Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКВОДОКАНАЛ" МУКАЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41536514 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича Олександра, буд. 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Буркало +380633070831 vikaburkalo293@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:28 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:28 |
Очікувана вартість: | 4 971 331,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 713,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 11:43 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
12 грудня 2023 11:43 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) пальне.docx | |
12 грудня 2023 11:43 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
12 грудня 2023 11:43 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) пальне.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-03-000013 ● aaf8b4da511a46eebd93efbd80a80db4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2024 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.01.2024 № 1-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.01.2024 № 1-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-12-12-007629-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-04 15:15:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-007629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому уповноваженою особою Комунального підприємства "Міськводоканал" Мукачівської міської ради відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВСТ-ОЙЛ", а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо інформація (перелік АЗС), що вимагалась тендерною документацією містилась в тендерній пропозиції ТОВ "ВСТ-ОЙЛ" (файли «Договір оренди з ТОВ СК ПЕТРОЛІУМ.pdf» та «Міжемітент Укрнафта-VST.pdf») виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?
Відповідно до пункту 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-09 09:00:10
Відповідь на запит
Обгрунтування технічних та якісних характеристик заукпівлі предмета закупівлі було здійснено начальником відділу матеріально-технічного постачання підприємства, для запобігання кризовим ситуаціям на наших об’єктах, надання послуг для нормальних умов життєдіяльності населення м. Мукачево, для усунення аварійних ситуацій, а саме забезпення транспорту підприємства паливом. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням кількості службового транспорту, що обліковуються на балансі КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики Товару, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО – 5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника та вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами наведеним в інтернеті, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Уповноваженою особою КП «Міськводоканал» Мукачівської міської ради відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТ-ОЙЛ» Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі з переліком АЗС, які розташовані лише в радіусі 6-ти кілометрів від бази Замовника, тобто учасником не надано документ, що підтверджує можливість постачання товару і відповідно замовник не надав можливість виправити невідповідності в порядку пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022, що стосуються інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Вказана позиція викладена в рішенні органу оскарження в закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-17-002268-a.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-08 12:32:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-007629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "КАРТ МАРКЕТ" умовам пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації (Технічні вимоги до предмету закупівлі), а саме: запропонований Учасником товар повинен відповідати Державним стандартам та/або технічним умовам заводів-виробників, що повинно підтверджуватись паспортом якості, виданим підприємством-виробником пального та/або сертифікатами відповідності (у пропозиції надати завірену копію одного з вищевказаних документів), якщо учасником ТОВ "КАРТ МАРКЕТ" у складі тендерної пропозиції надано Паспорт якості (33. Паспорт якості ДП.pdf), який виданий ТОВ «Нафтосервіс», а не виробником продукції (паливо дизельне) SLOVNAFT a.s.?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-11 15:28:39
Відповідь на запит
У відповідь на поставлене питання надаємо почснення, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10 травня 2022 року №555, відповідно до змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року №927 і від 26 травня 2021 року № 523 « Абзац другий пункту 5 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, викласти в такій редакції:
“Дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.”. На виконання вище наведеного учасником ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» нададо лист-пояснення.
У зв’язку з вище наведеним учасник ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» виконав вимоги п.1 додатку 2 до Тенденої документції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» та ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Не погоджуючись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-12-007629-a опублікованого 12.01.2024 року в системі електронних закупівель ProZorro Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовником - Комунальне підприємство "Міськводоканал" Мукачівської міської ради (код ЄДРПОУ 41536514) буде направлено Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування вищезазначеного висновку до Закарпатського окружного адміністативного суду, до кінцевого строку ос |
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Документи:
25 січня 2024 15:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" |
4 495 200,00
UAH з ПДВ
|
4 495 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРТ МАРКЕТ" |
4 667 010,00
UAH з ПДВ
|
4 539 393,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
4 542 633,00
UAH з ПДВ
|
4 542 633,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ" #44882553 |
Відхилено |
4 495 200,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 10:27
|
ТОВ "КАРТ МАРКЕТ" #36908681 |
Переможець |
4 539 393,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 10:34
|
Додаткова угода розірвання Карт Маркет.PDF | укладений |
23 січня 2024 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:13
|
Договір дизпаливо.PDF | укладений |
29 грудня 2023 15:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з порушенням Постачальником п. 1.1., п. 6.2, п. 7.3.1 Договору, а саме невиконання ним свого обов’язку поставити товар. |