Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Наталя Ревуцька +380974300591 natalarevucka80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 9 854 354,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 543,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 0,5% і складає 49 271,77 грн (сорок дев’ять тисяч двісті сімдесят одна гривня сімдесят сім копійок) Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 49271.77 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається і складає 0,3 % від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
з локалізацією
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | ЗАМОВНИК здійснює фінансування ПІДРЯДНИКА на потреби виконання робіт за Договором про закупівлю за рахунок субвенції з місцевого бюджету на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та за рахунок коштів бюджету Запорізької міської територіальної громади від Головного розпорядника коштів - Департамента з питань ефективної роботи та розвитку комунальних підприємств Запорізької міської ради, наданих для фінансування предмету Договору про закупівлю, в межах яких буде проводитись оплата виконаних робіт ПІДРЯДНИКА. Розрахунки по Договору проводяться у відповідності до законодавства України у сфері бюджетного фінансування в межах та за рахунок коштів, наданих для фінансування предмету Договору в строк до 45 календарних днів після надходження коштів для фінансування предмета договору від Головного розпорядника коштів - Департамента з питань ефективної роботи та розвитку комунальних підприємств Запорізької міської ради шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог Настанови в межах затвердженої договірної ціни. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000003 ● dc7a1a02dd9548b6afa3e8305c32d8c4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2024 №63
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.03.2024 №63.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-12-09-000825-a, 09.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 15:54:45
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-09-000825-a, яка проводилась комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» Одеської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 15.2 розділу 15 проєкту договору (Додаток 9 до тендерної документації) підрядник встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт.
Аналогічно, гарантійний термін встановлений в укладеному Замовником із переможцем тендеру ТОВ «Українські інвестиційні технології» договорі від 25.12.2023 № 014/23/29.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантійного строку на роботи, що становить 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт за Договором від 25.12.2023 № 014/23/29?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 12:51:25
Надання пояснення на запит органу державного фінансового контролю Західного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі за ID: UA-2023-12-09-000825-a (відкриті торги з особливостями): Закупівля робіт по об’єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя" за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника, моніторинг закупівлі UA-М-2024-03-21-000003 від 21.03.2024 10:08 час
Запит про надання пояснень:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідь:
Згідно з листом №10403/03-30/11 від 07.10.2022 р. від заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади Олексія Нікіфорова – Олександру Андреєву, директору Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – КП «УКБ») доручено виконати капітальний ремонт сховища захисної споруди цивільного захисту насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61, тобто виступити замовником з капітального ремонту.
Між КП «УКБ» та товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОВIДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «ГІПРОПРОМ» (ЄДРПОУ 32343302) був укладений договір на виконання проектних робіт від 25.11.2022 року №035/22/01.
Проектно-кошторисна документація розроблена ТОВ «ППІ «ГІПРОПРОМ» на замовлення КП «УКБ» та зареєстрована в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: PD01:5237-8217-7102-3695.
В рамках виконання проектних робіт розроблена документація пройшла експертизу, що засвідчується звітом, який був виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» від 15.03.2023 року №08-0178/01-22. Експертний звіт зареєстрований в Реєстрі будівельної діяльності на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційним номером: EX01:8843-8010-7532-0799
На виконання Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року (зі змінами) КП «УКБ» як замовник, затвердив проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. №10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя» наказом директора за №24/1-од від 18.05.2023 року (копія додається).
На підставі рішення міської ради від 03.11.2023 №29 «Про внесення змін до рішення від 07.12.2022 №129 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами) з бюджету Запорізької міської територіальної громади на об’єкт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. №10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя» виділено 8 283 701,00 грн.
На підставі наведеного та враховуючи необхідність реалізації проекту в терміни – 2023-2024 роках, керуючись кошторисними нормами України, а саме нормами «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року, кошторисною документацією, позитивним експертним звітом, провідним інженером -кошторисником КП «УКБ» Бриковою Є.В. був підготовлений розрахунок очікуваної вартості закупівлі (копія додається) та головним інженером КП «УКБ» Поповим А.В. відповідно до наказу директора про покладання обов’язків з підготовки обґрунтування підстави для проведення закупівель товарів, робіт, послуг від 01.08.2023 №46/1-ОД підготовлено обґрунтування необхідності закупівлі та затверджений розрахунок очікуваної вартості закупівлі, технічна специфікація на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника для підготовки тендерної документації на закупівлю.
До складу технічної специфікації до тендерної документації входять наступні види робіт:
- Ремонтно-будівельні роботи в сховищі з облаштуванням основного приміщення і санвузлу необхідним обладнанням, опорядженням всіх приміщень.
- Забезпечення приміщень сховища усіма внутрішніми інженерними комунікаціями згідно з нормативними вимогами.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж водопостачання та каналізації з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових мереж.
- Підземне прокладання зовнішніх мереж електропостачання з підключенням до існуючих внутрішньомайданчикових електромереж з трасуванням по існуючим конструкціям будівлі насосної станції.
- Монтаж каналізаційної насосної станції.
- Влаштування підпірних стінок під обвалування сховища.
- Протипожежні заходи.
- Вентиляція і кондицювання повітря з монтажем фільтровентиляційної установки.
- Електромонтажні роботи.
- Пусконалагоджувальні роботи електротехнічних пристроїв; автоматичних систем управління;
- Монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень;
- Монтаж системи зв’язку.
- Складання та розміщення устаткування, інвентарю та меблів.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Додатками до обґрунтування підстави здійснення закупівлі є:
1. Копія листа №10403/03-30/11 від 07.10.2022 р.
2. Копія експертного звіту від 15.03.2023 року №08-0178/01-22;
3. Копія наказу №24/1-од від 18.05.2023р.;
4. Проект (в електронному вигляді);
5. Кошторис (в електронному вигляді);
6. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі;
7. Технічна специфікація.
8. Наказ директора про покладання обов’язків з підготовки обґрунтування підстави для закупівлі робіт від 01.08.2023 №46/1-ОД
2. Надати обґрунтовані пояснення щодо гарантійного строку на роботи, що становить 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт за Договором від 25.12.2023 № 014/23/29.
Відповідь:
Відповідно до умов пункту 15.2 розділу 15 проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) підрядник встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об'єкта після завершення робіт.
Згідно ч.1 ст. 251 ЦК України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
У частині 1 ст. 252 ЦК України зазначено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Відповідно до ст. 254 ЦК України строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку. Строк, що визначений місяцями, спливає у відповідне число останнього місяця строку.
КП “УКБ” визначено гарантійний строк на роботи - 120 місяців, що дорівнює 10 рокам.
Враховуючи вищенаведене, КП “УКБ” як у проекті договору, так і у самому договорі підряду з переможцем тендеру дотримано вимоги ст. 884 ЦК України та п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668.
- Протокол УО щодо моніторингу.pdf
- Обгрунтування підстави закупівлі.pdf
- Технічна специфікація до закупівлі.pdf
- Розрахунок очікуваної вартості закупівлі.pdf
- Наказ про покладання обовязків з підготовки обгрунтування.pdf
- Наказ про затвердження ПКД Молодіжна.pdf
- Лист.pdf
- Експертний звіт 08-0178.01-22 захисна споруда (2).pdf
- ЗКР Молодіжна 61.pdf
- М2763-АР-К.pdf
- М2763-АР-К1.pdf
- М2763-ВК-К.pdf
- М2763-ГП-К.pdf
- М2763-ГП-К1.pdf
- М2763-ЕГ-К.pdf
- М2763-ЕК-К.pdf
- М2763-ЕМ1-К.pdf
- М2763-ЕМ1-К1.pdf
- М2763-ЕМ2-К.pdf
- М2763-ЕО-К.pdf
- М2763-ЕП-К.pdf
- М2763-ЕП-К1.pdf
- М2763-ЗВК-К.pdf
- М2763-ЗВК-К1.pdf
- М2763-КБ-К.pdf
- М2763-КМ-К.pdf
- М2763-ОВ-К.pdf
- М2763-ОВ-К1.pdf
- М2763-ОВ-ПН-К.pdf
- М2763-ПС-К.pdf
- М2763-ПС-К1.pdf
- М2763-СЗ-К.pdf
- М2763-СЗ-К1.pdf
- М2763-СЗ-К2.pdf
- М2763-СЗ-К3.pdf
- МТ2763 ОТСБК_27.01.23.pdf
- М2763-АР .pdf
- М2763-АР1.pdf
- М2763-ВК.pdf
- М2763-ГП.pdf
- М2763-ЕГ.pdf
- М2763-ЕК.pdf
- М2763-ЕМ1.pdf
- М2763-ЕМ2.pdf
- М2763-ЕО.pdf
- М2763-ЕП.pdf
- М2763-ЗВК .pdf
- М2763-КБ.pdf
- М2763-КМ.pdf
- М2763-ОВ.pdf
- М2763-СЗ.pdf
- МТ2763-АК том 1 частина 2.pdf
- МТ2763 том 2 03.03.2023.zip
- том 2 МТ2763-К._вихідний.pdf
- том 2 МТ2763-К_вхідний.pdf
- том 3 МТ2763-ОВНС.pdf
- том 4 МТ2763-ПОКР_.pdf
- МТК2763_ПС_.pdf
- МТ2763-ПЗ_т.1_часть 1_изм.09.03.23.pdf
- Електронний підпис
- Лист щодо надання гарантій з фінансування pdf.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
9 831 279,44
UAH з ПДВ
|
9 831 279,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40609167 |
Переможець |
9 831 279,44
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2023 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2024 10:31
|
ДУ№1 від 12.03.2024 до Договору 014-23-29 від 25.12.2024 Молодіжна, 61.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 10:29
|
Обгрунтування Молодіжна, 61.pdf | зміни до договору |
12 березня 2024 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
звр.pdf | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
Молодіжна ивр.pdf | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
Молодіжна Кошториси 02-01-011 - 07-01-01.pdf | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
Молодіжна Кошториси 01-01-01 - 02-01-010.pdf | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
Молодіжна пояснювальна розрахунки.pdf | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
Договір 014.23.29 від 25.12.2023 Молодіжна 61.pdf | укладений |
25 грудня 2023 18:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Закупівля робіт по об’єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя" за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника | 1 | роботи |
9 831 279,44
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із відсутністю фінансування витрат замовника, зміни реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 014/23/29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Закупівля робіт по об’єкту "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту, сховище №29404 (інв. № 10043) насосної станції «Павло-Кічкас» по вул. Молодіжна 61 в м. Запоріжжя" за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) Єдиного закупівельного словника | 1 | роботи |
9 831 279,44
UAH з ПДВ
|