Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони приміщень
Очікувана вартість
1 645 800,00 UAH
UA-2023-12-12-018908-a ● 88503e88d953454cbcf63fddfeaf737b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Крошевич +380505007767 kroshevicht@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 11:55 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 11:55 |
Очікувана вартість: | 1 645 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 229,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | В рамках даної процедури закупівлі замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 (три) відсотка вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі шляхом перерахування грошових коштів (грошової застави) на поточний рахунок замовника: Реквізити Замовника: IBAN UA983395002600201232924000002 в АТ «ТАСКОМБАНК» МФО 339500 Код ЄДРПОУ 37899673 на підставі Договору про забезпечення виконання договору про закупівлю (згідноформи, викладеної в Додатку №4 до тендерної документації), який має бути укладено між замовником та переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається: 1) у разі розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку переможцем процедури закупівлі у випадках, передбачених умовами договору про закупівлю; 2) у разі невиконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю у строки, які у ньому значаться, або у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаютьсяучаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Не надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, передбаченого даною тендерною документацією, є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника-переможця процедури закупівлі, відповідно до частини 1 статті 31 Закону/ пп 3) п. 44 Особливостей. На підтвердження Учасником виконання вимоги щодо забезпечення виконання договору надати відповідний гарантійний лист. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5902 людино-година
Послуги з охорони приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Шевченка, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
5278 людино-година
Послуги з охорони приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
5278 людино-година
Послуги з охорони приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ламана, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 16:22 |
Тендерна документація.doc | |
12 грудня 2023 16:22 |
Додаток 4 до ТД Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-12-018908-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 21 грудня 2023 11:43
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга
на рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
(в порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) оприлюднено оголошення UA-2023-12-12-018908-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Аукціон відбувся та завершився 20 грудня 2023 в 12:24
Замовник, опираючись на ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КНП «ДЦПМСД № 4» ДМР (далі-Протокол) від 21.12.2023 р., відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ АВАНПОСТ-1» (далі-Скаржник) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Скаржник обґрунтовано вважає рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, неправомірним та грубим порушенням Закону України про «Публічні закупівлі» (далі-Закон). Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі від 21.12.2023р., Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178(далі-Особливості) та охоронюваних законом наших інтересів що суперечить законодавству України у сфері публічних закупівель.
Скаржник зазначає наступне:
Тендерною документацією, згідно п. 4.4 додатку 3 до Тендерної документації вимагалось:
4.4. Надати чинний Сертифікат на систему управління інформаційною безпекою стосовно надання послуг i виконання робіт протипожежного призначення, електромонтажних робіт, обслуговування систем безпеки, діяльності приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.2,80.20), який згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кiбербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції.
В складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищенаведена сканкопія сертифікату, проте скаржник повністю не погоджується з рішенням Замовника, оскільки: Скаржник має зазначений сертифікат, копія якого надається в додатках до Скарги та ця невідповідність в поданій нами пропозиції усувається в порядку передбаченому пунктом 40 Особливостей затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виправлення невідповідності шляхом завантаження сертифікату ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кiбербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі тендерної пропозиції, а саме: Охоронні послуг.
На підтвердження предмета закупівлі Скаржник надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3: Характеристики предмета закурівлі.pdf від 19 грудня 2023 15:28
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши нам – Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником трьох із шести принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісна конкуренція серед учасників;
- принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
ВИМАГАЄМО
Скасувати рішення затверджене Протоколом від 21.12.2023 р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, висунути вимогу ну усунення невідповідності.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, ми будемо звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Директор ТОВ «АБ «АВАНПОСТ-1» Павло ЛЕЩЕНКО
Розгорнути
Згорнути
на рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
(в порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) оприлюднено оголошення UA-2023-12-12-018908-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями на закупівлю код за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Аукціон відбувся та завершився 20 грудня 2023 в 12:24
Замовник, опираючись на ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КНП «ДЦПМСД № 4» ДМР (далі-Протокол) від 21.12.2023 р., відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ АВАНПОСТ-1» (далі-Скаржник) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Скаржник обґрунтовано вважає рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, неправомірним та грубим порушенням Закону України про «Публічні закупівлі» (далі-Закон). Неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі від 21.12.2023р., Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178(далі-Особливості) та охоронюваних законом наших інтересів що суперечить законодавству України у сфері публічних закупівель.
Скаржник зазначає наступне:
Тендерною документацією, згідно п. 4.4 додатку 3 до Тендерної документації вимагалось:
4.4. Надати чинний Сертифікат на систему управління інформаційною безпекою стосовно надання послуг i виконання робіт протипожежного призначення, електромонтажних робіт, обслуговування систем безпеки, діяльності приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.2,80.20), який згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кiбербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції.
В складі тендерної пропозиції учасника відсутні вищенаведена сканкопія сертифікату, проте скаржник повністю не погоджується з рішенням Замовника, оскільки: Скаржник має зазначений сертифікат, копія якого надається в додатках до Скарги та ця невідповідність в поданій нами пропозиції усувається в порядку передбаченому пунктом 40 Особливостей затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виправлення невідповідності шляхом завантаження сертифікату ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кiбербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Скаржником у складі тендерної пропозиції, а саме: Охоронні послуг.
На підтвердження предмета закупівлі Скаржник надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3: Характеристики предмета закурівлі.pdf від 19 грудня 2023 15:28
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши нам – Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником трьох із шести принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісна конкуренція серед учасників;
- принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
ВИМАГАЄМО
Скасувати рішення затверджене Протоколом від 21.12.2023 р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «АВАНПОСТ-1» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, висунути вимогу ну усунення невідповідності.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, ми будемо звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Директор ТОВ «АБ «АВАНПОСТ-1» Павло ЛЕЩЕНКО
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2023 10:51
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно п. 7 розділу ІІІ тендерної документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 до тендерної документації).
