Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Очікувана вартість
353 296 047,47 UAH
UA-2023-12-11-017340-a 9f6c0558b91b4203a5889bf12625486f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Муха

+380444547422 o.v.mykha@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Олег Муха
+380444547422
o.v.mykha@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2023 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2023 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2023 13:23
Очікувана вартість: 353 296 047,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 532 960,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3532960.47 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотки вартості договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Донецька область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2534768.6 комплект
продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 березня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження належним чином оформлених документів; за рішенням Замовника можливе надання попередньої оплати Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 3532960.47 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотки вартості договору
11 грудня 2023 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2023 16:09
Додаток 3. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування.doc
11 грудня 2023 16:09
Додатки 15.7.1, 15.7.2.xls
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.2. Описи до продуктів харчування.pdf
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.5. Акт приймання-передачі комплектів продуктів.docx
11 грудня 2023 16:09
Додатки 15.9.1, 15.9.2 зведені акти погашення.xls
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.3. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.8. Форма акту про порушення договірних зобовязань субєктом господарювання.docx
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.1. Каталог продуктів харчування.doc
11 грудня 2023 16:09
Додаток 1 Цінова.doc
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.6 Форма Зведеного акту приймання-передачі комплектів продуктів.xls
11 грудня 2023 16:09
Додаток 2 Відомості.doc
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.4 Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів.PDF
11 грудня 2023 16:09
Проєкт Оголошення харч 2024.docx
11 грудня 2023 16:09
Договір 2024 30.10.docx
11 грудня 2023 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2023 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2023 16:09
Додаток 3. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування.doc
11 грудня 2023 16:09
Додатки 15.7.1, 15.7.2.xls
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.2. Описи до продуктів харчування.pdf
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.5. Акт приймання-передачі комплектів продуктів.docx
11 грудня 2023 16:09
Додатки 15.9.1, 15.9.2 зведені акти погашення.xls
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.3. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.8. Форма акту про порушення договірних зобовязань субєктом господарювання.docx
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.1. Каталог продуктів харчування.doc
11 грудня 2023 16:09
Додаток 1 Цінова.doc
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.6 Форма Зведеного акту приймання-передачі комплектів продуктів.xls
11 грудня 2023 16:09
Додаток 2 Відомості.doc
11 грудня 2023 16:09
Додаток 15.4 Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів.PDF
11 грудня 2023 16:09
Проєкт Оголошення харч 2024.docx
11 грудня 2023 16:09
Договір 2024 30.10.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 13 грудня 2023 15:10
Дата відповіді: 14 грудня 2023 15:38
Підпунктом 4 пункту 12.3 Оголошення визначено, що для підтвердження фінансової спроможності, надається: Для юридичних осіб: - скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020 та/або 31.12.2021 та/або 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 та/або 2021 та/або 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020 та/або 2021 та/або 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39. - скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) за наявності станом на 30.09.2023. Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку. - сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 та/або 2021 та/або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897). В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за звітні періоди 2020 року та/або 2021 року, та/або 2022 року. В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року. В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повний звітний рік. Аналогічні формулювання вимог щодо підтвердження фінансової спроможності були зазначені в оголошеннях попередніх закупівель, проведених замовником. Одні учасники зрозуміли, що згідно цих вимог учасник має право на власний розсуд обирати за який рік, 2020 чи 2021 чи 2022 чи за усі роки, надавати відповідну фінансову та податкову звітність. Інші учасники розуміли такі умови оголошення як обов’язок будь якого учасника, зареєстрованого до 01.01.2020 року, надавати фінансову та податкову звітність за усі 2020, 2021, 2022 роки без виключення, а право вибору між 2020 та/або 2021 та/або 2022 стосується лише тих учасників, які зареєстровані (створені) після 01.01.2020 року. З приводу виконання цих умов були численні судові спори і суди приймали різні рішення щодо застосування наведених умов оголошень про закупівлю. При розгляді одних справ суди приймаючи рішення вказували на обов’язок учасника, зареєстрованого до 01.01.2020 року подавати відповідну звітність за усі 2020, 2021, 2022 роки без виключення. В інших справах дані норми оголошення трактувалися судами як право будь-якого учасника (незалежно від дати його державної реєстрації) на власний розсуд обирати за який рік 2020 чи 2021 чи 2022 надавати відповідну звітність. З метою уникнення подвійного тлумачення наведених вище умов Оголошення та майбутніх судових спорів з цього приводу, просимо, надати роз’яснення: - чи може учасник, державна реєстрація якого припадає на дату до 01.01.2020 року, обирати за який рік 2020 чи 2021 чи 2022 подавати у складі своє тендерної пропозиції відповідну фінансову звітність та податкові декларації; - чи буде відповідати умовам Оголошення пропозиція учасника, державна реєстрація якого припадає на дату до 01.01.2020 року, якщо в складі такої пропозиції відповідна фінансова звітність та податкові декларації подані лише за один із 2020, 2021 чи 2022 років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо вимог пп. 4 п. 12.3 Оголошення про закупівлю, то повідомляємо.
Будь-який учасник, в тому числі державна реєстрація якого припадає на дату до 01.01.2020 року, подає фінансову звітність та податкові декларації за 2020 та/або 2021 та/або 2022 рік на вибір хоча б за один рік.
Додатково, для учасників державна реєстрація яких припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи, в залежності від року реєстрації, подаються за 2020 та/або 2021 та/або 2022 рік на вибір хоча б за один рік. Однак, з метою не погіршення становища таких учасників при визначенні фінансової спроможності, подання таких документів передбачається лише за повний звітний рік їхньої господарської діяльності.
Крім того, окремо вимагається подання сканованих оригіналів/копій Балансу (Звіту про фінансовий стан) за наявності станом на 30.09.2023.
Щодо підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 14 грудня 2023 13:50
Дата відповіді: 15 грудня 2023 15:24
Підпунктом 2 пункту 12.3 Оголошення зазначено про наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема складських приміщень та вантажного автотранспорту. Далі Замовником зазначається, що "Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування (в тому числі логістичні послуги) або власності". Просимо надати роз'яснення, що КОНКРЕТНО МАЄ НА УВАЗІ ЗАМОВНИК: 1) наявність в Учасника орендованого автотранспорту та ОБОВ'ЯЗКОГО!!!!! логістичних послуг? або 2) наявність в Учасника власного автотранспорту та ОБОВ'ЯЗКОГО!!!!! логістичних послуг? ПРОСИМО надати конкретну відповідь чи ОБОВ'ЯЗКОГО учасники крім власного або орендованого автотранспорту повинні також мати договір на надання логісничних послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпунктом 2 пункту 12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування (в тому числі логістичні послуги) або власності, тобто учасник має підтвердити право на користування зазначеною матеріально-технічною базою та технологіями шляхом надання відповідних документів або про право власності або користування (оренда, логістичні послуги та/чи інший документ, що підтверджує право користування)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 268 431 994,74
UAH з ПДВ
257 690 659,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 273 755 008,80
UAH з ПДВ
259 763 086,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 281 359 314,60
UAH з ПДВ
260 067 258,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 284 401 036,92
UAH з ПДВ
260 675 602,82
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 279 078 022,86
UAH з ПДВ
263 869 411,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРВІН ПРО" 290 484 481,56
UAH з ПДВ
267 672 514,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" 291 244 912,14
UAH з ПДВ
269 699 379,04
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 285 921 898,08
UAH з ПДВ
270 966 763,34
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" 276 796 731,12
UAH з ПДВ
273 146 664,34
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" 277 557 161,70
UAH з ПДВ
274 024 201,22
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА" 289 724 050,98
UAH з ПДВ
289 724 050,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" 352 079 358,54
UAH з ПДВ
352 079 358,54
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром" 352 839 789,12
UAH з ПДВ
352 839 789,12
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 грудня 2023 16:26
Електронний підпис
19 грудня 2023 16:24
Цінова 7340 Донецьк.pdf
19 грудня 2023 16:24
Загальні відомості.pdf
19 грудня 2023 16:24
Д покриття 7340.rar
19 грудня 2023 16:24
Гарантія 7340.rar
18 грудня 2023 18:04
Електронний підпис
18 грудня 2023 18:02
Баланс звіт за 9 міс 2023.pdf
18 грудня 2023 18:02
Витяг ЄДР.pdf
18 грудня 2023 18:02
Витяг ЄДР.pdf.asice.zip
18 грудня 2023 18:02
Витяг ПДВ.pdf
18 грудня 2023 18:02
Гарантійний 7340.pdf
18 грудня 2023 18:02
Довідка пояснення.pdf
18 грудня 2023 18:02
Довідка ст 17.pdf
18 грудня 2023 18:02
Звітність фін 2020.rar
18 грудня 2023 18:02
Звітність фін 2021.rar
18 грудня 2023 18:02
Звітність фін 2022.rar
18 грудня 2023 18:02
Корупційні ТОВ.zip
18 грудня 2023 18:02
Корупційні директор.zip
18 грудня 2023 18:02
Оренда транспорту.pdf
18 грудня 2023 18:02
Рішення 7340.pdf
18 грудня 2023 18:02
Статут.pdf
18 грудня 2023 18:02
Технічні вимоги 7340.pdf
18 грудня 2023 18:02
довідка ДПІ.zip
18 грудня 2023 18:02
довідка МВС директор.rar

Публічні документи

18 грудня 2023 21:57
Електронний підпис
18 грудня 2023 21:57
Електронний підпис
18 грудня 2023 21:53
Довідка про ліцензію.pdf
18 грудня 2023 21:53
Виписка з ЄДР.pdf
18 грудня 2023 21:53
Довідка про платника.pdf
18 грудня 2023 21:53
Довідка про об'єднання.pdf

Публічні документи

18 грудня 2023 22:01
Електронний підпис
18 грудня 2023 22:01
Електронний підпис
18 грудня 2023 21:59
Додаток 2 Відомості.doc
18 грудня 2023 21:59
Додаток 1 Цінова.doc
18 грудня 2023 21:59
Договір 2024 30.10.docx
18 грудня 2023 21:59
Додатки 15.7.1, 15.7.2.xls

Публічні документи

27 грудня 2023 16:51
Електронний підпис
27 грудня 2023 16:49
Довідка-1.zip
27 грудня 2023 16:49
Довідка.zip
25 грудня 2023 09:24
Електронний підпис
25 грудня 2023 09:23
кінцевий каталог017340 doc.pdf
19 грудня 2023 17:50
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:50
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:49
ГАРАНТІЯ.rar
19 грудня 2023 14:07
ПД директора(1).pdf
19 грудня 2023 14:07
Лист - пояснення.pdf
19 грудня 2023 14:07
ДОВІДКА рф.pdf
19 грудня 2023 14:07
ВИПИСКА нова від 18.11.22.pdf
19 грудня 2023 14:07
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
19 грудня 2023 14:07
ПРОЄКТ Договір 2024 .pdf
19 грудня 2023 14:07
Технічні вимоги.pdf
19 грудня 2023 14:07
Дог оренди приміщення.pdf
19 грудня 2023 14:07
НОВІ СТАТУТНІ ВІД 18.11.22.rar
19 грудня 2023 14:07
КПР ЕСВ і 1 ДФ 3 кв 2023.rar
19 грудня 2023 14:07
Договір оренди ТЗ.pdf
19 грудня 2023 14:07
Довідка МТБ.pdf
19 грудня 2023 14:07
ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.rar
19 грудня 2023 14:07
каталог017340 doc.pdf
19 грудня 2023 14:07
ГЛ щодо перевірки.pdf
19 грудня 2023 14:07
вВИТЯГ ПДВ НОВИЙ КПР.PDF
19 грудня 2023 14:07
відомості ЄДРПОУ КПР.pdf
19 грудня 2023 14:07
Договір 2024 30.10(2).pdf

Публічні документи

19 грудня 2023 12:24
Електронний підпис
19 грудня 2023 12:24
Електронний підпис
19 грудня 2023 12:24
307123.pdf.(2).p7s
19 грудня 2023 12:24
БГ № ОГ2023-0136-14_v1_Pechatka_.p7s
19 грудня 2023 12:24
Витяг - Ліцензія.pdf.(1).p7s
19 грудня 2023 12:24
Витяг - Ліцензія.pdf.(2).p7s
19 грудня 2023 12:24
Витяг - Ліцензія.pdf
19 грудня 2023 12:24
БГ № ОГ2023-0136-14 (2).pdf
19 грудня 2023 12:24
Ліцензія Восток.pdf.(1).p7s
19 грудня 2023 12:24
Виписка покриття.pdf
19 грудня 2023 12:24
Ліцензія Восток.pdf.(2).p7s
19 грудня 2023 12:24
307123.pdf.(1).p7s
19 грудня 2023 12:24
307123.pdf
19 грудня 2023 12:24
Ліцензія Восток.pdf
19 грудня 2023 12:24
Довідка покриття.pdf
19 грудня 2023 12:24
БГ № ОГ2023-0136-14_v1_SHulla_S_L_.p7s
19 грудня 2023 12:24
1_Цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

19 грудня 2023 12:24
10_Договір оренди холодильника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до п.12.3 Оголошення

19 грудня 2023 12:24
9_Договір оренди складу.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до п.12.3 Оголошення

Публічні документи

19 грудня 2023 18:31
Електронний підпис
19 грудня 2023 18:31
Електронний підпис
19 грудня 2023 18:28
10. Довідка рф, рб.pdf.asice
19 грудня 2023 18:28
10. Довідка рф, рб.pdf
19 грудня 2023 18:28
6. Garantiya_3 532 960,47.zip
19 грудня 2023 18:28
7. Довідка працівники.pdf
19 грудня 2023 18:28
6.1. Наказ підписант.rar
19 грудня 2023 18:28
8. Установчі Агро.pdf
19 грудня 2023 18:28
4.1. Протокол ЗЗ (27).pdf
19 грудня 2023 18:28
4. Протокол ЗЗ Торги МО.pdf

Конфіденційні документи

19 грудня 2023 18:28
2.1. Договір оренда сп ТОВ Валетудо 1160 кв. м._2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

рекомендація Замовника (наявна адреса розміщення складів)

19 грудня 2023 18:28
2.1. Договір оренда сп ТК Шувар 350 кв_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

рекомендація Замовника (наявна адреса розміщення складів)

19 грудня 2023 18:28
2.1. Договір оренда сп Шувар 600 кв.м. (з холод.)_3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

рекомендація Замовника (наявна адреса розміщення складів)

Публічні документи

19 грудня 2023 17:13
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:13
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:09
3.2 Фінзвіт (копія).pdf
19 грудня 2023 17:09
3.2 Фінзвіт 2022.7z
19 грудня 2023 17:09
15 Лист-пояснення.pdf
19 грудня 2023 17:09
2 довідка МТБ.pdf
19 грудня 2023 17:09
4 Статут ВТ.7z
19 грудня 2023 17:09
3 довідка Працівники.pdf
19 грудня 2023 17:09
14 Лист-роз'яснення.pdf
19 грудня 2023 17:09
7 Витяг ПДВ.pdf
19 грудня 2023 17:09
9.1 Каталог.pdf
19 грудня 2023 17:09
3.2 Фінзвіт 9міс2023.7z
19 грудня 2023 17:09
9 Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2023 17:09
Гарантія 001028.zip

Конфіденційні документи

19 грудня 2023 17:09
2.12 Договір ФЛАЙ СОФТ.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.10 Договір РЕНТРАК Частина 2.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.13 Договір БАМ.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.1 Інформація з ДРРП щодо обʼєкта нерухомості за реєстраційним номером 735881946101.pdf.p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.9 Договір РЕНТРАК Частина 1.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.8 Договір Павловський.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.1 Договір к-п приміщення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.5 Дог. ореди нежитл. прим..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.4 Холодильник.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.7 Договір Орлан.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.16 Договір Фарт Візард.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.6 Договір оренди номер 259.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.4.1 Лист-пояснення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.4 Холодильник.7z.p7s.zip

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.2 Договір оренди номер 251.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.15 Договір СМ-ТРАНССЕРВІС.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.14 Договір ЯК.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.3 Договір_логістичного обслуговування.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

19 грудня 2023 17:09
2.11 Договір 261-262.7z

Обґрунтування конфіденційності

Згідно рекомендацій Замовника зазначених в п.12.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Публічні документи

19 грудня 2023 17:21
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:21
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:20
Цінова 017340.pdf
19 грудня 2023 10:40
Електронний підпис
19 грудня 2023 10:40
Електронний підпис
19 грудня 2023 10:38
8_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 грудня 2023 18:11
Електронний підпис
18 грудня 2023 18:11
Електронний підпис
18 грудня 2023 18:10
5_Статут ТГІ.pdf
18 грудня 2023 18:10
5_Опис.PDF
18 грудня 2023 18:10
Гарантія_017340.rar
18 грудня 2023 18:10
6_Рішення учасника.pdf
18 грудня 2023 18:10
3_Довідка працівки.pdf
18 грудня 2023 18:10
11_Довідка.pdf
18 грудня 2023 18:10
8_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 грудня 2023 18:10
10_Гарантійний лист_017340.pdf
18 грудня 2023 18:10
7_Ст17 ч1_ч2.pdf

Конфіденційні документи

18 грудня 2023 18:10
2_Договір оренди 1_1_23.pdf

Обґрунтування конфіденційності

матеріально-технічної база та технологій рекомендується позначати як конфіденційні

18 грудня 2023 18:10
2_Договір оренди 15_09_23.pdf

Обґрунтування конфіденційності

матеріально-технічної база та технологій рекомендується позначати як конфіденційні

18 грудня 2023 18:10
2_Дог. оренди 26_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

матеріально-технічної база та технологій рекомендується позначати як конфіденційні

18 грудня 2023 18:10
2_Договір оренди 23_002.pdf

Обґрунтування конфіденційності

матеріально-технічної база та технологій рекомендується позначати як конфіденційні

18 грудня 2023 18:10
2_Договір оренди 1_1_2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

матеріально-технічної база та технологій рекомендується позначати як конфіденційні

18 грудня 2023 18:10
2_Дог. оренди 66_23.pdf

Обґрунтування конфіденційності

матеріально-технічної база та технологій рекомендується позначати як конфіденційні

Публічні документи

19 грудня 2023 16:50
Електронний підпис
19 грудня 2023 16:50
Електронний підпис
19 грудня 2023 16:41
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
19 грудня 2023 12:17
Електронний підпис
19 грудня 2023 12:17
Електронний підпис
19 грудня 2023 12:16
Витяг з Протоколу №59.pdf
19 грудня 2023 12:16
Статут МТБ БАНК.PDF
19 грудня 2023 12:16
повноваження 482.pdf (1).pdf
19 грудня 2023 12:16
Гарантія 482.pdf.p7s
19 грудня 2023 12:16
Наказ Кралов Ю.О..pdf.p7s
19 грудня 2023 12:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 грудня 2023 12:16
повноваження 482.pdf (1).p7s
19 грудня 2023 12:16
Довідка покриття 482.pdf.p7s
19 грудня 2023 12:16
Гарантія 482.pdf
19 грудня 2023 12:16
Довідка покриття 482.pdf
19 грудня 2023 12:16
Монкот Додаток 1.pdf
19 грудня 2023 12:16
Наказ Кралов Ю.О..pdf
19 грудня 2023 12:16
Виписка 482.pdf.p7s
19 грудня 2023 12:16
Виписка 482.pdf
19 грудня 2023 12:16
Ліцензія МТБ БАНК.PDF
19 грудня 2023 12:16
Витяг_Правління.pdf
19 грудня 2023 12:16
Витяг_Правління.pdf.p7s
19 грудня 2023 12:16
Ліцензія МТБ БАНК.PDF.p7s
19 грудня 2023 12:16
Статут МТБ БАНК.PDF.p7s
19 грудня 2023 12:16
Статут нова редакція.pdf
19 грудня 2023 12:16
Гарантійний лист 017340.jpg

Конфіденційні документи

19 грудня 2023 12:16
Договори про надання логістично-транспортних послуг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Рекомендація Замовника п.12.3 другий абзац

19 грудня 2023 12:16
Договори оренди нежитлових приміщень (складських та_або інших приміщень з холодильною камерою).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Рекомендація Замовника п.12.3 другий абзац

Публічні документи

19 грудня 2023 18:27
Електронний підпис
19 грудня 2023 18:27
Електронний підпис
19 грудня 2023 18:25
Довідка ДПІ.rar
19 грудня 2023 17:00
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:00
Електронний підпис
19 грудня 2023 16:59
довіреність Бедний О.І.zip
19 грудня 2023 16:59
Цінова Донецьку.pdf
19 грудня 2023 16:59
Виписка Донецьк.rar
19 грудня 2023 16:59
16-2600-38976-2023.zip
19 грудня 2023 14:15
Електронний підпис
19 грудня 2023 14:15
Електронний підпис
19 грудня 2023 14:13
Рішення про створення.pdf
19 грудня 2023 14:13
Довідка відповідності.pdf
19 грудня 2023 14:13
Наказ про директора.pdf
19 грудня 2023 14:13
Рішення 2.pdf
19 грудня 2023 14:13
Витяг з ЄДР.pdf
19 грудня 2023 14:13
Витяг з ЄДР.pdf.asice.zip
19 грудня 2023 14:13
Витяг з ПДВ.pdf
19 грудня 2023 14:13
Статут.pdf
19 грудня 2023 14:13
Фінзвіт 2020.pdf
19 грудня 2023 14:13
Авто ФОП Торкотюк.pdf
19 грудня 2023 14:13
Авто ФОП Аніцой.pdf
19 грудня 2023 14:13
Дог склад Холод.pdf
19 грудня 2023 14:13
Фінзвіт 2021.pdf
19 грудня 2023 14:13
Дог склад Дружба.pdf
19 грудня 2023 14:13
Авто ФОП Скороход.pdf
19 грудня 2023 14:13
Довідка мат база.pdf
19 грудня 2023 14:13
Фінзвіт 2022.pdf
19 грудня 2023 14:13
Авто ФОП Заєць.pdf
19 грудня 2023 14:13
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 грудня 2023 15:10
Електронний підпис
19 грудня 2023 15:10
iso ГК.pdf
19 грудня 2023 15:10
витяг ГК .pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
5 Довідка ст 17.pdf
19 грудня 2023 15:10
7 Довідка рф-рб.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
статут ГК_compressed.pdf
19 грудня 2023 15:10
Виписка з ЄДР ГК 11,23.pdf
19 грудня 2023 15:10
Garantiya_3 532 960,47 (2).zip
19 грудня 2023 15:10
2 Довідка мтб.pdf
19 грудня 2023 15:10
Договір оренди ТЗ.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
Виписка з ЄДР ГК 11,23.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
статут ГК_compressed.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
Витяг_ГК ЄДР.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
Рішення учасника 18-12.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
тех паспорти_compressed.pdf
19 грудня 2023 15:10
6 Гарантійний лист 7340.pdf
19 грудня 2023 15:10
7 Довідка рф-рб.pdf
19 грудня 2023 15:10
9 Додаток 1 Цінова 7340.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
5 Довідка ст 17.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
Наказ директор ГК.PDF.p7s
19 грудня 2023 15:10
iso ГК.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
Рішення учасника 18-12.pdf
19 грудня 2023 15:10
тех паспорти_compressed.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
2 Довідка мтб.pdf.p7s
19 грудня 2023 15:10
Договір оренди ТЗ.pdf
19 грудня 2023 15:10
Витяг_ГК ЄДР.pdf
19 грудня 2023 15:10
Наказ директор ГК.PDF
19 грудня 2023 15:10
9 Додаток 1 Цінова 7340.pdf
19 грудня 2023 15:10
витяг ГК .pdf

Публічні документи

19 грудня 2023 17:53
Електронний підпис
19 грудня 2023 17:43
ЦП_340.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
ФЗ_3 квартал 2023.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
ФЗ_3 квартал 2023.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
ЦП_340.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
ФЗ 2021.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
Статут (1).pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
Протокол.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:43
Договори_оренди_тз.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
Міт Пром_ТЗ_вс.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
довідка працівники.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
довідка покриття.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
довідка МТБ_compressed.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
Довідка Білорусь.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
гар.лист 340.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
Антикорупційна_МП.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
Витяг_Міт Пром.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
GuaranteeKredobank No. 231218_090.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:42
5 довідка_compressed.pdf.p7s
19 грудня 2023 17:40
Міт Пром_ТЗ_вс.pdf
19 грудня 2023 17:40
GuaranteeKredobank No. 231218_090.pdf
19 грудня 2023 17:40
Антикорупційна_МП.pdf
19 грудня 2023 17:40
ЦП_340.pdf
19 грудня 2023 17:40
ФЗ 2021.pdf
19 грудня 2023 17:40
довідка спроможності.pdf
19 грудня 2023 17:40
Наказ_Антикорупційна.pdf
19 грудня 2023 17:40
Довідка Білорусь.pdf
19 грудня 2023 17:40
гар.лист 340.pdf
19 грудня 2023 17:40
довідка підтвердження.pdf
19 грудня 2023 17:40
довідка працівники.pdf
19 грудня 2023 17:40
Протокол.pdf
19 грудня 2023 17:40
5 довідка_compressed.pdf
19 грудня 2023 17:40
довідка МТБ_compressed.pdf
19 грудня 2023 17:40
Договори_оренди_тз.pdf
19 грудня 2023 17:40
Витяг_Міт Пром.pdf
19 грудня 2023 17:40
гарантія забезпечення.pdf
19 грудня 2023 17:40
ФЗ_3 квартал 2023.pdf
19 грудня 2023 17:40
Статут (1).pdf
19 грудня 2023 17:40
довідка покриття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТОМСЕРВІС

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АРВІН ПРО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС""

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВТ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АТОМСЕРВІС
#39927581
Відхилено 257 690 659,32
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 19:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 17:51
ФОП "ФОТЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3498308534
Відхилено 259 763 086,13
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 19:36
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3722002633
Відхилено 260 067 258,36
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 19:38
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ"
#3259703092
Відхилено 260 675 602,82
UAH з ПДВ
22 грудня 2023 19:41
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 263 869 411,26
UAH з ПДВ
26 грудня 2023 15:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 09:11

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Звертаємо увагу, що Замовником не надається учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а тільки використовується функціонал, який доступний в електронній системі закупівель), повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбачені пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатися Замовником.

Документи

22 грудня 2023 19:35
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2023 19:36
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2023 19:38
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2023 19:41
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: Відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (Звертаємо увагу, що Замовником не надається учаснику 24 години на усунення невідповідностей, а тільки використовується функціонал, який доступний в електронній системі закупівель), повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”. Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбачені пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатися Замовником.

Документи

26 грудня 2023 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2023 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
263 869 411,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2023 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2024 12:20
ДУ 8 до договору 220.14.2.24.26 ТОВ КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
02 грудня 2024 10:50
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2024 10:55
ДУ 7 до договору 220.14.2.24.26 ТОВ КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
26 квітня 2024 10:54
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2024 17:39
ДУ 6 до договору 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
28 лютого 2024 17:36
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2024 12:23
ДУ 5 до договору 26.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 12:20
ДУ 5 до договору 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
01 лютого 2024 10:56
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2024 12:33
ДУ 4 до договору 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
22 січня 2024 12:29
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2024 15:50
ДУ 3 до договору 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
19 січня 2024 15:46
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 11:23
ДУ 2 до договору 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
03 січня 2024 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 16:56
ДУ 1 до договору 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 16:45
Додаток 15.4 Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів.PDF укладений
28 грудня 2023 16:38
Додатки 15.7.1, 15.7.2.xls укладений
28 грудня 2023 16:38
Додаток 15.2. Описи до продуктів харчування.pdf укладений
28 грудня 2023 16:38
Додаток 15.3. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx укладений
28 грудня 2023 16:38
Каталог Донецька.обл. Продрезерв.xlsx укладений
28 грудня 2023 16:38
Додаток 15.8. Форма акту про порушення договірних зобовязань субєктом господарювання.docx укладений
28 грудня 2023 16:38
Додаток 15.6 Форма Зведеного акту приймання-передачі комплектів продуктів.xls укладений
28 грудня 2023 16:38
Додатки 15.9.1, 15.9.2 зведені акти погашення.xls укладений
28 грудня 2023 16:38
Договір 26 КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5.pdf укладений
28 грудня 2023 16:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік 2534768.6 комплект 104,10
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 220/14/2/24/26
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік 2534645.343899 комплект 104,04
UAH з ПДВ