Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А |
Контактна особа: |
Доценко Любов Сергіївна 380444890248 docenko2204@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 416 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
лот 1
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 14:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 14:03 |
Тендерна-документація оброблені овочі фрукти 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000103 ● 30f296139d9548df90563a77ee91b3fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 23-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.03.2024 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-12-11-011794-a 11.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-20 14:56:20
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених овочів та фруктів для закладів освіти Шевченківського району м. Києва (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-011794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 11:34:48
Надання пояснення
Відповідь у вкладеному файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь у вкладеному файлі
2024-04-02 14:21:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 14 Порядку № 1082.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
5 380 000,00
UAH з ПДВ
|
5 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
5 380 000,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2023 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 12:02
|
повідомлення про внесення змін до дог 21.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 12:02
|
ду 2 до дог 21.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2024 12:06
|
повідомлення про внесення змін до дог 21.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 12:01
|
ду 1 до дог 21.pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 14:21
|
договір 21.pdf | укладений |
01 січня 2024 14:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капуста квашена | 5000 | кілограм |
80,00
UAH з ПДВ
|
Огірки солені | 7000 | кілограм |
85,00
UAH з ПДВ
|
Помідори солені | 3000 | кілограм |
90,00
UAH з ПДВ
|
Томатна паста | 3000 | кілограм |
195,00
UAH з ПДВ
|
Фруктова суміш сушена | 5000 | кілограм |
145,00
UAH з ПДВ
|
Родзинки | 2000 | кілограм |
235,00
UAH з ПДВ
|
Курага | 1200 | кілограм |
350,00
UAH з ПДВ
|
Чорнослив | 500 | кілограм |
210,00
UAH з ПДВ
|
Вишня заморожена (без кісточок) | 4000 | кілограм |
165,00
UAH з ПДВ
|
Горошок заморожений | 6000 | кілограм |
100,00
UAH з ПДВ
|
Капуста цвітна заморожена | 5000 | кілограм |
110,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капуста квашена | 5000 | кілограм |
80,00
UAH з ПДВ
|
Огірки солені | 7000 | кілограм |
85,00
UAH з ПДВ
|
Помідори солені | 3000 | кілограм |
90,00
UAH з ПДВ
|
Томатна паста | 3000 | кілограм |
195,00
UAH з ПДВ
|
Фруктова суміш сушена | 5000 | кілограм |
145,00
UAH з ПДВ
|
Родзинки | 2000 | кілограм |
235,00
UAH з ПДВ
|
Курага | 1200 | кілограм |
350,00
UAH з ПДВ
|
Чорнослив | 500 | кілограм |
210,00
UAH з ПДВ
|
Вишня заморожена (без кісточок) | 869.5087 | кілограм |
207,60
UAH з ПДВ
|
Горошок заморожений | 6000 | кілограм |
100,00
UAH з ПДВ
|
Капуста цвітна заморожена | 5000 | кілограм |
110,00
UAH з ПДВ
|