Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Юріївна Меліхова +380671258808, +380671258808 melixova_nina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:04 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:04 |
Очікувана вартість: | 5 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції:175800.00 грн. (сто сімдесят п`ять тисяч вісімсот грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство « Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м.Дніпро, проспект Праці,3. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 175800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Виконавцем Послуги проводяться Замовником після фактичного їх надання протягом 90 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту прийому – передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця в національній валюті України, але у будь-якому разі Сторони домовились, що Замовник здійснює оплату за Договором за наявності фінансової можливості. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 15:50 |
12.12. .2024 ТД Прибирання .docx | |
12 грудня 2023 15:50 |
12.12. .2024 ТД Прибирання .docx | |
12 грудня 2023 15:50 |
ТЗ прибирання (УРЕА) 12.12.2023 .docx | |
12 грудня 2023 15:50 |
ТЗ прибирання (УРЕА) 12.12.2023 .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
3 метою підтвердження можливості вчасного та належного надання послуг учасники у складі своєї пропозиції мають надати довідку з обслуговуючого банку з залишком коштів не менш ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Довідка повинна надаватись у вигляді оригіналу, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа із накладанням електронного підпису чи печатки банківської установи, що видала довідку чи особи, яка підписала довідку, тощо. Також, довідка повинна бути датована не раніше оголошення про проведення цієї процедури та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до умов тендерної документації та інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2023 00:00. Електронною системою закупівель автоматично визначено початок аукціону: 20 грудня 2023 13:04.
З огляду на зазначене всі документи, які подаються у складі тендерної пропозиції мають бути сформовані та оприлюднені учасниками до 20.12.2023 до 00.00 год. Проте, учасником торгів ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" у складі тендерної пропозиції, яка доречи оприлюднена 19 грудня 2023 (22:37 Електронний підпис), довідка з обслуговуючого банку з залишком коштів відсутня. Відповідно до наданої 23 грудня 2023 15:16 довідки (файл 0.5_Довідка з банку.pdf), обслуговуючим банком довідка сформовано тільки 20.12.2023 на запит вказаного вище учасника від 19.12.2023.
Таким чином на кінцевий термін подання тендерної пропозиції така довідка не була сформована, про що також свідчить дата її реєстрації банком. При цьому, ПУМБ відповідно до даних сайту https://persona.pumb.ua/map працює за встановленим графіком (Пн-Пт 09:00-18:00 (без перерви)).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000090 ● 8dd6b9361be2445d9cf466ae2a06d98f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 21:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024
№ 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.01.2024 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-12-12-017270-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 18:21:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації робочого середовища (прибирання приміщень будівель та територій, догляд будівель та територій КП «УРЕА») (код ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-12-017270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог тендерної Документації на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м.Дніпро, проспект Праці,3.
Надані переможцем ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" платіжні документи не містять інформації про зачислення грошового покриття на зазначені реквізити (ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299). Яким чином ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" виконано вимоги тендерної Документації, в частині підтвердження зачислення грошового покриття на зазначені реквізити Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:48:00
Пояснення на запит
Перше питання: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення :
Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються технічним завданням (додаток 4 до тендерної документації) відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Очікувану вартість закупівлі з надання послуг визначено на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020року №275, а саме:
Замовником направлено 3 (три) письмові запити до учасників ринку з зазначенням якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та відповідно отримано 3-и комерційні пропозиції.
За результатами отриманих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі становить:
5 860 000 грн. з ПДВ.
Друге питання : Відповідно до вимог тендерної Документації на підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м.Дніпро, проспект Праці,3.
Надані переможцем ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" платіжні документи не містять інформації про зачислення грошового покриття на зазначені реквізити (ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299). Яким чином ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" виконано вимоги тендерної Документації, в частині підтвердження зачислення грошового покриття на зазначені реквізити Замовника.
Пояснення : Під час формування Тендерної документації, підприємство керуються нормами чинного законодавства, у зв’язку із чим, форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. При цьому загальний порядок, умови надання та отримання банками гарантій/контргарантій та їх виконання, регулюється Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджено Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 із змінами (далі за змістом «Положення»).
Так відповідно до п. 26 Положення, Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Вимоги до Гарантії визначені п.26 Положення, повністю відповідають формі та змісту банківської гарантії що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
На підставі зазначеного, Учасником процедури закупівлі ТОВ « МД ГРУП КОМПАНІ » в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, форма та зміст якої повністю відповідають вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей.
Окремо зазначаємо, «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції.»
На виконання даної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 44036790) оприлюднено архівний файл «19 грудня 2023 15:41гарантія 175800,00 грн.», в якому міститься Генеральний договір №DNI-418820800 про надання гарантій. Відповідно до умов цього договору «Грошове покриття» - грошові кошти, розміщені Принципалом на рахунку покриття, відкритому Гарантом в АТ «ПУМБ» в м. Київ, код банку 334851, з метою формування грошового покриття за Гарантією в забезпечення виконання всіх зобов’язань Принципала за цим Генеральним договором.
Таким чином, грошове покриття за Банківською гарантією розміщено Принципалом в АТ «ПУМБ» що підтверджується платіжною інструкцією TR.74492719.95412.11273 від 19.12.2023 року.
Поряд з цим, принагідно повідомляємо, що інформація щодо банківських/платіжних реквізитів, а саме «ПАТ "ПриватБанк "р/р UA883052990000026008050241438, МФО 305299 Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341641, місцезнаходження : 49040 , м. Дніпро, проспект Праці,3» зазначена для врахування під час внесення інформації для оформлення Банківської гарантії. У Банківській гарантії № DNIG321834549 від 19.12.2023 року така інформація розміщена у розділі «Найменування бенефіціара»,відповідно до пункту 38 Положення, яким передбачено таке: в разі настання гарантійного випадку банк-гарант сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі.
Відповідно до умов тендерної документації невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією/ пропозицією:
- відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції/ пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру/ спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
- ненадання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 44036790) жодна з зазначених підстав не відбулась, гарантійний випадок не настав, а тому перерахування грошового покриття за Банківською гарантією на р/р UA883052990000026008050241438 у ПАТ «ПриватБанк» для Бенефіціара не здійснювалось.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
5 449 588,00
UAH з ПДВ
|
5 449 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" |
5 772 700,08
UAH з ПДВ
|
5 772 700,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Відхилено |
5 449 588,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 11:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 15:59
|
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" #44036790 |
Переможець |
5 772 700,08
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 10:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 10:01
|
Договір надання послуг №04 .pdf | укладений |
03 січня 2024 08:47
|