Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Войтенко Дмитро Олександрович 380462651260 voitenko.do@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 135 817 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 358 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 679 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття,видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 679000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору у розмірі 5% (п'ять відсотків) вiд цiни договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги буде здійснюватися на підставі довідки, підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській служби . Розмір оплати – 70% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 16:33 |
Додатки 1-2 до тендерної документації.docx | |
12 грудня 2023 16:33 |
ТД_ВТ_Особливості_Р-83 КР мост р. Снов біля с. Гвоздиківка 2023.docx | |
12 грудня 2023 16:33 |
Додаток 3. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
12 грудня 2023 16:33 |
Додаток 4. технічне завдання Р-83 КР мост р. Снов біля с. Гвоздиківка 2023.pdf | |
12 грудня 2023 16:33 |
Додаток 4. технічне завдання Р-83 КР мост р. Снов біля с. Гвоздиківка 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000015 ● 9768263e768a47a4ade0f97290d13cf5
- Статус: завершено ● Дата: 16 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2023-12-12-019421-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 09:31:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки - /М-01/ - Городня-/Н-28/ - Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине - /Н-27/, Чернігівська область.» (45221000-2) Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-019421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, дефектні акти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 10:20:56
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-12-12-019421-a
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо першого питання викладеного у запиті
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області повідомляє, у технічному завданні передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, які складено у відповідності до проектної документації ( Додаток 1 ), яка складена в установленому порядку, пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт ( Додаток 2 ). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкту капітального ремонту, складеного у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва, зі змінами», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Щодо другого питання викладеного у запиті
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Посилання на сайт : https://ch.restoration.gov.ua/diialnist/56478/58636.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-03 13:27:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту мосту через р. Снов біля с. Гвоздиківка на автомобільній дорозі державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки - /М-01/ - Городня-/Н-28/ - Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине - /Н-27/, Чернігівська область.» (45221000-2) Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-019421-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 4 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації, технічним завданням передбачені види робіт, що підлягають виконанню, зокрема:
- «Вивіз залишків грунту» - 13,92 куб.м (пункт 117);
- «Улаштування буро набивних паль (12 шт) діаметром 650мм довжиною 7,6 м. Бетон В25 (М350), W6, F150» - 13,92 куб.м. (пункт 118);
- «Виготовлення арматурних каркасів» - 996,0 кг (пункт 119);
- «Виготовлення та установка анкерів» - 330 кг (пункт 120);
- «Виготовлення та установка закладних деталей» - 67,2 кг (пункт 121);
- «Цинкування анкерів та закладних деталей» - 136,8 кг (пункт 122).
Поясніть, чому за результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір № 24023 від 17.01.2024, в якому Додаток 1 «Договірна ціна» до договору не містить вищезазначеного переліку робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 10:37:21
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2023-12-12-019421-a
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Відповідно вимоги частини 1 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт дорожніх робіт та послуг обладнання, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
До складу ціни пропозиції (договірної ціни) вносяться встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості дорожніх робіт та послуг. Розмір цих витрат визначається з огляду на норми і бази для їх нарахування, встановлені законодавством.
Ціна тендерної пропозиції має бути чітко визначена.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва, зі змінами», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації).
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації, технічним завданням передбачені види робіт, що підлягають виконанню, зокрема:
- «Вивіз залишків грунту» - 13,92 куб.м (пункт 117);
- «Улаштування буро набивних паль (12 шт) діаметром 650мм довжиною 7,6 м. Бетон В25 (М350), W6, F150» - 13,92 куб.м. (пункт 118);
- «Виготовлення арматурних каркасів» - 996,0 кг (пункт 119);
- «Виготовлення та установка анкерів» - 330 кг (пункт 120);
- «Виготовлення та установка закладних деталей» - 67,2 кг (пункт 121);
- «Цинкування анкерів та закладних деталей» - 136,8 кг (пункт 122).
При розрахунку Договірної ціни Переможцем відповідно до технології виконання робіт, вищезазначені об’єми були включені у п. 62, про що Переможцем було зазначено у Договірній ціні.
Для підтвердження врахування цих об’ємів, надається витяг з локального кошторису Договірної ціни, розрахованому у програмному комплексі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
134 758 000,00
UAH з ПДВ
|
134 758 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" #38055234 |
Переможець |
134 758 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2024 08:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2023 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:42
|
ДУ 1 Дог 24023.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 16:03
|
Дог 24023.pdf | укладений |
17 січня 2024 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1; 19.1 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 24023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |