Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Наталя Ревуцька +380974300591 natalarevucka80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 856 395,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 563,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,3% - 26 569,19 грн (двадцять шість тисяч п’ятсот шістдесят дев’ять гривень дев’ятнадцять копійок) у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги".Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26569.19 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,3 % від вартості договору. Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 0,3% від вартості робіт згідно договору учасника-переможця закупівлі |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
з локалізацією
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по Договору про закупівлю проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, перерахованих Головним розпорядником коштів - Департаментом з питань ефективної роботи та розвитку комунальних підприємств Запорізької міської ради, наданих для фінансування предмету Договору шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог Настанови в межах затвердженої договірної ціни після находження коштів для фінансування предмету договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000035 ● e36a045d31a148608329a6989c6e68d6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2024 № 24-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 30.04.2024 № 24-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-12-13-017231-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 10:01:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга), за ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-017231-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, із внесеними змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 15:04:57
Запит про надання пояснень: Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на запит:
Проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 передбачені роботи з будівництва виробничої лінії в існуючій будівлі хлораторної (І черга будівництва – загальна кошторисна вартість складає 6662,384 тис. грн.), які виконані в повному обсязі; будівництво додаткового корпусу хлораторної із влаштуванням закритого приміщення для розвантаження контейнерів з хлором (ІІ черга будівництва – загальна кошторисна вартість складає 51849,399 тис.грн., з них виконано робіт на суму 16524,376 тис. грн.) та виконання робіт з реконструкції окремо розташованої існуючої напівпідземної споруди сховища місткістю 100 осіб (ІІІ черга будівництва - загальна кошторисна вартість складає 10269,843 тис. грн)
Листом від 17.10.2022 року від заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Олексія Нікіфорова – директору комунального підприємства «Управління капітального будівництва» Олександру Андреєву доручено виконати роботи, вказані в листі КП «Водоканал» від 05.10.2022 року №4083/22/10, а саме: реконструкцію сховища захисної споруди цивільного захисту ДВС-2 по вул. Набережній, 39, тобто виступити замовником з реконструкції по цьому об’єкту.
Проектно-кошторисна документація розроблена ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» на замовлення Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – КП «УКБ») та зареєстрована в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: PD01:3796-5629-0900-4851.
В рамках виконання проектних робіт розроблена документація пройшла експертизу, що засвідчується звітом, який видав ДП «Укрдержбудекспертиза» від 04.04.2023 року №08-0423/01-21. Експертний звіт зареєстрований в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером:EX01:9729-4815-4443-4796.
На виконання Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року (зі змінами) КП «УКБ» затвердив проектно-кошторисну документацію “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” після коригування на підставі позитивного експертного звіту наказом директора Андреєва О.О. №13-од від 12.04.2023 року.
Згідно Протоколу №9 від 13.09.2023 року засідання обласної комісії з відбору проектів і заходів, що можуть реалізуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, об’єкт “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” був включений до цього переліку з обсягом коштів субвенції в сумі 7683,534 тис. грн.
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації №557 від 05.10.2023 року внесені зміни до розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 07.09.2023 року №500 «Про затвердження переліку проектів і заходів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення», яким підтверджено включення об’єкту: “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” з обсягом коштів субвенції в сумі 7683,534 тис. грн.
31.10.2023 року КП «УКБ» звернулись із листом №1273 до Департаменту з питань ефективної роботи та розвитку комунальних підприємств Запорізької міської ради щодо співфінансування об’єкту із місцевого бюджету в розмірі 2 561 178,00 грн.
Загальна сума коштів для фінансування ІІІ черги будівництва, а саме на реконструкцію сховища (витрати на будівельно-монтажні роботи, витрати на авторський та технічний нагляд, та інши витрати) визначалися на підставі зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР), експертного звіту.
На підставі рішення міської ради від 29.11.2023 №23 «Про внесення змін Міської цільової програми створення фонду захисних споруд цивільного захисту на комунальних підприємствах Запорізької міської територіальної громади на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням міської ради від 17.03.2023р. №81 (зі змінами)» з обласного бюджету на об’єкт “Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39” виділено коштів в сумі 7 683 534,00 грн. (субвенція з місцевого бюджету на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальні сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету) та в сумі 2 561 178 грн. (співфінансування об’єктів за умовами надання субвенції згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2023 року №608).
Співфінансування об’єкту підтверджується також гарантійним листом Виконавчого комітету Запорізької міської ради від 14.09.2023 року №09/033-21/02556, в якому Виконавчий комітет гарантував виділення співфінансування на реалізацію проекту «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 за рахунок коштів територіальної громади м. Запоріжжя у розмірі, необхідному для завершення повного комплексу робіт з ІІІ черги реконструкції, а саме для робіт окремо розташованої існуючої напівпідземної споруди сховища місткістю 100 осіб, покриття витрат на сплату податків та зборів, у тому числі податку на додану вартість, комісії за конвертацію валюти, страхування, авторський нагляд тощо.
