Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мосту на км 31+467 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса-Білгород-Дністровський-Монаші-/М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-12-12-015192-a ● dbde4511958248f8a4313875b6b6b005
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Єфімова Алла Іванівна 380948632826 yefimova.ai@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 13:48 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 13:48 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 7 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 3% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт мосту на км 31+467 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса-Білгород-Дністровський-Монаші-/М-15/ з під’їздом до порту Чорноморськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 13:33 |
Перелік Змін Н33 31+467.docx | |
15 грудня 2023 13:33 |
ТД ПКД зміни КР 31+467.docx | |
12 грудня 2023 14:54 |
ТД ПКД КР 31+467.docx | |
12 грудня 2023 14:54 |
7. Проект договору КР.docx | |
12 грудня 2023 14:54 |
Завдання Н-33 31+467.PDF |
15 грудня 2023 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2023 13:33 |
Перелік Змін Н33 31+467.docx
|
|||
15 грудня 2023 13:33 |
ТД ПКД зміни КР 31+467.docx
|
|||
12 грудня 2023 14:54 |
ТД ПКД КР 31+467.docx
|
|||
12 грудня 2023 14:54 |
7. Проект договору КР.docx
|
|||
12 грудня 2023 14:54 |
Завдання Н-33 31+467.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність мати нівелір
Дата подання: 15 грудня 2023 13:02
Дата відповіді: 15 грудня 2023 13:06
Навіщо потрібен нівелір за наявності електронного тахеометру, який більш точно та швидко виконує тіж функції?
Відповідь: Нівелір буде виключено з вимог тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-12-015192-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія", Код ЄДРПОУ:30972437
Дата подання: 14 грудня 2023 13:00
Вимога усунення неідповідностей у додатку 3 (кваліфікаційні вимоги)
Пунктом 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У п.1.1., таблиці 1.1, Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям), (далі табл.1.1), міститься мінімально-необхідна кількість техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, яка обов’язково включається до довідки. Але частина цих вимог не обгрунтована необхідністю, та має дискримінаційну складову.
1. В табл.1.1 зазначена вимога наявності комплекту тахеометра (тахеометр) з програмним забезпеченням, двох комплектів GNSS приймача GPS (або еквівалент) та одного нівеліра. Але нівеліром визначають перевищення між двома точками. Тахеометр — електронно-оптичний інструмент, що використовується у сучасній геодезії, призначений для вимірювання горизонтальних і вертикальних кутів, віддалей та перевищень. Тобто при наявності електронного тахеометру з програмним забезпеченням та приймачем GPS взагалі не потрібно мати нівелір для визначення перевищень. Просимо виключити з таблиці вимогу щодо наявності нівеліру;
2. Незрозуміло навіщо включена в табл. 1.1. вимога про обов’язкова наявність ДВОХ комплектів GNSS приймача GPS (замість традиційного одного комплекту). Відповідно до завдання предметом тендеру є розробка документації капремонту мосту 36,8 пог.м з підходами, довжина яких не зазначена (приймається у ході проектування). Обсяг геодезичних робіт є невеликим, терміни проектування – 1 рік. Тому не має необхідності до пришвидчення виконання геодезії, та необхідності виконання робіт двома а не одним комплектом GNSS приймача GPS. Просимо відкоригувати в таблиці 1.1 кількість необхідних комплектів GNSS приймача GPS (зменшити до одного);
3. Також у таблиці 1.1 є вимога про підтвердження наявності чотирьох принтерів, та двох плотерів. При цьому терміни виконання робіт – 1 рік, а обсяги – капремонт мосту що навіть не віднесено до великих або позакласних. Тобто умови тендеру не вимагають щоденного друкування великого обсягу документації. Зазначений обсяг друкування відповідає можливостям одного плотеру та одного або двох принтерів. Вимога про обов’язковість підтвердження наявності більшої кількості плотерів та принтерів має дискримінаційну складову. Просимо відкоригувати у табл. 1.1. кількість плотерів та принтерів
У п.2.1 того ж Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям), (далі табл.1.1), міститься вимога щодо надання довідки про Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт/послуг по предмету закупівлі, серед яких зазначено
- Провідний інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований, сертифікат має дозволяти виконувати роботи на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа;
- Провідний інженер-проектувальник, або інженер-проектувальник автомобільних доріг 1 категорії зі стажем роботи не менше 2-х років - 2 особи;
При цьому кількість рядових виконавців проектувальників мосту не зазначена (хоча основний обсяг робіт – документація капремонту мосту).
Відповідно до завдання предметом тендеру є розробка документації капремонту мосту 36,8 пог.м з підходами, довжина яких не зазначена (приймається у ході проектування). Тобто обсяги дорожніх робіт є невеликими. Відповідальною особою по розділу підходів є ГІП (провідний інженер-проектувальник автомобільних доріг, сертифікований по класу наслідків СС3). Включення до тендерної документації вимог щодо конкретної кількості несертифікованих рядових виконавців, виключно щодо розділу підходів до мосту, є надмірною, не обгрунтована необхідністю, та має дискримінаційну складову. Просимо виключити з п.2.1 вимогу щодо кількості рядових виконавців розділу підходів до мосту.
Просимо Вас усунути вищезазначені невідповідності та відкоригувати Додаток № 3 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям).
Розгорнути
Згорнути
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У п.1.1., таблиці 1.1, Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям), (далі табл.1.1), міститься мінімально-необхідна кількість техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, яка обов’язково включається до довідки. Але частина цих вимог не обгрунтована необхідністю, та має дискримінаційну складову.
1. В табл.1.1 зазначена вимога наявності комплекту тахеометра (тахеометр) з програмним забезпеченням, двох комплектів GNSS приймача GPS (або еквівалент) та одного нівеліра. Але нівеліром визначають перевищення між двома точками. Тахеометр — електронно-оптичний інструмент, що використовується у сучасній геодезії, призначений для вимірювання горизонтальних і вертикальних кутів, віддалей та перевищень. Тобто при наявності електронного тахеометру з програмним забезпеченням та приймачем GPS взагалі не потрібно мати нівелір для визначення перевищень. Просимо виключити з таблиці вимогу щодо наявності нівеліру;
2. Незрозуміло навіщо включена в табл. 1.1. вимога про обов’язкова наявність ДВОХ комплектів GNSS приймача GPS (замість традиційного одного комплекту). Відповідно до завдання предметом тендеру є розробка документації капремонту мосту 36,8 пог.м з підходами, довжина яких не зазначена (приймається у ході проектування). Обсяг геодезичних робіт є невеликим, терміни проектування – 1 рік. Тому не має необхідності до пришвидчення виконання геодезії, та необхідності виконання робіт двома а не одним комплектом GNSS приймача GPS. Просимо відкоригувати в таблиці 1.1 кількість необхідних комплектів GNSS приймача GPS (зменшити до одного);
3. Також у таблиці 1.1 є вимога про підтвердження наявності чотирьох принтерів, та двох плотерів. При цьому терміни виконання робіт – 1 рік, а обсяги – капремонт мосту що навіть не віднесено до великих або позакласних. Тобто умови тендеру не вимагають щоденного друкування великого обсягу документації. Зазначений обсяг друкування відповідає можливостям одного плотеру та одного або двох принтерів. Вимога про обов’язковість підтвердження наявності більшої кількості плотерів та принтерів має дискримінаційну складову. Просимо відкоригувати у табл. 1.1. кількість плотерів та принтерів
У п.2.1 того ж Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям), (далі табл.1.1), міститься вимога щодо надання довідки про Мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт/послуг по предмету закупівлі, серед яких зазначено
- Провідний інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований, сертифікат має дозволяти виконувати роботи на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа;
- Провідний інженер-проектувальник, або інженер-проектувальник автомобільних доріг 1 категорії зі стажем роботи не менше 2-х років - 2 особи;
При цьому кількість рядових виконавців проектувальників мосту не зазначена (хоча основний обсяг робіт – документація капремонту мосту).
Відповідно до завдання предметом тендеру є розробка документації капремонту мосту 36,8 пог.м з підходами, довжина яких не зазначена (приймається у ході проектування). Тобто обсяги дорожніх робіт є невеликими. Відповідальною особою по розділу підходів є ГІП (провідний інженер-проектувальник автомобільних доріг, сертифікований по класу наслідків СС3). Включення до тендерної документації вимог щодо конкретної кількості несертифікованих рядових виконавців, виключно щодо розділу підходів до мосту, є надмірною, не обгрунтована необхідністю, та має дискримінаційну складову. Просимо виключити з п.2.1 вимогу щодо кількості рядових виконавців розділу підходів до мосту.
Просимо Вас усунути вищезазначені невідповідності та відкоригувати Додаток № 3 до тендерної документації (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям).
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2023 11:57
Відповідно до Стаття 27 Закону України «Про Архітектурну діяльність», замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані, зокрема доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, тощо.
Згідно з Статею 19 Закону України «Про Архітектурну діяльність» Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі, зокрема здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю, тощо.
Відповідно до п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45, головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про автомобільні дороги», автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
В свою чергу штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Таким чином, наведення в тенедерній документації вимог щодо ГІПа з сертифікатом провідного інженера-проектувальника автомобільних доріг не є безпідставним.
Щодо виконавців проектувальників мосту, наведено вимогу щодо наявності провідного інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Наявність оргтехніки в необхідній кількості дозволяє оперативно здійснити передачу проектної документації після її завершення та проходження експертизи.
Також Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Згідно з Статею 19 Закону України «Про Архітектурну діяльність» Виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі, зокрема здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю, тощо.
Відповідно до п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 року № 45, головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування, крім сертифікатів щодо дотримання вимог забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, виконання інженерних вишукувань, кошторисної документації, і виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про автомобільні дороги», автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
В свою чергу штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Таким чином, наведення в тенедерній документації вимог щодо ГІПа з сертифікатом провідного інженера-проектувальника автомобільних доріг не є безпідставним.
Щодо виконавців проектувальників мосту, наведено вимогу щодо наявності провідного інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Наявність оргтехніки в необхідній кількості дозволяє оперативно здійснити передачу проектної документації після її завершення та проходження експертизи.
Також Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
899 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ |
1 298 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Державне підприємство Київська науково-дослідна лабораторія по будівництву мостів |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче об’єднання "Київбудіндустрія" #30972437 |
Відхилено |
899 990,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2024 17:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 грудня 2023 00:00
|
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ #36404096 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 13:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 січня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" #33311239 |
Переможець |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 13:21
|
ДУ1 26ПКД К 24 від 15 03 2024.PDF | зміни до договору |
20 березня 2024 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 11:40
|
ПР9 06 02 2024 Н-33 31+467.PDF | укладений |
20 березня 2024 11:40
|
ПР б_н 14 03 2024 Н-33 31+467.PDF | укладений |
20 березня 2024 11:40
|
26ПКД_К_24 15 03 2024 Н-33 31+467 ТОВ Держдорпроект.PDF | укладений |
20 березня 2024 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до пункту 9.2. та підпункту 3 пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: «4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 28 лютого 2025 року, відповідно до календарного плану (додаток № 2). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 28 лютого 2025 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 26ПКД/К/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |