Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ" |
Код ЄДРПОУ: | 37924086 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул.Жилянська, 46 |
Контактна особа: |
П'ятишкін Олександр Володимирович 380954006384 borba2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 23:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 17 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: не перевищує 0,5% від суми очікуваної вартості – 86 050,00 грн (вісімдесят шість тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них)/ Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 86050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 16:51 |
+Перелік змін.docx | |
14 грудня 2023 16:51 |
+ТД Кап.Рем.Качуровського зі змінами.docx | |
14 грудня 2023 16:51 |
+Додаток 2 зі змінами.docx | |
13 грудня 2023 23:58 |
+ТД Кап.Рем.Качуровського.docx | |
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 3 проект договору.docx | |
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 4.docx | |
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 5.docx | |
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 1.docx | |
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 6.docx | |
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 2.docx |
14 грудня 2023 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 грудня 2023 16:51 |
+Перелік змін.docx
|
||||||
14 грудня 2023 16:51 |
+ТД Кап.Рем.Качуровського зі змінами.docx
|
||||||
14 грудня 2023 16:51 |
+Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:58 |
+ТД Кап.Рем.Качуровського.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 3 проект договору.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 4.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 5.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 1.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 6.docx
|
||||||
13 грудня 2023 23:37 |
+Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000153 ● 38b7a1b148be44d7b935d681d84c8df2
- Статус: завершено ● Дата: 07 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 10:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-12-13-022560-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:08:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-022560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до договору від 28.12.2023 № 76-12.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 19:38:50
На запит про надання пояснень (інформації, документів)
Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2023-12-13-022560-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 11.01.2024 р. № 4 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Щодо підстав здійснення обгрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
В рамках передпроектних заходів, в тому числі, для визначення доцільності здійснення ремонтів приміщень першого поверху та підвальних приміщень, було проведено технічні обстеження будівельних конструкцій та оцінки технічного стану по приміщенням першого поверху та по підвальним приміщенням.
За результатом оцінки технічного стану основних несучих конструкцій приміщень 1-ого поверху щодо забезпечення міцності, стійкості, надійності та подальшої безпечної експлуатації цих приміщень встановлено, в тому числі, що підсилення несучих конструкцій не відповідає будівельним нормам та правилам, що може критично вплинути на експлуатаційну здатність цих конструкцій, та потребує проведення додаткових робіт з усунення недоліків із влаштування елементів підсилення прорізів, зовнішнього утеплення, влаштування мереж електропостачання і опорядження будинку з можливим повним чи частковим демонтажем конструктивних елементів, покриттів чи мереж і обладнання.
За результатом оцінки технічного стану основних несучих конструкцій підвальних приміщень, які раніше використовувалися як приміщення для холодильних установок та на даний момент знаходяться в занедбаному стані (голі облущені стіни, під ногами пісок, застарілі інженерні комунікації звисають по стелі та стінах), щодо забезпечення міцності, стійкості, надійності, подальшої безпечної експлуатації та можливості проведення поточних (капітальних) ремонтів з метою подальшого їх використання як приміщень спортивного призначення, встановлено, в тому числі, що
- технічний стан фундаментів відповідно ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 оцінюється як задовільний, категорія 2;
- технічний стан стін – задовільний, категорія 2;
- технічний стан перегородок – аварійний, категорія 4;
- технічний стан міжповерхового перекриття – задовільний, категорія 2;
- фізичний знос підлоги та дверей – 80%;
- необхідна повна заміна існуючих внутрішніх інженерних мереж;
- необхідне облаштування системи протипожежного захисту;
- необхідне відновлення вентиляційної системи будівлі тощо.
У випадку невиконання протиаварійних заходів з укріплення несучих конструктивних елементів 1-ого поверху та перекриття між поверхами, приміщення є небезпечним для знаходження там людей з ризиком обвалу.
Враховуючи вищевикладене, стало очевидним, що конче необхідно здійснювати капітальний ремонт приміщень 1-ого поверху та підвальних приміщень по пров. Качуровського, 1.
КДЮСШ «Школа спорту», було замовлено надання послуги з розрахунку очікуваної вартості ремонтних робіт в приміщеннях КДЮСШ «Школа спорту» за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1 (Договір № 1/8 від 23.08.2023). В результаті – надано зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з додатками, розраховано очікувану вартість ремонтних робіт, яка склала 18116,005 тис.грн., та надано орієнтовний перелік ремонтних робіт. Ці розрахунки були необхідними, як обгрунтована підстава виділення бюджетних коштів на ремонт за відповідним КЕКВ.
Довідкою про зміни до кошторису на 2023 рік, довідкою про зміни до плану спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік, зведення показників спеціального фонду кошторису на 2023 рік та Наказом Департаменту молоді та спорту № Н-531 від 14.08.2023 було доведено видатки на 2023 рік на Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І.Качуровського, 1 в розмірі 18 000.000 тис.грн.
КДЮСШ «Школа спорту» замовила виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1. В результаті робіт розроблено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І.Качуровського, 1. Проектно-кошторисну документацію було подано на експертизу та отримано Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за Робочим проектом. Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 05 грудня 2023 року складає 33710.526 тис. грн.
У зв’язку з тим, що в межах наявних видатків (в межах 18 000.000 тис.грн. згідно Наказу Департамент молоді та спорту № Н-531 від 14.08.2023) реалізувати проект в повному обсязі є неможливим, проектант надав відомість обсягів робіт та зведений кошторисний розрахунок, в межах наявних видатків на роботи, що передбачають протиаварійні заходи, облаштування 1-ого поверху для можливості експлуатації за призначенням, демонтажні роботи в підвальних приміщеннях, утеплення фундаменту в підвальних приміщеннях, підготовчі роботи та роботи щодо забезпечення інклюзивності. Отже, за розрахунком проектної організації вартість частини ремонтних робіт склала 17210,000 тис. грн. Очікувану вартість закупівлі було прийнято – 17210,000 тис.грн.
Обсяги робіт, технічні та якісні характеристики, що вказані в тендерній документації, були прийняті на основі відомості обсягів робіт, що надана, як зазначалось вище, проектною організацією для реалізації частини проекту в межах наявних кошторисних призначень.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту), інформуємо.
З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами та доповненнями), КДЮСШ «Школа спорту» розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншу інформацію на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Щодо документально підтвержених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди.
Листом № 07-08.1-06/11991 від 23.11.2023 Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві наголосило, що керуючись підпунктом 2.14 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, неоплачені в кінці бюджетного періоду бюджетні фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, які були зареєстровані для здійснення попередньої оплати (виплати авансу), інші бюджетні фінансові зобов’язання, які не є кредиторською заборгованістю, бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання одержувачів бюджетних коштів знімаються з обліку органами Казначейства.
Листом № 07-08.1-06/12220 від 29.11.2023 Головне управління Державної казначейської служби України у м. Києві повідомило, що відповідно до визначеного регламенту роботи органів Державної казначейської служби України у період завершення бюджетного 2023 року та початку 2024 року, граничним терміном здійснення видатків бюджетного 2023 року є 27 грудня 2023 року. Прийняття електронних документів із системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства – Казначейство» завершиться о 17:30 27 грудня 2023 року.
Отже, з 27.12.2023 в органах Казначейства ніякі документи на реєстрацію юридичних та фінансових зобов’язань не приймались.
Укладення додаткової угоди № 1 від 29.12.2023 р. до договору від 28.12.2023 р. № 76/12 було необхідним для внесення змін в додаток № 3 до договору, План фінансування виконаних робіт, з метою реєстрації юридичних зобов’язань на суму 16 708 308,58 грн в 2024 році в органах Державної казначейської служби України.
Суму реєстрації юридичних зобов’язань змінено з причини неможливості Замовника взяти на себе бюджетні фінансові зобов’язання, у зв’язку з закриттям в органах Державної казначейської служби України розрахункового періоду 27 грудня 2023 року, та у зв’язку із зверненням Підрядника листом № 93 від 29.12.2023 р. щодо змін до договору, в частині календарного графіку виконання робіт з об’єктивних причин, враховуючи що п.2.5 Договору передбачено можливість таких змін.
- 231124-03В.pdf
- ЗКР 17,210.pdf
- лист2.pdf
- ВОБ 1етап.pdf
- Київаудит.pdf
- лист3.pdf
- кошторис.pdf
- лист1.pdf
- Н-531.pdf
- Відповідь моніторинг ДАСУ.pdf
- ТЗ.pdf
- Качуровского_1пов_Вертик.транст.pdf
- Качуровского_ПЗ_ТОМ 1.pdf
- Качуровского_підвал_том12_АКГ_ТОМ.pdf
- Качуровского_підвал_том4_ВК.pdf
- Качуровского_1пов_том9_ЕТР.pdf
- Качуровского_1пов_том5_ВК.2.pdf
- Качуровского_підвал_том13_СБ СКС.pdf
- Качуровского_підвал_том6_ОВ.pdf
- Качуровского_підвал_том8_ЕТР.pdf
- Качуровского_1пов_том14_СКС.pdf
- Качуровского_підвал_том2_АБ-1.pdf
- Качуровского_1пов_том7_ОВіК.pdf
- звед.розрах.pdf
- Качуровского_1пов_том11_СПЗ.pdf
- зв.обст.pdf
- Качуровского КД_ТОМ 16.pdf
- Качуровского_підвал_том10_СПЗ.pdf
- Качуровского_1пов_том3_АБ-2.pdf
- зв.обстеж.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" |
16 708 308,58
UAH з ПДВ
|
16 708 308,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" #42769633 |
Переможець |
16 708 308,58
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 22:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 16:17
|
Додаткова угода 2 від 01.07.2024 про розірвання.pdf | укладений |
04 липня 2024 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 19:14
|
Додаткова угода 1 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 19:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:39
|
Додаток 1 до дог.кошториси.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:38
|
Додаток 1 до дог.Договірна ціна.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:38
|
Додаток 1 до дог.Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:38
|
Додаток 3 до дог.План фінансування.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:38
|
Додаток 2 до дог.Календарний графік.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:38
|
Договір №76-12 від 28.12.2023.pdf | укладений |
28 грудня 2023 11:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1 | 1 | Роботи |
16 708 308,58
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з короткими термінами для виконання робіт в 2023 році, Підрядник не має можливості дотримуватись Календарного графіку виконання робіт з об’єктивних причин, а Замовник, в свою чергу, не має можливості прийняти виконані роботи та оплатити їх. На підставі п.9.4. Договору Сторони домовились перенести фінансування робіт на 2024 рік в межах ціни Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 76/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1 | 1 | Роботи |
16 708 308,58
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 грудня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | За угодою Сторін - Сторони дійшли згоди розірвати Договір № 76/12 від 28 грудня 2023 р. у зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладенні договору |