Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44354422 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87 |
Контактна особа: |
Лариса Черешня +380682752831 ubtr_umr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 12:23 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 12:23 |
Очікувана вартість: | 6 481 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 811,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 15:26 |
Протокол №225.pdf | |
12 грудня 2023 15:26 |
Схеми.rar | |
12 грудня 2023 15:26 |
Тендерна док..pdf | |
12 грудня 2023 15:26 |
Додаток 3 Проект договору.pdf | |
12 грудня 2023 15:26 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
12 грудня 2023 15:26 |
Додаток 1 Кв.вимоги.pdf | |
12 грудня 2023 15:26 |
Додаток 2 Техзавдання.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 грудня 2023 12:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-20-000020 ● cb30d94b7158438baf8508b2a6a26c4d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2024 № 67
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-12-12-016288-a 12.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-21 15:08:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 14:31:07
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо пояснення (інформацію, документи) на Запит органу державного фінансового контролю № UA-M-2024-03-20-000020
Відповідно до Програми капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури Южноукраїнської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції, затвердженої рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 22.04.2021 №339 (зі змінами згідно рішення виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 06.04.2022 №118 в тому числі щодо об’єкта «Капітальний ремонт санвузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 по бульвару Цвіточному, 5 у м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, проведення технічного обстеження, в т.ч. розробка ПКД та проведення експертизи») було визначено механізм та порядок фінансування виконання завдань з будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів житлово–комунального господарства, культурно-побутового призначення, освіти, охорони здоров’я, соціальної інфраструктури та об’єктів інженерно-транспортної мережі Южноукраїнської міської територіальної громади (з Програмою можна ознайомитися на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням - http://yu.mk.ua/akts/show/16909, головна сторінка сайту – розділ: фінанси і бюджет – розділ: міські програми - документ № 339 від 22.04.2021).
Фінансування Програми проводиться в межах асигнувань, затверджених рішенням «Про бюджет міста Южноукраїнська» на відповідний рік і може здійснюватись в межах діючого бюджетного законодавства по кодах тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів із врахуванням потреби за відповідним обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів.
Замовником проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області» було Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради.
Відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, затвердженої Наказом Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради № 26-зг від 02.08.2023 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації» та Експертного звіту (Позитивний) ТОВ «Науково-експертний центр будівельних технологій «Експертиза ЗО» №131/23Д від 26.07.2023 на суму 6764,326 тис.грн, рішенням Южноураїнської міської ради від 29.11.2023 № 1374 було виділено фінансування з міського бюджету громади в сумі - 6 584 320,00 грн.
Для проведення закупівлі за КПКВКМБ 1511021 КЕКВ 3132 по об’єкту «Капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмету закупівлі, за винятком витрат на проектні роботи, проведення експертизи, здійснення авторського нагляду, коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд), очікувана вартість на виконання робіт була визначена у сумі – 6 481 100,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за вищезазначеним проектом здійснювались відповідно до відомостей обсягів робіт проектно-кошторисної документації, а саме: робочий проект Том 1: Пояснювальна записка №59/15-23-ПЗ; Архітектурно-будівельні рішення №59/15-23-АБ; Водопостачання та каналізація №59/15-23-ВК; Електричне освітлення №59/15-23-ЕО; Том 2 Проект організації будівництва №59/15-23-ПОБ; Том 3 Кошторисна документація №59/15-23-К.
Згідно плану закупівель ID:UA-P-2023-12-06-006388-с (очікувана вартість предмету закупівлі – 6 481 100,00 грн, КЕКВ 3132), 12.12.2023 року Замовником в системі електронних закупівель було оголошено відкриті торги (з особливостями) на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, очікувана вартість процедури закупівлі – 6 481 100,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-12-016288-a. Тендерною документацією було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 20 грудня 2023 року, 00:00 год. Аукціон відбувся 20 грудня 2023 року. Після розкриття тендерних пропозицій учасників електронною системою, згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 4 учасники:
1. ТОВ «ОНЕСТІ ГЕЙМ» з початковою ціновою пропозицією 5800820,25 грн., остаточна цінова пропозиція – 4 999 900,00 грн (мінімум);
2. ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» з початковою ціновою пропозицією 6100430,50 грн., остаточна цінова пропозиція – 5 000 000,00 грн;
3. ПП «ДЕМСЕЙ» з початковою ціновою пропозицією 6479114,40 грн., остаточна цінова пропозиція – 5 100 000,00 грн ;
4. Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» з початковою ціновою пропозицією 5946161,05 грн., остаточна цінова пропозиція – 5 499 000,00 грн.
На офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів Южноукраїнська громада було оприлюднено інформацію від 13.12.2023 року - обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості «Капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області» - посилання на сторінку:
http://yu.mk.ua/uploads/files/2023/12/13/content/d54ad42ed74dea6a8d4ad26753163d13.pdf
(головна сторінка вебсайту Южноукраїнська громада – розділ (зліва) Публічна інформація (спуститися вниз) – розділ Набори відкритих даних – вибрати Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради – Інформація: ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ID: UA-2023-12-12-016288-А)
Додаток
Перелік документів, які надаються до пояснення в електронному вигляді:
- Сканований документ «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва Капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області» на 2 акушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Експертний Звіт (Позитивний)» на 3 аркушах у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Наказ від 02.08.2023 № 26-зг» на 1 акуші у вигляді файлу в форматі pdf;
- Сканований документ «Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Постанова КМУ №710 від 11.10.2016)» на 3 аркушах у вигляді файлу форматі pdf;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-03 15:35:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу пояснити з яких причин/підстав Замовником/Переможцем (ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА") внесенні зміни у розрахунках № 1-13 Договірної ціни до Договору від 05.02.2024 № 19-02/24, при тому, що розрахунки № 1-13 подані ТОВ "ЮЖБУДСТРОЙ" у тендерній пропозиції не відповідають розрахункам Договірної ціни до Договору від 05.02.2024 № 19-02/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-05 14:08:48
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо пояснення на Запит органу державного фінансового контролю № UA-M-2024-03-20-000020
Після розкриття тендерних пропозицій учасників електронною системою 20.12.2023, відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВ «ОНЕСТІ ГЕЙМ» з початковою ціновою пропозицією 5800820,25 грн., остаточна цінова пропозиція – 4 999 900,00 грн (мінімум) – пропозицію було відхилено;
2. ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» з початковою ціновою пропозицією 6100430,50 грн., остаточна цінова пропозиція – 5 000 000,00 грн – було визнано переможцем;
3. ПП «ДЕМСЕЙ» з початковою ціновою пропозицією 6479114,40 грн., остаточна цінова пропозиція – 5 100 000,00 грн ;
4. Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» з початковою ціновою пропозицією 5946161,05 грн., остаточна цінова пропозиція – 5 499 000,00 грн.
*(ТОВ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА" свою пропозицію для участі у процедурі Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-12-12-016288-а не подавав).
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону, в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 Тендерної документації: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація» Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - Тендерна пропозиція/договірна ціна (стартова сума аукціону), з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281, розрахованих у ліцензійному програмному комплексі, має бути надана в електронному сканованому* вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку, сумісного з програмним комплексом АВК. (*в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни (підписаного та завізованого печаткою (при наявності) Учасника). При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, розрахунки інших витрат, підсумкова відомості ресурсів, пояснювальна записка тощо) можуть бути надані у форматі EXCEL або WORD).
Пропозиція учасника ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» (надалі – Учасник) визначена електронною системою наступною найбільш економічно вигідною пропозицією, ціна за результатами електронного аукціону – 5 000 000,00 гривень. Для підтвердження своєї відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію (файл «Договірна ціна.PDF» та додатково файл «236.imd» (інформаційний блок даних, створений в програмному комплексі АВК-5 (3.8.4)), в якій міститься, зокрема договірна ціна на капітальний ремонт санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, що здійснюється в 2023 році, складена в поточних цінах станом на 18 грудня 2023 року, до проведення електронного аукціону (стартова сума аукціону) – 6 100 430,50 гривень.
Відповідно до пункту 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. У свою чергу, частиною 15 статті 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до пункту 2 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, де зазначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції Учасника/Переможця за результатами електронного аукціону зменшилась, що призвело до необхідності перерахунку Учасником/Переможцем кошторису та внесення змін у розрахунках №1-13 Договірної ціни до Договору від 05.02.2024 №19-02/24, при цьому умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції, і у нашому випадку (закупівлі робіт) договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Об’єми робіт з капітального ремонту санітарних вузлів з влаштуванням кабінок та шаф для інвентарю ліцею №3 Южноукраїнської територіальної громади в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області відповідають вимогам Технічного завдання, зазначеного в Додатку 2 до тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНЕСТІ ГЕЙМ" |
5 800 820,25
UAH з ПДВ
|
4 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" |
6 100 430,50
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДЕМСЕЙ" |
6 479 114,40
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко |
5 946 161,05
UAH з ПДВ
|
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНЕСТІ ГЕЙМ" #40496591 |
Рішення скасоване |
4 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 14:49
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" #41091204 |
Рішення скасоване |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 16:12
|
ПП "ДЕМСЕЙ" #32838473 |
Рішення скасоване |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 14:49
|
|
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко #36714047 |
Рішення скасоване |
5 499 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 14:49
|
|
ТОВ "ОНЕСТІ ГЕЙМ" #40496591 |
Відхилено |
4 999 900,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 15:42
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" #41091204 |
Переможець |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 11:25
|
Додаткова угода №1 до договору№19-02-24.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 11:23
|
Додаток №2 до д.у.№1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2024 14:33
|
Додаток №2 до Дог.№19-02-24 Графік.pdf | укладений |
05 лютого 2024 14:28
|
Додаток №1 до Дог.№19-02-24 ДЦ.pdf | укладений |
05 лютого 2024 14:28
|
Договір №19-02-24.pdf | укладений |
05 лютого 2024 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно листа Генпідрядника №06/16 від 26.08.2024 року,щодо продовження терміну виконання робіт у зв’язку з відключеннями електроенергії,сторони домовилися внести зміни в п.2.2. Розділу 2 договору "Строки виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 19-02/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 19-02/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |