Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Біленьківська, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2023 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 740 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 292 221,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2024 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2024 14:06 |
Протокол 1 від 04.01.2024.pdf | |
04 січня 2024 14:06 |
Тендерна документація Котельна МЛ.3(нова редакція).doc | |
04 січня 2024 14:06 |
Договір нова редакція.doc | |
11 грудня 2023 10:21 |
Міськ лікарня _3 котельня ТЗ.pdf |
04 січня 2024 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2024 14:06 |
Протокол 1 від 04.01.2024.pdf
|
|||
04 січня 2024 14:06 |
Тендерна документація Котельна МЛ.3(нова редакція).doc
|
|||
04 січня 2024 14:06 |
Договір нова редакція.doc
|
|||
11 грудня 2023 10:21 |
Міськ лікарня _3 котельня ТЗ.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-15-000008 ● f06d715508aa411b8e0bd28ba89d6fca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2024 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2024 № 16-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 15.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
15.05.2024 №16-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-11-003021-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-17 16:12:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП "Міська лікарня №3" Краматорської міської ради за адресою: вул. О.Тихого, 17» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-003021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 11:51:58
Пояснення по суті моніторингу закупівлі «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП «Міська лікарня №3» Краматорської міської ради за адресою: вул. О. Тихого,17», згідно ДК (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:6452-64-84-83388-2776 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 01/0819Е-11/23 від 01 листопада 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-344 від 01.11.2023 (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП «Міська лікарня №3» Краматорської міської ради за адресою: вул. О. Тихого,17», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до Експертного звіту 01/0819Е-11/23 від 01 листопада 2023 – 10625,739 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 9 740 722,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва), а також кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Зведений кошторисний розрахунок додається в електронному вигляді.).
У разі виникнення необхідності у додаткових документах просимо повідомити про це.
При цьому звертаємо вашу увагу, що для нового будівництва замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів без цін, або затверджену проєктну документацію. Дефектні акти при новому будівництві не надаються.
Крім того, зауважимо, що технічне завдання є невід’ємною частиною тендерної документації, що розміщена на площадці як додаток. (додатково додається до цих пояснень в електронному вигляді).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 11:21:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі «Нове будівництво модульної твердопаливної котельної на території КНП "Міська лікарня №3" Краматорської міської ради за адресою: вул. О.Тихого, 17» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-11-003021-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до пункту 10 частини 1 Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поясніть будь ласка, чому Вами оприлюднено договір підряду від 30.01.2024 №34.03-10/1 з порушенням строків оприлюднення відповідно до Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 14:43:14
Пояснення
Відповідно до п. 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
На виконання вищезазначеного положення Закону договір підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками було оприлюднено уповноваженою особою на сайті Держзакупівлі.Онлайн за адресою: https://www.dzo.com.ua/ (є офіційним майданчиком в системі Prozorro) 30.01.2024 року, що свідчить про відсутність порушення встановлених законодавством строків оприлюднення договору і додатків до нього.
На підтвердження факту оприлюднення надаємо скріншот сторінки з особистого кабінету Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (Замовник) на сайті Держзакупівлі.Онлайн, який містить детальну інформацію про договір.
З детальної інформації про договір вбачається, що 30.01.2024 в ЦБД Prozorro були завантажені Договір № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р., Додаток № 4 до договору № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р. та sign.p7s (КЕП).
Крім того, надаємо Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-а, сформований автоматично електронною системою закупівель 30 січня 2024 року, що також підтверджує оприлюднення договору підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками саме 30.01.2024 року. Зауважимо, що зазначений Звіт роздрукований зі сторінки Prozorro за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-003021-a/print/report/pdf .
На підставі вищенаведеного, повідомляємо, що уповноваженою особою не було допущено порушення встановлених законодавством строків оприлюднення договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1 і додатків до нього. А розміщена на сайті Prozorro інформація про оприлюднення договору 08.02.2024 р., вірогідно, є наслідком якогось технічного збою у програмі, що підтвердили в усній формі і фахівці служби підтримки Prozorro.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-a. 30.05.2024 року Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області був оприлюднений Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-a (далі – Висновок). У Висновку зазначено, що, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Розглянувши цей Висновок, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – УКБ Краматорської міської ради або Замовник), на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення до Висновку. По-перше, щодо зазначення у Висновку про те, що договір підряду від 30.01.2024 №34.03-10/1 було оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro 08.02.2024, тобто з перевищенням терміну трьох робочих днів з дня його укладення, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З приводу вищенаведеного, зазначаємо про таке. Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. На виконання вищезазначеної норми, договір підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками було оприлюднено уповноваженою особою Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради на сайті Держзакупівлі.Онлайн (офіційний майданчик) за адресою: https://www.dzo.com.ua/ 30.01.2024 року, що підтверджується інформацією з особистого кабінету Замовника та листом ТОВ ТОВ «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» від 30.05.2024 № 3000524-1. З детальної інформації про договір, що міститься в особистому кабінеті Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (Замовник) на сайті Держзакупівлі.Онлайн, вбачається, що 30.01.2024 в ЦБД Prozorro були завантажені Договір № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р., Додаток № 4 до договору № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р. та sign.p7s (КЕП). Скріншот відповідної сторінки з особистого кабінету УКБ Краматорської міської ради з детальною інформацією про договір надавався у якості додатка до пояснень Замовника на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області. В свою чергу, листом від 30.05.2024 № 3000524-1 Оператор авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» підтвердив, що Замовник, «Управління капітального будівництва та перспективного розвитку Краматорської міської ради» (далі - Замовник), 30.01.2024 року завершив закупівлю за ідентифікатором UA-2023-12-11-003021-a шляхом заповнення відповідних полів, а також 30.01.2024 року завантажив скан-копію договору - «Договір № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р.» та додаток до договору – «Додаток № 4 до договору № 34.03-10/1 від 30.01.2024 р.», та підтвердив свої дії шляхом підписання КЕП. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-а, був автоматично сформований електронною системою закупівель 30 січня 2024 року, що також підтверджує оприлюднення договору підряду від 30.01.2024 № 34.03-10/1 з усіма додатками саме 30.01.2024 року. Зазначений Звіт розміщено на сторінці Prozorro за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-11-003021-a/print/report/pdf . Крім того, на запит УКБ Краматорської міської ради було отримано лист за підписом Генерального директора ДП «ПРОЗОРРО» від 03.06.2024 № 206/01/999/12, в якому зазначено про те, що «у закупівлі UA-2023-12-11-003021-а, згідно інформації із центральної бази даних електронної системи закупівель Prozorro, 08.02.2024 р. було внесено зміни. Зокрема, у договорі було додано нові поля, внесено зміни в існуючі, що призвело до відображення дати оприлюднення 08.02.2024 р. замість 30.01.2024 р. Наразі реалізація доопрацювання Системи по відображенню на порталі фіксованої дати оприлюднення договорів (без змін при подальших модифікаціях договору) знаходиться в роботі». З вищенаведеного вбачається, що уповноваженою особою УКБ Краматорської міської ради не було допущено порушення встановлених законодавством строків оприлюднення договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1 і додатків до нього. А розміщена на сайті Prozorro інформація про оприлюднення договору 08.02.2024 р., є наслідком недоопрацювання електронної системи закупівель по відображенню на порталі фіксованої дати оприлюднення договорів, що підтверджено листом ДП «ПРОЗОРРО». По-друге, зауважимо, що УКБ Краматорської міської ради оприлюднило договір з додатками 30.01.2024 року на сайті Держзакупівлі.Онлайн, що є офіційним майданчиком Прозорро. При цьому у Замовника відсутня можливість вносити якусь інформацію безпосередньо в поля електронної системи закупівель Prozorro, оскільки ці поля мають заповнюватись автоматично (дублюючи інформацію, оприлюднену на будь-якому з офіційних майданчиків Прозорро), зокрема, Держзакупівлі.Онлайн. За таких обставин, Замовник, який своєчасно оприлюднив документи на офіційному майданчику Держзакупівлі.Онлайн, має право обгрунтовано очікувати, що в електронній системі закупівель Prozorro буде відображена достовірна інформація щодо фактичної дати оприлюднення документів; і не повинен відповідати за якісь технічні несправності або недоопрацювання в Системі, внаслідок яких дата оприлюднення документів відображається некоректно і неправильно. Відтак, виявлене Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушення строку оприлюднення договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1, допущено не Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради і знаходиться поза зоною впливу Замовника, а тому усунення такого порушення не є компетенцією Замовника. По-третє, вважаємо, що Висновок як акт індивідуальної дії не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявленого під час моніторингу порушення. На підтвердження зазначеного зауважимо про таке. Відповідно до Висновку УКБ Краматорської міської ради зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З аналізу наведеного вбачається відсутність у Висновку чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявленого під час моніторингу закупівлі UA-2023-12-11-003021-а порушення, оскільки зазначення «про недопущення його в подальшому» не може вважатися належним способом усунення виявленого саме під час моніторингу закупівлі UA-2023-12-11-003021-а порушення. Тим більше, що таке порушення наразі взагалі не може бути ніким усунуто, що свідчить з інформації ДП «ПРОЗОРРО» про триваючу на теперішній час реалізацію доопрацювання Системи по відображенню на порталі фіксованої дати оприлюднення договорів (без змін при подальших модифікаціях договору). В свою чергу, зазначення про «притягнення до відповідальності винних осіб» також не може вважатися способом усунення виявленого порушення, оскільки, по-перше, це порушення допущено не з вини Замовника, по-друге, це не компетенція Замовника, а по-третє, це не призведе до усунення цього порушення. Відповідно до усталеної судової практики з цього питання, якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, орган державного фінансового контролю у висновку обов`язково зазначає опис такого порушення, а також зобов`язання щодо усунення порушення (порушень). З метою усунення виявленого під час моніторингу порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель у висновку міститься вимога зобов`язального характеру, яка є обов`язковою для виконання, та визначає порядок (спосіб) усунення такого порушення. Верховний Суд неодноразово, зокрема в постановах від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/17797/20, від 30 листопада 2021 року у справі № 420/5590/19, від 4 травня 2023 року у справі № 160/5890/22, висловлював правову позицію, згідно з якою можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Висновок є протиправним, а тому буде оскаржений до адміністративного суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
2024-06-04 14:15:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 10.06.2024 року Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-11-003021-а. Відповідно до інформації, отриманої 12.06.2024 року з Кабінету електронного суду позивача, 11.06.2024 року Донецьким окружним адміністративним судом було відкрито провадження у справі № 200/3733/24 (ухвала суду від 11.06.2024 про відкриття провадження у справі № 200/3733/24). Станом на 12.06.2024 року номер провадження не визначено. |
Дата публікації: | 12 червня 2024 |
Документи:
12 червня 2024 15:46
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" |
9 733 619,89
UAH з ПДВ
|
9 733 619,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БТ "РЕНЕСАНС" #43178611 |
Переможець |
9 733 619,89
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 15:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2024 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 09:11
|
д.у. 1 від 08.02.2024 до договору від 30.01.2024 _ 34.03-10-1.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 09:09
|
Договір 34.03-10/1 від 30.01.2024 р. | зміни до договору |
08 лютого 2024 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 10:35
|
Додаток 4 до договору 34.03-10/1 від 30.01.2024 | укладений |
30 січня 2024 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 від 08.02.2024 до договору від 30.01.2024 № 34.03-10/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |