Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мринська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412337 |
Місцезнаходження: | 17113, Україна , Чернігівська обл., с. Мрин, вул. Броварця, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Сірівля +380464229231 mryn.silrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 961 636,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 808,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2023 14:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2023 14:10 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рікНОВА.docx | |
14 грудня 2023 14:10 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії НОВА.doc | |
14 грудня 2023 14:10 |
Протокол 83.PDF | |
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рік.docx | |
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії — включно 471 Постанову (1).doc | |
11 грудня 2023 17:08 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою) (3).doc | |
11 грудня 2023 17:08 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою) (3).doc | |
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx | |
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx | |
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx | |
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx |
14 грудня 2023 14:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 грудня 2023 14:10 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рікНОВА.docx
|
|||
14 грудня 2023 14:10 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії НОВА.doc
|
|||
14 грудня 2023 14:10 |
Протокол 83.PDF
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рік.docx
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії — включно 471 Постанову (1).doc
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою) (3).doc
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою) (3).doc
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток 2 інформація про учасника.docx
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx
|
|||
11 грудня 2023 17:08 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тариф на передачу в Очікувану вартість закладений відповідно до Постанови НКРЕКП №2322 від 09.12.2023 року 0,52857
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-21-000002 ● 8c17f718fb934175920186328d6ab898
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.12.2023 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-12-11-019833-a 11.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 16:39:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»», за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія, очікуваною вартістю 961636,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-019833-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а також замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно з положеннями частини другої статті 16 Закону до кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати замовник (із вимогами подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям) віднесено зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1 частини другої статті 16), наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 частини другої статті 16).
Просимо повідомити, у зв’язку з чим Замовником у пунктах 1 – 7
розділу 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерній документації, під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії, застосовано положення пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону та установлено вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом для електричної енергії.
3. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Просимо повідомити, з яких причин, Замовником у пункті 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей, оскільки тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 15:18:21
Відповідь на звернення
Відповідно моніторингу процедури закупівлі електричної енергії Мринської сільської ради Ніжинського району Ченігівської області за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (Постачання електричної енергії), Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-11-019833-a сільська рада надає пояснення:
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі електричної енергії здійснено враховуючи такі показники:
- середньозважену цінуза листопад на електричну енергію на ринку «доба наперед» в торгівельній зоні «ОЕС України» за даними розміщеними на веб-сайті ДП «Оператор ринку»;
- регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії, діючий на момент оголошення процедури закупівлі, а саме 11.12.2023 р. (тариф на послуги з передачі електричної енергії, що діє з 01 січня 2024 року був затвердженийпостановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322 та оприлюднений на офіційному вебпорталі Регулятора 14 грудня 2023 року о 16:15);
- прогнозований відсоток маржі постачальника;
- очікуване споживання електроенергії у 2024 році.
- Цінова пропозиція від Енера Суми, що додається,
-Цінова пропозиція Енера Чернігів, що додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснено відповідно законодавства у сфері електроенергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії, зокрема:
- Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VШ;
- Правилам роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №312);
- Кодексу систем передачі електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №309);
- Кодексу систем розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №310);
- Кодексу комерційного обліку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року №311);
- Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року №1469);
- Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року №1470).
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: https://mrynska-gromada.gov.ua/ в розділі "Обґрунтування публічних закупівель" за 11.12.2023 о 14:39.
2. Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) - у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон) замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, Замовником в розділі 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 тендерної документації встановлено вимоги тільки щодо підтвердження учасником кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п. 3 ч.2 ст. 16 Закону.
Відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовником в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» вимагається інформація на підтвердження дотримання учасником Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національноїкомісії, що здійснює державнерегулювання у сферахенергетики та комунальнихпослуг від 14.03.2018 № 312, Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 373, Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, Закону України Про ринок електричної енергії (далі – Закон про електроенергію). Тобто вимагається інформація, передбачена законодавством виключно в сфері постачання електричної енергії, та яку Замовнику надано право вимагати відповідно до ч.3 ст. 22 Закону та Особливостей.
3. Відповідно до ч.1 ст. 8 Закону про електроенергіюгосподарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу електричної енергії, розподілу електричної енергії малими системами розподілу, постачання електричної енергії споживачам, зберігання енергії, агрегації, трейдерська діяльність, здійснення функцій оператора ринку та гарантованого покупця провадяться на ринку електричної енергії, за умови отримання відповідної ліцензії, якщо інше не передбачено цим Законом.
Таким чином, Замовником в тендерній документації на підтвердження надійності, безперебійного постачання, законності постачання електричної енергії, вимагається подання чинної ліцензії на право постачання електричної енергії споживачам.
Під час складання тендерної документації уповноваженою особою Замовника було допущено технічну помилку, а саме залишення вимоги в пункті 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» щодо надання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Мринською сільською радою Ніжинського району Чернігівської області була опублікована додаткова угода № 1 від 15 січня 2024 року на розірвання Договору постачання електричної енергії .
2024-01-15 17:04:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей) • усунуто
Укладено додаткову угоду на розірвання Договору постачання електричної енергії.
2024-01-17 17:02:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
887 664,00
UAH з ПДВ
|
887 664,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
887 664,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:28
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
15 січня 2024 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:49
|
Договір 2330411.PDF | укладений |
03 січня 2024 14:46
|