Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Ксенія Козлова +380567670336 ksenya.kozlova.80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 717 252,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 586,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 231510 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | В рамках даної процедури закупівлі замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 (три) відсотки вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 15:31 |
ТД.doc | |
11 грудня 2023 15:31 |
Проект договору.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-19-000047 ● b51dd0b8c9f148b485fc92da4ce2d630
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 10:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2024 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-12-11-015906-a 11.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-22 10:57:41
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єктів благоустрою: сквер Західний, алея від вул. Академіка Янгеля до вул. Новокримська, територія в районі вул. Київської та просп. Металургів (сквер біля пам’ятника І.Г. Клюєву)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-015906-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання вимог п.6 Розділу VI Тендерної документації в частині внесення переможцем торгів ФОП «МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 10:08:54
Про надання пояснень
На Ваш запит від 22.01.2024 про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання об’єктів благоустрою: сквер Західний, алея від вул. Академіка Янгеля до вул. Новокримська, територія в районі вул. Київської та просп. Металургів (сквер біля пам’ятника І.Г. Клюєву)» (ID закупівлі: UA-2023-12-11-015906-a), пояснюємо наступне.
1. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання вищевказаної норми Закону Замовником було зазначено всю необхідну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, яку було розміщено у Додатку № 2 до Тендерної документації у файлі «ТД.doc».
Розрахунок очікувальної вартості зазначеної послуги було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, щодо технічних, якісних та кількісних характеристики предмета закупівлі за процедурою закупівлі.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 постановлено рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов`язковим.
Але, підставою для визначення очікуваної вартості закупівлі, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі для замовника стали службова записка начальника служби благоустрою та утримання зелених зон Любові Чадіної; інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі; комерційні пропозиції від:
п/р Назва суб’єкта господарювання Загальна цінова пропозиція (грн.)
1 ФОП Москаленко О.М. 7717252,98 грн без ПДВ
2 ФОП Стефанов О.Ю. 7739115,30 грн без ПДВ
3 ФОП Брусенцев Д.І. 7897225,00 грн без ПДВ
Сформована ціна закупівлі складає: 7717252,98 грн.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)» Замовником оприлюднене за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Дане посилання розміщено на сайті https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-015906-a у розділі «Інформація про замовників».
Звертаємо Вашу увагу, що інформацію з обґрунтуванням щодо даної закупівлі було також оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
3. Щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Переможцем закупівлі ФОП «МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» відповідно до вимог тендерної документації «Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» під час укладання договору надано:
1) лист про уповноважену особу;
2) довідка пояснення щодо ліцензії.
4. Щодо надання інформації та документів, що підтверджують виконання вимог п.6 Розділу VI Тендерної документації в частині внесення переможцем торгів ФОП «МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Відповідно до укладеного договору про забезпечення виконання договору про закупівлю №б/н від 21.12.2023 ФОП «МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» внесено кошти на рахунок підприємства у сумі 231517,59 грн.
Додатки:
- службова записка на 1 арк;
- інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі на 2 арк;
- комерційна пропозиція від ФОП Москаленко О.М. на 1 арк ;
- комерційна пропозиція від ФОП Стефанов О.Ю. на 1 арк;
- комерційна пропозиція від ФОП Брусенцев Д.І. на 1 арк.
- лист про уповноважену особу на 1 арк;
- паспорт Москаленко О.М. на 1 арк;
- довідка пояснення щодо ліцензії на 1 арк;
- договір про забезпечення виконання договору про закупівлю №б/н від 21.12.2023 на 2 арк.;
- платіжна інструкція на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
7 717 252,98
UAH з ПДВ
|
7 717 252,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МОСКАЛЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2642100474 |
Переможець |
7 717 252,98
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:36
|
договір 25 12.PDF | укладений |
25 грудня 2023 10:34
|