Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Вебсайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Анатолій Яковина +380512362287 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
13 грудня 2023 15:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 15:48 |
ОБГРУНТУВАННЯ.pdf | |
13 грудня 2023 15:48 |
ПРОТОКОЛ проведення закупівлі без використання електронної системи.pdf | |
13 грудня 2023 15:48 |
UA-2023-11-30-006469-a-report.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000114 ● 15a283d4339e46bda3367d9777a94107
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 23:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
34. UA-2023-12-13-015343-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-06 21:29:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-015343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обрання процедури торгів у вигляді Закупівлі без використання електронної системи. Надайте відповідні обґрунтування;
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-09 09:54:34
Відповідь на запитання
Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради, як Замовник по закупівлі за предметом код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування у відповідь на запит Державної аудиторської служби України північно-східного офісу Держаудитслужби, надаємо наступну інформацію:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обрання процедури торгів у вигляді Закупівлі без використання електронної системи.
З метою забезпечення потреб адміністрації Заводського району ММР, керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), Положенням про уповноважену особу, затверджене розпорядженням голови адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради від 31.12.2021 № 123 р, а також Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
За предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування було оголошено закупівлю відкриті торги з Особливостями.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-30-006469-a.
Закупівля не відбулась через відсутність пропозицій.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Згідно до звіту про проведення процедури закупівлі : UA-2023-11-30-006469-a (додається) кількість учасників закупівлі – 0.
Враховуючи вищезазначене та наявні потреби Замовника в предметі закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування на суму 4 520 214 (чотири мільйона п’ятсот двадцять тисяч двісті чотирнадцять) гривень 61 копійка прийнято рішення обрання процедури торгів у вигляді Закупівлі без використання електронної системи.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, визначено проектно-кошторисною документацією на підставі дефектного акту. Закупівля послуг з капітального ремонту здійснюється з метою забезпечення належної якості автомобільних доріг Заводського району м. Миколаєва, згідно з державними будівельними нормами та стандартами, а також створення умов для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі/бюджетного призначення.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 520 214,61 грн.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту визначається з урахуванням настанови "Правила визначення вартості будівництва", а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до дефектного акту.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисної документації, бюджетного запиту та кошторису на 2023 рік. Бюджетні асигнування визначенні кошторисом адміністрації Заводського району ММР затверджені рішенням Миколаївської міської ради від 22.11.2022 №15/11 «Про бюджет Миколаївської територіальної громади на 2023 рік».
3. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту адміністрації Заводського району ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p8MUsf2_Zk8MsljTvrW7SFArT7hslB-424zHUx6udIo/edit#gid=0
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 00:22:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинків № 19-Б, 19-В по вул. Крилова у Заводському районі міста Миколаєва. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-13-015343-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- - за результатами проведення закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «НОВОТОР» укладено договір підряду від 12.12.2023 № ВТО74 (далі – Договір) термін дії якого - до 31.07.2024 року. В ході виконання Договору додатковими угодами № 1 від 20.12.2023 та № 2 від 29.12.2023 внесено зміни в частині перерозподілу фінансування на 2023 та 2024 роки та календарний план-графік виконання робіт.
Просимо надати пояснення та обґрунтування причин внесення вищезазначених змін до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 19:28:37
Відповідь
Додатковою угодою № 1 від 20.12.2023 адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради було внесення зміни у зв’язку з технічною помилкою в найменуванні виду робіт, а саме замість «Графіка надання ПОСЛУГ» змінено на «Графік виконання РОБІТ».
Що стосується підстав для укладання додаткової угоди №2 від 29.12.203 за якою були внесені зміни в частині перерозподілу фінансування на 2023 та 2024 роки, повідомляємо, що у зв’язку з воєнним станом та загрозами ракетних ударів з боку країни агресора, збільшення повітряних тривог та їх тривалості, під час яких робітники підрядної організації, для безпеки свого життя вимушені були призупиняти виконання робіт та йти до укриття, в наслідок чого постала необхідність внести коригування в план робіт, що стало причиною для перерозподілу коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОТОР" #39563329 |
Переможець |
4 520 214,61
UAH
|
13 грудня 2023 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2024 16:04
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 5 ВІД 12.08.2024.pdf | укладений |
12 серпня 2024 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 16:00
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 4 від 22.05.2024.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 14:45
|
ДОДАТКОВА УГОДА №3.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:56
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:08
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 ВІД 20.12.2023.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:07
|
7_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls | укладений |
13 грудня 2023 15:51
|
7_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
13 грудня 2023 15:51
|
1_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls | укладений |
13 грудня 2023 15:51
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
13 грудня 2023 15:51
|
ДОГОВІР № ВТО 74 від 12.12.2023.pdf | укладений |
13 грудня 2023 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку № 2 до Договору "Календарний план-графік послуг" |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 2.1. Розділу 2. "Договірна ціна" та додатків до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 5.2. Розділу 5. "Строки виконання зобов'язань" Договору та Додатку № 2 "Календарний план-графік робіт" |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 2.1. Розділу 2. "Договірна ціна" |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |