Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Волиньвугілля |
Код ЄДРПОУ: | 32365965 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, вул. Луцька, 1 |
Контактна особа: |
Яжборовський Максим Олександрович +380334440772 tenderdpvv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 13:52 |
11.12.23_ТД з особливостями брус дерев_яний.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000029 ● d630b7f269ca4a258ed8a60af37daa47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 11-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/3653-2024 від 18.03.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.03.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.03.2024 №11-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-11-011443-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 16:56:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу брусу дерев’яного хвойних порід (сосна, ялина) L = 160 мм., W = 230 мм, H = 2750 мм. (не просоченого) ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-11-011443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:54:13
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення (інформацію та документи) відносно процедури публічної закупівлі UA-2023-12-11-011443-a від 11.12.2023 року, Брус дерев’яний хвойних порід (сосна, ялина) L = 160 мм., W = 230 мм, H = 2750 мм. (не просочений), про наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Державне підприємство “Волиньвугілля” є суб’єктом господарювання, який належить до сфери управління Міністерства енергетики України. Джерелами формування майна підприємства серед іншого є також доходи, одержані від реалізації продукції, робіт, послуг, інших видів господарської діяльності суб’єкта господарювання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, шляхом подачі структурним підрозділом ДП «Волиньвугілля» (ВП «Волиньвантажтранс») технічного завдання (обгрунтування) на проведення відкритих торгів з особливостями для здійснення закупівлі брусу дерев’яного та відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі (лісгоспи, Українська енергетична біржа, тощо).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-27 17:54:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу брусу дерев’яного хвойних порід (сосна, ялина) L = 160 мм., W = 230 мм, H = 2750 мм. (не просоченого) ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-12-11-011443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Прошу пояснити чому договір про закупівлю від 04.01.2024 №1 не оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
2. Поясніть чому у пунктах 1,2 та 3 частини 1.1 та у пункті 1 частини 3.2 Додатку 6 до тендерної документації Замовник установив вимогу про надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав визначених підпунктами 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не до керівника учасника.
3. Поясніть чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Свердан Богдан Костянтинович, через відсутність у складі його тендерної пропозиції інформації та/або документів, які зазначені в Протоколі №62 від 23.12.2023, подання яких передбачалося тендерною документацією, а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначеним Учасником.
4. Поясніть чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Вента Компані, через відсутність у складі його тендерної пропозиції інформації та/або документів, які зазначені в Протоколі №64 від 27.12.2023, подання яких передбачалося тендерною документацією, а не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей зазначеним Учасником.
5. Поясніть яким чином ФОП Петрик Андрій Іванович підтверджено вимогу замовника визначену в Додатку 1 тендерної документації, а саме надання у складі своєї пропозиції довідки з обслуговуючого банку (всіх обслуговуючих банків) про наявність відкритого рахунку (рахунків) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані не більше 30-денної давнини відносно дати оголошення про проведення відкритих торгів.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
6. Поясніть яким чином ФОП Петрик Андрій Іванович підтверджено вимогу замовника визначену в підпункті 2.1 Додатку 3 тендерної документації, а саме надання сертифікату відповідності на Товар та завірених зразків документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт, етикетка, ярлик, тощо) з відміткою ВТК виробника Товару.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-011443-а від 11.12.2023 року, Брус дерев’яний хвойних порід (сосна, ялина) L = 160 мм., W = 230 мм, H = 2750 мм. (не просочений) Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», повідомляє про наступне: 05 квітня 2024 року між Державним підприємством “Волиньвугілля” в особі генерального директора Шикера Миколи Євгеновича та фізичною особою – підприємцем Петриком Андрієм Івановичем укладено Додаткову угоду № 1 до Договору № 1 від 04.01.2024 року, згідно пункту 1 якої сторони вирішили припинити дію Договору № 1 від 04.01.2024 року за взаємною згодою з 05.04.2024 року (копія додаткової угоди додається).
2024-05-14 11:42:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Свердан Богдан Костянтинович та ТОВ Вента Компані установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕНТА КОМПАНІ |
1 716 000,00
UAH з ПДВ
|
1 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРИК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВМ-ПРАЙД" |
1 896 000,00
UAH з ПДВ
|
1 518 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВГУСТ-БУДПРОЕКТ" |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ „КРИВОРІЗЬКИЙ ШПАЛОПРОСОЧУВАЛЬНИЙ ЗАВОД“" |
2 004 000,00
UAH з ПДВ
|
2 004 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНДУСТРІЯ" |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Свердан Богдан Костянтинович #1862508990 |
Відхилено |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2023 23:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 грудня 2023 00:00
|
ТОВ ВЕНТА КОМПАНІ #43744447 |
Відхилено |
1 399 999,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 15:23
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРИК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ #3410604777 |
Переможець |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 13:06
|
Додаткова угода _1 від 05.04.2024 Петрик брус.pdf | укладений |
14 травня 2024 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 08:57
|
Договір _ 1 Петрик брус.pdf | укладений |
23 січня 2024 08:57
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
251 300,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | лист за вих. № 29/01-2024 від 29.03.2024 року від ФОП Петрик А.І. про неможливість виконувати умови догвору по цінам яки склалися в момент укладання договору |