Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44083662 |
Вебсайт: | https://sed-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, БУЛЬВАР ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 32 |
Контактна особа: |
Саєнко Владіслав +380645242572, +380954977773 vca_tender@sed-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються щомісячно на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг. Розрахунковий період з 01 числа попереднього місяця до 01 числа звітного місяця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 8 Про захист персональних даних.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 7 Інформація про учасника.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 5 Інші документи які надає учасник.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Тендерна документація.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 2 Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі.docx | |
11 грудня 2023 15:01 |
Додаток 4 Технічні якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-18-000023 ● 2576f6a4277a492e995e4fcd136c5a32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.01.2024 №4-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 18.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
18.01.2024 №4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-11-014383-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-19 10:18:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-11-014383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 17:29:25
Пояснення
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Об’єктом охорони є орендоване державне майно загальною площею 3893,64 кв.м.
Відповідно до умов оренди Орендар несе відповідальність за збитки в разі погіршення стану або втрати (повної або часткової) орендованого майна.
Цим обумовлена необхідність цілодобової охорони і наявність двох постів охорони.
Очікувана вартість предмету закупівлі розраховувалась на підставі комерційних (цінових) пропозицій від потенційних учасників, а саме:
- Приватне підприємство «Гуард-Січ»;
- Приватне підприємство «Дельта-Безпека»;
- Товариство з обмеженою відповідальностю «СБ-Булат»
* копії комерційних (цінових) пропозицій додаються.
Вартість послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку за одну годину роботи одного охоронця, відповідно до пропозицій, складала:
- ПП «Гуард-Січ» 88,20 грн/год;
- ПП «Дельта-Безпека» 86,70 грн/год;
- ТОВ «СБ-Булат» 79,50 грн/год.
З метою створення рівних та конкурентних умов для всіх потенційних учасників розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився по найвищій пропозиції.
З урахування вхідних умов: цілодобова охорона та 2 пости охорони розрахунок очікуваної вартості виглядає наступним чином:
88,2 грн/год * 24 год * 366 днів * 2 поста охорони = 1 549 497,6 грн.
Очікувана вартість оголошеної закупівлі 1 550 000 грн.
2.Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосується закупівель які здійснюються за кошти державного бюджету:
«З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком».
Закупівля UA-2023-12-11-014383-a Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку об’єктів Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області проведена за рахунок коштів місцевого бюджету, про що зазначено у п.8 Річного плану закупівель (UA-P-2023-12-08-002404-c).
До того ж п.4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) разом зі всіма підпунктами носить рекомендаційний характер:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;»
3.Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Відповідно до умов укладеного договору від 28 грудня 2023 року № 85
Розрахунки за надані послуги здійснюються щомісячно на підставі рахунків та актів прийому-передачі наданих послуг.
Розрахунковий період з 01 числа попереднього місяця до 01 числа звітного місяця.
Початок надання послуг з 01 січня 2024 року.
Станом на 22 січня 2024 року сплати за укладеним договором не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення пункту 4-1 Постанови №710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" |
1 545 984,00
UAH з ПДВ
|
1 545 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" #42829922 |
Переможець |
1 545 984,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:33
|
Dog85_28122023.pdf | укладений |
28 грудня 2023 10:31
|