Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення (ремонту) картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-12-11-013392-a 44d1b89c1f7e495bb340dad2b8cf3efd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цисар Олена Вільївна

380632729151 post@depfin.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313476
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 1
Контактна особа: Цисар Олена Вільївна
380632729151
post@depfin.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штуки
Послуги з заправки та відновлення (ремонту) картриджів для принтерів та багатофункціональних пристроїв (заправка картриджів – 28 штук; відновлення (ремонт) картриджів – 11 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

11 грудня 2023 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС-ЦЕНТР»
#32008435
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2023 14:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 07-01 заправка_10000.pdf укладений
11 грудня 2023 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 666,67 UAH)