Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» - FPV дрони/квадрокоптери одноразової дії (в комплекті)
Очікувана вартість
48 750 000,00 UAH
UA-2023-12-13-014703-a ● ee82eb45b33946dba90335f9bc70317c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39431426 |
Місцезнаходження: | 65006, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Розкидайлівська 67а |
Контактна особа: |
Ягупенко Денис Геннадійович 0487055174 dd555000111@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 13:12 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 13:12 |
Очікувана вартість: | 48 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 243 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
ДК 021:2015:34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» - FPV дрони/квадрокоптери одноразової дії (в комплекті)
ДК 021:2015:34710000-7 «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» - FPV дрони/квадрокоптери одноразової дії (в комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
FPV дрони/квадрокоптери одноразової дії (в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 15:36 |
Додаток 4 Технічні вимоги Дрони ІІІ.docx | |
13 грудня 2023 15:36 |
Додаток 6 Проєкт договору Дрони ІІІ.docx | |
13 грудня 2023 15:36 |
Протокол оголошення від 13.12.2023.pdf | |
13 грудня 2023 15:36 |
ТД Дрони ІІІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Характеристики
Дата подання: 14 грудня 2023 18:09
Дата відповіді: 15 грудня 2023 09:39
Доброго дня. Наша компанія має бажання прийняти участь у процедурі закупівлі, однак інформація щодо технічних характеристик предмета закупівлі потребує уточнення. Прошу надати наступну інформацію:
1. Частота каналу управління
755-805/755-855/825-925/900-925/915/900-950/950-990/990-1020МГц ELRS
Конкретизуйте будь ласка, мається на увазі одна із вищевказаних частот каналу управління? Якщо ні, то конкретизуйте яка кількість дронів із кожного комплекту повинна працювати на відповідних частотах
2. Ретранслятор з мачтою (не менше 8 метрів), антеною та кабелем (довжиною не менше 50 метрів) – 1 шт.;
3. Надайте розгорнуті технічні характеристики ретранслятора, а саме:
- Габаритні розміри
- Тип, кількість та характеристики антен
- Частоти антен
- Тип ретранслятора(відео/керування, відео та керування)
- Протоколи зв'язку
- Необхідність ретрансляції та перетворення відео зв’язку з частоти 5.8 Ггц на 1.2 Ггц
- Необхідність ретрансляції та перетворення протоколу каналу керування з ELRS на TBS Crossfire?
- Інші розгорнуті характеристики
4.Надайте розгорнуті технічні характеристики щогли
- Вага
- Тип розгортання
- Габаритні розмірі у складеному стані
- Габаритні розмірі у розгорнутому стані
- Тип розгортання
- Матеріал виконання
- Колір
5. Надайте розгорнуті технічні характеристики кабелю:
- Тип перерізу кабелю
- Тип кабелю
6. Вкажіть тип та характеристики моторів дрону
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Ваших запитань інформуємо, що технічні та якісні характеристики/вимоги предмета закупівлі погоджені кінцевим отримувачем товару та визначені Замовником у Додатку 4 до Тендерної документації. Внесення змін до Тендерної документації, в тому числі до технічних та якісних характеристих/вимог до предмету закупівлі наразі не планується. Також інформуємо, що технічні та якісні характеристини, визначені Додатком 4 до Тендерної документації стосуються повного обсягу товару, який планується закупити, в тому числі з питання частоти каналу управління.
Тобто запропоновані до постачання FPV Дрони/квадрокоптери у повному обсязі (3000 од.) повинні мати можливість працювати на всіх перелічених у Тендерній документації частотах із застосуванням відкритого прокотолу передачі даних ExpressLRS (ELRS).
Тобто запропоновані до постачання FPV Дрони/квадрокоптери у повному обсязі (3000 од.) повинні мати можливість працювати на всіх перелічених у Тендерній документації частотах із застосуванням відкритого прокотолу передачі даних ExpressLRS (ELRS).
Питання щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 15 грудня 2023 17:05
Дата відповіді: 18 грудня 2023 10:41
Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо надати більш точну інформацію щодо п.6 Тендерної документації Забезпечення виконання договору про закупівлю. В ТД вказано, що переможець закупівлі повинен надати завірену належним чином скановану копію банківської гарантії у розмірі 5% вартості договору закупівлі. Проте жодної інформації та вимог, як повинна виглядати гарантія немає. Тому просимо надати уточнення стосовно:
- Строку на який необхідно оформити гарантію
- Умови надання/повернення/неповернення забезпечення виконання договору.
- Форму за якою необхідно оформити гарантію ( у разі необхідності викладення тексту у редакції Замовника).
- Перелік банківських документів які додаються до гарантії.
- Форму надання гарантії: паперова чи електрона.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У разі, якщо ви знайдете в собі змогу прочитати пункт 6 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації, то ви знайдете відповіді майже на всі ваші запитання. Ваші доводи з приводу того, що Замовником не вказано жодної інформації та вимог щодо вимог та вигляду банківської гарантії не відповідають дійсності!
1. Строк на який надається банківська гарантія шляхом забезпечення виконання вимог договору, відповідно до ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" становить весь період дії договору про закупівлю та повного виконання зобов'язань учасником / стороною за договором. Тобто, дія банківської гарантії може бути "зупинена" лише після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю у повному обсязі. Вказане передбачено пунктом 6 Тенденої документації! 2. Умови надання/повернення/неповернення забезпечення виконання договору. Умови надання також визначені п. 6 ТД, а саме - "Переможець процедури закупівлі зобов’язаний у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати шляхом завантаження до електронної системи закупівель завіреної належним чином сканованої копії банківської гарантії." Умови поверенння також визначені пунктом 6 ТД - "після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю повертаються Замовником протягом 10 банківських днів з дня настання вищезазначених обставин." Умови неповернення ТАКОЖ визначені пунктом 6 ТД, а саме - "кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Переможцю у випадках, визначених Законом Укрїни «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються Замовником у разі не виконання Переможцем умов договору про закупівлю, що призвело до його розірвання."
3. Форму за якою необхідно оформити гарантію (у разі необхідності викладення тексту у редакції Замовника). Форму надання гарантії: паперова чи електрона. Пунктом 6 Тендерної документації ПЕРЕДБАЧЕНО, що банківська гарантія надається "шляхом завантаження до електронної системи закупівель завіреної належним чином сканованої копії банківської гарантії". Тобто, банківська гарантія це документ, форму якого визначає банківська установа, яка її формує та надає учаснику. Форма банківської гарантії у кожній банкіській установі може бути різною, відповідно Замовник не може визначити якусь одну форму, що може бути кваліфіковано як дискримінацію учасників. Однак, якщо в Замовника будуть виникати сумніви щодо достовіронсти та легітимності наданого документу (сканованої копії завіреної належним чином), Замовник буде звертатись до відповідних органів та організацій щодо підтвердження легітимності та достовірності такого документу (банківської гарантії). 4. Перелік банківських документів які додаються до гарантії. Відповідно до п. 6 ТД Замовником не висуваються вимоги щодо надання будь-яких інших та додаткових документів до банківської гарантії, оформленої належним чином.
Зауважуємо на тому, що пунктом 6 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації визначено всю необхідну інформацію по цьому питанню. Надання відповіді на ваші запитання, відповіді на які вже містить Тендерна документація, займає певний час та зусилля, які можливо та необхідно направити на більш ефективне виконання обов'язків. Поважайте, будь-ласка, працю інших.
1. Строк на який надається банківська гарантія шляхом забезпечення виконання вимог договору, відповідно до ст. 27 Закону України "Про публічні закупівлі" становить весь період дії договору про закупівлю та повного виконання зобов'язань учасником / стороною за договором. Тобто, дія банківської гарантії може бути "зупинена" лише після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю у повному обсязі. Вказане передбачено пунктом 6 Тенденої документації! 2. Умови надання/повернення/неповернення забезпечення виконання договору. Умови надання також визначені п. 6 ТД, а саме - "Переможець процедури закупівлі зобов’язаний у строк, що не перевищує п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати шляхом завантаження до електронної системи закупівель завіреної належним чином сканованої копії банківської гарантії." Умови поверенння також визначені пунктом 6 ТД - "після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю повертаються Замовником протягом 10 банківських днів з дня настання вищезазначених обставин." Умови неповернення ТАКОЖ визначені пунктом 6 ТД, а саме - "кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Переможцю у випадках, визначених Законом Укрїни «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються Замовником у разі не виконання Переможцем умов договору про закупівлю, що призвело до його розірвання."
