Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕРТІЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ВЕРТІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НІЖИНСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44333486 |
Місцезнаходження: | 16624, Україна , Чернігівська обл., с. Вертіївка , вул. Шевченка, будинок 25 |
Контактна особа: |
Людмила Камінська +380682356294 ludakaminska5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 558 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2023 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2023 15:54 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою) 24р.doc | |
19 грудня 2023 15:54 |
ТД за новою редакцією Закону (в умовах війни за постановою) 24р.doc | |
12 грудня 2023 09:25 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії — включно 471 Постанову (1).doc | |
12 грудня 2023 09:25 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рік.docx | |
12 грудня 2023 09:25 |
Додаток1 Кваліфікаційні критерії — включно 471 Постанову (1).doc | |
12 грудня 2023 09:25 |
Додаток 4 Проєкт договору на 2024 рік.docx | |
11 грудня 2023 11:19 |
Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.docx | |
11 грудня 2023 11:19 |
Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.docx | |
11 грудня 2023 11:19 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РІЧНОГО ПЛАНУ 11.12.docx | |
11 грудня 2023 11:19 |
ПРОТОКОЛ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РІЧНОГО ПЛАНУ 11.12.docx | |
11 грудня 2023 11:19 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx | |
11 грудня 2023 11:19 |
Додаток3 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-20-000015 ● f2a5a39d2d194074878a8619d631ad5a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2023 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.12.2023 № 65-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-12-11-005694-a 11.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 17:00:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»», за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія, очікуваною вартістю 558 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-005694-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Пунктом 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) визначено, що «у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)».
Просимо повідомити, з яких причин, Замовником у відповідності до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
4. Відповідно до пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а також замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно з положеннями частини другої статті 16 Закону до кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати замовник (із вимогами подання учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям) віднесено зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1 частини другої статті 16), наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2 частини другої статті 16).
Просимо повідомити, у зв’язку з чим Замовником у пунктах 1 – 7 розділу 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерній документації, під час проведення відкритих торгів для закупівлі електричної енергії, застосовано положення пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону та установлено вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом для електричної енергії.
5. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Просимо повідомити, з яких причин, Замовником у пункті 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей, оскільки тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 15:59:29
Відповідь
Обгрунтування та інформація щодо кількості та місця поставки товарів
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-01-16 13:31:47
Заперечення до висновку
Предмет закупівлі: Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про закупівлю Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
2024-01-16 13:46:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4, частини п’ятої статті 8 Закону, абзацу першого пункту 43 Особливостей, частин першої та другої статті 631 та частини третьої статті 639 Цивільного кодексу України.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява № 24 від 23.01.2024р. |
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Документи:
25 січня 2024 14:12
|
Електронний підпис |
25 січня 2024 14:09
|
Люді.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
491 400,00
UAH з ПДВ
|
491 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
491 400,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 14:05
|
дод4.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 11:54
|
угода.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2024 10:51
|
ДОД УГОДА МАРИНИ.pdf | зміни до договору |
13 березня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2024 16:24
|
дод уг.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2024 11:42
|
дог енера.pdf | зміни до договору |
12 січня 2024 11:39
|
протокол.pdf | зміни до договору |
12 січня 2024 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2023 09:36
|
Вертіївський ЦПМСД.pdf | укладений |
31 грудня 2023 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підписаний Договір № 2131279 від 31.12.2023р. обома сторонами |
Номер договору про закупівлю: | 2131279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір № 2131279 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Остаточний розрахунок за розрахунковий період січень 2024р. застосовується середньозважена ціна на електричну енергію на ринку "на добу на перед", що опрелюднена на сайті АТ "Оператор ринку" за результатами торгів у січні 2024р., яка становить 3,85857 грн/кВт*год (без ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 2131279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5.1 Договору та Додатку №2 "Порядок визначення та зміни ціни постачання електричної енергії до Договору Сторони погодили наступне: Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за підсумками лютого 2024 року становить 4,68858 грн (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 2131279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5.1 Договору та Додатку №2 "Порядок визначення та зміни ціни постачання електричної енергії" до Договору Сторони погодили наступне: Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за підсумками березня 2024 року становить 4,47372грн. (з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 2131279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5.1 Договору та Додатку №2 "Порядок визначення та зміни ціни постачання електричної енергії" до Договору Сторони погодили наступне: "Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за підсумками квітня 2024 року становить 4,766808 грн. (з ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | 2131279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |