Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по об‘єкту: «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1 м. Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9»
Очікувана вартість
2 913 000,67 UAH
UA-2023-12-12-008993-a 920174215ceb4e5cb5c52ec97f123709
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вікторівна Панова

+380952774234 tendervoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА"
Код ЄДРПОУ: 03355726
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Інна Вікторівна Панова
+380952774234
tendervoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об‘єкту: «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1 м. Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, буд. 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

12 грудня 2023 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2023 12:17
238 Обґрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-13-000054 ● 934b9644eefa48efa11aec9ff00b821d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2024 № 29

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2023-12-12-008993-a, 12.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 17:31:55

Про надання пояснення

Дата: 15.02.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-12-008993-a, яка проведена Міським комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідного каналізаційного господарсьва міста Херсона» (далі – Замовник) виникла необхідність в наданні пояснення.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Відокремдений підрозділ Південно-Українська гідрогеологічна експедиція державного підприємства «Українська геологічна компанія»?
3. Надати до моніторингу протокольне рішення уповноваженої особи щодо внесення змін до річного плану закупівель стосовно закупівлі за ID: UA-2023-12-12-008993-a.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 15:38:19

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ

Відповідно до абзацу другому частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Враховуючи, що строк дії Договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс сплинув 31.12.2023, а згідно з останнім абзацом пункту 13 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, звіт про виконання договору про закупівлю, укладений відповідно до цього пункту, не оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель, прошу повідомити на підставі яких норм чинного законодавства проводиться моніторинг вказаної закупівлі після закінчення строку дії договору.
Також, прошу повідомити, які саме виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель стали причиною проведення моніторингу.
Одночасно надаємо інформацію по запиту замовнику на пояснення по закупівлі робіт по об‘єкту: «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1 м. Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9», код згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) ID: UA-2023-12-12-008993-a.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі затвердженої проектної документації по об‘єкту: «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1 м. Херсон, пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9», код згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) та проведеної державної експертної оцінки.
2. Спеціалістами підприємства були направлені запрошення потенційним підрядникам щодо можливості виконання робіт по об‘єкту: «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1 м. Херсон, пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9», код згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) з терміном виконання до кінця 2023 року. У зв‘язку з тим, що об‘єкт будівництва знаходить в зоні активних бойових дій, під прямими обстрілами агресора, підрядники, які мають досвід у будівництві артезіанських свердловин відмовилися від виконання робіт з міркувань безпеки, крім Відокремленого підрозділу Південно-української гідрогеологічної експедиції Державного підприємства «Українська геологічна компанія».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-20 11:40:02

Про надання пояснення

Дата: 20.02.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-12-008993-a, яка проведена Міським комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідного каналізаційного господарсьва міста Херсона» (далі – Замовник) виникла необхідність в наданні пояснення.
В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-12-12-008993-a зазначено: строк виконання робіт з 08 грудня 2023 по 31 грудня 2023 року.

Відповідно до пункту 7.2 договору підряду від 08.12.2023 №238/вс (далі – Договір №238/вс) Підрядник зобов'язується виконати роботи до 31.12.2023 із правом дострокового виконання.
Крім того, відповідно до пункту 10.1 Договору №238/вс цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2023 року, а в частині зобов'язань - до момент його статочного виконання.

Слід зазначити, що згідно з пунктом 11.3 Договору №238/вс за порушення терміну виконання прийнятих на себе робіт, підрядник зобов'язується сплатити Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка від вартості невиконаних робіт за кожен день затримки закінчення робіт.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Чи виконані роботи згідно Договору №238/вс у вищезгаданий строк?
2. На підтвердження виконання Договору №238/вс надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
3. У разі несвоєчасності виконання робіт - чи нараховувалися Замовником штрафні санкції підряднику, передбачені договором?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-23 12:40:04

пояснення

Пояснення

У відповідь на запит про надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. Роботи згідно з Договором підряду від 08.12.2023 № 238/вс виконані не в повному обсязі через постійні обстріли та руйнування, пошкодження, загрозу життю працівників підрядника.
2. Направляємо довідку про вартість виконаних будівельних робіт, акт приймання виконаних будівельних робіт та платіжну інструкцію №2 від 26 грудня 2023 року.
3. Згідно із статтею 607 ЦК України, зобов’язання припиняється неможливістю його виконання у зв’язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає.
У зв’язку зі збільшенням інтенсивності обстрілів, внаслідок чого були пошкоджені автотранспортна техніка та майно підрядної організації, про неможливість виконання робіт підрядником було направлено на адресу МКП «ВУВКГ м. Херсона» лист №159 від 29.01.2024.
З урахуванням положень діючого законодавства та умов Договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс, притягнення зобов‘язаної сторони до відповідальності за несвоєчасне виконання зобов‘язання, є правом МКП «ВУВКГ м. Херсона», а не обов‘язком. При цьому, така дія має відбуватися з урахуванням всіх обставин.
Враховуючи вищенаведене, МКП «ВУВКГ м. Херсона» не нараховувало штрафні санкції підряднику Відокремленому підрозділу Південно-української гідрогеологічної експедиції Державного підприємства «Українська геологічна компанія».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-27 15:41:48

Про надання пояснення

Дата: 27.02.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-12-008993-a, яка проведена Міським комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідного каналізаційного господарсьва міста Херсона» (далі – Замовник), виникла необхідність в наданні пояснення.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 «Характер робіт» договору підряду від 08.12.2023 №238/вс (далі – Договір №238/вс) укладеного між Замовником та Відокремленим підрозділом Південно-Української гідрогеологічної експедиції державного підприємства «Українська геологічна компанія» (далі – Підрядник) при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі передбачено, зокрема, облаштування свердловини насосно-силовим обладнанням.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого підрядником устаткування (насосно-силове обладнання), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
2. Надати до моніторингу пояснювальну записку; до договірної ціни локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунки загальновиробничих витрат до Договору №238/вс.

Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі - Постанова КМУ №668) (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Також, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Проте, моніторингом встановлено, що укладений Договір №238/вс за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-12-12-008993-a не містить календарного графіку та плану фінансування робіт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Пояснити причини відсутності в укладеному Договорі №238/вс календарного графіку та плану фінансування робіт?

Відповідно до пункту 10.1 Договору №238/вс цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до 31.12.2023 року, а в частині зобов'язань - до момент його остаточного виконання.
Слід зазначити, що на запит органу державного фінансового контролю Замовником надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт, акт приймання виконаних будівельних робіт та платіжну інструкцію №2 від 26 грудня 2023 року, а також зазначено, що згідно із статтею 607 ЦК України, зобов’язання припиняється по неможливістю його виконання у зв’язку з обставиною, за яку жодна із сторін не відповідає.
Крім того, надана до моніторингу платіжна інструкція №2 від 26 грудня 2023 року на суму 2 122 017,95 гривень, а сума укладеного Договору №238/вс складає 2 913 000,67 гривень, отже в частині зобов'язань - Договір №238/вс ще триває, оскільки не настав момент його остаточного виконання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати пояснення з документальним підтвердженням, чи укладались додаткові угоди до Договору №238/вс?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-01 16:18:50

пояснення

ПОЯСНЕННЯ

1. У зв’язку недостатнім фінансуванням для виконання робіт в повному обсязі по об’єкту «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1, м. Херсона, вул. ім. Ю. Тутушкіна, 9», підрядник згідно з Договором підряду від 08.12.2023 №238/вс, зобов’язаний виконати лише монтажні роботи з облаштування свердловини насосно-силовим обладнанням, без придбання насосного агрегата. За умови припинення обстрілів в зоні місцезнаходження об’єкта, якщо безпекова ситуація дозволила би виконати усі роботи Підряднику згідно договору, то Замовник надав би підряднику насосно-силове обладнання, отримане від благодійної організації, на яку не розповсюджується дія законодавства України з публічних закупівель.
2. Надаємо до моніторингу пояснювальну записку до договірної ціни, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до Договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс.
3. Відповідно до умов пункту 7 Договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс передбачено термін виконання робіт. Джерело фінансування та вартість робіт передбачені пунктами 1 та 5 вказаного договору. Оскільки додаткова угода щодо продовження строку дії Договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс не укладалася, вказаний договір припинив свою дію 31.12.2023.
Направляємо календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва, які були надані в управління державної казначейської служби України в місті Херсоні для здійснення оплати. Слід зауважити, що календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва не вдалось опубліковати на веб-порталі Уповноваженого органу у зв’язку з перевантаженням, нестабільною роботою та перебоями в роботі мобільного інтернету через пошкодження комунікаційних мереж внаслідок ведення активних бойових дій.
4. До Договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс була укладена додаткова угода № 1 щодо внесення змін до пункту 19 Договору « МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ Й РЕКВІЗИТИ СТОРІН». Оскільки реквізити сторін не є істотною умовою договору, замовник не оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог останнього абзацу пункту 19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

Додатки:
1. Календарний графік виконання робіт на 1 арк. в 1 прим.
2. План фінансування будівництва на 1 арк. в 1 прим.
3. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на 9 арк. в 1 прим.
4. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на 6 арк. в 1 прим.
5. Локальний кошторис на будівельні роботи № 04-01-01 на 10 арк. в 1 прим.
6. Локальний кошторис на будівельні роботи № 06-01-01 на 9 арк. в 1 прим.
7. Локальний кошторис на будівельні роботи № 06-01-02 на 4 арк. в 1 прим.
8. Локальний кошторис на будівельні роботи № 07-01-01 на 2 арк. в 1 прим.
9. Підсумкова відомість ресурсів на 21 арк. в 1 прим.
10. Пояснювальна записка на 1 арк. в 1 прим.
11. Загальновиробничі витрати на будову на 1 арк. в 1 прим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень На висновок проведеного моніторингу закупівлі робіт по об‘єкту: «Будівництво артезіанської свердловини на НСВ-1 м. Херсон, пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9», код згідно з ДК 021:2015 - 45260000-7 (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) ID: UA-2023-12-12-008993-a, надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Уповноваженою особою опубліковані в електронній системі закупівель додатки до договору підряду від 08.12.2023 № 238/вс, а саме: 1. Календарний графік виконання робіт. 2. План фінансування будівництва. Підприємством виділені кошти та подана заява для навчання уповноваженої особи на всеукраїнському інформаційному курсі з питань підготовки, організації та проведення публічних (державних) закупівель товарів, робіт, що проводиться ТОВ «Електронні Закупівлі». Згідно з наказом директора підприємства від 12.03.2024 № 48/Нод здійснені заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3 та 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 при оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пунктів 3 та 17 Особливостей № 1178, а також частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» при укладенні договорів про закупівлю. Додатки: 1. Наказ від 12.03.2024 № 48/Нод «Про дисциплінарне стягнення» на 1 акр. в 1 прим.

2024-03-13 15:40:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0063/2024пр
Дата публікації: 11 квітня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 13/0063/2024пн
Дата відкриття провадження: 24 квітня 2024

Документи:

25 квітня 2024 17:16
Електронний підпис
11 квітня 2024 17:03
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА ГІДРОГЕОЛОГІЧНА ЕКСПЕДИЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКА ГЕОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ"
#44023268
Переможець 2 913 000,67
UAH з ПДВ
12 грудня 2023 12:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2024 09:39
План фінансування.pdf зміни до договору
11 березня 2024 09:38
Календарний графік.pdf зміни до договору
11 березня 2024 09:38
238 Додаток 1.pdf укладений
12 грудня 2023 12:18
238 Договір свердловина.pdf укладений
12 грудня 2023 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 238/вс
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML