Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 21:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 652 965,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 326 529,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 21:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 21:22 |
Додаток 5.pdf | |
12 грудня 2023 21:22 |
Додаток 4.pdf | |
12 грудня 2023 21:22 |
Додаток 6.pdf | |
12 грудня 2023 21:22 |
Додаток 3 .pdf | |
12 грудня 2023 21:22 |
ТД .pdf | |
12 грудня 2023 21:22 |
Додаток 1.pdf | |
12 грудня 2023 21:22 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання п.п.4 п.2 Статті 16 Закону Замовником в тендерній документації передбачено кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме: «Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу з а останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Підтверджуючими документами є
1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.»
Вищезазначені вимоги тендерної документації передбачені перш за все для підтвердження надійності потенційних учасників та підтвердження можливість виконати роботи конкретної закупівлі в тих об’ємах, які передбачені технічним завданням.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000034 ● 232325d9b0d84de68b67483ed702479c
- Статус: завершено ● Дата: 22 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-12-12-023073-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 12:28:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 17:20:38
Відповідь на запит
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Філія Київоблбудекспертиза державного підприємства Київоблбудінвест від 24 травня 2023 року № 01-0068-23/ЦБ, реєстраційний номер: EX01:9661-1377-5963-4726 (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації) від 29 червня 2023 року № 565 «Про внесення змін до Переліку об’єктів соціального призначення, на спорудження (будівництво) яких спрямовуються кошти в обсязі 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій». Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/obgruntuvannya-ivankivska-likarnya.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 16:50:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію чому не розміщено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД», якого визначено переможцем закупівлі за номером UA-2023-12-12-023073-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 19:12:07
Відповідь на звернення
Доброго дня! Протоколом від 10 січня 2024 № 4 уповноваженою особою було затверджено рішення про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» з урахуванням виправлень учасником виявлених невідповідностей відповідно до протоколу уповноваженої особи від 09 січня 2024 №2 та визначення учасника ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» Переможцем закупівлі робіт з реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). При завантаженні через авторизований електронний майданчик Протокол уповноваженої особи від 10 січня 2024 № 4 виник технічний збій, що призвело до неповного завантаження документу до системи, так як КЕП уповноваженої особи накладено. Технічна можливість додати документи після накладення КЕПу в електронній системі закупівель відсутня. Копія протоколу уповноваженої особи від 10 січня 2024 № 4 додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 16:22:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте пояснення, чому в додатку 1 до договору від 24.01.2024 № 2-24 кошти на покриття ризиків (розрахунок № 11) становлять 0,00 грн, однак додатком 3 до договору від 24.01.2024 № 2-24 кошти на покриття ризику становлять 666,6720 тис.грн.
2. Просимо пояснити, чому договірна ціна, яка є додатком 1 до договору від 24.01.2024 № 2-24 включає витрати на придбання та доставку устаткування на будову, які не передбачені проектом договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 14:33:30
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації на проведення Закупівлі ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно пункту 5.31 Настанови (зі змінами 1,2) у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
В додатку 3-24 «Протокол погодження договірної ціни на 2024 рік» до Договору від 24 січня 2024р. № 2-24 укладеного за результатами Закупівлі між Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації та ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» кошти Підрядника на 2024 рік згідно розпоряджень в сумі 28 200,17368 тис.грн. Всі інші статті витрат починаючи з Утримання служби Замовника і по Кошти на покриття ризику відносяться до статей витрат замовника. При розрахунку очікуваної вартості Закупівлі кошти на покриття ризиків віднімалися від загальної вартості об’єкту, у зв’язку с тим, що передбачалось проведення закупівлі за динамічною ціною, що зазначено в п.6 Розділу 3 тендерної документації
2.Відповідно до технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації передбачений перелік устаткування включення вартості якого має бути включене розрахунку договірної ціни для виконання робіт згідно предмету договору.
Проект договору є типовим, а наявність або відсутність витрати на придбання та доставку устаткування на будову зазначається в кожній закупівлі в технічному завдання.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 16:56:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням його номеру сторінки) поданого учасником ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції, який містить дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання:
монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
2. Надайте пояснення, яким чином визначено переможцем закупівлі ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД», який надав у складі своєї тендерної пропозиції Дозволи № 3002.17.32 та № 2621.13.32, строк дії яких закінчився 29.10.2022 та 05.08.2023, відповідно.
3. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням його номеру сторінки) поданого учасником ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції, який містить накази (або витяги з наказів) про прийняття на роботу працівників, зазначених у п.п. 13,15,40 Довідки від 12.12.2023 № 268, а саме: Виноградного Андрія Володимировича, Карася Володимира Володимировича, Сопрунова Євгена Вікторовича.
4. Надайте інформацію чому в Додатку № 3 до договору від 24.01.2024 № 2-24 не зазначено джерело фінансування.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 15:07:44
Відповідь на звернення
Доброго дня!
1. Файл «Декларація відповідності матеріально-технічної бази.pdf», сторінка 1 та сторінка 2.
2. Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» Урядом прийнято ряд постанов, які регламентують порядок отримання документів дозвільного характеру на період воєнного стану, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова №314) та від 24.03.2022 №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» (далі – Постанова №357).
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови №357, строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування..
3. Файл «Накази», сторінка 1 та Сторінка 2.
4. Оскільки закупівля оголошувалась в 2023 році, проект договору у складі тендерної документації було викладено на 2 роки будівництва (2023-2024). Додаток 3 до Договору – це протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва, а Додаток 3-24 це протокол погодження договірної ціни на поточний рік (а саме 2024). Оскільки договір було укладено в 2024 році, інформація в обох додатках є аналогічною, так як строк виконання робіт до 31.12.2024, а саме «Кошти від будівництва ЦСВЯП»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД" |
28 200 173,68
UAH з ПДВ
|
28 200 173,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД" #39298026 |
Переможець |
28 200 173,68
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 14:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2024 14:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 12:51
|
Додаткова угода №1 до договору 2-24 від 24.01.24.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 12:26
|
Додаткова угода №1 до договору 2-24 від 24.01.2024.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 10:39
|
2-24.PDF | укладений |
25 січня 2024 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (додаткова №1 до договору 2-24 від 24.01.2024, яка була завантажена 19 лютого, була завантажена помилково) |
Номер договору про закупівлю: | 2-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |