Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410599 |
Вебсайт: | https://admzr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9 |
Контактна особа: |
Анатолій Яковина +380512362287 az_zakupivli@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 16:05 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:37 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:37 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Допускається відстрочення платежів до 45 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 16:12 |
ТЕНДЕР ЗВАЛИЩА.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 01 січня 2024 11:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000061 ● 38d98befe30b4340bc19a6bbbd62b371
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 № 40-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 27.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 27.05.2024 № 40-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2023-12-11-017522-a 11.12.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 17:11:25
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ліквідації несанкціонованих звалищ відходів на території Заводського району м. Миколаєва з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-017522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 21:35:03
ВІДПОВІДЬ
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів", "Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів", затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р № 54, "Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів", затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 р. №213 та ін. Якість та порядок надання послуг повинні відповідати вимогам: "Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві". Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисної документації, бюджетного запиту та кошторису на 2023 рік. Збільшення очікуваної вартості послуг в 2024 році порівняно з 2023 роком відбулося за рахунок наступних чинників: - відповідно до прогнозу Національного банку України індекс інфляції за 2023 рік становитиме 10,6% (https://bank.gov.ua/ua/news/all/komentar-natsionalnogo-banku-schodo-rivnya-inflyatsiyi-u-lipni-2023-roku); - згідно ст. 8. проєкту Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», у 2024 році збільшується мінімальна заробітна плата з 1 січня – 7100 грн., з 1 квітня – 8000 грн.; - збільшення вартості витратних та паливно-мастильних матеріалів; - збільшення оплати праці та відрахувань з неї в соціальні фонди; - збільшення загальновиробничих витрат (оренда баз, офісів, оренда машин тощо) у зв’язку із переглядом НКРЕКП граничних цін на електроенергію для бізнесу. 2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту адміністрації Заводського району ММР, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1p8MUsf2_Zk8MsljTvrW7SFArT7hslB-424zHUx6udIo/edit?usp=sharing.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 17:49:58
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-017522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку». При цьому «для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо).
У складі тендерної пропозиції учасник надав «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 19.12.2023 № 1546, до якої включив інформацію про наступних працівників, а саме:
«Піулькін Павло Ігорович, вантажник;
Багіров Валерій Рамізович, вантажник;
Рябоштан Володимир Миколайович, вантажник;
Жимбей Віталій Георгійович, вантажник;
Коровін Олександр Борисович, прибиральник територій;
Морозов Сергій Андрійович, прибиральник територій;
Гладун Юрій Леонідович, механік з випуску;
Романенко Юрій Вікторович, слюсар ремонтник 4р».
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасником Комунальне підприємство «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» для підтвердження інформації, наведеної у довідці стосовно вищезазначених працівників, надані «документи, які підтверджують наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо)», а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-31 09:14:04
ВІДПОВІДЬ
Надаємо інформвцію (файли тендерної пропозиції Учасника), яка підтверджує наявність відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу та/ або трудові книжки* (сторінки, які містять запис) та/або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) та/або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) тощо:
Файл «Довідка про наявність працівників вдповідної кваліфікації.pdf», Файл «Повідомлення про прийняття працівників на роботу.pdf»,.
Файли (трудові книжки-сторінки, які містять запис):
- «трудова книжка Багіров В.Р..pdf»;
- «трудова книжка Гладун Ю.Л..pdf»;
- «трудова книжка Жимбей В.Г..pdf»;
- «трудова книжка Коровін О.Б..pdf»;
- «трудова книжка Піулькін П.І..pdf»;
- «трудова книжка Романенко Є.В..pdf»;
- «трудова книжка Рябоштан В.М..pdf»;
- «трудова книжкі Морозов С.А,.pdf»;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" |
5 568 649,00
UAH з ПДВ
|
4 498 932,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН" |
5 750 645,00
UAH з ПДВ
|
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" #32459822 |
Рішення скасоване |
4 498 932,75
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 15:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН" #31388300 |
Рішення скасоване |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 10:15
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" #32459822 |
Рішення скасоване |
4 498 932,75
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 10:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛАН" #31388300 |
Рішення скасоване |
4 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 10:15
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" #32459822 |
Переможець |
4 498 932,75
UAH з ПДВ
|
17 січня 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2025 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2025 12:22
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 4.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2025 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2025 15:23
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 3.pdf | зміни до договору |
31 січня 2025 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 12:49
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 12:08
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:28
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:01
|
ДОГОВІР № ВТО 1 від 23.01.2024.pdf | укладений |
24 січня 2024 11:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ліквідація несанкціонованих звалищ відходів на території Заводського району м. Миколаєва з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів | 34435 | метри кубічні |
130,65
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.2. розділу 3. "Ціна договору та порядок здійснення розрахунку" та Додатку №1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.4.1. розділу 4. Договору "Порядок надання послуг" та п. 12.1. розділу 12. Договору "Термін дії договору" |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 4.1. Договору "Термін надання послуг з 23.01.2024 до 01.02.2025" Внесення змін до п. 12.1. Договору "Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 15.02.2025..." Внесення змін до Додатку № 1 "Реєстр вартості та кількості одиниці послуг" |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 4.1. розділу 4. Договору "Порядок надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.2. розділу 3. та в Додаток № 1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | ВТО 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ліквідація несанкціонованих звалищ відходів на території Заводського району м. Миколаєва з навантаженням та вивезенням на міський полігон відходів | 34435 | метр кубічний |
130,65
UAH з ПДВ
|