Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Меридіан" |
Код ЄДРПОУ: | 13306232 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30 |
Контактна особа: |
Ірина Колесник +380674244500 kolesnyk.irina2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 928 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 642,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 15:57 |
ТД СОКИ.docx | |
18 грудня 2023 15:57 |
ТД СОКИ.docx | |
18 грудня 2023 15:51 |
Перелік змін.pdf | |
18 грудня 2023 15:51 |
Перелік змін.pdf | |
12 грудня 2023 16:55 |
ТД СОКИ.docx | |
12 грудня 2023 16:55 |
ТД СОКИ.docx |
18 грудня 2023 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2023 15:57 |
ТД СОКИ.docx
|
|||
18 грудня 2023 15:57 |
ТД СОКИ.docx
|
|||
18 грудня 2023 15:51 |
Перелік змін.pdf
|
|||
18 грудня 2023 15:51 |
Перелік змін.pdf
|
|||
12 грудня 2023 16:55 |
ТД СОКИ.docx
|
|||
12 грудня 2023 16:55 |
ТД СОКИ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000107 ● 38fd1505597143bf94a45d4505fc16d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
36 UA-2023-12-12-020267-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 16:00:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Соки без додавання цукрів та підсолоджувачів», ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-020267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Поясніть будь-ласка, яким чином Переможцем процедури закупівель ТОВ ЕКО-СФЕРА виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: надання у складі тендерної пропозиції інформації про право підписання договору про закупівлю та достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 16:58:16
Відповідь
Щодо Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Соки без додавання цукрів та підсолоджувачів», ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-020267-a).
Питання № 1 Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Комунальне підприємство «Меридіан» надає послуги з харчування школярам м. Вінниці. Підприємство - забезпечує 38 закладів міста харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах складає — 44 608 учнів. В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3 Норм споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Закупівля по предмету ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки передбачена для потреб школярів в навчальних закладах тому, має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до них ставлять достатньо високі вимоги відносно їх безпеки і якості для здоров'я дітей.
Замовник передбачає закупівлю соків фруктових, фруктово-ягідних пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів, які повинні містити не більше 0,12 грама натрію або еквівалентну кількість солі на 100 мілілітрів готового продукту .
Вартість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені харчуванні учнів, моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Питання №2 Яким чином Переможцем процедури закупівель, ТОВ ЕКО-
СФЕРА, виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: надання у складі тендерної пропозиції інформації про право підписання договору про
закупівлю та достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб
надання такої інформації Особливості та Закон не визначають.
Переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕКО-СФЕРА» у складі тендерної
пропозиції було надано наступні документи:
1) Довідка ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №573 від 21.12.2023р., згідно якої Єгорова Ніна Василівна являється директором ТОВ «ЕКО-СФЕРА» та має право підпису без довіреності. На підтвердження інформації зазначеної у Довідці №573 від 21.12.2023р., надано відповідні протоколи Загальних зборів учасників ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №1 від 21.05.2012р. та №9 від 18.05.2021р.
2) Протоколом Загальних зборів учасників ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №1 від
21.05.2012р. визначено обсяг повноважень директора - Єгорової Ніни Василівни щодо укладення договорів, а саме: надано повноваження директору – Єгоровій Ніні Василівні на укладення будь-яких угод від імені ТОВ «ЕКО-СФЕРА» на необмежені суми.
3) Протоколом Загальних зборів учасників ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №9 від
18.05.2021р. підтверджено чинність повноважень директора Єгорової Ніни
Василівни оскільки, переукладено контракт з Єгоровою Ніною Василівною на посаді директора на невизначений термін.
Крім того, Переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕКО-СФЕРА» у складі
тендерної пропозиції було надано Витяг з Єдиного державного юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.12.2023р. за кодом619771293999 станом на 18.12.2023р. в якому керівником значиться - Єгорова Ніна Василівна.
Пунктом 7 Додатком №4 до Тендерної документації значиться: Довідка
довільної форми, із зазначенням достовірних даних про наявність чинної
ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕКО-СФЕРА» у складі тендерної
пропозиції було надано Лист №578 від 21.12.2023р. у якому зазначено що ті види господарської діяльності які провадить ТОВ «ЕКО-СФЕРА» не підлягають ліцензуванню.
Крім того, ТОВ «ЕКО-СФЕРА» було надано Експлуатаційний дозвіл №22400/13/24 від 06.07.2009р.
У відповідності до ч.1. ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами станом на дату подання тендерної пропозиції) оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. А тому, ТОВ «ЕКО-
СФЕРА» було надано відповідні повідомлення Головного управління
Держпродспоживслужби у Вінницькій області №02-23.1-29/44 від 24.01.19р. та №153 від 15.06016р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-29 16:58:44
Відповідь
Щодо Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Соки без додавання цукрів та підсолоджувачів», ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-020267-a).
Питання № 1 Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Комунальне підприємство «Меридіан» надає послуги з харчування школярам м. Вінниці. Підприємство - забезпечує 38 закладів міста харчуванням. Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах складає — 44 608 учнів. В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3 Норм споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Закупівля по предмету ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки передбачена для потреб школярів в навчальних закладах тому, має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до них ставлять достатньо високі вимоги відносно їх безпеки і якості для здоров'я дітей.
Замовник передбачає закупівлю соків фруктових, фруктово-ягідних пастеризованих соків без додавання цукрів та підсолоджувачів, які повинні містити не більше 0,12 грама натрію або еквівалентну кількість солі на 100 мілілітрів готового продукту .
Вартість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені харчуванні учнів, моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Питання №2 Яким чином Переможцем процедури закупівель, ТОВ ЕКО-
СФЕРА, виконано вимоги тендерної документації Замовника, а саме: надання у складі тендерної пропозиції інформації про право підписання договору про
закупівлю та достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб
надання такої інформації Особливості та Закон не визначають.
Переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕКО-СФЕРА» у складі тендерної
пропозиції було надано наступні документи:
1) Довідка ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №573 від 21.12.2023р., згідно якої Єгорова Ніна Василівна являється директором ТОВ «ЕКО-СФЕРА» та має право підпису без довіреності. На підтвердження інформації зазначеної у Довідці №573 від 21.12.2023р., надано відповідні протоколи Загальних зборів учасників ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №1 від 21.05.2012р. та №9 від 18.05.2021р.
2) Протоколом Загальних зборів учасників ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №1 від
21.05.2012р. визначено обсяг повноважень директора - Єгорової Ніни Василівни щодо укладення договорів, а саме: надано повноваження директору – Єгоровій Ніні Василівні на укладення будь-яких угод від імені ТОВ «ЕКО-СФЕРА» на необмежені суми.
3) Протоколом Загальних зборів учасників ТОВ «ЕКО-СФЕРА» №9 від
18.05.2021р. підтверджено чинність повноважень директора Єгорової Ніни
Василівни оскільки, переукладено контракт з Єгоровою Ніною Василівною на посаді директора на невизначений термін.
Крім того, Переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕКО-СФЕРА» у складі
тендерної пропозиції було надано Витяг з Єдиного державного юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.12.2023р. за кодом619771293999 станом на 18.12.2023р. в якому керівником значиться - Єгорова Ніна Василівна.
Пунктом 7 Додатком №4 до Тендерної документації значиться: Довідка
довільної форми, із зазначенням достовірних даних про наявність чинної
ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Переможцем процедури закупівель ТОВ «ЕКО-СФЕРА» у складі тендерної
пропозиції було надано Лист №578 від 21.12.2023р. у якому зазначено що ті види господарської діяльності які провадить ТОВ «ЕКО-СФЕРА» не підлягають ліцензуванню.
Крім того, ТОВ «ЕКО-СФЕРА» було надано Експлуатаційний дозвіл №22400/13/24 від 06.07.2009р.
У відповідності до ч.1. ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами станом на дату подання тендерної пропозиції) оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. А тому, ТОВ «ЕКО-
СФЕРА» було надано відповідні повідомлення Головного управління
Держпродспоживслужби у Вінницькій області №02-23.1-29/44 від 24.01.19р. та №153 від 15.06016р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей. КП "Меридіан" зобов’язується в подальшому недопускати встановленні порушення.
2024-02-12 16:28:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-СФЕРА |
4 744 800,00
UAH з ПДВ
|
4 744 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКО-СФЕРА #32320552 |
Переможець |
4 744 800,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:30
|
Договір № 17 (Соки).pdf | укладений |
03 січня 2024 13:29
|