Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві без цукру та барвників для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району)
Очікувана вартість
3 524 860,00 UAH
UA-2023-12-13-017044-a ● 297d6d539ce14eca94ef537e117c39e0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кравченко Катерина 380444199838 uoortender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 524 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 624,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 кілограм
Сік фруктовий та овочевий в асортименті для дітей віком від 3 (трьох) років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
8000 кілограм
Сік фруктовий та овочевий в асортименті для дітей віком до 3 (трьох) років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 17:21 |
Зміни до ТД (сік).docx | |
14 грудня 2023 17:20 |
!! ТД сік 2024 (зі змінами).doc |
14 грудня 2023 17:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2023 17:21 |
Зміни до ТД (сік).docx
|
|||
14 грудня 2023 17:20 |
!! ТД сік 2024 (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 грудня 2023 11:07
Дата відповіді: 14 грудня 2023 16:43
Шановний замовник.
Відповідно до Додатку №2 вимагаєте шоб сік від 3-х років, відповідав пакуванню: тетра-пак, 1000 мл.
Питання: чому не має можливості учаснику запропонувати пакування тетра-пак, 950мл.??? Даним Ви цілеспрямовано та навмисно звужуєте кількість учасників, та створюєте дискримінаційні вимоги до учасників котрі можуть запропонувати пакування наприклад тетра-пак, 950мл., чим порушуєте основні засади ЗУ "Про публічні закупівлі" та законодавство вцілому.
Просимо внести зміни та привести документацію до належного стану, що буде відповідати чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Так, згідно з вимогами тендерної документації даної закупівлі, сік фруктовий та овочевий без цукру та барвників в асортименті для дітей віком від 3 (трьох) років має бути упакований в тетра-пак об’ємом 1000 мл. Така вимога мотивована тим, що 1 літр ділиться рівними частинами на склянку по 0,200 л, тобто на нормовану порцію. А об'єм т/п 950 мл або 980 мл не ділиться рівними частинами, що ускладнює звітування матеріально відповідальних осіб закладів освіти про спожитий товар. Окрім цього, при формуванні закладами освіти заявок на постачання соку також виникають відповідні незручності, пов’язані з фасуванням 1 л / 0,95 л або 1 л / 0,98 л, оскільки потреба соку, яка вираховується в літрах, потім ще раз повинна бути перерахована на кількість пакетів соку фасуванням 950 мл. або 980 мл.
Ви зазначаєте, що такою вимогою Замовник «цілеспрямовано та навмисно звужує кількість учасників, та створює дискримінаційні вимоги до учасників котрі можуть запропонувати пакування наприклад тетра-пак, 950мл». Проте, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Але, варто зауважити, що на теперішній час дуже багато постачальників/виробників виготовляють соки об’ємом 1 літр, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Також, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Так, згідно з вимогами тендерної документації даної закупівлі, сік фруктовий та овочевий без цукру та барвників в асортименті для дітей віком від 3 (трьох) років має бути упакований в тетра-пак об’ємом 1000 мл. Така вимога мотивована тим, що 1 літр ділиться рівними частинами на склянку по 0,200 л, тобто на нормовану порцію. А об'єм т/п 950 мл або 980 мл не ділиться рівними частинами, що ускладнює звітування матеріально відповідальних осіб закладів освіти про спожитий товар. Окрім цього, при формуванні закладами освіти заявок на постачання соку також виникають відповідні незручності, пов’язані з фасуванням 1 л / 0,95 л або 1 л / 0,98 л, оскільки потреба соку, яка вираховується в літрах, потім ще раз повинна бути перерахована на кількість пакетів соку фасуванням 950 мл. або 980 мл.
Ви зазначаєте, що такою вимогою Замовник «цілеспрямовано та навмисно звужує кількість учасників, та створює дискримінаційні вимоги до учасників котрі можуть запропонувати пакування наприклад тетра-пак, 950мл». Проте, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Але, варто зауважити, що на теперішній час дуже багато постачальників/виробників виготовляють соки об’ємом 1 літр, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Також, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги котрі не відповідають законодавству.
Дата подання: 14 грудня 2023 11:36
Дата відповіді: 14 грудня 2023 17:33
Шановний замовник.
Відповідно до вимог додатку №2 наявна вимога- 21) Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікат на систему екологічної сертифікації та маркування продукції ДСТУ ISO 14024: 2002 (ISO 14024:1999), виданий на ім’я Учасника.
Зазначаємо, що даний сертифікат СКАСОВАНО -від 01.01.2022 року.
(https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=51330 )
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, та виставляти вимоги, котрі будуть відповідати чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо, що звернули увагу на допущення технічної (механічної, формальної) помилки в зазначенні ДСТУ ISO 14024, а саме: у вимогах до постачальника Замовником помилково було зазначено застарілі дані ДСТУ ISO 14024:2002 (ISO 14024:1999), замість чинного ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT). В зв’язку з виявленою технічною (механічною, формальною) помилкою, Замовником вже внесені зміни до тендерної документації в частині цих вимог.
Крім того, варто відмітити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Зауважимо, що закупівля ДК 021:2015 – 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві без цукру та барвників для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району) стосується саме дитячого харчування. З метою підвищення якості та ефективності організації харчування у закладах освіти та забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей, засновники та керівники цих закладів повинні дотримуватись вимог законодавства з організації харчування у закладах освіти. Отже, Замовник зацікавлений в придбанні лише високоякісних продуктів харчування.
Так, харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205, а також з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи вищевикладене, Замовник має право самостійно визначати необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог чинного законодавства.
Дякуємо, що звернули увагу на допущення технічної (механічної, формальної) помилки в зазначенні ДСТУ ISO 14024, а саме: у вимогах до постачальника Замовником помилково було зазначено застарілі дані ДСТУ ISO 14024:2002 (ISO 14024:1999), замість чинного ДСТУ ISO 14024:2018 Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури (ISO 14024:2018, IDT). В зв’язку з виявленою технічною (механічною, формальною) помилкою, Замовником вже внесені зміни до тендерної документації в частині цих вимог.
Крім того, варто відмітити, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Зауважимо, що закупівля ДК 021:2015 – 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (Соки фруктові та овочеві без цукру та барвників для харчування дітей в закладах освіти Оболонського району) стосується саме дитячого харчування. З метою підвищення якості та ефективності організації харчування у закладах освіти та забезпечення безперебійного, збалансованого, повноцінного харчування дітей, засновники та керівники цих закладів повинні дотримуватись вимог законодавства з організації харчування у закладах освіти. Отже, Замовник зацікавлений в придбанні лише високоякісних продуктів харчування.
Так, харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205, а також з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших нормативно-правових актів. Враховуючи вищевикладене, Замовник має право самостійно визначати необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА" #32320552 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:34
|
Договір 1-Т (сік).pdf | укладений |
08 січня 2024 11:29
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сік фруктовий та овочевий в асортименті для дітей віком від 3 (трьох) років | 50000 | кілограм |
48,00
UAH з ПДВ
|
Сік фруктовий та овочевий в асортименті для дітей віком до 3 (трьох) років | 8000 | кілограм |
75,00
UAH з ПДВ
|