Невідповідність запропонованих Учасником послуг встановленим технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно, до п. 4.4. додатка 3 до Тендерної документації учасник мав надати Сертифiкат на систему управлiння iнформацiйною безпекою стосовно надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення, електромонтажних робiт, обслуговування систем безпеки, дiяльностi приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.2,80.20), який згiдно з чинними в Україні нормативними документами вiдповiдає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфіденцiйностi. Системи керування iнформацiйною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції.
Проте, вищезазначений документ, який, згідно тендерної документації підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, відсутній у складі пропозиції.
Згідно п. 43 Особливостей:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Пропозиція Учасника відхилена правомірно, згідно чинного законодавства.
Згідно п. 7 розділу ІІІ тендерної документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 до тендерної документації).
Невідповідність запропонованих Учасником послуг встановленим технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно, до п. 4.4. додатка 3 до Тендерної документації учасник мав надати Сертифiкат на систему управлiння iнформацiйною безпекою стосовно надання послуг i виконання робiт протипожежного призначення, електромонтажних робiт, обслуговування систем безпеки, дiяльностi приватних охоронних служб (коди ДКПП 80.10, 43.2,80.20), який згiдно з чинними в Україні нормативними документами вiдповiдає вимогам ДСТУ ISО/ІЕС 27001:2023 (ISО/ІЕС 27001:2022, IDT) «Iнформацiйна безпека, кiбербезпека та захист конфіденцiйностi. Системи керування iнформацiйною безпекою. Вимоги» чинний на момент подання пропозиції.
Проте, вищезазначений документ, який, згідно тендерної документації підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, відсутній у складі пропозиції.
Згідно п. 43 Особливостей:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Також хочемо зауважити, що відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Пропозиція Учасника відхилена правомірно, згідно чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-12-018908-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 22 грудня 2023 16:03
Дата подання: 22 грудня 2023 16:03
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Суть та опис скарги в прикріплених документах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 грудня 2023 16:00
рішення від 26.12.2023 № 20820.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2023 15:59
інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2024 № 181.pdf
Дата публікації: 04 січня 2024 13:14
рішення від 03.01.2024 № 181.pdf
Дата публікації: 05 січня 2024 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання оприлюдненого 05.01.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу рішення № 181-р/пк-пз від 03.01.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" за процедурою закупівлі — «Послуги з охорони приміщень», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-12-018908-a
Номер скарги: UA-2023-12-12-018908-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ", Код ЄДРПОУ:43256301
Дата подання: 22 січня 2024 16:13
Дата подання: 22 січня 2024 16:13
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис скарги в завантажених документах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 січня 2024 16:49
рішення від 24.01.2024 № 1452.pdf
Дата публікації: 24 січня 2024 16:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.02.2024 № 2053.pdf
Дата публікації: 02 лютого 2024 17:16
рішення від 01.02.2024 № 2053.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2024 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання оприлюдненого 06.02.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу рішення № 2053-р/пк-пз від 01.02.2024 комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КАРДИНАЛ-СЕКЮРІТІ" за процедурою закупівлі — «Послуги з охорони приміщень», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-12-018908-a
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" |
1 181 684,40
UAH з ПДВ
|
1 181 684,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" |
1 527 302,40
UAH з ПДВ
|
1 513 971,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕТО |
1 612 949,83
UAH з ПДВ
|
1 514 136,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" #42569582 |
Рішення скасоване |
1 181 684,40
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 08:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" #43256301 |
Рішення скасоване |
1 513 971,42
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 08:50
|
|
ТОВ ВЕТО #32653295 |
Рішення скасоване |
1 514 136,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2024 08:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 15:14
|
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" #42569582 |
Рішення скасоване |
1 181 684,40
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2024 10:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" #43256301 |
Рішення скасоване |
1 513 971,42
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2024 14:18
|
ТОВ ВЕТО #32653295 |
Рішення скасоване |
1 514 136,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 16:05
|
|
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" #42569582 |
Відхилено |
1 181 684,40
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 16:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" #43256301 |
Рішення скасоване |
1 513 971,42
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 16:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" #43256301 |
Відхилено |
1 513 971,42
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 16:24
|
|
ТОВ ВЕТО #32653295 |
Переможець |
1 514 136,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:07
|
Додаткова угода до дог В-49 24.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:03
|
1 514 136,00 грн дог охорона.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 10:54
|
ДУ 1 дог В 49 24 охорона зменшення.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 10:38
|
1 513 995,99 грн дог охорона.pdf | укладений |
23 лютого 2024 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення на 36284,64 грн |
Номер договору про закупівлю: | В-49/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уповноваженою особою було виявлено технічну помилку у закупівлі Послуги з охорони приміщень, UA-2023-12-12-018908-a, а саме при публікації договору та додаткової угоди помилково в електронну систему були завантажені неправильні (помилкові) файли. У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити виявлену технічну помилку шляхом редагування закупівлі, оскільки на даний момент в електронній системі закупівель закупівлю завершено, керуючись законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважену особу КНП «ДЦПМСД №4» ДМР, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель – відкритості та прозорості, необхідно прийняти рішення про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки, шляхом оприлюднення цього протоколу, вірного договору, підписаного, згідно проведеної закупівлі, та вірної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | В-49/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення на 217 212,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | В-49/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |