 тис.грн.
КДЮСШ «Школа спорту» замовила виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1. В результаті робіт розроблено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І.Качуровського, 1. Проектно-кошторисну документацію було подано на експертизу та отримано Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за Робочим проектом. Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 05 грудня 2023 року складає 33710.526 тис. грн.
У зв’язку з тим, що в межах наявних видатків (в межах 18 000.000 тис.грн. згідно Наказу Департамент молоді та спорту № Н-531 від 14.08.2023) реалізувати проект в повному обсязі є неможливим, проектант надав відомість обсягів робіт та зведений кошторисний розрахунок, в межах наявних видатків на роботи, що передбачають протиаварійні заходи, облаштування 1-ого поверху для можливості експлуатації за призначенням, демонтажні роботи в підвальних приміщеннях, утеплення фундаменту в підвальних приміщеннях, підготовчі роботи та роботи щодо забезпечення інклюзивності. Отже, за розрахунком проектної організації вартість частини ремонтних робіт склала 17210,000 тис. грн. Очікувану вартість закупівлі було прийнято – 17210,000 тис.грн.
Обсяги робіт, технічні та якісні характеристики, що вказані в тендерній документації, були прийняті на основі відомості обсягів робіт, що надана, як зазначалось вище, проектною організацією для реалізації частини проекту в межах наявних кошторисних призначень.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту), інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами та доповненнями), КДЮСШ «Школа спорту» розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншу інформацію на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Щодо документально підтвержених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди.
Листом № 07-08.1-06/11991 від 23.11.2023 Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві наголосило, що керуючись підпунктом 2.14 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, неоплачені в кінці бюджетного періоду бюджетні фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, які були зареєстровані для здійснення попередньої оплати (виплати авансу), інші бюджетні фінансові зобов’язання, які не є кредиторською заборгованістю, бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання одержувачів бюджетних коштів знімаються з обліку органами Казначейства.
Листом № 07-08.1-06/12220 від 29.11.2023 Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві повідомило, що відповідно до визначеного регламенту роботи органів Державної казначейської служби України у період завершення бюджетного 2023 року та початку 2024 року, граничним терміном здійснення видатків бюджетного 2023 року є 27 грудня 2023 року. Прийняття електронних документів із системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» завершиться о 17:30 27 грудня 2023 року.
Отже, з 27.12.2023 в органах Казначейства ніякі документи на реєстрацію юридичних та фінансових зобов’язань не приймались.
Укладення додаткової угоди № 1 від 29.12.2023 р. до договору від 28.12.2023 р. № 76/12 було необхідним для внесення змін в додаток № 3 до договору, План фінансування виконаних робіт, з метою реєстрації юридичних зобов’язань на суму 16 708 308,58 грн в 2024 році в органах Державної казначейської служби України.
Суму реєстрації юридичних зобов’язань змінено з причини неможливості Замовника взяти на себе бюджетні фінансові зобов’язання, у зв’язку з закриттям в органах Державної казначейської служби України розрахункового періоду 27 грудня 2023 року, та у зв’язку із зверненням Підрядника листом № 93 від 29.12.2023 р. щодо змін до договору, в частині календарного графіку виконання робіт з об’єктивних причин, враховуючи що п.2.5 Договору передбачено можливість таких змін.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 31 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" 16 708 308,58
UAH з ПДВ
16 708 308,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 грудня 2023 12:00
Електронний підпис
25 грудня 2023 12:00
протокол правочин.PDF.p7s
25 грудня 2023 12:00
наказ директор.pdf.p7s
25 грудня 2023 12:00
Ліцензія.pdf.p7s
25 грудня 2023 12:00
Витяг МВС.pdf.p7s
25 грудня 2023 11:51
протокол правочин.PDF
25 грудня 2023 11:51
наказ директор.pdf
25 грудня 2023 11:51
Ліцензія.pdf
25 грудня 2023 11:51
довідка НАЗК директор.zip
25 грудня 2023 11:51
довідка дитяча праця.pdf
25 грудня 2023 11:51
Витяг МВС.pdf
20 грудня 2023 11:35
Електронний підпис
20 грудня 2023 11:35
Електронний підпис
20 грудня 2023 11:35
8 довідка МТБ.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
9 документи МТБ.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-09.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-05.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-03.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2.imd.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ПВР.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-08.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-08.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-06.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
u_2_ДЦ_BoQ разрах.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ПЗ.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-01-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_BOQ.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_РТСП_3.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-07.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-010.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-01-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-05.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-03.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-01-03.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
u_2_ДЦ_ОК_02-01.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-04.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-010.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
u_2_ДЦ_ОК_02-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-07.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-01-04.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-05.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-010.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-08.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-07.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-02-04.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК_02-01-05.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЗВВ Адмін.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-06.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
ЛК2_02-02-09.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
7 проект договору.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
19 Ліцензія.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
14 Статут.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
17 витяг ПДВ.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
15 протокол директор.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
16 наказ директор.pdf.p7s
20 грудня 2023 11:35
20 лабораторія.rar.p7s
20 грудня 2023 11:35
1 забезпечення.rar.p7s
20 грудня 2023 11:35
22 документи ліфт.rar.p7s
20 грудня 2023 11:30
16 наказ директор.pdf
20 грудня 2023 11:30
6 довідка субпідрядник.pdf
20 грудня 2023 11:30
15 протокол директор.pdf
20 грудня 2023 11:30
22 документи ліфт.rar
20 грудня 2023 11:30
17 витяг ПДВ.pdf
20 грудня 2023 11:30
20 лабораторія.rar
20 грудня 2023 11:30
19 Ліцензія.pdf
20 грудня 2023 11:30
7 проект договору.pdf
20 грудня 2023 11:30
14 Статут.pdf
20 грудня 2023 11:30
1 забезпечення.rar
20 грудня 2023 11:30
23 тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2023 11:30
8 довідка МТБ.pdf
20 грудня 2023 11:30
9 документи МТБ.pdf
20 грудня 2023 11:30
10 довідка працівники.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-03.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-08.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-05.pdf
20 грудня 2023 11:30
u_2_ДЦ_ОК_02-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-04.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-010.pdf
20 грудня 2023 11:30
2.imd
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-05.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-01-04.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_BOQ.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-04.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-08.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-05.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-04.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-01-03.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_РТСП_3.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-01-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
ПЗ.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-010.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-09.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЗВВ Адмін.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
u_2_ДЦ_ОК_02-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-08.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-06.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК2_02-02-09.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-07.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.pdf
20 грудня 2023 11:30
ПВР.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-06.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-01-05.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-01-01.pdf
20 грудня 2023 11:30
u_2_ДЦ_BoQ разрах.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-03.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-02-07.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-02.pdf
20 грудня 2023 11:30
ЛК_02-02-010.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ЗВВЛК_02-02-07.pdf
20 грудня 2023 11:30
2_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"
#42769633
Переможець 16 708 308,58
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 22:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2023 22:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ"
#42769633
16 708 308,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2024 16:17
Додаткова угода 2 від 01.07.2024 про розірвання.pdf укладений
04 липня 2024 16:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 19:14
Додаткова угода 1 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 19:12
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 11:39
Додаток 1 до дог.кошториси.pdf укладений
28 грудня 2023 11:38
Додаток 1 до дог.Договірна ціна.pdf укладений
28 грудня 2023 11:38
Додаток 1 до дог.Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
28 грудня 2023 11:38
Додаток 3 до дог.План фінансування.pdf укладений
28 грудня 2023 11:38
Додаток 2 до дог.Календарний графік.pdf укладений
28 грудня 2023 11:38
Договір №76-12 від 28.12.2023.pdf укладений
28 грудня 2023 11:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1 1 Роботи 16 708 308,58
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з короткими термінами для виконання робіт в 2023 році, Підрядник не має можливості дотримуватись Календарного графіку виконання робіт з об’єктивних причин, а Замовник, в свою чергу, не має можливості прийняти виконані роботи та оплатити їх. На підставі п.9.4. Договору Сторони домовились перенести фінансування робіт на 2024 рік в межах ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 76/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1 1 Роботи 16 708 308,58
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За угодою Сторін - Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 76/12 від 28 грудня 2023 р. у зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладенні договору