Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)
Очікувана вартість
32 652 965,92 UAH
UA-2023-12-12-023073-a 73a67ad3ebee47c8a39f105bc32fc371
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волохонський

+380442067433 tender_tender_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Волохонський
+380442067433
tender_tender_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2023 21:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 32 652 965,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 326 529,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт Іванків, вул. Поліська 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до проекту договору Аванс 100 Календарні 30
Виконання робіт Відповідно до проекту договору Пiсляоплата 100 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 грудня 2023 21:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 грудня 2023 21:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2023 21:22
Додаток 5.pdf
12 грудня 2023 21:22
Додаток 4.pdf
12 грудня 2023 21:22
Додаток 6.pdf
12 грудня 2023 21:22
Додаток 3 .pdf
12 грудня 2023 21:22
ТД .pdf
12 грудня 2023 21:22
Додаток 1.pdf
12 грудня 2023 21:22
Додаток 2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно умов кваліфікації
Дата подання: 15 грудня 2023 10:35
Дата відповіді: 18 грудня 2023 14:40
У тендерніій документацї до торгів ДРР у розділі «кваліфікаційні вимоги для підтвердження відповідності учасника»( зазвичай Додаток 4), п.4-наявність фінансової спроможності ,учасник повинен надати підтвердження,що його фінансова спроможність є такою,що відповідає критерію,за умови: -Якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн.грн.,то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен складати не менше ніж 30 % від очикуваної вартості закупівлі. - Якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн.грн.,то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки повинен складати не менше ніж 50 % від очикуваної вартості закупівлі. Щоб змінити ставлення ринку до державних закупівль,з метою збільшення конкурентноспроможності серед учасників та розширення потенційного кола учасників,що в підсумку призведе до більш раціонального використання коштів ( у тендерах зможе взяти участь більша кількість компаній,лоти стануть меншими ,компанії з меншим середньорічним доходом зможуть подавати заявки,а отже і зміниться очикувана вартість закупівль ) ,команда Агенства відновлення та розвитку змінило цей кваліфікаційний критерій на : Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за 2020, 2021, 2022 роки (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2020, 2021, 2022 роки (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника за 2020, 2021, 2022 роки або сумарно за три роки має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція № 1 та Квитанція № 2) Тепер усі обласні служби Агенства відновлення працюють за єдиними уніфікованими вимогами,вони значно спрощують підрядникам участь у закупівлях і в той же час не дають можливостей для маніпуляцій. Пропонуємо Замовнику взяти до уваги реалізацію здійснення політики публічних закупівель на регіональному та державних рівнях та переглянути умови кваліфікації , орієнтуючись на розширення кола потенційних учасників та створення умов конкурентноспроможності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання п.п.4 п.2 Статті 16 Закону Замовником в тендерній документації передбачено кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме: «Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу з а останні 4 календарні роки повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
– якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний доходу за останні 4 календарні роки повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Підтверджуючими документами є
1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні календарні роки *.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.2 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні календарні роки.
3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.»
Вищезазначені вимоги тендерної документації передбачені перш за все для підтвердження надійності потенційних учасників та підтвердження можливість виконати роботи конкретної закупівлі в тих об’ємах, які передбачені технічним завданням.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000034 ● 232325d9b0d84de68b67483ed702479c
  • Статус: завершено ● Дата: 22 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.02.2024 № 22

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-12-12-023073-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-14 12:28:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-19 17:20:38

Відповідь на запит

1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття)відповідають проєктній документації по даному об’єкту, який згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", були перевірені експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Філія Київоблбудекспертиза державного підприємства Київоблбудінвест від 24 травня 2023 року № 01-0068-23/ЦБ, реєстраційний номер: EX01:9661-1377-5963-4726 (додається). Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках розпорядження Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації) від 29 червня 2023 року № 565 «Про внесення змін до Переліку об’єктів соціального призначення, на спорудження (будівництво) яких спрямовуються кошти в обсязі 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій». Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/obgruntuvannya-ivankivska-likarnya.pdf

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-19 16:50:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію чому не розміщено в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД», якого визначено переможцем закупівлі за номером UA-2023-12-12-023073-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-22 19:12:07

Відповідь на звернення

Доброго дня! Протоколом від 10 січня 2024 № 4 уповноваженою особою було затверджено рішення про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» з урахуванням виправлень учасником виявлених невідповідностей відповідно до протоколу уповноваженої особи від 09 січня 2024 №2 та визначення учасника ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» Переможцем закупівлі робіт з реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради "Іванківська центральна районна лікарня" з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району Київської області. (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). При завантаженні через авторизований електронний майданчик Протокол уповноваженої особи від 10 січня 2024 № 4 виник технічний збій, що призвело до неповного завантаження документу до системи, так як КЕП уповноваженої особи накладено. Технічна можливість додати документи після накладення КЕПу в електронній системі закупівель відсутня. Копія протоколу уповноваженої особи від 10 січня 2024 № 4 додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-23 16:22:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте пояснення, чому в додатку 1 до договору від 24.01.2024 № 2-24 кошти на покриття ризиків (розрахунок № 11) становлять 0,00 грн, однак додатком 3 до договору від 24.01.2024 № 2-24 кошти на покриття ризику становлять 666,6720 тис.грн.
2. Просимо пояснити, чому договірна ціна, яка є додатком 1 до договору від 24.01.2024 № 2-24 включає витрати на придбання та доставку устаткування на будову, які не передбачені проектом договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-28 14:33:30

