Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04417010 |
Місцезнаходження: | 60100, Україна , Чернівецька обл., селище міського типу Кельменці, ПЛ. ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Орест Степанович Гуль +380373220360, +380676735270 rada-kelm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2023 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 322 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З моменту отримання Товару на підставі видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 08:28 |
Додаток 6 до ТД (Перелік документів).doc | |
13 грудня 2023 08:28 |
Додаток 5 до ТД (Тендерна пропозиція).doc | |
13 грудня 2023 08:28 |
Тендерна документація.docx | |
13 грудня 2023 08:28 |
Додаток 4 до ТД (Проект Договору).doc | |
13 грудня 2023 08:28 |
Додаток 1 до ТД (ст 16 Закону).doc | |
13 грудня 2023 08:28 |
Додаток 2 до ТД (п 47 Особливостей).doc | |
13 грудня 2023 08:28 |
Додаток 3 до ТД (Технічні вимоги).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000039 ● ebefb8cc505b49c9a75497de4b3223f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 20-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 04 березня 2024 року № 20-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-12-13-000329-a від 13.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 16:48:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сир твердий та кисломолочний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-13-000329-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин тендерна документація складена з порушенням вимог Особливостей № 1178 із змінами, що діяли на час оголошення даної процедури закупівлі?
4. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів щодо сиру кисломолочного та сиру твердого, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам відповідних номенклатурних позицій предмета закупівлі?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-05 11:07:29
Пояснення по моніторингу закупівлі UA-2023-12-13-000329-a
Пояснення по моніторингу надані в приєднаних файлах
Надання інформації про усунення порушення замовником
Після отримання висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про наявність порушення в тендерній документації, селищним головою в присутності заступника селищного голови проведено роз’яснювальну роботу з працівниками сектору державних закупівель-уповноваженими особами, де вказано про недопущення в подальшому встановленого порушення. Уповноважені особи внесли відповідні зміни до проектів тендерної документації на закупівлі, які будуть оголошуватися в подальшому.
2024-03-08 08:58:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА" |
315 690,00
UAH з ПДВ
|
315 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА" #2178905164 |
Переможець |
315 690,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 09:44
|
Договір 422.pdf | укладений |
27 грудня 2023 09:42
|