Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Меридіан" |
Код ЄДРПОУ: | 13306232 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, МАТРОСА КОШКИ БУД. 30 |
Контактна особа: |
Ірина Колесник +380674244500 kolesnyk.irina2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 13:57 |
Очікувана вартість: | 2 906 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 530,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 14:04 |
ТД ОБРОБЛЕНІ.docx | |
11 грудня 2023 14:04 |
ТД ОБРОБЛЕНІ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000051 ● b2a6449e334748f1b1944d7868ea9d56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2024
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-12-11-011890-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 09:53:21
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Комунальним підприємством «Меридіан» по предмету «Оброблені фрукти та овочі» та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-011890-а), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону № 922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону № 922 і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 19.12.2023 до участі у вищевказаній процедурі закупівлі подано пропозицію лише одним учасником ФОП Сандульським І.П. з остаточною пропозицією 2 850 000,00 грн, якого протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.12.2023 № 101 визнано переможцем.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Сандульського І.П. встановлено наступне.
Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією та іншими документами, які вимагаються Замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до абзацу. 1 частини 3 статті 22 Закону — згідно з Додатком 4 до тендерної документації;
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації
Пунктом 1 таблиці «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен надати довідку, складену в довільній формі, про наявність в учасника спеціалізованих транспортних засобів (у кількості не менше двох одиниць), які буде залучено ним під час виконання договору про закупівлю.
Довідка обов’язково повинна містити інформацію про марку та модель спеціалізованих транспортних засобів, їх реєстраційний номер, технічний стан та підставу користування (власні, використовуються згідно договору оренди, тощо).
Якщо спеціалізовані автотранспортні засоби учасник використовує згідно договору оренди, транспортного експедирування, тощо, додатково у складі пропозиції подаються завірені згідно чинного законодавства копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами.
На виконання вищевказаних вимог учасником ФОП Сандульським І.П. надано у складі тендерної пропозиції довідку від 11.12.2023 про наявність в учасника спеціалізованих транспортних засобів, які буде залучено під час виконання договору про закупівлю на умовах транспортного експедирування (договір від 28.11.2023 № 27Е), а саме: MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI (реєстраційний номер АВ4494АН) та MERCEDES-BENZ 413 (реєстраційний номер АВ0480НІ).
Довідкою від 11.12.2023 ФОП Сандульським І.П. повідомлено про наявність в учасника складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що є предметом закупівлі та будуть задіяні у процесі виконання договору, а саме: складські приміщення № 2, 14, 29 (м. Вінниця, вул. Волошкова, 51А).
В свою чергу, відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що до переліку інших документів, які вимагаються замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, віднесено копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідках наданих на вимогу згідно частини 1 Додатку 1 до тендерної документації з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (з періодичністю не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами.
Проте, проведеним аналізом встановлено, що у складі пропозиції ФОП Сандульського І.П. надано копію договору за № 1 з надання послуг з профілактичної дезінфекції (дезінсекції, дератизації складських приміщень № 2, 14 та 29) та копію договору за № 4 з профілактичної дезінфекції (дезінсекції, дератизації транспортного засобу MERCEDES-BENZ SPRINTER 311 CDI (реєстраційний номер АВ4494АН)), із заретушованими даними на сторінці 1.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 розділу І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, зокрема визначено, що копія документа - це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документальної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Сандульським І.П. надано не в повному обсязі копії вищевказаних договорів, що не відповідає вимогам передбаченим пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації.
Також, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до пункту 6 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що до переліку інших документів, які вимагаються замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, віднесено перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та/або експлуатаційного дозволу.
В свою чергу, ФОП Сандульським І.П. надано у складі тендерної пропозиції довідку від 11.12.2023 в якій відображено перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання харчових продуктів: ТОВ «ВП «Надія-В»; ПП «Агроспецгосп+»; ФОП Паламарчук Н.І.; ТОВ «Вінпродплюс»; ФОП Продан М.П.; ТОВ «Вінпродтрейд»; ФОП Сандульський І.П.
Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації; підтвердження дотримання учасником Закону України «Про запобігання корупції», відповідності вимогам законодавства пов’язаних з інформаційною безпекою, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Крім того, передбачено, що учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції відповідний договір, що підтверджує співпрацю учасника з виробником та/або офіційним представником виробника та/або дистриб’ютором та/або продавцем товару в якого учасник буде придбавати товар, у випадку надання документів що вимагаються п.7 цього Додатку, виданих виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Однак, у складі тендерної пропозиції ФОП Сандульського І.П. надано вищевказані документи лише на оператора ринку харчових продуктів ТОВ «Вінпродплюс», що не відповідає вимогам передбаченим пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та/або не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, Вами не надано можливості, відповідно до пункту 43 Особливостей, на виправлення вищевказаних невідповідностей у складі тендерної пропозиції поданої ФОП Сандульським І.П., або ж чому Вами, на дотримання вимог передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Сандульського І.П., яка не відповідала вимогам передбаченим у тендерній документації ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 17:07:37
Відповідь
Відповідь:
1. Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням.
Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету код ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені, фрукти та овочі
( сухофрукти, родзинки, томатна паста, повидло яблучне, повидло абрикосове, повидло сливове, повидло смородинове, огірки квашені, капуста квашена, горошок зелений заморожений, вишня заморожена, овочеве асорті заморожене, колотий горох жовтий, колотий горох зелений) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах та має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник в складі
тендерної пропозиції мав надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію,
дератизацію складських приміщень та спеціалізованих автотранспортних засобів, які
вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з
установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (з
періодичністю не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами.
Учасник ФОП Сандульський І.П. виконав вищезгадану вимогу шляхом надання в
складі тендерної пропозиції: копії договору № 1 предметом якого є надання послуг з
дератизації, дезінсекції та дезінфекції складських приміщень які вказані в довідках
наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з установою, яка має
право на проведення таких робіт, а також копії актів виконання робіт у 2023 році, за
наданим договором; копії договорів № 4 та №5 предметом яких є надання послуг з
дератизації, дезінсекції та дезінфекції спеціалізованих автотранспортних засобів, які
вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з
установою, яка має право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт у 2023
році, за наданими договорами.
Надані документи не містять ознак ретушування: зміни оригіналу зображення
класичними або цифровими методами, підмальовувавання, замальовування,
підправляння, видалення тексту тощо. Разом з тим, кожна сторінка містить відмітку про
засвідчення копії документа «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ», назви посади, прізвища та ініціалів,
відбиток печатки учасника ФОП Сандульського І.П.
Звертаю увагу на те, що умовами тендерної документації не передбачено
необхідність надання копій документів, що вимагаються, у відповідності до Правил
організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах
місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених
наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Сандульським І.П. виконано вимоги
передбачені пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 Додатку 4 до
тендерної документації.
2.2. Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що з метою
підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими
характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації;
підтвердження дотримання учасником Закону України «Про запобігання корупції»,
відповідності вимогам законодавства пов’язаних з інформаційною безпекою, учасник
повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент
подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання,
зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг
щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання,зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючогосертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління
інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та
складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику
та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю
товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції відповідний договір, що
підтверджує співпрацю учасника з виробником та/або офіційним представником
виробника та/або дистриб’ютором та/або продавцем товару в якого учасник буде
придбавати товар, у випадку надання документів що вимагаються п.7 цього Додатку,
виданих виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору
та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом
закупівлі.
Враховуючи вимоги тендерної документації, документи, що вимагались абз.2 п. 7
Додатку 2 до тендерної документації, мали бути видані учаснику та/або виробнику та/або
офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в
якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Учасник ФОП Сандульський І.П. виконав вищезгадану вимогу шляхом надання в
складі тендерної пропозиції: копії договору поставки від 01.12.2023р.№2 що підтверджує
співпрацю учасника з ТОВ «Вінпродплюс» - продавцем товару в якого учасник буде
придбавати товар та документів, що вимагались абз.2 п. 7 Додатку 2 до тендерної
документації, які видані ТОВ «Вінпродплюс» - продавцю товару в якого учасник буде
придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Пунктом 6 Додатку 4 до тендерної документації передбачено необхідність надання
в складі тендерної пропозиції учасника переліку потужностей операторів ринку харчових
продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру
державної потужності оператора ринку та/або експлуатаційного дозволу.
Звертаю увагу на те, що умовами тендерної документації не передбачено
необхідність надання переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів
виключно на продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом
закупівлі, або ж на суб’єктів господарювання, щодо яких вимагалось надання документів
визначених абз.2 п. 7 Додатку 2 до тендерної документації. А тому, учасник ФОП
Сандульський І.П. виконав вимогу п. 6 Додатку 4 до тендерної документації шляхом
надання переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде
проводитись постачання харчових продуктів: ТОВ «ВП «Надія-В»; ПП «Агроспецгосп+»;
ФОП Паламарчук Н.І.; ТОВ «Вінпродплюс»; ФОП Продан М.П.; ТОВ «Вінпродтрейд»; ФОП Сандульський І.П. До цього переліку учасником ФОП Сандульським І.П. включено не лише ТОВ «Вінпродплюс» - продавця в якого учасник буде безпосередньо придбавати товар, що є предметом закупівлі, а й вказано реєстраційний номер власної потужності, виробників товару, суб’єкта господарювання який надає учаснику послуги пов’язані з організацією та забезпеченням перевезення товару, орендодавця та власника складських приміщень учасника тощо.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Сандульським І.П. виконано вимоги
передбачені пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 6 Додатку 2 до
тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-13 17:11:01
Відповідь
Відповідь:
1. Комунальне підприємство «Меридіан», забезпечує 38 закладів міста послугами харчуванням.
Загальна кількість дітей, які навчаються в закладах міста складає — 44 608 учнів.
В організації харчування школярів підприємство дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305:
1. Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
2. НОРМИ харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
3. Норми споживання основних груп продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти згідно Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 зі змінами Згідно додатку № 9.
Кількість закупівлі розраховується на підставі потреб на 2024 рік в забезпечені послугами харчування школярів міста та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.
Вартість закупівлі розраховується на підставі моніторингу цін з мережі інтернет та за даними статистичного щомісячного вибіркового обстеження зміни цін на споживчі товари.
Інформація по обґрунтуванню технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщена в тендерній документації та оприлюднена в системі прозоро.
Закупівля по предмету код ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені, фрукти та овочі
( сухофрукти, родзинки, томатна паста, повидло яблучне, повидло абрикосове, повидло сливове, повидло смородинове, огірки квашені, капуста квашена, горошок зелений заморожений, вишня заморожена, овочеве асорті заморожене, колотий горох жовтий, колотий горох зелений) передбачена для потреб школярів в навчальних закладах та має відповідати обов'язково безпечним та обов'язково якісним характеристикам, у зв'язку з цим до неї ставляться достатньо високі вимоги відносно її безпеки і якості для здоров'я дітей.
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, учасник в складі
тендерної пропозиції мав надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію,
дератизацію складських приміщень та спеціалізованих автотранспортних засобів, які
вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з
установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (з
періодичністю не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами.
Учасник ФОП Сандульський І.П. виконав вищезгадану вимогу шляхом надання в
складі тендерної пропозиції: копії договору № 1 предметом якого є надання послуг з
дератизації, дезінсекції та дезінфекції складських приміщень які вказані в довідках
наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з установою, яка має
право на проведення таких робіт, а також копії актів виконання робіт у 2023 році, за
наданим договором; копії договорів № 4 та №5 предметом яких є надання послуг з
дератизації, дезінсекції та дезінфекції спеціалізованих автотранспортних засобів, які
вказані в довідках наданих на вимогу згідно ч.1 Додатку 1 до тендерної документації з
установою, яка має право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт у 2023
році, за наданими договорами.
Надані документи не містять ознак ретушування: зміни оригіналу зображення
класичними або цифровими методами, підмальовувавання, замальовування,
підправляння, видалення тексту тощо. Разом з тим, кожна сторінка містить відмітку про
засвідчення копії документа «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ», назви посади, прізвища та ініціалів,
відбиток печатки учасника ФОП Сандульського І.П.
Звертаю увагу на те, що умовами тендерної документації не передбачено
необхідність надання копій документів, що вимагаються, у відповідності до Правил
організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах
місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених
наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року №1000/5, який зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Сандульським І.П. виконано вимоги
передбачені пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 2 Додатку 4 до
тендерної документації.
2.2. Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що з метою
підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими
характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації;
підтвердження дотримання учасником Закону України «Про запобігання корупції»,
відповідності вимогам законодавства пов’язаних з інформаційною безпекою, учасник
повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент
подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання,
зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг
щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання,зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючогосертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління
інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та
складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику
та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю
товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції відповідний договір, що
підтверджує співпрацю учасника з виробником та/або офіційним представником
виробника та/або дистриб’ютором та/або продавцем товару в якого учасник буде
придбавати товар, у випадку надання документів що вимагаються п.7 цього Додатку,
виданих виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору
та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом
закупівлі.
Враховуючи вимоги тендерної документації, документи, що вимагались абз.2 п. 7
Додатку 2 до тендерної документації, мали бути видані учаснику та/або виробнику та/або
офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в
якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Учасник ФОП Сандульський І.П. виконав вищезгадану вимогу шляхом надання в
складі тендерної пропозиції: копії договору поставки від 01.12.2023р.№2 що підтверджує
співпрацю учасника з ТОВ «Вінпродплюс» - продавцем товару в якого учасник буде
придбавати товар та документів, що вимагались абз.2 п. 7 Додатку 2 до тендерної
документації, які видані ТОВ «Вінпродплюс» - продавцю товару в якого учасник буде
придбавати товар, що є предметом закупівлі.
Пунктом 6 Додатку 4 до тендерної документації передбачено необхідність надання
в складі тендерної пропозиції учасника переліку потужностей операторів ринку харчових
продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру
державної потужності оператора ринку та/або експлуатаційного дозволу.
Звертаю увагу на те, що умовами тендерної документації не передбачено
необхідність надання переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів
виключно на продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом
закупівлі, або ж на суб’єктів господарювання, щодо яких вимагалось надання документів
визначених абз.2 п. 7 Додатку 2 до тендерної документації. А тому, учасник ФОП
Сандульський І.П. виконав вимогу п. 6 Додатку 4 до тендерної документації шляхом
надання переліку потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде
проводитись постачання харчових продуктів: ТОВ «ВП «Надія-В»; ПП «Агроспецгосп+»;
ФОП Паламарчук Н.І.; ТОВ «Вінпродплюс»; ФОП Продан М.П.; ТОВ «Вінпродтрейд»; ФОП Сандульський І.П. До цього переліку учасником ФОП Сандульським І.П. включено не лише ТОВ «Вінпродплюс» - продавця в якого учасник буде безпосередньо придбавати товар, що є предметом закупівлі, а й вказано реєстраційний номер власної потужності, виробників товару, суб’єкта господарювання який надає учаснику послуги пов’язані з організацією та забезпеченням перевезення товару, орендодавця та власника складських приміщень учасника тощо.
Враховуючи вищевикладене, ФОП Сандульським І.П. виконано вимоги
передбачені пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 6 Додатку 2 до
тендерної документації.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сандульський Ігор Петрович |
2 902 500,00
UAH з ПДВ
|
2 902 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сандульський Ігор Петрович #2600320856 |
Переможець |
2 902 500,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 18:10
|
Договір № 9 (Оброблені овочі).pdf | укладений |
02 січня 2024 18:09
|