Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ |
Код ЄДРПОУ: | 13939865 |
Місцезнаходження: | 36023, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул.Ціолковського будинок 47 |
Контактна особа: |
Вікторія Масляк +0532634360 polcentrs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 13:08 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 15:11 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 342 370,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 711,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Замовником здійснюється у розмірі 100 % вартості фактично наданих послуг, протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами Акту надання Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 7 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги на підставі підписаного обома Сторонами Акту надання послуг та рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 11:31 |
2. Додаток 1 до ТД в новій редакції.docx | |
14 грудня 2023 11:31 |
Протокол про задоволення вимоги.pdf | |
14 грудня 2023 11:31 |
4. Додаток 3 до ТД в новій редакції.docx | |
14 грудня 2023 11:31 |
1. ТД фізична охорона модульне в новій редакції.doc | |
14 грудня 2023 11:31 |
Перелік змін до ТД.docx | |
12 грудня 2023 13:14 |
3. Додаток 2 до ТД.docx | |
12 грудня 2023 13:14 |
5. Долаток 4 до ТД.doc | |
12 грудня 2023 13:14 |
додаток 1 до протоколу оголошення.pdf | |
12 грудня 2023 13:14 |
6. Додаток 5 до ТД.doc |
14 грудня 2023 11:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2023 11:31 |
2. Додаток 1 до ТД в новій редакції.docx
|
|||
14 грудня 2023 11:31 |
Протокол про задоволення вимоги.pdf
|
|||
14 грудня 2023 11:31 |
4. Додаток 3 до ТД в новій редакції.docx
|
|||
14 грудня 2023 11:31 |
1. ТД фізична охорона модульне в новій редакції.doc
|
|||
14 грудня 2023 11:31 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
12 грудня 2023 13:14 |
3. Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
12 грудня 2023 13:14 |
5. Долаток 4 до ТД.doc
|
|||
12 грудня 2023 13:14 |
додаток 1 до протоколу оголошення.pdf
|
|||
12 грудня 2023 13:14 |
6. Додаток 5 до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатком № 1 передбачено зокрема наданні і копії дозвільних документів на право носіння та використання (застосування) вогнепальної та травматичної зброї працівниками Учасника. Для працівників Учасника, яким, у зв’язку з їх професійною діяльністю, чинним законодавством надано такі повноваження – довідку (складену, у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) із зазначенням нормативно-правових актів, якими надано такі повноваження. Вогнепальну зброю застосовують виключно підрозділи поліції охорони. Полтавський обласний центр соціальних служб не входить до переліку особливо важливих об’єктів, які повинні охоронятися виключно підрозділами національної поліції. В свою чергу, відповідно до вимог ПКМУ від 11 лютого 2013 р. № 97, суб’єктами охоронної діяльності використовуються пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони. Зважаючи на це, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у зв’язку з наявністю дискримінаційною вимогою, що звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Вами зазначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології для забезпечення двох цілодобових постів охорони (24 години на добу).
Також Ви вимагаєте надати копію чинного сертифікату відповідності, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі. Даний сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації, на підтвердження чого надати копію Атестату про акредитацію, чинного з дати оголошення про закупівлю, і до кінця надання послуг по тендерній закупівлі. В тому числі Копія сертифікату відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Правила застосування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення.
Надання охоронних послуг не передбачає наявності в учасника пункту централізованого спостереження (ПЦС). У складі тендерної документації відсутня будь-яка інформація щодо об’єктів, які перебуватимуть під пультовою охороною. Водночас, на даний час, сертифікація є добровільною, а Ви не обґрунтували необхідність надання відповідних сертифікатів.
Зважаючи на це, вимагаємо виключити з тендерної документації вказану вимогу.
У разі відхилення вимоги вимушені будемо звернутися до АМКУ за захистом свої прав. Практика АМКУ задовольняє скарги з аналогічними вимогами.
Крім того, процес сертифікації відповідності продукції не є обов’язковим для її виробників. (Закон України ,,Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 15.01.2015 № 124-VIII, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 №93).
Зважаючи на вищевикладене, уповноваженою особою прийнято рішення щодо задоволення вищезазначеної вимоги та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000048 ● 8f2c535b86f14429b404db1dab4f71e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
23 UA-2023-12-12-010956-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 11:06:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-02 15:11:29
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 31 січня 2024 року надання пояснень.
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 31 січня 2024 року щодо надання пояснень Полтавський обласний центр соціальних служб повідомляє наступне.
До питання ,,Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?” пояснення:
Відповідно до Порядку організації планування та проведення закупівель Полтавського обласного центру соціальних служб, затвердженого наказом
від 01 листопада 2023 року № 50, проведено аналіз ринку послуг регіональних охоронних підприємств.
Полтавським обласним центром соціальних служб направлено запити на охоронні підприємства, проведено ринкові консультації з обговорення цінових пропозицій їх послуг в 2024 році.
В ході проведення аналізу ринку охоронних послуг було отримано 3 цінові пропозиції щодо оплати послуги з охорони об’єкту (тимчасових споруд зі збірних модулів) та визначено середню вартість послуги з охорони (людино/годин), що становить 76,41 грн., відповідно до яких були проведені розрахунки очікуваної вартості двох постів охорони:
8784 год. (366 діб х 24 год.) х 2 пости охорони х 76,41 грн. = 1 342 370,88 грн.
Охоронним об’єктом є Тимчасові споруди зі збірних модулів, призначені для компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (далі — Модульне містечко), облаштування якого здійснено в рамках проєкту ,,Під безпечним дахом” реалізацію якого забезпечено Фондом міжнародної солідарності Польщі за фінансової підтримки Уряду Великої Британії.
Модульне містечко розміщене на території Комунального підприємства ,,Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради” в межах загальної площі відведеної земельної ділянки 1,6 га, яка знаходиться всередині загальної території закладу охорони здоров’я в 307 га.
Загальна кількість модулів – 240 (6 будинків по 40 модульних блоків). Кількість місць для заселення –6 будинків по 18 кімнат різної конфігурації ліжок. Площа всіх блоків 3 018 кв.м., з яких 1642,2 кв.м. - загальна площа житлових блоків.
Відповідно до техніко-економічних показників проєкту, облаштувано окрему зону, де розміщено 6 потужних генераторів (передані міжнародними донорами) для забезпечення життєдіяльності мереж Модульного містечка на випадок блекауту. Окрім того, облаштована територія має окремі в’їзди та входи.
З метою забезпечення безпеки внутрішньо переміщених осіб, які розміщені в Модульному містечку; персоналу; збереження майна і цінностей, а також враховуючи значну площу охоронного об’єкту та віддаленість від міста, було визначено технічні та якісні характеристики до підприємств та установ, які надають охоронні послуги, зазначені в тендерній документації до проведення закупівлі. А саме: встановлення двох цілодобових постів охорони (у режимі 24/7) з наявними: цілодобової диспетчерської служби (чергову частину); групою швидкого реагування (ГШР); автомобілем для групи швидкого реагування; оснащення спецзасобами; форменого одягу відповідної пори року (з ознаками належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами), зі спеціальними засобами, які відповідають чинному законодавству (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); засобів мобільного зв’язку та переносних радіостанцій потужністю не менше 2 Вт; службових посвідчень, які відповідають чинному законодавству; пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронами до них; ліцензії на здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та охорони громадян, отриману у порядку, встановленому Законом України “Про охоронну діяльність” та іншими нормативними актами; з вимогами до персоналу та іншими додатковими умовами.
До питання ,,Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 ,,Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами)” пояснення:
Обґрунтування щодо закупівлі розміщено на офіційному сайті головного розпорядника коштів – Департаменту соціального захисту населення Полтавської облвійськадміністрації 12 грудня 2023 року за посиланням: http://plsz.gov.ua/dani.html (пункт 31 ОБҐРУНТУВАННЯ Послуги з охорони Тимчасових споруд зі збірних модулів, призначених для компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (модульне містечко) (ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-05 16:09:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАРЕС-3000» (далі – ТОВ «АНТАРЕС-3000») вимогам додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АНТАРЕС-3000» не надано копії документів, які додаються до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2, що свідчать про наявність у працівників необхідної кваліфікації, підстави використання праці (диплом, свідоцтво, накази про призначення працівників/копії цивільно-правових договорів/штатний розпис)?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АНТАРЕС-3000» вимогам пункту 3.1 частини 3 додатка 1 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АНТАРЕС-3000» надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 19.12.2023 № 03, що містить інформацію про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору?
Натомість відповідно до вимог пункту 3.1 частини 3 додатка 1 до ТД учасник надає заповнену довідку за формою 3, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АНТАРЕС-3000» вимогам пункту 2.3 частини 2 додатка 3 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АНТАРЕС-3000» не надано інформацію про кількість задіяних охоронців на посту, які будуть здійснювати охорону об’єкту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-08 07:50:06
На Запит Південного офісу Держаудитслужби від 05 лютого 2024 року
На виконання Запиту Південного офісу Держаудитслужби від 05 лютого 2024 року щодо надання пояснень Полтавський обласний центр соціальних служб повідомляє наступне.
До питання ,,Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю ,,АНТАРЕС – 3000” (далі – ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000”) вимогам додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” не надано копії документів, які додаються до довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 2, що свідчать про наявність у працівників необхідної кваліфікації, підстави використання праці (диплом, свідоцтво, накази про призначення працівників/копії цивільно-правових договорів/штатний розпис)?” пояснення:
Відповідно до Тендерної документації (далі – ТД) на проведення відкритих торгів з особливостями ,,Послуги з охорони Тимчасових споруд зі збірних модулів, призначених для компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (модульне містечко) (ДК021:2015: 79710000-4 ,,Охоронні послуги”)” № UA-2023-12-12-010956-a в Додатку 1 до ТД вимагалося Замовником надати:
,,2.1. Заповнена довідка за формою 2 про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмету закупівлі..
2.2. Для підтвердження інформації учасник має надати на кожного охоронника зазначеного в довідці наступні документи:
- копія трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про працевлаштування в учасника) на працівників, що вказані в довідці;
- довідки або витяги з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці) учасника, які будуть залучені учасником для надання послуг що є предметом закупівлі, та інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до форми 2 Додатку 1 тендерної документації, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів, виданих для працевлаштування.
- довідка в довільній формі, щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України ,,Про охоронну діяльність”, наявності у персоналу охорони посвідчень, оформлених відповідним чином, дозволів установленого зразка на право носіння та застосування спеціальних засобів, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності”.
Уповноваженою особою було розглянуто пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ,,АНТАРЕС – 3000”, код ЄДРПОУ/ІПН: 35439877 (далі – ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000”) на відповідність вимогам оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації, про що є відповідний протокол № 123 від 22.12.2023 ,,Про визначення учасника переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі № UA-2023-12-12-010956-a”.
ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” надано правильно заповнену форму 2, яка є завантаженою одним із файлів документів, поданих з пропозицією (Додаток 1 п. 2.1 Довідка про наявність працівників.PDF, 20.12.2023, 08.35 год.). Також, до даної форми завантажено файл з копією працівників трудових книжок, в яких вказано: дату прийому на роботу, посаду та відповідні накази (Додаток 2 п. 2.2.1 Копії трудових.PDF, 20.12.2023, 08.35 год.). В наявності на всіх працівників Витяги з інформаційно-аналітичної системи ,,Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” (Додаток 2 п. 2.2.2 Витяги МВС.pdf. 20.12.2023, 08.35 год.) та є Довідка в довільній формі, щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України ,,Про охоронну діяльність”, наявності у персоналу охорони посвідчень, оформлених відповідним чином, дозволів установленого зразка на право носіння та застосування спеціальних засобів, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності (Додаток 2 п. 2.2.3 Довідка ст. 11 Закону.PDF. 20.12.2023, 08.35 год.).
До питання ,, Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” вимогам пункту 3.1 частини 3 додатка 1 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 19.12.2023 № 03, що містить інформацію про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору? ” пояснення:
За предметом закупівлі, що визначено в ТД Замовником, відповідно до вимог пункту 3.1 частини 3 додатка 1, ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” надав заповнену довідку за формою 3, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в 2020 році з СП ,,Полтавська газонафтова компанія”, який завантаженою одним із файлів документів (Додаток 1 п. 3.1 2. Договір СППГНК № СБ-02-2020.pdf). Також в документах пропозиції було завантажено файл з додатковою угодою № 2 з СП ,,Полтавська газонафтова компанія” на 2021 рік (Додаток 1 п. 3.1 4. Додаткова угода № 2 СППГНК.pdf).
В зв’язку з вищевикладеним, Уповноваженою особою було прийнято рішення зарахувати ці документи, як два аналогічних договори по предмету закупівлі, враховуючи, що угоди діяли в різні календарні роки.
До питання ,, Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” вимогам пункту 2.3 частини 2 додатка 3 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” не надано інформацію про кількість задіяних охоронців на посту, які будуть здійснювати охорону об’єкту?” пояснення:
ТОВ ,,АНТАРЕС – 3000” надано довідку на працівників, які будуть задіяні для охорони на 2 постах в кількості 13 осіб, що зазначено у формі 2. (Додаток 1 п. 2.1 Довідка про наявність працівників.PDF, 20.12.2023, 08.35 год.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Південного офісу Держаудитслужби від 12 лютого 2024 року щодо виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) Замовником тендерної пропозиції та зобов’язань щодо їх усунення шляхом розірвання Договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Полтавським обласним центром соціальних служб прийнято рішення щодо погодження з висновком Південного Офісу Держаудитслужби від 12 лютого 2024 року. Протоколом Уповноваженої особи № 18 від 14.02.2024 року визначено заходи щодо усунення вищезазначеного порушення. На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень підготовлено та надіслано до Товариства з обмеженої відповідальності ,,АНТАРЕС – 3000” (далі - Виконавець) повідомлення про розірвання Договору № 85 від 28.12.2023 року в односторонньому порядку та підписану Замовником додаткову угоду про розірвання вищезазначеного Договору з 01 березня 2024 року з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Одночасно повідомляємо, що в разі підписання Виконавцем додаткової угоди про розірвання Договору, документ буде оприлюднено у звіті про виконання висновку та здійснено відповідні дії щодо розірвання договору в особистому кабінеті на електронному майданчику.
2024-02-14 16:19:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" |
1 068 134,40
UAH з ПДВ
|
1 068 134,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Полтавській області |
1 342 370,88
UAH з ПДВ
|
1 342 370,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" #35439877 |
Переможець |
1 068 134,40
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 08:02
|
додаткова угода до 85.pdf | укладений |
23 лютого 2024 08:02
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 15:23
|
Договір 85.pdf | укладений |
28 грудня 2023 15:22
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 29 лютого 2024 |
Сума оплати за договором: |
175 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 184,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно Висновку Південного Офісу Держаудитслужби від 12 лютого 2024 року. |