Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Новомосковськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 03342190 |
Вебсайт: | http://novoteplo.com.ua |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Микити Головка, 17 |
Контактна особа: |
Олена Кузьменко +380674596327 teplonmsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:44 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2023 13:44 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за надані послуги здійснюється в національній валюті України - гривні в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку-фактури, виданого на підставі актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2023 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2023 11:56 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- більше 6місяців;
- даних про фактичне місцезнаходження та контактних телефонів не маємо.
Умовами тендерної документації, а саме Додатком № 3 «Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» не встановлюються умови щодо термінів укладення договору.
Пунктом 1 Додатку № 3 тендерної документації встановлено розрахунок суми винагороди, а саме відповідно до ___ % (відсотків) (з урахуванням ПДВ) від різниці суми грошових коштів, перерахованої на рахунок Замовника Боржником (або іншими особами в інтересах Боржника) по особовому рахунку Боржника та суми поточного нарахування по вказаному особовому рахунку. Заборгованість вважається зменшеною та (або) погашеною в результаті наданих Виконавцем послуг, якщо протягом терміну дії договору, а також протягом 10 календарних днів з моменту закінчення строку дії договору, його припинення чи розірвання, боржник (або інша особа в інтересах боржника) перерахував грошові кошти на банківський рахунок Замовника, у відділі збуту теплової енергії якого відкрито особовий рахунок боржника, внаслідок чого зменшилась заборгованість на особовому рахунку боржника (крім коштів, які стягнуті органами державної виконавчої служби України в межах відкритих виконавчих проваджень. Поточне нарахування – нарахування поточного періоду та коригування після зарахування оплат.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-01-000015 ● c40e293a21384106918744f3e213b65c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2024 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 31.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-12-11-007576-a 11.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ." |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕДИТЕКСПРЕС ЮКРЕЙН ЕЛ.ЕЛ.СІ." #34981644 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 16:52
|
|
ТОВ "АНТАНТА КОНСАЛТІНГ" #42420828 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 08:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2023 08:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 15:39
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
01 січня 2024 15:38
|