Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Баштанська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04056687 |
Місцезнаходження: | 56101, Україна , Миколаївська обл., Баштанка, вулиця Героїв Небесної Сотні буд.37 |
Контактна особа: |
Олексієнко Тетяна Петрівна 380973156609 a.tanya03011978@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 119 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 198,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
ДК 021:2015 (CPV) : 32340000-8 Мікрофони та гучномовці («Гарнітура (ларингофон) HYS QX-95K для портативних радіостанцій Baofeng, Kenwood,HYT »)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015 (CPV) : 32340000-8 Мікрофони та гучномовці («Гарнітура (ларингофон) HYS QX-95K для портативних радіостанцій Baofeng, Kenwood,HYT ») | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 09:44 |
Протокол 108.docx | |
13 грудня 2023 09:44 |
додаток 2.doc | |
13 грудня 2023 09:44 |
додаток 4 Проект договору.docx | |
13 грудня 2023 09:44 |
додаток 5.doc | |
13 грудня 2023 09:44 |
додаток 1.docx | |
13 грудня 2023 09:44 |
додаток 3.doc | |
13 грудня 2023 09:44 |
ТД Компл підс. зв.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000007 ● 64deaa9a26eb4fa28da725543ef2c383
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 27-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 15.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.04.2024 № 27-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2023-12-13-002249-a 13.12.2023
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 15:30:12
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Чи було укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 12:17:49
Пояснення
1.Враховуючи надходження субвенції Баштанській районній військовій адміністрації по КПКВК 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» для забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері обороноздатності держави, територіальної оборони, налагодження дієвої співпраці підрозділів Збройних Сил України та місцевих органів виконавчої влади у цій сфері. Поліпшення матеріально-технічного забезпечення військових частин та підрозділів Збройних Сил України, інших військових формувань та підрозділів районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки», у Баштанської районної військової адміністрації, згідно з клопотанням військової частини, виникла необхідність проведення закупівлі товарів для забезпечення потреб вищезазначеної військової частини, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. До клопотання надавались технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.За результатами проведення цієї процедури закупівлі договір про закупівлю товару не був заключений, так як закупівля була скасована у зв'язку зі зменшенням видатків.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-16 11:22:50
Пояснення
Закупівлю за кодом ДК 021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Гарнітура Ларингофон HYS QX-95K для портативних радіостанцій Baofeng, Kenwood, HYT) у закупівлі UA-2023-12-13-002249-а, у зв’язку зі зменшенням видатків.
- 10-2024-04-16_11-19-17_winscan_to_pdf.pdf
- 10-2024-04-16_11-19-17_winscan_to_pdf.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені шляхом відміни закупівлі.Кінець періоду оскаржень відміни закупівлі триває до 0 год. 00хв. 27.04.2024.
2024-04-17 08:25:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-04-29 11:59:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЯНИ" |
119 760,00
UAH з ПДВ
|
119 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЯНИ" #21864584 |
Переможець |
119 760,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 15:15
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2024 08:42 |
Кінець періоду оскарження: | 27 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 27 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі |
16 квітня 2024 08:41
|
Електронний підпис |
16 квітня 2024 08:39
|
10-2024-04-16_08-39-12_winscan_to_pdf.pdf |
16 квітня 2024 08:41
|
Електронний підпис |
16 квітня 2024 08:40
|
Електронний підпис |
16 квітня 2024 08:39
|
10-2024-04-16_08-39-12_winscan_to_pdf.pdf |