Відповідь на звернення

Доброго дня!
Відповідно до п.6 Розділу 3 тендерної документації на проведення Закупівлі ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно пункту 5.31 Настанови (зі змінами 1,2) у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
В додатку 3-24 «Протокол погодження договірної ціни на 2024 рік» до Договору від 24 січня 2024р. № 2-24 укладеного за результатами Закупівлі між Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації та ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» кошти Підрядника на 2024 рік згідно розпоряджень в сумі 28 200,17368 тис.грн. Всі інші статті витрат починаючи з Утримання служби Замовника і по Кошти на покриття ризику відносяться до статей витрат замовника. При розрахунку очікуваної вартості Закупівлі кошти на покриття ризиків віднімалися від загальної вартості об’єкту, у зв’язку с тим, що передбачалось проведення закупівлі за динамічною ціною, що зазначено в п.6 Розділу 3 тендерної документації

2.Відповідно до технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації передбачений перелік устаткування включення вартості якого має бути включене розрахунку договірної ціни для виконання робіт згідно предмету договору.
Проект договору є типовим, а наявність або відсутність витрати на придбання та доставку устаткування на будову зазначається в кожній закупівлі в технічному завдання.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-27 16:56:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт. Іванків, Іванківського району, Київської області (коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-023073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням його номеру сторінки) поданого учасником ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції, який містить дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання:
монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
2. Надайте пояснення, яким чином визначено переможцем закупівлі ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД», який надав у складі своєї тендерної пропозиції Дозволи № 3002.17.32 та № 2621.13.32, строк дії яких закінчився 29.10.2022 та 05.08.2023, відповідно.
3. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням його номеру сторінки) поданого учасником ТОВ «ЄВРОЕЛІТБУД» у складі своєї тендерної пропозиції, який містить накази (або витяги з наказів) про прийняття на роботу працівників, зазначених у п.п. 13,15,40 Довідки від 12.12.2023 № 268, а саме: Виноградного Андрія Володимировича, Карася Володимира Володимировича, Сопрунова Євгена Вікторовича.
4. Надайте інформацію чому в Додатку № 3 до договору від 24.01.2024 № 2-24 не зазначено джерело фінансування.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-01 15:07:44

