Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-12-11-016009-a ● 43dacd89f4934b8483695c4fa87f2ed7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Андрій Клімін +380442711742 a.klimin@minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 14:12 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 14:12 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 15:34 |
Протокол № 3 РП клінінг.pdf | |
11 грудня 2023 15:34 |
ТД.docx | |
11 грудня 2023 15:34 |
Оголошення 90910000-9 клінінг 2024.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
в форматі WORD
Дата подання: 12 грудня 2023 19:13
Дата відповіді: 13 грудня 2023 13:16
Шановний Замовнику !
Буль ласка , завантажте тендерну в форматі WORD для зручності.
Дякуємо заздалегідь
Відповідь: Доброго дня!
Тендерна документація по предмету закупівлі: послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015, завантажена 11 грудня 2023 року о 15:34 у форматі "WORD".
Тендерна документація по предмету закупівлі: послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015, завантажена 11 грудня 2023 року о 15:34 у форматі "WORD".
пункт 44
Дата подання: 12 грудня 2023 19:19
Дата відповіді: 13 грудня 2023 13:48
Добрий вечір, у вас в тендерній документації посилання на пункт 44 особливостей, а до постанови КМУ було внесено зміни і зараз це п.47. Просимо внести зміни до ТД та виправити цю помилку.
Відповідь: Доброго дня!
Пунктом 5, розділу ІІІ Тендерної документації по предмету закупівлі: послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015 визначені Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, де серед перелічених підстав визначені підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей.
Пунктом 5, розділу ІІІ Тендерної документації по предмету закупівлі: послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015 визначені Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, де серед перелічених підстав визначені підстави, встановлені пунктом 47 цих Особливостей.
надання переможцем копію ліцензії або документа дозвільного характеру
Дата подання: 12 грудня 2023 19:26
Дата відповіді: 14 грудня 2023 11:52
Шановний Замовнику ! Доводимо до Вашого відома, що з 19.05.2023р.набула чинності постанова Уряду №471 від 12.05.2023р. ,яка скасовує надання переможцем копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Просимо Вас внести зміні в тендерну документацію ,згідно чинного Законодавства України,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У тендерній документації до закупівлі за предметом послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9,
послуги з прибирання, ДК 021:2015, не вимагається надання переможцем копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на
провадження певного виду господарської діяльності. У пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про
закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо
отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи зазначене, переможець процедури закупівлі під час укладання договору зобов’язаний надати ліцензію лише у разі якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню, в іншому випадку ліцензія не надається.
послуги з прибирання, ДК 021:2015, не вимагається надання переможцем копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на
провадження певного виду господарської діяльності. У пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» визначено, що
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про
закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо
отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи зазначене, переможець процедури закупівлі під час укладання договору зобов’язаний надати ліцензію лише у разі якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню, в іншому випадку ліцензія не надається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-12-11-016009-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2913907176
Дата подання: 27 грудня 2023 15:08
Дата подання: 27 грудня 2023 15:08
неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Відповідно до оголошення № UA-2023-12-11-016009-a Міністерством юстиції України (надалі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету «послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015» (надалі – Процедура закупівлі).
В результаті завершення аукціону 20.12.2023 було встановлено, що участь у Процедурі закупівлі прийняли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ПП "Клінінг-Про" 2 373 394,80
UAH з ПДВ 2 373 394,80
UAH з ПДВ
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" 2 587 420,86
UAH з ПДВ 2 587 420,86
UAH з ПДВ
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 2 976 000,00
UAH з ПДВ 2 976 000,00
UAH з ПДВ
26.12.2023 уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі приватного підприємства «Клінінг-Про» (надалі – Переможець), а також рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю із вказаним учасником.
Вважаємо, що приватне підприємство «Клінінг-Про» було неправомірно визначено переможцем Процедури закупівлі, чим порушено охоронювані законом інтереси фізичної особи-підприємця Шурубури Романа Анатолійовича (надалі – Скаржник). Скаржник переконаний, що вказане рішення уповноваженої особи Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, що, в свою чергу, зумовило порушення права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавило його можливості укласти договір про закупівлю за результатами проведення Процедури закупівлі.
Скаржник, детально вивчивши тендерну пропозицію Переможця, не погоджується із вказаним рішенням Замовника з огляду на наступне.
1. У відповідності до положень пункту 8 таблиці 2 додатку №2 до тендерної документації по Процедурі закупівлі (надалі – ТД), учасник в складі тендерної пропозиції мав надати копії сертифікатів та/або паспорту якості на товари зазначені в пунктах 1-16 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації. У разі якщо такий товар не підлягає сертифікації чи на нього не видаються паспорти якості Учасник надає лист у довільній формі з посиланням на нормативно-правові акти, що регулюють вказане питання.
Проте в складі тендерної пропозиції Переможця, що була подана в рамках строку на подання тендерних пропозицій відсутні копії відповідних сертифікатів та/або паспорту якості на наступні позиції згідно з таблицею 1 додатку №3 до ТД як:
1 Туалетний папір «Джамбо» або еквівалент, 120м (туалетний папір «Джамбо», 120м згідно з тендерною пропозицією Переможця)
2 Рушники паперові, сірі макулатурні, 160м (рушники паперові, сірі макулатурні, 160м «Каховинка» згідно з тендерною пропозицією Переможця)
3 Рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. (рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. Марка товару TORK модель Tork Matic Advanced згідно з тендерною пропозицією Переможця)
4 Серветки паперові білі одношарові ¼ - складання (серветки паперові білі одношарові ¼ - складання Марка товару TORK модель Tork Counterfoid згідно з тендерною пропозицією Переможця)
5 Мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, об’єм не менше 5 літрів (мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, об’єм не менше 5 літрів Марки товару PRIMATERRA модель Solo soft згідно з тендерною пропозицією Переможця)
6 Пакети для сміття 120 л (упак. не менше 20 шт) (пакети для сміття 120 л (упак. не менше 20 шт) марки товару ФРЕКЕН БОК модель пакет з вушками згідно з тендерною пропозицією Переможця)
7 Пакети для сміття 60 л (упак. не менше 40 шт) (пакети для сміття 60 л (упак. не менше 40 шт) марки товару ФРЕКЕН БОК модель пакет з вушками згідно з тендерною пропозицією Переможця)
8 Пакети для сміття 35 л (упак. не менше 100 шт) (пакети для сміття 35 л (упак. не менше 100 шт) марки товару ФРЕКЕН БОК модель пакет з вушками згідно з тендерною пропозицією Переможця)
9 Губки кухонні, 95х65х35 або еквівалент (губки кухонні, 95х65х35 Марки товару ФРЕКЕН БОК модель 95х65х35 згідно з тендерною пропозицією Переможця)
10 Засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, об’єм не менше 4 л
11 Професійний засіб для чистки ванних кімнат без фосфатів та хлору, об'єм не менше 1 л
12 Гель для чищення санвузлів, об’єм не менше 1 л.
13 Засіб для миття посуду, без фосфатів та абразивів, без барвників, об’єм - 500 мл
14 Засіб для миття підлоги, об’єм не менше 5 л.
15 Професійний засіб для автоматичного миття підлоги низькопінний, лужний, об’єм - 5л
16 Засіб для автоматичних посудомийних машин, об’єм - 5 л.
2. Відповідно до пункту 5.7. проекту договору, що викладений в додатку №4 до ТД встановлено, що виконавець не може залучати до виконання послуги субпідрядників.
Не дивлячись на вказане, Переможцем в складі власної тендерної пропозиції, яку він подав в рамках строку на подання тендерних пропозицій, було надано довідку щодо залучення субпідрядника/співвиконавця вих. №18/22 від 18.12.2023, у якій Переможець повідомив, що для надання послуг, які є предметом Процедури закупівлі він планує залучити субпідрядника/співвиконавця, а саме товариство з обмеженою відповідальністю «СіПіДжі Пест Контрол», що є порушення умов тендерної документації, з огляду на те, що проект договору, який викладений у додатку №4 до ТД є невідʼємною частиною ТД та містить умови надання послуг, яких має дотримуватись надавач послуг під час виконання відповідного господарського договору.
3. Згідно з пунктом 9 таблиці 2 додатку №2 ТД, в складі тендерної пропозиції учасник Процедури закупівлі повинен був надати копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікати відповідності, видані призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності, чи протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом) на товари зазначені в пунктах 1-19 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації. У разі якщо такий товар не підлягає сертифікації чи на нього не видаються паспорти якості Учасник надає лист у довільній формі з посиланням на нормативно-правові акти, що регулюють вказане питання.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні відповідні копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікати відповідності щодо наступних позицій відповідно до таблиці 1 додатку №3 до ТД:
3 Рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. (рушники паперові з целюлози 2 шар, білі, не менше 150 лист. Марка товару TORK модель Tork Matic Advanced згідно з тендерною пропозицією Переможця)
4 Серветки паперові білі одношарові ¼ - складання (серветки паперові білі одношарові ¼ - складання Марка товару TORK модель Tork Counterfoid згідно з тендерною пропозицією Переможця)
10 Засіб для прання білої білизни без фосфатів та хлору, об’єм не менше 4 л
4. У відповідності до пункту 8 таблиці 1 додатку №3 до ТД передбачено, що надавач послуг має забезпечити матеріалами в місяць у кількості не менше ніж кількість наведена у таблиці, зокрема:
5 Мило для щоденного догляду за шкірою рук та тілом, рідке без барвників та ароматизаторів, об’єм не менше 5 літрів
Разом з тим, запропонований Переможцем засіб, а саме мило PRIMATERRA модель Solo soft містить у своєму складі барвники та ароматизатори, що підтверджується відповідним висновком санітарно-епідеміологічної експертизи, який надав в складі тендерної пропозиції Переможець, а також інформацією з сайту виробника, що доступна за посиланням: https://primaterra.ua/ua/p294533136-zhidkoe-krem-mylo.html АБО https://primaterra.ua/ua/p219969607-zhidkoe-krem-mylo.html .
5. Пунктом 13 таблиці 2 додатку №2 ТД встановлено необхідність надання в складі тендерної пропозиції учасника Процедури закупівлі копії інструкції щодо застосування засобу дезінфекційного, затвердженого або погодженого виробником.
Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутня копія інструкції щодо застосування, затвердженого або погодженого виробником, щодо засобу для дезінфекції «Sterilox» та засобу дезінфекційного «Мультістеріл Біолокок» що є грубим порушенням умов ТД.
6. Учасником запропоновано Засіб дезінфекційний «Мультістеріл Біолокок», який не відповідає вимогам Замовника, які визначені в інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме засіб не відповідає технічним вимогам Замовника, визначеним у п.8 рядку 17 таблиці 1, зокрема не підтверджена вимога:
- вмісту у складі запропонованих дезінфікуючих засобів не менше 45% діючих речовин – комбінація аміну та четвертинно-амонійних сполук.
- миючих та дезодоруючих властивостей.
- незалежності запропонованих дезінфікуючих засобів до 4 класу малонебезпечних речовин за параметрами медичної безпеки при інгаляційній дії, при нанесенні на шкіру та при введенні в черевну порожнину.
- не викликають корозії металів, не пошкоджують вироби зі скла, полімерних матеріалів, гуми, не фіксують забруднення органічного та неорганічного походження, не залишають плям та нальоту.
- використання в закладах для проведення поточної, заключної, профілактичної дезінфекції, проведення генеральних прибирань при інфекціях.
на момент розкриття тендерних пропозицій, у переможця відсутні документи на дезінфекційний засіб, який відповідав би вимогам замовника, що визначені у п. 11 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку 3 до ТД, що є грубим порушенням умов ТД.
Скаржник наголошує на тому, що положеннями пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі – Особливості) передбачено, наступне:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Отже, описані вище недоліки, що містяться в складі тендерної пропозиції Переможця, не могли бути виправлені у відповідності до положень чинного законодавства України, оскільки відповідні документи, які не були надані або містять невідповідності відносно умов ТД надавалися Переможцем саме для підтвердження відповідності послуг, які він пропонує технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі по Процедурі закупівлі.
Проте, Замовник, найвірогідніше умисно, надав Переможцю можливість виправити даний недолік, що є прямим порушенням пункту 43 Особливостей та свідчить про незаконність та необʼєктивність рішень, прийнятих уповноваженою особою Замовника під час проведення Процедури закупівлі в частині розгляду тендерної пропозиції Переможця.
Водночас у відповідності до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись вимогами статті 5, статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей, –
ПРОСИМО:
1. прийняти дану скаргу до розгляду;
2. прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі «послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015» (UA-2023-12-11-016009-a);
3. зобов’язати Міністерство юстиції України скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі приватного підприємства «Клінінг-Про»;
4. зобов’язати Міністерство юстиції України скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з приватним підприємством «Клінінг-Про»;
5. зобов’язати Міністерство юстиції України відхилити тендерну пропозицію приватного підприємства «Клінінг-Про».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2023 16:34
рішення від 29.12.2023 №21192.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2023 16:34
Інформація про перенесення розгляду скарги №40.pdf
Дата публікації: 09 січня 2024 18:55
Інформація про резолютивну частину рішення №829.pdf
Дата публікації: 16 січня 2024 15:59
рішення від 15.01.2024 №829.pdf
Дата публікації: 17 січня 2024 19:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.01.2024 № 829-р/пк-пз виконано. Рішення про визначення ПП "Клінінг-Про" переможцем процедури закупівлі – «Послуги з прибирання приміщень (клінінгові послуги), 90910000-9, послуги з прибирання, ДК 021:2015» (протокол уповноваженої особи від 26.12.2023 № 3-2) скасоване.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
2 373 394,80
UAH з ПДВ
|
2 373 394,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
2 587 420,86
UAH з ПДВ
|
2 587 420,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 976 000,00
UAH з ПДВ
|
2 976 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
2 373 394,80
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 14:37
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
2 373 394,80
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 17:37
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Відхилено |
2 587 420,86
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 16:54
|
|
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ #2913907176 |
Переможець |
2 976 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 18:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2024 11:19
|
ДУ № 1 клінінг 2024 Шурубура (10 міс).pdf | зміни до договору |
12 лютого 2024 11:09
|
Повідомлення про внесення змін ДУ 1.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2024 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 10:44
|
Договір клініг 2024 ФОП Шурубура.pdf | укладений |
12 лютого 2024 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1 розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти у новій редакції наступного змісту: «3.1. Ціна Договору складає: 2 480 000,00 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят тисяч гривень нуль копійок), без ПДВ.». 2. Пункт 5.1 розділу 5 «НАДАННЯ ПОСЛУГ» викласти у новій редакції наступного змісту: «5.1. Строк надання послуг: з 01 березня 2024 року по 31 грудня 2024 року.». 3. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору не змінені та не доповнені Додатковою угодою, залишаються чинними та обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками. |
Номер договору про закупівлю: | 1324 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |