Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410576 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1 |
Контактна особа: |
Шарий Максим Олександрович 380509828125 centender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 065 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Актів прийняття - передачі (далі – актів) виконаних послуг (частини послуг) і отримання Замовником від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 12:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 12:21 |
Тенд. Документ.Прибирання прибордюрної частини доріг.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000083 ● f6cff83f47034dff87b987e552146b7a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
35. UA-2023-12-13-008551-a, 13.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 17:50:30
Запит на пояснення
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1065000,00грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-13-008551-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 11:56:01
Про надання інформації
Надаємо необхідну вам інформацію: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по вказаній Вами закупівлі здійснено шляхом розміщення на власному веб-сайті адміністрації за посиланням: https://admincen.mkrada.gov.ua/dostup.php в файлі під назвою: "Прибирання прибордюрної частини доріг ручним способом з вивезенням смітт. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та або розміру бюджетного призначення".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області І. САЛОГУБ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку 1. Відповідно до Вашого висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-13-008551-a: замовником не дотримано норм абзаців 2, 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів кожної назви номенклатурної позиції окремо та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. Надаю наступні заперечення на цей висновок. По вказаній закупівлі замовником було визначено лише одну номенклатурну позицію предмета закупівлі послуг та назву і код цієї номенклатурної позиції було зазначено замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-13-008551-a Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п.15 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості): «15. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.» Таким чином, діючим законодавством, встановлено, що визначення предмета закупівлі, згідно з кодом та його назвою, належить до виключної компетенції кожного окремого замовника. Керуючись правом, наданим вказаними нормативними документами, замовником було визначено предмет та код закупівлі послуг по вказаній закупівлі та було визначено лише одну складову послугу - номенклатурну позицію в складі предмета закупівлі послуг: Прибирання прибордюрної частини доріг ручним способом з вивезенням сміття, що не суперечить діючому законодавству з питань публічних закупівель. Інших складових послуг - номенклатурних позицій замовник в закупівлі UA-2023-12-13-008551-a не визначив та цим не порушив жодного діючого нормативного документа. В тексті всіх документів, оприлюднених в закупівлі UA-2023-12-13-008551-a: в річному плані закупівель, в тендерній документації, в укладеному сторонами договорі про закупівлю послуг, - також вказана лише ця одна складова послуга - номенклатурна позиція предмета закупівлі та лише її кількісні характеристики. Звертаю Вашу увагу, що діючими законодавчими та нормативними актами не встановлено порядку визначення номенклатурних позицій предмета закупівлі послуг та їх кількості. В Вашому висновку не вказано на існування нормативних документів, що регулюють порядок визначення номенклатурних позицій предмета закупівлі послуг та встановлення їх кількості при проведенні публічних закупівель товарів, робіт та послуг. Наявність в закупівлі UA-2023-12-13-008551-a порушення замовником законодавства у випадку визначення одної номенклатурної позиції в складі предмета закупівлі послуг Вашим висновком не встановлено. Наявність в складі предмета закупівлі послуг по закупівлі UA-2023-12-13-008551-a більше однієї номенклатурної позиції в Вашому висновку належним чином не встановлена, документально не доведена та не підтверджена належними доказами, із посиланням на відповідні нормативні документи. В Вашому висновку встановлено порушення замовником абзаців 2, 3 пункту 14 Порядку №1082 про не оприлюднення назви другої номенклатурної позиції предмета закупівлі послуг, яку замовник не визначав та яка не зазначена в жодному документі по закупівлі. Другу номенклатурну позицію предмета закупівлі послуг визначили Ви в своєму висновку, не маючи на таке визначення правових підстав та без надання жодних нормативних обґрунтувань на підтвердження правомірності своїх дій. Ваш висновок: «Таким чином, замовником не дотримано норм абзаців 2, 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів кожної назви номенклатурної позиції окремо та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.» є неправомірним, безпідставним та необґрунтованим, в тому числі, з причини фактичної наявності у всіх документах вказаної закупівлі лише однієї номенклатурної позиції предмета закупівлі: Прибирання прибордюрної частини доріг ручним способом з вивезенням сміття, назва і код якої цієї номенклатурної позиції були зазначені замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-13-008551-a. Таким чином, враховуючи той факт, що замовником, без порушення норм діючого законодавства, було визначено лише одну номенклатурну позицію предмета закупівлі та назву і код цієї номенклатурної позиції було зазначено замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2023-12-13-008551-a, обґрунтовано вважаю, що замовником було повністю дотримано норм абзаців 2, 3 пункту 14 Порядку № 1082, в частині зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів кожної назви номенклатурної позиції окремо та коду згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі. В цій закупівлі зазначення назви однієї номенклатурної позиції предмета закупівлі та її коду є 100% виконанням вимоги про зазначення кожної назви номенклатурної позиції предмета окремо та коду - з причини визначення замовником і фактичної наявності в документах по закупівлі лише однієї номенклатурної позиції предмета закупівлі та відсутності в документах по закупівлі інших номенклатурних позицій предмета закупівлі. 2. Відповідно до Вашого висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2023-12-13-008551-a: за результатом аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником частини п’ятої статті 8 Закону. Надаю наступні пояснення. Запит про надання пояснень було Вами направлено замовнику виключно через електронну систему закупівель. Ця система розміщує такі запити разом зі всією іншою інформацією про закупівлі в кабінеті замовника у вкладці «Мої повідомлення». На період направлення запиту замовник кілька робочих днів не проводив процедури публічних закупівель та відповідно – нге використовував кабінет замовника в системі закупівель. Замовник просто своєчасно не побачив повідомлення про направлення запиту. Потреба використати кабінет замовника з’явилась тільки на четвертий робочий день з дня оприлюднення в системі Вашого запиту про надання пояснень. Саме тоді - на четвертий день, замовник побачив та фактично - отримав вказаний запит та терміново (того ж дня) надав необхідну відповідь на отриманий запит через електронну систему закупівель. Звертаю Вашу увагу, що відповідь на Ваш запит замовником було надано, порушення строків надання відповіді є мінімальним та не навмисним і це мінімальне порушення строків не призвело до неможливості проведення Вами моніторингу закупівлі. Гарантую Вам, що в подальшому перевірку надходження повідомлень в кабінеті замовника в електронній системі закупівель буду проводити кожного робочого дня, що виключить можливість порушення строків надання відповідей на запити органів державного фінансового контролю. Уповноважена особа замовника Максим ШАРИЙ
2024-03-05 15:54:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 #34889374 |
Переможець |
1 060 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2024 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:13
|
Дог 4 Прибирання прибордюки.pdf | укладений |
03 січня 2024 11:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Прибирання прибордюрної частини доріг ручним способом з вивезенням сміття | 500000 | метри квадратні |
2,12
UAH з ПДВ
|