Відповідь на звернення

Доброго дня!
1. Файл «Декларація відповідності матеріально-технічної бази.pdf», сторінка 1 та сторінка 2.
2. Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» Урядом прийнято ряд постанов, які регламентують порядок отримання документів дозвільного характеру на період воєнного стану, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова №314) та від 24.03.2022 №357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану» (далі – Постанова №357).
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови №357, строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування..
3. Файл «Накази», сторінка 1 та Сторінка 2.
4. Оскільки закупівля оголошувалась в 2023 році, проект договору у складі тендерної документації було викладено на 2 роки будівництва (2023-2024). Додаток 3 до Договору – це протокол погодження договірної ціни на весь період будівництва, а Додаток 3-24 це протокол погодження договірної ціни на поточний рік (а саме 2024). Оскільки договір було укладено в 2024 році, інформація в обох додатках є аналогічною, так як строк виконання робіт до 31.12.2024, а саме «Кошти від будівництва ЦСВЯП»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД" 28 200 173,68
UAH з ПДВ
28 200 173,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 січня 2024 10:57
Електронний підпис
11 січня 2024 10:54
Додаток до ліцензії.jpg
11 січня 2024 10:54
Рішення Євроелітбуд.pdf
11 січня 2024 10:54
Витяг Євдокименко.rar
10 січня 2024 10:46
Електронний підпис
10 січня 2024 10:44
Дозвіл 2 (2).jpg
10 січня 2024 10:44
Дозвіл 1 (3).JPG
10 січня 2024 10:44
Договір Автоспецюг.pdf
10 січня 2024 10:44
Диплом Рой.jpg
10 січня 2024 10:44
Диплом Йосипенко.jpg
19 грудня 2023 23:33
Електронний підпис
19 грудня 2023 23:33
Електронний підпис
19 грудня 2023 23:31
157.imd.p7s
19 грудня 2023 23:31
157ДЦ.xls
19 грудня 2023 23:31
157.imd
19 грудня 2023 23:31
157ДЦ.xls.p7s
19 грудня 2023 23:31
Лист пояснення.pdf
19 грудня 2023 23:31
Лист згода щодо ст. 29.pdf
19 грудня 2023 23:31
Довідка ЄДР керівник.pdf
19 грудня 2023 23:31
Наказ Рой Техносистем.pdf
19 грудня 2023 23:31
Свідоцтво.jpg
19 грудня 2023 23:31
Довіреність.pdf
19 грудня 2023 23:31
Свідоцтво бульдозер 2.jpg
19 грудня 2023 23:31
Свідоцтво 2.jpg
19 грудня 2023 23:31
Акт 4 до договору 30122020.pdf
19 грудня 2023 23:31
свідоцтво4.jpg
19 грудня 2023 23:31
свідоцтво5.jpg
19 грудня 2023 23:31
Св-во ПДВ -Техносистем.pdf
19 грудня 2023 23:31
Додаток 3 Договір.pdf
19 грудня 2023 23:31
Сертифікат Йосипенко.pdf
19 грудня 2023 23:31
свідоцтво 6.jpg
19 грудня 2023 23:31
Додаток до ліцензії.jpg
19 грудня 2023 23:31
Дозвіл 1 (3).JPG
19 грудня 2023 23:31
АА1746ОО_2 (2).jpg
19 грудня 2023 23:31
Додаток 3 Договір.pdf.p7s
19 грудня 2023 23:31
Витяг Южспецавто.pdf
19 грудня 2023 23:31
Довідка субпідрядник.pdf
19 грудня 2023 23:31
Акт 3 до договору 30122020.pdf
19 грудня 2023 23:31
Лист-згода з ТЗ.pdf
19 грудня 2023 23:31
Договір техніка.pdf
19 грудня 2023 23:31
вивіз сміття Іванків.pdf
19 грудня 2023 23:31
Наказ про зміни в ШР.pdf
19 грудня 2023 23:31
Акт 5 до договору 30122020.pdf
19 грудня 2023 23:31
Диплом Рой.jpg
19 грудня 2023 23:31
Витяг ПДВ (3).pdf
19 грудня 2023 23:31
Договір 30122020.pdf
19 грудня 2023 23:31
АА1746ОО_1 (2).jpg
19 грудня 2023 23:31
Накази.pdf
19 грудня 2023 23:31
Опис Южспецавто.pdf
19 грудня 2023 23:31
Автогрейдер свідоцтво.jpg
19 грудня 2023 23:31
Дозвіл 2 (2).jpg
19 грудня 2023 23:31
Протоколи працівники.pdf
19 грудня 2023 23:31
Виписка Южспецавто.pdf
19 грудня 2023 23:31
Договір 29012020.pdf
19 грудня 2023 23:31
Диплом Йосипенко.jpg
19 грудня 2023 23:31
Акт 2 до договору 30122020.pdf
19 грудня 2023 23:31
наказ Южспецавто.pdf
19 грудня 2023 23:31
Свідоцтво 3.JPG
19 грудня 2023 23:31
Свідоцтво будьдозер.jpg
19 грудня 2023 23:31
Дозвіл Держпраці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД"
#39298026
Переможець 28 200 173,68
UAH з ПДВ
10 січня 2024 14:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2024 14:03

Вимога про усунення невідповідностей

Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 та підпунктів 1.1 – 1.4 Додатку 4 тендерної пропозиції Для виконання робіт Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Автогрейдер 2. Навантажувач одноковшевий, вантажопідйомність від 1 тонни 3. Бульдозер потужність від 59 кВт 4. Екскаватор одноковшевий, дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша від 0,5 м3 5. Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння 6. Коток дорожні самохідні від 8 т 7. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 25 т 8. Установка для зварювання ручного дугового 9. Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння 10. Машини шліфувальні електричні 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучаюти потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги була надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15 грудня 2023 №330, однак перелік обладнання не відповідає Переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А та обладнання не підтверджене відповідно до вимог зазначених у підпунктах 1.2-1.4 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням обладнання відповідно до Переліку мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А та з підтверджуючими документами відповідно до підпунктів 1.2-1.4 Додатку 4 до тендерної документації. 2.Відповідно до Додатку 4 тендерної документації: Для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників; У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги не було надано дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників; У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком:- монтаж, демонтаж, налагодження, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: колиски для підіймання працівників; У разі відсутності в учасника в дозволі (дозволах)/деклараціях/інших дозвільних документах позицій, вказаних у переліку, учасник надає дозвіл (дозволів)/декларацій/інших дозвільних документів субпідрядної організації, яку він планує залучити на цей вид робіт. 3.Відповідно до пункту 2.2. Додатку 4 тендерної документації: 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання з документальним підтвердженням відповідно до Правил охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); Навчання з питань пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під експлуатації вантажно-підіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) Також відповідно до пункту 2.4. Додатку 4 до тендерної документації: Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надана Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі від 13 грудня 2023 р №279, однак не у всіх працівників зазначених у вищезазначеній довідці підтверджено кваліфікацію відповідно до вимог пункту 2.4 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі із підтвердженням кваліфікації відповідно до вимог пункту 2.4 Додатку 4 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2024 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОЕЛІТБУД"
#39298026
28 200 173,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2024 12:51
Додаткова угода №1 до договору 2-24 від 24.01.24.pdf зміни до договору
21 лютого 2024 12:50
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2024 12:26
Додаткова угода №1 до договору 2-24 від 24.01.2024.pdf зміни до договору
19 лютого 2024 12:25
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 10:39
2-24.PDF укладений
25 січня 2024 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (додаткова №1 до договору 2-24 від 24.01.2024, яка була завантажена 19 лютого, була завантажена помилково)
Номер договору про закупівлю: 2-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML