Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-12-08-021263-a ● 4e25797c2d92496fb9df8857d61b85e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська обласна військова адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 00022579 |
Вебсайт: | http://www.mk.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адміральська, 22 |
Контактна особа: |
Алешкевич Людмила Миколаївна +380512533240 l.aleshkevych@mk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 22:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна; банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів), уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в одному із банків України, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких і прийнято рішення НБУ про визнання їх неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції: повинен надати довідку з банку, який видав гарантію: щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 коп). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним і грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На і підтвердження наявності повного грошового покриття на і весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою і банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого і банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською і гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону У країни «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 та умовам цієї тендерної документації. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: Миколаївська обласна військова адміністрація Юридична адреса: вул. Адміральська, 22, м. Миколаїв, Миколаївська обл., 54001 Код ЄДРПОУ: 00022579 р/р UA738201720344280011080017212 в Державній казначейській службі України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Ноутбуки 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, за вказівкою Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється в порядку безготівкових розрахунків шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної за фактично поставлений Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки Товару Покупцю та підписання видаткових накладних на підставі виставленого Постачальником рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 21:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 20:10 |
протокол на внесення змін до ТД.pdf | |
15 грудня 2023 20:10 |
ТД Ноутбуки нова редакція від 15.12.2023.docx | |
15 грудня 2023 20:10 |
ДОДАТОК 2 Ноутбуки нова редакція від 15.12.2023.docx | |
15 грудня 2023 20:10 |
ДОДАТОК 3 нова редакція від 15.12.2023.docx | |
08 грудня 2023 22:06 |
ТД Ноутбуки.docx | |
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 1 Ноутбуки.docx | |
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 2 Ноутбуки.docx | |
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 3 Ноутбуки.docx | |
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 4 Ноутбуки.docx | |
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 5 Ноутбуки.docx |
15 грудня 2023 21:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2023 20:10 |
протокол на внесення змін до ТД.pdf
|
|||
15 грудня 2023 20:10 |
ТД Ноутбуки нова редакція від 15.12.2023.docx
|
|||
15 грудня 2023 20:10 |
ДОДАТОК 2 Ноутбуки нова редакція від 15.12.2023.docx
|
|||
15 грудня 2023 20:10 |
ДОДАТОК 3 нова редакція від 15.12.2023.docx
|
|||
08 грудня 2023 22:06 |
ТД Ноутбуки.docx
|
|||
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 1 Ноутбуки.docx
|
|||
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 2 Ноутбуки.docx
|
|||
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 3 Ноутбуки.docx
|
|||
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 4 Ноутбуки.docx
|
|||
08 грудня 2023 22:06 |
ДОДАТОК 5 Ноутбуки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-08-021263-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "САНТАРЕКС", Код ЄДРПОУ:30126040
Дата подання: 12 грудня 2023 21:25
документи щодо якості запропонованого товару
Шановний Замовник! Просимо видалити вимогу "ДСТУ EN ISO 9001:2018, виданий органом з сертифікації, що акредитований НААУ, в сфері якого повинен бути (ДК 021:2015 або КВЕД-ДК 009:2010), чинний атестат про акредитацію органу з сертифікації, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.". Акредитація органу сертифікації ніякого впливу на якість товару чи на те що запропонований товар буде "відновлений" чи ні не має!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2023 10:14
Закупівля проводиться з метою розв’язання потреб матеріально-технічного забезпечення військової частини.
Безпекова ситуація в країні, пов’язана з військовими діями Російської Федерації в Україні та знаходженням м. Миколаєва та Миколаївської області в Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії (Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309), зумовлює прийняття ще більш виважених рішень щодо закупівлі продукції (товарів), робіт та послуг в умовах економії фінансових ресурсів, зокрема щодо:
- організації контролю її якості, безпечності (в т.ч. лабораторного);
- відповідності (товарів), робіт та послуг, заявленим вимогам;
- забезпечення впевненості у тому, що Учасник здатен забезпечити стабільний випуск/постачання (товарів), робіт та послуг, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів в контрольованих умовах;
- дій після постачання - невідповідна (товарів), робіт та послуг своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її введення в обіг, а разі постачання - своєчасне кероване вилучення/відкликання/утилізація/заміна.
Зважаючи на дані обставини однією із вимог тендерної документації було передбачено саме наявність в Учасника впровадженої та сертифікованої системи управління якістю у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яка здійснена акредитованим органом з сертифікації систем управління та має відповідні підтверджуючі документи.
Дана вимога була обрана, враховуючи те, що саме запровадження системи управління якістю є сучасним та міжнародно визнаним інструментом, який використовують навіть міжнародні банківські установи при прийнятті рішення щодо кредитування бізнесу, як гарантію стабільно працюючої організації, яка виготовляє/постачає продукцію в законодавчо регульованому середовищі, за наявності ресурсів та з проведенням оцінки ризиків щодо забезпечення її виготовлення/постачання стабільної якості та за контрольованих умов.
Проведення сертифікації системи управління якістю – це підтвердження незалежною компетентною третьою стороною – акредитованим органом з сертифікації систем управління, що система управління якістю на підприємстві запроваджена та функціонує у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). В період дії сертифіката відповідності стабільність роботи системи управління якістю та її відповідність стандарту, підтверджується щорічними наглядовими аудитами органу з сертифікації. Успішність проходження щорічного наглядового аудиту підтверджується звітом органу з сертифікації систем управління та продовженням чинності сертифіката відповідності до закінчення його терміну дії.
Вимога щодо проведення сертифікації системи управління якістю в акредитованому Національним агентством з акредитації України органі з сертифікації систем управління також є не випадковою, оскільки саме акредитований орган може гарантувати те, що процедура сертифікації систем управління здійснюється у відповідності до вимог міжнародних стандартів і орган своє акредитацією несе відповідальність за її результати. Даним вимогам відповідають не всі Учасники, оскільки замовляють послуги сертифікації у Органів, які не акредитовані Національним агентством з акредитації України, тобто не були оцінені незалежною уповноважено третьою стороною, а відповідно, результатам діяльності яких довіряти складно, оскільки це може зробити будь-яка організація – юридична особа.
Одночасно, відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2018 рік були прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з набранням чинності з 05 грудня 2018 року, зокрема: ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Крім цього, такі сертифікати можуть отримати будь які Учасники, тому вимога Замовника є законною. Діючим законодавством не встановлено заборони щодо вимог, які не є дискримінаційними.
Безпекова ситуація в країні, пов’язана з військовими діями Російської Федерації в Україні та знаходженням м. Миколаєва та Миколаївської області в Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії (Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309), зумовлює прийняття ще більш виважених рішень щодо закупівлі продукції (товарів), робіт та послуг в умовах економії фінансових ресурсів, зокрема щодо:
- організації контролю її якості, безпечності (в т.ч. лабораторного);
- відповідності (товарів), робіт та послуг, заявленим вимогам;
- забезпечення впевненості у тому, що Учасник здатен забезпечити стабільний випуск/постачання (товарів), робіт та послуг, яка відповідає вимогам чинних нормативних документів в контрольованих умовах;
- дій після постачання - невідповідна (товарів), робіт та послуг своєчасно виявляється і вживаються заходи щодо запобігання її введення в обіг, а разі постачання - своєчасне кероване вилучення/відкликання/утилізація/заміна.
Зважаючи на дані обставини однією із вимог тендерної документації було передбачено саме наявність в Учасника впровадженої та сертифікованої системи управління якістю у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яка здійснена акредитованим органом з сертифікації систем управління та має відповідні підтверджуючі документи.
Дана вимога була обрана, враховуючи те, що саме запровадження системи управління якістю є сучасним та міжнародно визнаним інструментом, який використовують навіть міжнародні банківські установи при прийнятті рішення щодо кредитування бізнесу, як гарантію стабільно працюючої організації, яка виготовляє/постачає продукцію в законодавчо регульованому середовищі, за наявності ресурсів та з проведенням оцінки ризиків щодо забезпечення її виготовлення/постачання стабільної якості та за контрольованих умов.
Проведення сертифікації системи управління якістю – це підтвердження незалежною компетентною третьою стороною – акредитованим органом з сертифікації систем управління, що система управління якістю на підприємстві запроваджена та функціонує у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). В період дії сертифіката відповідності стабільність роботи системи управління якістю та її відповідність стандарту, підтверджується щорічними наглядовими аудитами органу з сертифікації. Успішність проходження щорічного наглядового аудиту підтверджується звітом органу з сертифікації систем управління та продовженням чинності сертифіката відповідності до закінчення його терміну дії.
Вимога щодо проведення сертифікації системи управління якістю в акредитованому Національним агентством з акредитації України органі з сертифікації систем управління також є не випадковою, оскільки саме акредитований орган може гарантувати те, що процедура сертифікації систем управління здійснюється у відповідності до вимог міжнародних стандартів і орган своє акредитацією несе відповідальність за її результати. Даним вимогам відповідають не всі Учасники, оскільки замовляють послуги сертифікації у Органів, які не акредитовані Національним агентством з акредитації України, тобто не були оцінені незалежною уповноважено третьою стороною, а відповідно, результатам діяльності яких довіряти складно, оскільки це може зробити будь-яка організація – юридична особа.
Одночасно, відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2018 рік були прийняті національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з набранням чинності з 05 грудня 2018 року, зокрема: ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Крім цього, такі сертифікати можуть отримати будь які Учасники, тому вимога Замовника є законною. Діючим законодавством не встановлено заборони щодо вимог, які не є дискримінаційними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Недоля Ніна Іванівна |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Недоля Ніна Іванівна #3060020042 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:31
|
оплата ноутбуки.pdf | укладений |
02 січня 2024 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:17
|
Договір поставки ноутбуків.pdf | укладений |
26 грудня 2023 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбуки 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» | 150 | штуки |
20 000,00
UAH
|