Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998443 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 |
Контактна особа: |
Світлана Кірія +380966167795 kiriyasvetlana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2023 11:19 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2023 11:19 |
Очікувана вартість: | 4 758 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 19:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 19:02 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
13 грудня 2023 19:02 |
Додаток 3 (Проєкт договору) на 2024 рік.docx | |
13 грудня 2023 19:02 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) на 2024 рік.docx | |
13 грудня 2023 19:02 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023) харчування 2024рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000056 ● 63259c6266ea477eb44cb26ec72cba2b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2024 № 7-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-12-13-021010-a від 13.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 15:46:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 11:04:44
Відповідь на запит
Відповідно до запиту замовнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Дата: 6 лют 15:47.
Про надання пояснень, з приводу поставлених питань повідомляємо наступне:
Очікувану вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується моніторингу ринкових цін на дану послугу у нашому регіоні. Згідно отриманих на запит цінових пропозицій від ФОП Пилипець О.О, ФОП Наградська О.Ф., а також моніторингу закупівель в системі ПРОЗОРРО у нашім регіоні, зокрема Договір №7 від 02 січня 2023 року між КНП Березанська центральна районна лікарня з Рибаківським госпрозрахунковим торгівельним об’єднанням. Згідно зібраних цінових пропозицій очікувана вартість за 1 ліжко/день в середньому складає 100.00грн. Очікувана кількість ліжко-днів харчування на 2024 рік –47580. Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) становить 4758000,00грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a розраховані з урахуванням Наказу МОЗ від 29.10.2013 № 931, яким затверджено Порядок організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я та Інструкцію з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, і Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-BP .
Для підтвердження належної якості та безпеки харчових продуктів, учасник повинен надати: копію документа про державну реєстрацію потужностей операторів ринку, або довідку в довільній формі з посиланням (http://www.consumer.gov.ua) на реєстр, який ведеться компетентним органом у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.
Продукти, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість. Учасник повинен забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, правил особистої гігієни працівників. Дотримуватися вимог законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, зберігаються продукти харчування (продовольча сировина), а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду. Доставка їжі здійснюється у тарі (контейнерах/ємностях/термосах), що мають бути герметично закритими, тара повинна відповідати існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Прийом-передача контейнерів/ємкостей здійснюється за участі відповідальної особи Замовника, яка здійснює контроль за цілісністю зовнішньої оболонки контейнерів/ємкостей, відсутністю слідів розливу та перекидання. Поставка готових страв здійснюється автотранспортом, що відповідає санітарним та іншим встановленим законодавством вимогам. Замовлення, якість та кількість харчування здійснює сестра медична з дієтичного харчування КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР. Готові страви передаються Замовнику по кількості порцій згідно з заявкою, у кожне відділення відповідальним особам – молодшим медичним сестрам з дотриманням санітарно - гігієнічних вимог. Виконавець несе повну відповідальність за медичний огляд своїх працівників, та контролює дезінфекцію транспортного засобу, який буде здійснювати доставку готових страв Замовнику.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:59:29
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 13:14:28
Відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради для забеспечення безперебійної організації харчування пацієнтів, які знаходяться на лікуванні у стаціонарних відділеннях лікарні, та чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» за номером ID: UA-2023-12-13-021010-a визначені з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-BP та Наказу M03 України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи України» від 29.10.2013 року №931.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставах закупівельних цін попередніх закупівель з даних системи Прозоро та комерційних пропозицій наданих суб’єктами господарювання. Визначення очікуваної вартості закупівлі зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Згідно отриманих на запит цінових пропозицій:
1. ФОП Пилипець О.О (середня ціна за 1 ліжко/день становить 95,00грн.).,
2.ФОП Наградська О.Ф. (середня ціна 1 ліжко/день становить 105,00грн.)
3. Моніторингу закупівель в системі ПРОЗОРРО у нашім регіоні, зокрема (UA-2023-01-25-001740-а) Договір №7 від 02 січня 2023 року між КНП Березанська центральна районна лікарня з Рибаківським госпрозрахунковим торгівельним об’єднанням (вартість 1 ліжко /день становить 100,00грн.).
Середньоарифметична ціна за 1 ліжко/день складає 100.00грн. Кількість ліжко-днів харчування на 2024 рік –47580. Таким чином розрахована очікувана вартість 47580 ліжко/днів*100грн.=4758000,00грн предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
НАГРАДСЬКА ОКСАНА ФЕДОРІВНА |
4 758 000,00
UAH з ПДВ
|
4 044 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ФОП "Пилипець Олена Олександрівна"" |
4 617 290,00
UAH з ПДВ
|
4 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
НАГРАДСЬКА ОКСАНА ФЕДОРІВНА #2768804140 |
Переможець |
4 044 300,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 08:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:55
|
Договір харчування 2024р..pdf | укладений |
03 січня 2024 11:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів (Гіпертрофія, нормотрофія) 26480 ліжко/днів)) | 26480 | послуга |
86,20
UAH
|
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів (Гіпертрофія) 2000 ліжко/днів)) | 2000 | послуга |
72,10
UAH
|
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів (Пологове)7500 ліжко/днів)) | 7500 | послуга |
91,00
UAH
|
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів (Педіатричне) 8100 ліжко/днів)) | 8100 | послуга |
83,24
UAH
|
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів (Гастроентерологія) 3000 ліжко/днів)) | 3000 | послуга |
73,04
UAH
|
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів (Цукровий діабет) 500 ліжко/днів)) | 500 | послуга |
83,32
UAH
|