Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2023-12-12-007355-a ● d185aa90d4be4464a2ab4e10584a8df0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Ріпкинська центральна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02006478 |
Місцезнаходження: | 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9 |
Контактна особа: |
Штучко Людмила Олександрівна +380464121168 RipkunskaCRLCB@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 11:42 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 13:44 |
Початок аукціону: | 25 грудня 2023 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
223880 Кіловат-година
Електрична енергія (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, смт. Ріпки, вул. Соборна, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2023 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2023 15:09 |
Перелік змін 1.docx | |
18 грудня 2023 15:09 |
ТД зміни (1).docx | |
15 грудня 2023 11:51 |
Додаток 5 перелік інших докум нова редакція.doc | |
15 грудня 2023 11:51 |
Додаток_3_проект договору нова редакція.docx | |
12 грудня 2023 11:37 |
Додаток 4 перелік докум перемож (1).doc | |
12 грудня 2023 11:37 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
12 грудня 2023 11:37 |
Додаток 1 Форма пропозиції (2).doc |
18 грудня 2023 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2023 15:09 |
Перелік змін 1.docx
|
||||||
18 грудня 2023 15:09 |
ТД зміни (1).docx
|
||||||
15 грудня 2023 11:51 |
Додаток 5 перелік інших докум нова редакція.doc
|
||||||
15 грудня 2023 11:51 |
Додаток_3_проект договору нова редакція.docx
|
||||||
12 грудня 2023 11:37 |
Додаток 4 перелік докум перемож (1).doc
|
||||||
12 грудня 2023 11:37 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
|
||||||
12 грудня 2023 11:37 |
Додаток 1 Форма пропозиції (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вартість послуг з передачі електричної енергії
Дата подання: 13 грудня 2023 12:56
Дата відповіді: 15 грудня 2023 12:02
Шановний Замовник! До Вашої очікуваної вартості предмета закупівлі враховано тариф на передачу електричної енергії 0,48510 грн. за 1кВт*год без ПДВ яке діє зараз, чи 0,52857 грн.без ПДВ яке затверджено Постановою НКРЕКП №2322 від 09.12.2023 та буде діяти з 01.01.2024 року?
Відповідь: До очікуваної вартості предмета закупівлі враховано тариф на передачу електричної енергії 0,52857 грн без ПДВ, що затверджено Постановою НКРЕКП №2322 від 09.12.2023 та буде діяти з 01.01.2024 року. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Тариф ОСП
Дата подання: 16 грудня 2023 10:38
Дата відповіді: 18 грудня 2023 15:32
Шановний Замовник! Згідно вашої оновленої Тендерної документації прописано"Тпер - затверджений Постановою НКРЕКП від 21.12.2022 №1788 тариф на послуги передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) в розмірі 0,48510 грн. за 1 кВт*год без ПДВ" а у попередній відповіді Ви прописала що послуги передачі електричної енергії складають 0,52857 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, тож надайте достовірну інформацію або внесіть зміни до Тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено.
Рік плану
Дата подання: 16 грудня 2023 10:51
Дата відповіді: 18 грудня 2023 15:33
Шановний Замовник! У оголосили рік плану на 2023 рік.
Відповідь: Замовником було допущено технічну помилку при публікації плану закупівлі. Технічну помилку виявлено, відповідний протокол про допущення технічної помилки складено Замовником. Дякуємо за Вашу уважність.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-12-007355-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 14 грудня 2023 11:07
Механізм визначення ціни
Шановний Замовник! У проєкті договору п 5.2. зазначено, що Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з комерційною пропозицією, яка є Додатком 2 до цього Договору, але в додатку 2 механізм визначення ціни відсутній.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2023 12:03
Ваша вимога опрацьована Замовником. Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-12-12-007355-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 16 грудня 2023 11:23
Формульний розрахунок
Шановний Замовник! Формула яка у Вас прописана у тендерній документації також повинна бути і у Проєкті договору (Додаток 3) для подальшого розрахунку зміни ціни
Постачальником. Внесіть зміни.
Постачальником. Внесіть зміни.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2023 08:47
Замовник не вважає, що Ваше твердження про обов’язок включати в проєкт договору будь-які формули є обґрунтованим. Ви не наводите жодних аргументів в підтвердження своєї позиції. Замовнику не вдалось віднайти підтвердження Ваших слів. Жодний нормативний документ не встановлює обов’язку для Замовника включати в проєкт договору формульні розрахунки зміни ціни Постачальником. У зв’язку з вищенаведеним у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-12-12-007355-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 16 грудня 2023 12:21
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовник! Згідно додатку 5 п.11 Ви вимагаєте надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, а саме: "Згідно з умовами укладеного договору про постачання електричної енергії, Замовник (Споживач) має право змінити постачальника шляхом укладання нового договору з новим електропостачальником, повідомивши про це не менше ніж за 21 день до такої зміни з зазначенням дати та строків. Відповідно до п. 3.1.6 глави 3 Розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі-ПРРЕЕ) постачання електричної енергії споживачу здійснюється, зокрема, якщо відсутня прострочена заборгованість за договорами про постачання електричної енергії або про надання послуг системи розподілу/передачі. Відповідно ж до пункту 6.1.13. та підпункту 3 пункту 6.1.14 ПРРЕЕ: 6.1.13. У разі відсутності можливості зміни електропостачальника адміністратор комерційного обліку повідомляє про це нового електропостачальника із зазначенням причини відмови у забезпеченні зміни електропостачальника, що є підставою для зупинки (анулювання) процедури зміни електропостачальника; 6.1.14. Адміністратор комерційного обліку може відмовити у забезпеченні зміни електропостачальника у таких випадках: 3) припинення електроживлення об'єкта (об'єктів) споживача за зверненням чинного електропостачальника або наявності на дату ініціювання споживачем процедури зміни електропостачальника такого звернення, надісланого в установленому порядку. На підставі вищевикладеного задля безперешкодного здійснення процедури зміни електропостачальника за ініціативою споживача, та оскільки припинення електропостачання об‘єктів ставить під загрозу роботу Замовника, Учасник повинен надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, з яким на даний час укладено договір на постачання електричної енергії, про не відключення об‘єктів Замовника від електропостачання у разі наявності заборгованості перед ним за електричну енергію у разі переходу до іншого Постачальника. Даний документ має бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований Учаснику." Дана вимога є дискримінаційна оскільки згідно чинного законодавства відповідь на вхідні листи надається протягом 30 календарних днів відповідно до ЗУ "Про документообіг". Приберіть дану вимогу, а у іншому випадку Учасник буде змушений звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2023 08:48
Шановний Учаснику! Замовнику не вдалось віднайти ЗУ «Про документообіг» на який Ви посилаєтесь у своїй вимозі. Замовник не вбачає жодної дискримінації у вказаній вимозі, адже будь-який, дійсно зацікавлений, постачальник електроенергії може звернутись з відповідним листом до нашого діючого постачальника і оперативно отримати відповідь. У зв’язку з наведеним вище Замовником прийнято рішення не вносити зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2023-12-12-007355-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 19 грудня 2023 19:36
Дискримінаційна вимога у тендерній документації
Шановний Замовник! Згідно додатку 5 п.11 Ви вимагаєте надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, а саме: "Згідно з умовами укладеного договору про постачання електричної енергії, Замовник (Споживач) має право змінити постачальника шляхом укладання нового договору з новим електропостачальником, повідомивши про це не менше ніж за 21 день до такої зміни з зазначенням дати та строків. Відповідно до п. 3.1.6 глави 3 Розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312 (далі-ПРРЕЕ) постачання електричної енергії споживачу здійснюється, зокрема, якщо відсутня прострочена заборгованість за договорами про постачання електричної енергії або про надання послуг системи розподілу/передачі. Відповідно ж до пункту 6.1.13. та підпункту 3 пункту 6.1.14 ПРРЕЕ: 6.1.13. У разі відсутності можливості зміни електропостачальника адміністратор комерційного обліку повідомляє про це нового електропостачальника із зазначенням причини відмови у забезпеченні зміни електропостачальника, що є підставою для зупинки (анулювання) процедури зміни електропостачальника; 6.1.14. Адміністратор комерційного обліку може відмовити у забезпеченні зміни електропостачальника у таких випадках: 3) припинення електроживлення об'єкта (об'єктів) споживача за зверненням чинного електропостачальника або наявності на дату ініціювання споживачем процедури зміни електропостачальника такого звернення, надісланого в установленому порядку. На підставі вищевикладеного задля безперешкодного здійснення процедури зміни електропостачальника за ініціативою споживача, та оскільки припинення електропостачання об‘єктів ставить під загрозу роботу Замовника, Учасник повинен надати лист-підтвердження/гарантійний лист від діючого Постачальника, з яким на даний час укладено договір на постачання електричної енергії, про не відключення об‘єктів Замовника від електропостачання у разі наявності заборгованості перед ним за електричну енергію у разі переходу до іншого Постачальника. Даний документ має бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, адресований Учаснику." Дана вимога є дискримінаційна, оскільки згідно до Постанови 55 від 17 січня 2018р Деякі питання документування управлінської діяльності {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 992 від 07.11.2018, № 375 від 17.04.2019, № 119 від 19.02.2020, № 123 від 05.02.2020, № 128 від 19.02.2020,№ 171 від 26.02.2020, № 799 від 09.09.2020, № 1087 від 28.10.2020, № 1269 від 16.12.2020, № 1291 від 18.11.2022} Кабінету Міністрів України , ця Інструкція поширюється на всі електронні документи, що створюються, відправляються або одержуються Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (далі - установи)., особливості організації діловодства з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, діловодства за зверненнями громадян, запитами на публічну інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами, при цьому вимоги цієї Інструкції поширюються на зазначені види діловодства в частині загальних принципів роботи з документами та в тій частині, яка прямо не визначена окремими нормативно-правовими актами. Ця Інструкція встановлює загальні правила здійснення моніторингу стану виконання управлінських рішень. Відповідно до пунку Організація моніторингу виконання документів цієї Інструкції документи, в яких строк виконання не зазначено, які не є документами інформаційного характеру або не містять контрольних завдань, виконуються протягом 30 днів з моменту реєстрації документа в установі, до якої надійшов документ. Учасник процесу закупівлі не є контролюючим органом діючого постачальника Замовника, тому відповідь на вхідну документацію йому буде надана протягом 30 днів з моменту реєстрації, що унеможливлює та обмежує участь у процесі закупівлі. Приберіть дискримінаційну вимогу!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2023 08:26
Шановний учаснику! Як ви і самі зазначаєте, Постанова 55 від 17 січня 2018р Деякі питання документування управлінської діяльностіпоширюється на всі електронні документи, що створюються, відправляються або одержуються Секретаріатом Кабінету Міністрів України, центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Також зазначаєте, що ця Інструкція встановлює загальні правила здійснення моніторингу стану виконання управлінських рішень. Тобто вона не поширює свою дію на постачальників електричної енергії, а документ який вимагається Замовником не є управлінським рішенням. Те що відповідь надається протягом 30 ти днів зовсім не означає, що вона буде надана на 30й день строку. Тобто отримати відповідь на своє звернення Ви можете і за один день і за два дні, або ще швидше. Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2023 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
1 378 393,34
UAH з ПДВ
|
1 378 393,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ОПЕРАТОР УКРАЇНИ" |
1 477 304,42
UAH з ПДВ
|
1 477 304,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Відхилено |
1 378 393,34
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 09:32
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ОПЕРАТОР УКРАЇНИ" #45124730 |
Переможець |
1 477 304,42
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:23
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
15 січня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 12:29
|
Договір | укладений |
04 січня 2024 12:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 46-E |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |