Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-12-11-016009-a 43dacd89f4934b8483695c4fa87f2ed7
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Клімін

+380442711742 a.klimin@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Андрій Клімін
+380442711742
a.klimin@minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2023 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2023 10:00
Початок аукціону: 20 грудня 2023 14:12
Початок аукціону: 20 грудня 2023 14:12
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 грудня 2023 15:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 грудня 2023 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2023 15:34
Протокол № 3 РП клінінг.pdf
11 грудня 2023 15:34
ТД.docx
11 грудня 2023 15:34
Оголошення 90910000-9 клінінг 2024.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

в форматі WORD
Дата подання: 12 грудня 2023 19:13
Дата відповіді: 13 грудня 2023 13:16
Шановний Замовнику ! Буль ласка , завантажте тендерну в форматі WORD для зручності. Дякуємо заздалегідь
Відповідь: Доброго дня!
Тендерна документація по предмету закупівлі: послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015, завантажена 11 грудня 2023 року о 15:34 у форматі "WORD".
пункт 44
Дата подання: 12 грудня 2023 19:19
Дата відповіді: 13 грудня 2023 13:48
Добрий вечір, у вас в тендерній документації посилання на пункт 44 особливостей, а до постанови КМУ було внесено зміни і зараз це п.47. Просимо внести зміни до ТД та виправити цю помилку.
Відповідь: Доброго дня!
Пунктом 5, розділу ІІІ Тендерної документації по предмету закупівлі: послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015 визначені Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, де серед перелічених підстав визначені підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей.
надання переможцем копію ліцензії або документа дозвільного характеру
Дата подання: 12 грудня 2023 19:26
Дата відповіді: 14 грудня 2023 11:52
Шановний Замовнику ! Доводимо до Вашого відома, що з 19.05.2023р.набула чинності постанова Уряду №471 від 12.05.2023р. ,яка скасовує надання переможцем копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Просимо Вас внести зміні в тендерну документацію ,згідно чинного Законодавства України,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації до закупівлі за предметом послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9,
послуги з прибирання, ДК 021:2015, не вимагається надання переможцем копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на
провадження певного виду господарської діяльності. У пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про
закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо
отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи зазначене, переможець процедури закупівлі під час укладання договору зобов’язаний надати ліцензію лише у разі якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню, в іншому випадку ліцензія не надається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-12-11-016009-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2913907176
Дата подання: 27 грудня 2023 15:08
неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Відповідно до оголошення № UA-2023-12-11-016009-a Міністерством юстиції України (надалі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015» (надалі – Процедура закупівлі). В результаті завершення аукціону 20.12.2023 було встановлено, що участь у Процедурі закупівлі прийняли наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП "Клінінг-Про" 2 373 394,80 UAH з ПДВ 2 373 394,80 UAH з ПДВ ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 2 587 420,86 UAH з ПДВ 2 587 420,86 UAH з ПДВ ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 2 976 000,00 UAH з ПДВ 2 976 000,00 UAH з ПДВ 26.12.2023 уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі приватного підприємства «Клінінг-Про» (надалі – Переможець), а також рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю із вказаним учасником. Вважаємо, що приватне підприємство «Клінінг-Про» було неправомірно визначено переможцем Процедури закупівлі, чим порушено охоронювані законом інтереси фізичної особи-підприємця Шурубури Романа Анатолійовича (надалі – Скаржник). Скаржник переконаний, що вказане рішення уповноваженої особи Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, що, в свою чергу, зумовило порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавило його можливості укласти договір про закупівлю за результатами проведення Процедури закупівлі. Скаржник, детально вивчивши тендерну пропозицію Переможця, не погоджується із вказаним рішенням Замовника з огляду на наступне. 1. У відповідності до положень пункту 8 таблиці 2 додатку №2 до тендерної документації по Процедурі закупівлі (надалі – ТД), учасник в складі тендерної пропозиції мав надати копії сертифікатів та/або паспорту якості на товари зазначені в пунктах 1-16 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації. У разі якщо такий товар не підлягає сертифікації чи на нього не видаються паспорти якості Учасник надає лист у довільній формі з посиланням на нормативно-правові акти, що регулюють вказане питання. Проте в складі тендерної пропозиції Переможця, що була подана в рамках строку на подання тендерних пропозицій відсутні копії відповідних сертифікатів та/або паспорту якості на наступні позиції згідно з таблицею 1 додатку №3 до ТД як: 1 Туалетний папір «Джамбо» або еквівалент, 120м (туалетний папір «Джамбо», 120м згідно з тендерною пропозицією Переможця) 2 Рушники паперові, сірі макулатурні, 160м (рушники паперові, сірі макулатурні, 160м «Каховинка» згідно з тендерною пропозицією Переможця) 3 Рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. (рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. Марка товару TORK модель Tork Matic Advanced згідно з тендерною пропозицією Переможця) 4 Серветки паперові білі одношарові ¼ - складання (серветки паперові білі одношарові ¼ - складання Марка товару TORK модель Tork Counterfoid згідно з тендерною пропозицією Переможця) 5 Мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, об’єм не менше 5 літрів (мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, об’єм не менше 5 літрів Марки товару PRIMATERRA модель Solo soft згідно з тендерною пропозицією Переможця) 6 Пакети для сміття 120 л (упак. не менше 20 шт) (пакети для сміття 120 л (упак. не менше 20 шт) марки товару ФРЕКЕН БОК модель пакет з вушками згідно з тендерною пропозицією Переможця) 7 Пакети для сміття 60 л (упак. не менше 40 шт) (пакети для сміття 60 л (упак. не менше 40 шт) марки товару ФРЕКЕН БОК модель пакет з вушками згідно з тендерною пропозицією Переможця) 8 Пакети для сміття 35 л (упак. не менше 100 шт) (пакети для сміття 35 л (упак. не менше 100 шт) марки товару ФРЕКЕН БОК модель пакет з вушками згідно з тендерною пропозицією Переможця) 9 Губки кухонні, 95х65х35 або еквівалент (губки кухонні, 95х65х35 Марки товару ФРЕКЕН БОК модель 95х65х35 згідно з тендерною пропозицією Переможця) 10 Засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, об’єм не менше 4 л 11 Професійний засіб для чистки ванних кімнат без фосфатів та хлору, об'єм не менше 1 л 12 Гель для чищення санвузлів, об’єм не менше 1 л. 13 Засіб для миття посуду, без фосфатів та абразивів, без барвників, об’єм - 500 мл 14 Засіб для миття підлоги, об’єм не менше 5 л. 15 Професійний засіб для автоматичного миття підлоги низькопінний, лужний, об’єм - 5л 16 Засіб для автоматичних посудомийних машин, об’єм - 5 л. 2. Відповідно до пункту 5.7. проекту договору, що викладений в додатку №4 до ТД встановлено, що виконавець не може залучати до виконання послуги субпідрядників. Не дивлячись на вказане, Переможцем в складі власної тендерної пропозиції, яку він подав в рамках строку на подання тендерних пропозицій, було надано довідку щодо залучення субпідрядника/співвиконавця вих. №18/22 від 18.12.2023, у якій Переможець повідомив, що для надання послуг, які є предметом Процедури закупівлі він планує залучити субпідрядника/співвиконавця, а саме товариство з обмеженою відповідальністю «СіПіДжі Пест Контрол», що є порушення умов тендерної документації, з огляду на те, що проект договору, який викладений у додатку №4 до ТД є невідʼємною частиною ТД та містить умови надання послуг, яких має дотримуватись надавач послуг під час виконання відповідного господарського договору. 3. Згідно з пунктом 9 таблиці 2 додатку №2 ТД, в складі тендерної пропозиції учасник Процедури закупівлі повинен був надати копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікати відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності, чи протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом) на товари зазначені в пунктах 1-19 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації. У разі якщо такий товар не підлягає сертифікації чи на нього не видаються паспорти якості Учасник надає лист у довільній формі з посиланням на нормативно-правові акти, що регулюють вказане питання. Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні відповідні копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікати відповідності щодо наступних позицій відповідно до таблиці 1 додатку №3 до ТД: 3 Рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. (рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. Марка товару TORK модель Tork Matic Advanced згідно з тендерною пропозицією Переможця) 4 Серветки паперові білі одношарові ¼ - складання (серветки паперові білі одношарові ¼ - складання Марка товару TORK модель Tork Counterfoid згідно з тендерною пропозицією Переможця) 10 Засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, об’єм не менше 4 л 4. У відповідності до пункту 8 таблиці 1 додатку №3 до ТД передбачено, що надавач послуг має забезпечити матеріалами в місяць у кількості не менше ніж кількість наведена у таблиці, зокрема: 5 Мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, об’єм не менше 5 літрів Разом з тим, запропонований Переможцем засіб, а саме мило PRIMATERRA модель Solo soft містить у своєму складі барвники та ароматизатори, що підтверджується відповідним висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, який надав в складі тендерної пропозиції Переможець, а також інформацією з сайту виробника, що доступна за посиланням: https://primaterra.ua/ua/p294533136-zhidkoe-krem-mylo.html АБО https://primaterra.ua/ua/p219969607-zhidkoe-krem-mylo.html . 5. Пунктом 13 таблиці 2 додатку №2 ТД встановлено необхідність надання в складі тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі копії інструкції щодо застосування засобу дезінфекційного, затвердженого або погодженого виробником. Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутня копія інструкції щодо застосування, затвердженого або погодженого виробником, щодо засобу для дезінфекції «Sterilox» та засобу дезінфекційного «Мультістеріл Біолокок» що є грубим порушенням умов ТД. 6. Учасником запропоновано Засіб дезінфекційний «Мультістеріл Біолокок», який не відповідає вимогам Замовника, які визначені в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме засіб не відповідає технічним вимогам Замовника, визначеним у п.8 рядку 17 таблиці 1, зокрема не підтверджена вимога: - вмісту у складі запропонованих дезінфікуючих засобів не менше 45% діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук. - миючих та дезодоруючих властивостей. - незалежності запропонованих дезінфікуючих засобів до 4 класу малонебезпечних речовин за параметрами медичної безпеки при інгаляційній дії, при нанесенні на шкіру та при введенні в черевну порожнину. - не викликають корозії металів, не пошкоджують вироби зі скла, полімерних матеріалів, гуми, не фіксують забруднення органічного та неорганічного походження, не залишають плям та нальоту. - використання в закладах для проведення поточної, заключної, профілактичної дезінфекції, проведення генеральних прибирань при інфекціях. на момент розкриття тендерних пропозицій, у переможця відсутні документи на дезінфекційний засіб, який відповідав би вимогам замовника, що визначені у п. 11 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку 3 до ТД, що є грубим порушенням умов ТД. Скаржник наголошує на тому, що положеннями пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості) передбачено, наступне: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)». Отже, описані вище недоліки, що містяться в складі тендерної пропозиції Переможця, не могли бути виправлені у відповідності до положень чинного законодавства України, оскільки відповідні документи, які не були надані або містять невідповідності відносно умов ТД надавалися Переможцем саме для підтвердження відповідності послуг, які він пропонує технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі по Процедурі закупівлі. Проте, Замовник, найвірогідніше умисно, надав Переможцю можливість виправити даний недолік, що є прямим порушенням пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необʼєктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника під час проведення Процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції Переможця. Водночас у відповідності до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Виходячи з вищенаведеного та керуючись вимогами статті 5, статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей, – ПРОСИМО: 1. прийняти дану скаргу до розгляду; 2. прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі «послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015» (UA-2023-12-11-016009-a); 3. зобов’язати Міністерство юстиції України скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі приватного підприємства «Клінінг-Про»; 4. зобов’язати Міністерство юстиції України скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з приватним підприємством «Клінінг-Про»; 5. зобов’язати Міністерство юстиції України відхилити тендерну пропозицію приватного підприємства «Клінінг-Про».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2023 16:34
рішення від 29.12.2023 №21192.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2023 16:34
рішення від 15.01.2024 №829.pdf
Дата публікації: 17 січня 2024 19:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.01.2024 № 829-р/пк-пз виконано. Рішення про визначення ПП "Клінінг-Про" переможцем процедури закупівлі – «Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015» (протокол уповноваженої особи від 26.12.2023 № 3-2) скасоване.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Клінінг-Про" 2 373 394,80
UAH з ПДВ
2 373 394,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 2 587 420,86
UAH з ПДВ
2 587 420,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 2 976 000,00
UAH з ПДВ
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 грудня 2023 17:45
Електронний підпис
27 грудня 2023 17:43
7. Довідка щодо абз. 14.pdf
27 грудня 2023 17:43
5. Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2023 17:43
1. Витяг МВС 27.12.23.zip
23 грудня 2023 14:19
Електронний підпис
23 грудня 2023 14:17
Цивільно-правові.rar.p7s
23 грудня 2023 14:17
Накази.rar.p7s
23 грудня 2023 14:17
