Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)
Очікувана вартість
446 350,00 UAH
UA-2023-12-12-021238-a ● 1d372a3b30584762bb7f0f18613f1f76
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненська обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02910077 |
Вебсайт: | https://pro.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. 16 Липня, 52 |
Контактна особа: |
Тетяна Голишко +380680533531 zakupki@pro.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 11:21 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 11:21 |
Очікувана вартість: | 446 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 231,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 послуга
Регенерація картриджів Canon 703, Canon FX-10, НР 12А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
25 послуга
Регенерація картриджів Canon 712, HP 35A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
10 послуга
Регенерація картриджів Canon 719, HP 80A, HP 05A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
650 послуга
Регенерація картриджів Canon 725, HP 85A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
250 послуга
Регенерація картриджів Canon 728, Canon 726, HP 78A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
120 послуга
Регенерація картриджів Canon 737, HP 83A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
60 послуга
Регенерація картриджів HP 79A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
15 послуга
Регенерація картриджів HP 19A, HP 17A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
20 послуга
Регенерація картриджа SAMSUNG D1043S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
3 послуга
Поточний ремонт Багатофункціональних пристроїв Canon IR2520
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
2 послуга
Поточний ремонт Багатофункціональних пристроїв Canon IR2206
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
2 послуга
Поточний ремонт Багатофункціональних пристроїв Canon MF4410/4418
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
5 послуга
Поточний ремонт Багатофункціональних пристроїв Canon MF3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
2 послуга
Поточний ремонт принтера Canon LBP6030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
3 послуга
Поточний ремонт потокового сканера Avision AD 125 / AV332U
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг Сторонами в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 17:34 |
Додаток №_1-6_до_ТД.docx | |
12 грудня 2023 17:34 |
Оголошення - відкриті торги -послуги.doc | |
12 грудня 2023 17:34 |
Протокол УО_.docx | |
12 грудня 2023 17:34 |
Додаток_№ 7_Проєкт договору.docx | |
12 грудня 2023 17:34 |
Тендерна документація _ послуги.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-12-021238-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44661105
Дата подання: 14 грудня 2023 15:15
Щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
Шановний Замовнику!
Процедура відкритих торгів – це максимально прозора процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому учаснику. Використовуючи цю процедуру, замовник заохочує конкуренцію.
Забезпечення добросовісної конкуренції, неупередженої, об’єктивної оцінки тендерних пропозицій та досягнення успішного результату процедури закупівлі значною мірою залежить від якості та встановлених вимог в тендерній документації.
При формуванні тендерної документації неприпустимо встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація формується замовником відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Технічне завдання (технічна специфікація) має формуватися на принципах:
- надання необхідного та достатнього опису характеристик предмету закупівлі, дотримання яких забезпечує потребу замовника у товарах/роботах/послугах;
- обґрунтованості встановлення тих чи інших характеристик предмету закупівлі з метою недопущення дискримінаційних вимог та обмеження конкуренції.
У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація» до тендерної документації «ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)» зазначено наступне:
«2. Виконавець надає Послуги в м. Рівне у сервісному центрі Виконавця послуг.
3. Учасник надає Довідку про наявність сервісного центру в м. Рівне (право власності на приміщення або договір оренди приміщення із зазначеними найменуваннями контрагентів, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб) або копії договорів про співробітництво щодо ремонту, технічного обслуговування, регенерації картриджів офісної техніки з юридичними особами в м.Рівне із зазначенням предмету договору, замовника та їх контактних осіб, засобів зв’язку.
4. Довідка про наявність автотранспорту. Використання кур’єрських служб для переміщення техніки Замовника НЕ допускається».
Дана вимога порушує пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра яка є дискримінаційною та обмежує конкуренцію або надати обґрунтування встановленої вимоги предмету закупівлі та які нормативно-правові акти її регулюють.
Розгорнути
Згорнути
Процедура відкритих торгів – це максимально прозора процедура, що дозволяє брати участь у торгах будь-якому учаснику. Використовуючи цю процедуру, замовник заохочує конкуренцію.
Забезпечення добросовісної конкуренції, неупередженої, об’єктивної оцінки тендерних пропозицій та досягнення успішного результату процедури закупівлі значною мірою залежить від якості та встановлених вимог в тендерній документації.
При формуванні тендерної документації неприпустимо встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація формується замовником відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Технічне завдання (технічна специфікація) має формуватися на принципах:
- надання необхідного та достатнього опису характеристик предмету закупівлі, дотримання яких забезпечує потребу замовника у товарах/роботах/послугах;
- обґрунтованості встановлення тих чи інших характеристик предмету закупівлі з метою недопущення дискримінаційних вимог та обмеження конкуренції.
У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність, у тому числі відповідна технічна специфікація» до тендерної документації «ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв)» зазначено наступне:
«2. Виконавець надає Послуги в м. Рівне у сервісному центрі Виконавця послуг.
3. Учасник надає Довідку про наявність сервісного центру в м. Рівне (право власності на приміщення або договір оренди приміщення із зазначеними найменуваннями контрагентів, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб) або копії договорів про співробітництво щодо ремонту, технічного обслуговування, регенерації картриджів офісної техніки з юридичними особами в м.Рівне із зазначенням предмету договору, замовника та їх контактних осіб, засобів зв’язку.
4. Довідка про наявність автотранспорту. Використання кур’єрських служб для переміщення техніки Замовника НЕ допускається».
Дана вимога порушує пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра яка є дискримінаційною та обмежує конкуренцію або надати обґрунтування встановленої вимоги предмету закупівлі та які нормативно-правові акти її регулюють.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2023 20:09
Рівненська обласна прокуратура розглянула Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Рівненська обласна прокуратура входить до системи прокуратури України та відповідно до ст. 131ˡ Конституції України виконує наступні функції: підтримання публічного обвинувачення в суді; організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за негласними та іншими слідчими і розшуковими діями органів правопорядку; представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
При підготовці тендерної документації щодо закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, з метою належної організації забезпечення виконання конституційних функцій прокуратури та з метою забезпечення швидкого та якісного надання послуг, замовником було зазначено вимоги про наявність сервісного центру в м. Рівне (право власності на приміщення або договір оренди приміщення із зазначеними найменуваннями контрагентів, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб) або копії договорів про співробітництво щодо ремонту, технічного обслуговування, регенерації картриджів офісної техніки з юридичними особами в м. Рівне із зазначенням предмету договору, замовника та їх контактних осіб, засобів зв’язку.
Відсутність сервісного центру в місті Рівному може спричинити призупинення робочого процесу в органах обласної прокуратури і відповідно не дасть змоги здійснювати функції відповідно до Конституції України, Закону України «Про прокуратуру», негативно вплине на якість виконання конституційних повноважень прокуратурою, що суперечитиме принципу ефективності закупівлі відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід звернути увагу, що при зазначенні інформації про наявність сервісних центрів не малось на увазі лише власних сервісних центрів, а можливість використання матеріально-технічної бази інших підприємств, з якими учасник може співпрацювати на умовах співробітництва, оренди приміщень та повинен підтвердити це необхідними документами на підставі яких замовник буде впевнений, що послуга буде надана вчасно та якісно.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а навпаки, надають можливість замовнику обрати надійного учасника.
Якщо потенційний учасник торгів не може надати відповідні документи, оскільки вони в нього відсутні, то це свідчить про невідповідність такого учасника встановленим вимогам та може призвести до неефективного проведення процедури закупівлі.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Рівненська обласна прокуратура входить до системи прокуратури України та відповідно до ст. 131ˡ Конституції України виконує наступні функції: підтримання публічного обвинувачення в суді; організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за негласними та іншими слідчими і розшуковими діями органів правопорядку; представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
При підготовці тендерної документації щодо закупівлі послуг з ремонту та технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, з метою належної організації забезпечення виконання конституційних функцій прокуратури та з метою забезпечення швидкого та якісного надання послуг, замовником було зазначено вимоги про наявність сервісного центру в м. Рівне (право власності на приміщення або договір оренди приміщення із зазначеними найменуваннями контрагентів, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб) або копії договорів про співробітництво щодо ремонту, технічного обслуговування, регенерації картриджів офісної техніки з юридичними особами в м. Рівне із зазначенням предмету договору, замовника та їх контактних осіб, засобів зв’язку.
Відсутність сервісного центру в місті Рівному може спричинити призупинення робочого процесу в органах обласної прокуратури і відповідно не дасть змоги здійснювати функції відповідно до Конституції України, Закону України «Про прокуратуру», негативно вплине на якість виконання конституційних повноважень прокуратурою, що суперечитиме принципу ефективності закупівлі відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід звернути увагу, що при зазначенні інформації про наявність сервісних центрів не малось на увазі лише власних сервісних центрів, а можливість використання матеріально-технічної бази інших підприємств, з якими учасник може співпрацювати на умовах співробітництва, оренди приміщень та повинен підтвердити це необхідними документами на підставі яких замовник буде впевнений, що послуга буде надана вчасно та якісно.
Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а навпаки, надають можливість замовнику обрати надійного учасника.
Якщо потенційний учасник торгів не може надати відповідні документи, оскільки вони в нього відсутні, то це свідчить про невідповідність такого учасника встановленим вимогам та може призвести до неефективного проведення процедури закупівлі.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-12-12-021238-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44661105
Дата подання: 14 грудня 2023 21:37
Щодо дискримінаційних вимог
Так, Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Але при цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону про публічні закупівлі).
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись ПРИНЦИПАМИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись ПРИНЦИПАМИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 грудня 2023 16:50
Шановний учаснику!
Рівненська обласна прокуратура повторно повідомляє, що вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а навпаки, розширюють конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, які мають можливість укласти відповідні договори із виконавцями аналогічних послуг або які мають власні виробничі потужності, в тому числі на умовах оренди.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Рівненська обласна прокуратура повторно повідомляє, що вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а навпаки, розширюють конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, які мають можливість укласти відповідні договори із виконавцями аналогічних послуг або які мають власні виробничі потужності, в тому числі на умовах оренди.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП'ЮТЕР" |
392 777,00
UAH з ПДВ
|
387 254,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Немоловський Олексій Леонідович |
390 600,00
UAH з ПДВ
|
388 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП'ЮТЕР" #38212351 |
Переможець |
387 254,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 20:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 20:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:36
|
Договір № 294.pdf | укладений |
29 грудня 2023 15:34
|