Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини |
Код ЄДРПОУ: | 00711646 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Космічна 1/1 |
Контактна особа: |
Галущак Леся Анатоліївна +380671709303 lesyavvaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 15:28 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2023 15:19 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2023 15:19 |
Очікувана вартість: | 197 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 976,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Хмельницька обласна державна лікарня ветеринарної медицини, м. Хмельницький вул. Космічна 1/1 (ЄДРПОУ 00711646), деталізований код ДК 021:2015 09132200-5 Етильований бензин (додаткові кошти згідно довідки про зміни до кошторису на 2023 рік за КПКВК 0412020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 15:24 |
ТД .docx | |
13 грудня 2023 15:24 |
Додаток 6 Згода на обробку персональних даних.docx | |
13 грудня 2023 15:24 |
Додаток 5 (форма тендерної пропозиції).docx | |
13 грудня 2023 15:24 |
ДОДАТОК 4.docx | |
13 грудня 2023 15:24 |
ДОДАТОК 3.doc | |
13 грудня 2023 15:24 |
ДОДАТОК 2 .docx | |
13 грудня 2023 15:24 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-27-000022 ● 05a626b9de644ebc94a4f846aa97d76a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2024 № 16-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 27.02.2024 № 16-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
4. UA-2023-12-13-014197-a; 13.12.2023
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 12:53:24
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-014197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
З огляду на зазначене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чи укладено Хмельницькою обласною державною лікарнею ветеринарної медицини договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» за результатами застосування процедури закупівлі відкриті торги за номером ID: UA-2023-12-13-014197-a?
- у разі укладання даного договору надати інформацію щодо реквізитів договору та фактичного стану його виконання.
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 20:23:01
пояснення
З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості не було заключено договір з ТОВ "Синергія Систем", у зв'язку з тим що не було внесено зміни до паспорту бюджетної програми за КПКВК 0412020.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-06 14:57:39
Пояснення з власної ініціативи
З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості не було заключено договір з ТОВ "Синергія Систем", у зв'язку з тим що не було внесено зміни до паспорту бюджетної програми за КПКВК 0412020.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. Замовником порушено термін надання пояснень (інформації, документів) на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2023 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" |
183 600,00
UAH з ПДВ
|
168 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМЕРІЯ ОЙЛ" |
169 200,00
UAH з ПДВ
|
169 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ" #44876120 |
Переможець |
168 840,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 16:38
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 06 березня 2024 15:20 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; |
06 березня 2024 15:20
|
357.docx |
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 15:27 |
Кінець періоду оскарження: | 17 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 17 березня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі |
06 березня 2024 15:27
|
Електронний підпис |
06 березня 2024 15:24
|
357.docx |