3. Форму за якою необхідно оформити гарантію (у разі необхідності викладення тексту у редакції Замовника). Форму надання гарантії: паперова чи електрона. Пунктом 6 Тендерної документації ПЕРЕДБАЧЕНО, що банківська гарантія надається "шляхом завантаження до електронної системи закупівель завіреної належним чином сканованої копії банківської гарантії". Тобто, банківська гарантія це документ, форму якого визначає банківська установа, яка її формує та надає учаснику. Форма банківської гарантії у кожній банкіській установі може бути різною, відповідно Замовник не може визначити якусь одну форму, що може бути кваліфіковано як дискримінацію учасників. Однак, якщо в Замовника будуть виникати сумніви щодо достовіронсти та легітимності наданого документу (сканованої копії завіреної належним чином), Замовник буде звертатись до відповідних органів та організацій щодо підтвердження легітимності та достовірності такого документу (банківської гарантії). 4. Перелік банківських документів які додаються до гарантії. Відповідно до п. 6 ТД Замовником не висуваються вимоги щодо надання будь-яких інших та додаткових документів до банківської гарантії, оформленої належним чином.
Зауважуємо на тому, що пунктом 6 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації визначено всю необхідну інформацію по цьому питанню. Надання відповіді на ваші запитання, відповіді на які вже містить Тендерна документація, займає певний час та зусилля, які можливо та необхідно направити на більш ефективне виконання обов'язків. Поважайте, будь-ласка, працю інших.
проект договору
Дата подання: 15 грудня 2023 17:52
Дата відповіді: 18 грудня 2023 11:07
Доброго дня, Шановний Замовнику! В п. 11.1. проекта Договору зазначено,що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, які визначені у ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". Так, відповідно до ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлені умови при яких також можна внести зміни до Договору, тому просимо також додати ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", як випадок при яких можна змінити істотні умови Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 4 розділу "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" Тендерної документації передбачено, що "Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей."
Пунктом 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), визначені фактично ті ж самі вимоги та норми, що передбачені ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі." Таким чином, відсутність посилання на вказані норми у проєкті договору про закупівлю, жодним чином не вплинуть на їх застосування, у разі виникнення такої необхідності. Також інформуємо, що вказані зміни умов договору не є істотними, у зв'язку з чим, можуть бути враховані при укладанні договору про закупівлю, в разі наявності такої необхідності та бажання сторін.
Пунктом 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами), визначені фактично ті ж самі вимоги та норми, що передбачені ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі." Таким чином, відсутність посилання на вказані норми у проєкті договору про закупівлю, жодним чином не вплинуть на їх застосування, у разі виникнення такої необхідності. Також інформуємо, що вказані зміни умов договору не є істотними, у зв'язку з чим, можуть бути враховані при укладанні договору про закупівлю, в разі наявності такої необхідності та бажання сторін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ" |
46 750 000,00
UAH
|
46 750 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРІЙ ДРОН" |
48 750 000,00
UAH
|
48 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ" #44287456 |
Переможець |
46 750 000,00
UAH
|
25 грудня 2023 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:12
|
Додаткова угода до договору 1-2024.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:23
|
ДОГОВІР_1.PDF | укладений |
04 січня 2024 10:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
FPV дрони/квадрокоптери одноразової дії (в комплекті) | 30 | комплект |
1 558 333,33
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору № 1/2024 від 04.01.2024 р. - викладення п. "2. ЦІНА ДОГОВОРУ" у наступній редакції: 2.1. "Ціна Договору становить 46 749 999, 90коп., без ПДВ" |
Номер договору про закупівлю: | 1/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
FPV дрони/квадрокоптери одноразової дії (в комплекті) | 30 | комплект |
1 558 333,33
UAH
|