Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кравченко Катерина 380444199838 uoortender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 282 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 410,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 16:29 |
!! ТД овочі-ягоди заморожені 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000086 ● bfe1e12e97fb4e2294c07c46ab2835c8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-12-13-017882-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 17:28:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Горошок зелений заморожений, капуста цвітна заморожена, капуста броколі заморожена, малина заморожена, вишня без кісточки заморожена, смородина заморожена для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району), Горошок зелений заморожений - 10000 кілограм, Капуста цвітна заморожена - 10000 кілограм, Капуста броколі заморожена - 5000 кілограм, Малина заморожена - 5000 кілограм, Вишня без кісточки заморожена - 8000 кілограм, Смородина заморожена - 5000 кілограм» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-017882-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-20 15:08:20
Надання пояснень на запит
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Горошок зелений заморожений, капуста цвітна заморожена, капуста броколі заморожена, малина заморожена, вишня без кісточки заморожена, смородина заморожена для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-12-13-017882-a.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 35 Закону України "Про дошкільну освіту", Закону України "Про охорону дитинства", Закону України "Про освіту", із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 “Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку” та з метою забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей у закладах освіти Оболонського району м. Києва протягом 2024 року, виникла потреба у здійсненні закупівлі горошку зеленого замороженого, капусти цвітної замороженої, капусти броколі замороженої, малини замороженої, вишні без кісточки замороженої, смородини замороженої (за кодом ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі), про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) за ідентифікатором № UA-2023-12-13-017882-a. Пунктом 14 Особливостей передбачено, що закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305. Орієнтовний розмір бюджетних призначень, а також технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Очікувана вартість предмета Закупівлі розраховувалась з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Під час підготовки Закупівлі був здійснений моніторинг цін на аналогічний товар, який проводився шляхом пошуку, збору та аналізу комерційних (цінових) пропозицій продавців даного товару у мережі Інтернет (в т.ч. цін в продуктових супермаркетах Varus, Fozzy, Metro, АТБ-маркет, Novus) та використаний метод порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар, на підставі інформації щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік, із врахуванням норм споживання та кількості дітей в закладах дошкільної освіти та деяких комунальних закладах загальної середньої освіти.
Відповідні документи, а саме: моніторинг цін та розрахунок потреби (інформація щодо закупівлі продуктів харчування на 2024 рік), додаються до пояснень.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/A9C5664C7C03F7EDC2258A83005642D4
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інтегра Торг" |
6 133 560,00
UAH з ПДВ
|
6 133 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтегра Торг" #42645928 |
Переможець |
6 133 560,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 11:47
|
ДУ 5 до 211-Т.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2024 14:30
|
ДУ 4 до 211-Т.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 15:59
|
ДУ 3 до 211-Т.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2024 14:20
|
ДУ 2 до 211-Т.pdf | зміни до договору |
20 червня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 16:34
|
ДУ 1 до 211-Т.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 09:34
|
Договір 211-Т (заморожені овочі).pdf | укладений |
28 грудня 2023 09:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Горошок зелений заморожений | 10000 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
Капуста цвітна заморожена | 10000 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
Капуста броколі заморожена | 5000 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
Малина заморожена | 5000 | кілограм |
258,00
UAH з ПДВ
|
Вишня без кісточки заморожена | 8000 | кілограм |
178,02
UAH з ПДВ
|
Смородина заморожена | 5000 | кілограм |
158,88
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом другим пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, враховуючи положення п.п. 4.3., 12.2., 12.6. Договору, в зв’язку зі зменшенням ринкових цін на деякі товари, про що зазначено в листі Постачальника (вих № 5 від 16.01.2024 р.), Сторони дійшли згоди змінити ціни за 1 (один) кг на деякі товари, які поставляються за цим Договором в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 211-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 12.4., 12.5. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди додати до розділу 15 Договору розрахунковий рахунок Замовника та викласти реквізити Замовника в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 211-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом другим пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, враховуючи положення пунктів 4.3, 4.6.-4.8., 12.2. Договору, в зв’язку зі збільшенням ринкових цін на вишню без кісточки заморожену, про що зазначено в листі Постачальника від 07.10.2024 № 36, та на підставі Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ТПП України від 07.10.2024 № ЧК-494, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за 1 (один) кг одиниці товару (вишня без кісточки заморожена – на 33,1%). |
Номер договору про закупівлю: | 211-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом другим пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, враховуючи положення пунктів 4.3., 4.6.-4.8., 12.2. Договору, в зв’язку зі збільшенням ринкових цін на смородину заморожену, про що зазначено в листі Постачальника від 29.10.2024 № 40, та на підставі Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ТПП України від 28.10.2024 № ЧК-557, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за 1 (один) кг одиниці товару (смородина заморожена – на 7%). |
Номер договору про закупівлю: | 211-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 632, 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом другим пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, враховуючи положення пунктів 4.3., 4.6.-4.8., 12.2. Договору, в зв’язку зі збільшенням ринкових цін на вишню без кісточки заморожену, про що зазначено в листі Постачальника від 08.11.2024 № 42/1, та на підставі Експертного висновку Чернігівської регіональної торгово-промислової палати ТПП України від 07.11.2024 № ЧК-627, Сторони дійшли згоди збільшити ціну за 1 (один) кг одиниці товару (вишня без кісточок заморожена – на 5,71%). |
Номер договору про закупівлю: | 211-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Горошок зелений заморожений | 9417.5 | кілограм |
75,43
UAH з ПДВ
|
Капуста цвітна заморожена | 9470 | кілограм |
91,18
UAH з ПДВ
|
Капуста броколі заморожена | 5000 | кілограм |
105,00
UAH з ПДВ
|
Малина заморожена | 4620 | кілограм |
164,62
UAH з ПДВ
|
Вишня без кісточки заморожена | 2196.515 | кілограм |
186,66
UAH з ПДВ
|
Смородина заморожена | 1502.35 | кілограм |
170,00
UAH з ПДВ
|