Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕЛИКОДОЛИНСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ВЕЛИКОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43960703 |
Місцезнаходження: | 67832, Україна , Одеська обл., смт Великодолинське, вул. Світла, буд. 3 |
Контактна особа: |
Дорощук Мирослава Вікторівна +380936597733 velkdc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 21:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 21:12 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку та видаткової накладної, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 10-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 21:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 21:07 |
7 - Додаток 4 до тендерної документації (форма тендерна пропозиція).docx | |
08 грудня 2023 21:07 |
6- Додаток 3 проект договору.docx | |
08 грудня 2023 21:07 |
5 - Додаток 2 технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
08 грудня 2023 21:07 |
4 - Додаток 1 - кваліфікацйні вимоги.docx | |
08 грудня 2023 21:07 |
3 - Тендерна документація.docx | |
08 грудня 2023 21:07 |
2 -Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000025 ● bcb548cc46394458a294d8a4e53b2c23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-08-021025-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 15:37:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 33111800-9 — Рентгенодіагностичні системи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на запит про надання пояснення та інформація про усунення порушення На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 11.01.2024 року о 15:37 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочі місця з цифровим плоско панельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з очікуваною вартістю 9 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a), щодо надання інформації (пояснення) із питання: яким чином та на підставі яких документів комунальним некомерційним підприємством «Великодолинський консультативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо таке: 1. Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності). При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог Замовника. Очікувана вартість закупівлі «Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочі місця з цифровим плоско панельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з очікуваною вартістю 9 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a), сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих МЕДІПРАЙМ, ГУДМЕДІКА, ТОВ «ЛОРАН ГРУП» (додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, зазначених у комерційних пропозиціях потенційних постачальників для забезпечення роботи Замовника. Крім того, у відповідності до Рішення ХХХХ (позачергової) сесії VIII скликання Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області «Про розгляд комерційних пропозицій комунальних підприємств» було виділено кошти з місцевого бюджету Великодолинської селищної територіальної громади на придбання комунальними підприємствами Великодолинської селищної ради майна, на виконання заходів Програми підтримки комунальних підприємств Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області на 2022 – 2025 року та програми Розвитку та підтримки КНП «Великодолинський консультативно – діагностичний» центр Великодолинської селищної ради на 2022 – 2025 роки, а саме були виділено кошти Комунальному некомерційному підприємству «Великодолинський консультативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області на придбання рентгенологічної системи очікуваною вартістю 9 000 000,00 гривень (копія рішення додається). 2. Щодо надання інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі. Відповідно до укладеного Договору про закупівлю №2612/107 від 26.12.2023 року за результатами закупівлі «Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочі місця з цифровим плоско панельним детектором (НК 021:2023:37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення цифрова) за кодом ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини з очікуваною вартістю 9 000 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-08-021025-a) ще не було оплати. Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 16.01.2024 року включно. Зважаючи на те, що Замовник несвоєчасно оприлюднив пояснення в електронній системі закупівель через об’єктивні обставини, які не залежали від Замовника, на уповноважену особу Дорощук М.В. було оголошено догану за порушення трудової дисципліни (несвоєчасна підготовка відповіді на запит). Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення та підтвердити факт усунення порушення.
2024-01-19 15:33:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 21:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" #32157279 |
Переможець |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 19:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 11:23
|
додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:48
|
рентген додаткова3.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 20:25
|
додаткова рентген _2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 20:22
|
додаткова рентген.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:48
|
Договір ТОВ МЕДГАРАНТ.pdf | укладений |
26 грудня 2023 16:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочих місця з цифровим плоскопанельним детектором | 1 | комплект |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни описані в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 2612/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 2612/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Опис змін в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 2612/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 2612/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Рентгенодіагностична система на базі дистанційно-керованого рентгенівського апарату на 3 робочих місця з цифровим плоскопанельним детектором | 1 |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|