На підставі наведеного та враховуючи вкрай необхідність проведення реконструкції сховища захисної споруди цивільного захисту ДВС-2 по вул. Набережній, 39 (ІІІ черга реконструкції) в 2023-2024 роках, керуючись кошторисними нормами України, а саме: «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року, проектно-кошторисною документацією, позитивним експертним звітом провідним інженером кошторисником виробничого відділу КП «УКБ» Бриковою Є.В. підготовлений розрахунок очікуваної вартості по ІІІ черзі реконструкції та головним інженером КП «УКБ» Поповим А.В. затверджена технічна специфікація на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга) для підготовки тендерної документації на закупівлю, до складу якої включені наступні види робіт по сховищу:
- Ремонтно-будівельні роботи в сховищі з облаштуванням основного приміщення і санвузлу необхідним обладнанням, опорядженням всіх приміщень.
- Забезпечення приміщень сховища усіма внутрішніми інженерними комунікаціями згідно з нормативними вимогами.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж водопостачання та каналізації з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових мереж.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж електропостачання з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових електромереж з трасуванням по існуючим конструкціям будівлі насосної станції.
- Монтаж каналізаційної насосної станції.
- Протипожежні заходи.
- Вентиляція і кондиціювання повітря з монтажем фільтровентиляційної установки.
- Електромонтажні роботи.
- Пусконалагоджувальні роботи електротехнічних пристроїв; автоматичних систем управління;
- Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
- Монтаж системи зв’язку.
- Складання та розміщення устаткування, інвентарю та меблів.
- Протокол УО щодо моніторингу.pdf
- Обгрунтування підстави для проведення закупівлі.pdf
- Наказ про покладання обовязків з підготовки обгрунтування.pdf
- Наказ про затвердження закупівлі.pdf
- Розрахунок очик.вартості.pdf
- Наказ ДВС-2.pdf
- Технічна специфікація.PDF
- Розпорядження ЗОВА.pdf
- Рішення ЗМР 23 від 29.10.2023.pdf
- Протокол_№9_засідання_обл_комісії.pdf
- МТ2597.К-К том 2 зм.2_книга 4.pdf
- МТ2597.К-К том 2 зм.2_книга 3.pdf
- МТ2597.К-К том 2 зм.2_книга 2.pdf
- МТ2597.К-К том 2 зм.2_книга 1.pdf
- М2597.К-ОВ2 зм1_.pdf
- М2597.К-ЕК зм1_.pdf
- М2597.К-ЕК зм1_ (1).pdf
- М2597.К-АР зм.1_.pdf
- М2597.К-АР зм.1_ (2).pdf
- М2597.К-АБ16 зм1_.pdf
- М2597.К-АБ15 зм1_.pdf
- М2597.К-АБ14 зм1_.pdf
- Лист щодо надання гарантій.pdf
- Лист 1273.pdf
- Лист 1042.pdf
- ЗКР ДВС2 сховище.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Витяг Хлораторная.pdf
- M2597.К-ГТ зм.1_ 15.03.2023.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
8 852 349,36
UAH з ПДВ
|
8 852 349,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40609167 |
Переможець |
8 852 349,36
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2024 16:53
|
ДУ3 до 014.23.30.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2024 15:39
|
Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023 №75 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами) - Запорізька міська рада.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 15:38
|
Обгрунтування ДУ2 014.23.30.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 15:38
|
ДУ2 до 014.23.30.pdf | зміни до договору |
18 червня 2024 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 10:36
|
ДУ№1 від 12.03.2024 до Договору 014-23-30 від 27.12.2024 ДВС-2.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 10:35
|
Обгрунтування ДВС-2.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 21:20
|
пояснювальна.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
ЗВР.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
ИВР.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
лс02-01-010-07-01-01.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
лс02-01-01-02-01-09.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
Завдаток.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
014-23-30 від 27.12.2023 ДВС-2.pdf | укладений |
27 грудня 2023 21:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга), за ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Єдиного закупівельного словника | 1 | роботи |
8 852 349,36
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із відсутністю фінансування витрат замовника у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 014/23/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в обсягах фінансування на 2024рік, зміни в реквізитах замовника |
Номер договору про закупівлю: | 014/23/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з перерозподілом бюджетних коштів головним розпорядником коштів ув 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 014/23/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Закупівля робіт по об’єкту: «Реконструкція хлораторної ДВС-2 в м. Запоріжжі» (коригування), за адресою: м. Запоріжжя, вул. Набережна, 39 (ІІІ черга), за ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Єдиного закупівельного словника | 1 | робота |
8 852 349,36
UAH з ПДВ
|