Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03328362 |
Місцезнаходження: | 88007, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ПРОЕКТНА, будинок 4А |
Контактна особа: |
Ангеліна Біровчак +380501000196 ksep.umr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 11:48 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 11:48 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03120000-8: Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
H - 1.5-2 м шт 14
Ялинка блакитна, h 1.5-1.8м
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 18:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 18:14 |
квіточки тд 12.12.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-26-000031 ● 6e1017d3843d4960b82b7e2aee7113f9
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.03.2024 № 16-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.03.2024 № 16-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-13-020598-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 13:12:00
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-020598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Пунктом 36 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) визначено - якщо була подана одна тендерна пропозиція, Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» установлено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи зазначене поясніть, чому Комунальним підприємством "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" Ужгородської міської ради не розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію тендерну пропозицію ФОП "СОЧИНСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА", у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 15:54:30
Відповідь на запитання від аудиторської служби по закупівлі UA-2023-12-13-020598-a
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 03.11.2022 року № 259 розпочато моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-13-020598-a, предмет закупівлі – товари за ДК 021:2015: 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного. Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (електронна система закупівель Prozorro), Комунальному підприємству «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (далі – Замовник), необхідно надати відповідь на декілька питань. Зважаючи на необхідність надання відповідей на поставлені питання, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведені моніторингу, надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
1.1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, 88006, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород вул. Проектна, 4А, код ЄДРПОУ: 03328362, категорія - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
1.2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товари за ДК 021:2015:03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного.
1.3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-13-020598-a.
1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 380 000,00 грн. з ПДВ.
1.5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 380000,00 грн. з ПДВ, джерело фінансування – Місцевий бюджет.
1.6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: На підставі наявної потреби у закупівлі товарів за ДК 021:2015:03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного., Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2023-12-13-007287-c. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни та товар, що є предметом закупівлі. Так, Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників.
1.7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до заявки заступника директора С.Фреган.
ІІ. По закупівлі UA-2023-12-13-020598-a з незрозумілих причин уповноваженою особою, яка звільнилася 01.02.2024 р. (наказ № 42 к від 01.02.2024 року) не розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію тендерну пропозицію ФОП "СОЧИНСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА", у строки, визначені частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі, відподівно не був підписаний і виконаний договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку по моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-12-13-020598-a, предмет закупівлі – товари за ДК 021:2015: 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного, можемо повідомити наступне: порушення усунуті шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, для недопущення встановлених порушень у подальшому з прийнятою УО проведено роз'яснювальну бесіду.
2024-04-11 14:51:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionConsideration • усунуто
Порушення усунуті шляхом відміни відкритих торгів у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей
2024-04-16 12:39:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СОЧИНСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" |
349 750,00
UAH з ПДВ
|
279 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Федорик Л.М. |
361 530,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОЧИНСЬКА ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" #2564803208 |
Очікує рішення |
279 990,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 12:11
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 14:46 |
Кінець періоду оскарження: | 22 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 22 квітня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
11 квітня 2024 14:46
|
Електронний підпис |
11 квітня 2024 14:44
|
Протокол № 116 про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.docx |