Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Соколівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41830324 |
Місцезнаходження: | 27641, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький район, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Лимар Максим Петрович 380669800970 sokolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 23:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Розрахунки за Товар здійснюються у межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Днем передачі товару вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають між сторонами у разі та в межах відповідних бюджетних асигнувань затверджених на 2024 рік. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 23:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 23:12 |
ТД Овочі та фрукти на 2024 рік.docx |
13 грудня 2023 23:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2023 23:12 |
ТД Овочі та фрукти на 2024 рік.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-07-000041 ● f55f7c73183b4d7982d7d8d51cf8d777
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2024 № 26
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.02.2024 № 26.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2023-12-13-022380-a, 13.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 12:36:02
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-13-022380-a, яка проведена Відділом освіти Соколівської сільської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 15:18:39
Відповідь замовника на запит
Відділ освіти Соколівської сільської ради, як Замовник, інформує про наступне:
1. Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб та бюджетного запиту відділу освіти Соколівської сільської ради на 2024 рік та прогнозованих обсягів споживання товару протягом 2024 року обрахованої Замовником на підставі постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до чинних ДСТУ, ТУУ виробника або іншим нормативно-правовим актам (ДОДАТОК 4 до тендерної документації); товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".
Очікувана вартість закупівлі Товару визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо), шляхом здійснення запиту до Постачальників (ТОВ «МПС-С», ФОП «Пономаренко О.І», ФОП «Гладка О.А») для отримання комерційної пропозиції на 2024 рік та наявної потреби закладів. Очікувана вартість закупівлі Товару визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://drive.google.com/file/d/1ahUeulhGj8clRR1D9yAzxQNfA9fxVsLM/view
- Комерційна пропозиція (ТОВ МПС-С).pdf
- Комерційна пропозиція (ФОП Пономаренко О.І.).pdf
- Комеріцйна пропозиція (ФОП Гладка О.А.).pdf
- Висновок КРТПП В-437.1 МПС.pdf
- Лист Про надання комерційної пропозиціїї (ФОП Гладкій О.А).pdf
- Лист Про надання комерційної пропозиціїї (ФОП Пономаренко О.І).pdf
- Лист Про надання комерційної пропозиціїї (ТОВ МПС-С).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Висновок Західного офісу Держаудитслужби буде врахований замовником в подальшій роботі. З метою недопущення в подальшому подібних недоліків чи порушень, з особою, відповідальною за проведення закупівель проведена роз’яснювальна робота, щодо правильності виконання уповноваженою особою своїх обов’язків у сфері публічних закупівель. Крім того Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель
2024-02-29 10:50:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0060/2024пр |
Дата публікації: | 05 квітня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0060/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 24 квітня 2024 |
Документи:
25 квітня 2024 17:11
|
Електронний підпис |
05 квітня 2024 16:10
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МПС-С" |
1 252 470,00
UAH з ПДВ
|
1 252 470,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МПС-С" #42777948 |
Переможець |
1 252 470,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 13:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:53
|
Договір.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гарбуз свіжий | 2000 | кілограм |
18,24
UAH
|
Мандарини | 800 | кілограм |
65,00
UAH
|
Часник свіжий | 20 | кілограм |
122,50
UAH
|
Буряк свіжий | 3000 | кілограм |
14,52
UAH
|
Морква свіжа | 5000 | кілограм |
15,50
UAH
|
Цибуля ріпчата | 3000 | кілограм |
18,57
UAH
|
Капуста білокачанна | 5000 | кілограм |
13,52
UAH
|
Капуста цвітна | 500 | кілограм |
81,80
UAH
|
Капуста червоноголова | 1500 | кілограм |
29,72
UAH
|
Лимони | 300 | кілограм |
60,50
UAH
|
Банани | 5000 | кілограм |
65,00
UAH
|
Апельсини | 5000 | кілограм |
62,40
UAH
|
Яблука свіжі | 7000 | кілограм |
25,22
UAH
|