16. Сертифікат 37001.pdf.p7s
18 грудня 2023 20:56
Електронний підпис
18 грудня 2023 20:56
Електронний підпис
18 грудня 2023 20:54
1. Статут + Опис.pdf
18 грудня 2023 20:54
41. Сертифікат 37001.pdf
18 грудня 2023 20:54
6. Інформація щодо п. 44.pdf
18 грудня 2023 20:54
51. Документи до Таб. 1.pdf
18 грудня 2023 20:54
5. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 грудня 2023 09:55
Електронний підпис
19 грудня 2023 09:55
Електронний підпис
19 грудня 2023 09:53
21.6_Миття посуду.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.7_Висновки СЕС.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.4_СЕС_порошок.pdf
19 грудня 2023 09:53
10_Протоколи.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.3_Висновок Сес Пакети.pdf
19 грудня 2023 09:53
17.1_ТЗ.pdf
19 грудня 2023 09:53
17.2_ТЗ від свого імені.pdf
19 грудня 2023 09:53
20_Папір МАЛ-2-5.pdf
19 грудня 2023 09:53
9_Довідка_довкілля.pdf
19 грудня 2023 09:53
16_Довідка_лвцензія.pdf
19 грудня 2023 09:53
2.1_Довідка_МТБ.pdf
19 грудня 2023 09:53
1_Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2023 09:53
19.2_Септолайн висновок.pdf
19 грудня 2023 09:53
6.3_Виписка з ЄДР.pdf
19 грудня 2023 09:53
13.1_ІСО_37001_2018.pdf
19 грудня 2023 09:53
18_Проект договору.pdf
19 грудня 2023 09:53
15_Довідка_Особливості.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.8_Вернедор всі доки.pdf
19 грудня 2023 09:53
6.4_Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 грудня 2023 09:53
8_Довідка_банк.pdf
19 грудня 2023 09:53
19.1_Септолайн витяг.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.5_СЕС_губки.pdf
19 грудня 2023 09:53
2.2_Балансова відомість.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.1_Мило_СЕС-2-4.pdf
19 грудня 2023 09:53
6.2_Розпорядження КМДА.pdf
19 грудня 2023 09:53
21.9_Манорм все разом.pdf
19 грудня 2023 09:53
17. Манорм все разом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 2 373 394,80
UAH з ПДВ
18 січня 2024 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 14:37
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 2 373 394,80
UAH з ПДВ
18 січня 2024 17:37
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
#40075836
Відхилено 2 587 420,86
UAH з ПДВ
23 січня 2024 16:54
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#2913907176
Переможець 2 976 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2024 10:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 18:51

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! ПП "Клінінг-Про" необхідно усунути невідповідність, а саме: У тендерній пропозиції наданій Учасником допущено помилку, а саме вартість написано без зазначення «з ПДВ або без ПДВ». Згідно пункту 1.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що підтверджує можливість надання послуги Учасником із зазначенням форми власності та наданням підтверджуючих документів (копія договору купівлі-продажу та/або копія договору оренди, балансова відомість або інвентаризаційний опис станом на 2023 рік, а також технологій. Учасником у супереч вимоги тендерної документації не надано копію договору купівлі-продажу та/або копію договору оренди до обладнання та/або матеріально-технічної бази зазначеної у довідці Учасника. У наданому Учасником інвентаризаційному описі, зазначено дезінфікуючий апарат швидкої нано-дезінфекції Sitrett MX Pro Dry Mist та генератор холодного туману Vector Fog 510+ станом на 2022 рік, а Тендерною документацією передбачено станом на 2023 рік, що є невідповідністю. Генератор холодного туману Vector Fog 510+ вказаний Учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, що підтверджує можливість надання послуги, згідно наданих документів знаходиться на балансі субпідрядника, чим порушено вимоги тендерної документації. Також Учасником не вказано про наявність відповідних технологій. До того ж Учасником надано у складі тендерної документації декілька довідок про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуги, проте деякі з них не відповідають формі встановленій у тендерній документації. Згідно пункту 2.1. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку про наявність в Учасника не менше 26 прибиральників, 2 двірників та 1 спеціаліста по догляду за рослинами та не менше 1 спеціаліста з верхолазних робіт, 1 інженера з охорони праці та 1 менеджера з адміністративної діяльності, 2 дезінфекторів, що мають необхідні знання та досвід для надання послуг визначених у тендерній документації за наступною формою: № з/п Посада Прізвище, ініціали Штатний/ найманий працівник Досвід роботи за спеціальністю (років) Проте в супереч вимог тендерної документації Учасником надано довідку не за формою визначеної у тендерній пропозиції. Також у довідці вказані 2 дезінфектори (Гурський Дмитро Дмитрович та Берестовий Сергій Олександрович), як працівники субпідрядника, що не передбачено ні формою довідки (оскільки у довідці наявна можливість вказати працівників штатний/найманий), ні умовами тендерної документації. Згідно вимоги пункту 2.3. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати копії особистих медичних книжок працівників, вказаних у довідці відповідно до пункту 2.1 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації, оформлені у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення хвороб», проте Учасником не надано копії особистих медичних книжок оформлених у відповідності до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280, щодо працівників Бевзюк Ольга Іванівна; Белей Ольга Миколаївна; Борсук Ольга Ігорiвна; Буряк Оксана Iванівна; Гордієнко Любов Іванівна; Духлiй Галина Василiвна; Зубрiй Марiя Василівна; Ковальчук Тамара Дмитрівна; Кравчук Леся Автономівна; Вох Сергій Володимирович; Дзядевич Олександр Миколайович; Філіпова Ольга Олександрівна; Решетняк Ігор Павлович; Либак Ірина Ангатоліївна. У супереч пункту 5.7. Проекту договору, згідно додатку 4 до тендерної документації, Учасником у довідці щодо субпідрядника, наданій у складі документів передбачено залучення субпідрядника, та надано документи від субпідрядника визначені у пункті 2.8. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, чим порушено вимоги тендерної документації. Також, Учасником не надано копії сертифікатів та/або паспортів якості на товари зазначені в пунктах 1-16 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації, лист у довільній формі з посиланням на нормативно-правові акти, що регулюють вказане питання теж відсутній (пункту 8 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації). Учасником на виконання вимог пункту 9 таблиці 2 додатку 2, не надано копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікати відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності, чи протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом) на товари зазначені в пунктах 1-19 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, на засіб для автоматичних посудомийних машин, засіб дезінфекційний з масовою часткою не менше 45% діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук та засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору. Згідно пункту 12 таблиці 2 додатку 2 Учасник повинен надати копію чинного сертифікату на «Систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018», проте Учасником надано сертифікат ДСТУ ISO 37001:2016. Пунктом 13 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати копію інструкції щодо застосування засобу дезінфекційного, затвердженого або погодженого виробником, проте Учасником надано інструкції до іншого засобу, а саме засобу дезінфікуючого у зв’язку з чим аналогічна помилка виникла і в пункті 14 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації. Учасником у наданій інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у характеристиці товару професійний засіб для чистки ванних кімнат без фосфатів та хлору, засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, засіб для миття посуду, без фосфатів та абразивів, без барвників, засіб дезінфекційний з масовою часткою не менше 45% діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук, засіб дезінфікуючий без запаху не вказано характеристики визначені у найменувані таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Документ наданий Учасником «50. Заповнена інформація про техн. х-ки + заповн. Таб. 1.pdf» не відповідає додатку 3 тендерної документації, а саме не відповідає технологічній карті прибирання приміщень та прилеглої території, яка зазначена у тендерній документації.

Документи

26 грудня 2023 16:00
Довідка НАЗК
26 грудня 2023 16:00
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ФОП Шурубура Роман Анатолійович потрібно усунути невідповідність, а саме: надати копію журналу або наказу чи довідку у довільній формі щодо інструктажу з питань охорони праці на робочому місті та інструктажу з безпеки руху працівників, вказаних у довідці відповідно до пункту 2.1 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації, як це передбачено пунктуом 2.7. таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2024 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#2913907176
2 976 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2024 11:19
ДУ № 1 клінінг 2024 Шурубура (10 міс).pdf зміни до договору
12 лютого 2024 11:09
Повідомлення про внесення змін ДУ 1.pdf зміни до договору
12 лютого 2024 11:09
Електронний підпис укладений
12 лютого 2024 10:44
Договір клініг 2024 ФОП Шурубура.pdf укладений
12 лютого 2024 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти у новій редакції наступного змісту: «3.1. Ціна Договору складає: 2 480 000,00 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят тисяч гривень нуль копійок), без ПДВ.». 2. Пункт 5.1 розділу 5 «НАДАННЯ ПОСЛУГ» викласти у новій редакції наступного змісту: «5.1. Строк надання послуг: з 01 березня 2024 року по 31 грудня 2024 року.». 3. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені Додатковою угодою, залишаються чинними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками.
Номер договору про закупівлю: 1324
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML