Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
5 054 400,00 UAH
UA-2023-12-11-018902-a ● c86b47563df6493c929f1ea0c8957bbe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41829167 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Контактна особа: |
Іванова Олеся Олександрівна 380639625252 centrosvitasokal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 12:50 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 12:50 |
Очікувана вартість: | 5 054 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 272,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Закупівля на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2023 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2023 16:32 |
Перелік змін 2.doc | |
13 грудня 2023 16:32 |
Тендерна документація. Нова редакція 2.doc | |
13 грудня 2023 16:32 |
Додаток №3 Технічна специфікація. Нова редакція 2.doc | |
12 грудня 2023 16:10 |
Перелік змін.doc | |
11 грудня 2023 16:42 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.doc | |
11 грудня 2023 16:42 |
Додаток №4 Проєкт договору..doc | |
11 грудня 2023 16:42 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.doc |
13 грудня 2023 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 грудня 2023 16:32 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||
13 грудня 2023 16:32 |
Тендерна документація. Нова редакція 2.doc
|
||||||
13 грудня 2023 16:32 |
Додаток №3 Технічна специфікація. Нова редакція 2.doc
|
||||||
12 грудня 2023 16:10 |
Перелік змін.doc
|
||||||
11 грудня 2023 16:42 |
Додаток №1 Форма Тендерна пропозиція.doc
|
||||||
11 грудня 2023 16:42 |
Додаток №4 Проєкт договору..doc
|
||||||
11 грудня 2023 16:42 |
Додаток №2 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-11-018902-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:44817772
Дата подання: 12 грудня 2023 20:18
Вилучити дискримінаційні умови
Вимога вилучити всі сертифікати ISO з тендерної документації.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з ч. 5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром (предметом закупівлі) є електрична енергія. Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», не встановлюють обов'язкову наявності ЖОДНОГО сертифікату ISO та документів про відповідність екологічному законодавству у постачальників електричної енергії.
Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» не містить положень, які зобов’язують постачальника здійснювати оцінку впливу на довкілля.
Замовником вимагається надання сертифікатів та документів, які встановлюють вимоги не до предмету закупівлі (електричної енергії), а до діяльності постачальника. Так, у тендерній документації вимагається надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології», ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту/управління охорони здоровя та безпеки праці», ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції», ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», документального підтвердження відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Жоден із вказаних документів не встановлює вимоги до характеристик електричної енергії як товару.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає права замовника вимагати документи на підтвердження відповідності діяльності постачальника будь-яким сертифікатам. Законом передбачено право замовника вимагати виключно сертифікати відповідності пропонованого товару.
Замовником також вимагається надання копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість товару, (сертифікатів якості). Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня можливість надати в складі тендерної пропозиції завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо) оскільки такі докумети не існують.
Вимоги щодо сертифікатів ISO порушують пункт 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Даним пунктом передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом 1 цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачено відповідний діючий національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014 для електричної енергії не передбачає наявності вищезазначених сертифікатів ISO. Аналогічна позиція викладена у Рішенні АМКУ № 15184-р/пк-пз від 22.09.2023, Рішення АМКУ № 15435-р/пк-пз від 27.09.2023.
Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують законодавство, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити всі дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з ч. 5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром (предметом закупівлі) є електрична енергія. Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», не встановлюють обов'язкову наявності ЖОДНОГО сертифікату ISO та документів про відповідність екологічному законодавству у постачальників електричної енергії.
Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» не містить положень, які зобов’язують постачальника здійснювати оцінку впливу на довкілля.
Замовником вимагається надання сертифікатів та документів, які встановлюють вимоги не до предмету закупівлі (електричної енергії), а до діяльності постачальника. Так, у тендерній документації вимагається надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології», ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту/управління охорони здоровя та безпеки праці», ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції», ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», документального підтвердження відповідності учасника вимогам екологічного законодавства. Жоден із вказаних документів не встановлює вимоги до характеристик електричної енергії як товару.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає права замовника вимагати документи на підтвердження відповідності діяльності постачальника будь-яким сертифікатам. Законом передбачено право замовника вимагати виключно сертифікати відповідності пропонованого товару.
Замовником також вимагається надання копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість товару, (сертифікатів якості). Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня можливість надати в складі тендерної пропозиції завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо) оскільки такі докумети не існують.
Вимоги щодо сертифікатів ISO порушують пункт 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Даним пунктом передбачено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом 1 цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачено відповідний діючий національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014 для електричної енергії не передбачає наявності вищезазначених сертифікатів ISO. Аналогічна позиція викладена у Рішенні АМКУ № 15184-р/пк-пз від 22.09.2023, Рішення АМКУ № 15435-р/пк-пз від 27.09.2023.
Вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують законодавство, тому просимо Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити всі дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2023 16:28
Шановний потенційний учаснику, враховуючи об'єктивність Ваших вимог, зміни до тендерної документації буде внесено. Дякуємо за зауваження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ" |
4 168 800,00
UAH з ПДВ
|
4 168 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
4 492 800,00
UAH з ПДВ
|
4 492 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
4 711 288,32
UAH з ПДВ
|
4 711 288,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК" |
4 711 288,32
UAH з ПДВ
|
4 711 288,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАКАРПАТЕНЕРГОПОСТАЧ" #44817772 |
Відхилено |
4 168 800,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 09:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2023 17:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" #42092130 |
Відхилено |
4 492 800,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Переможець |
4 711 288,32
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 09:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2024 12:15
|
Додаткова угода №5.PDF | зміни до договору |
06 травня 2024 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 11:22
|
Додаткова угода №4.PDF | зміни до договору |
10 квітня 2024 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 12:19
|
Додатков угода 3.PDF | зміни до договору |
01 березня 2024 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:38
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 09:02
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
23 січня 2024 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:44
|
Договір №3112 99.PDF | укладений |
02 січня 2024 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3112/99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості електричної енергії у зв'язку з коливанням середньозважених цін на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 3112/99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості електричної енергії у зв'язку з коливанням середньозважених цін на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 3112/99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості електричної енергії у зв'язку з коливанням середньозважених цін на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 3112/99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості електричної енергії у зв'язку з коливанням середньозважених цін на ринку та зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3112/99 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |