Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03356128 |
Вебсайт: | http://www.water.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75 |
Контактна особа: |
Ірина Цинік +380973733213 irusyacin28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 15:21 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 15:21 |
Очікувана вартість: | 3 704 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 520,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 70000,00 грн. (сімдесят тисяч гривень нуль копійок) - Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту, відповідно до вимог діючого законодавства - Умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до частини 2 та 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 4 - форма ТП - охорона.docx | |
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 3 - Проект договору - охорона.docx | |
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx | |
08 грудня 2023 17:16 |
ТД - охорона.docx | |
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі - охорона.docx |
08 грудня 2023 17:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 4 - форма ТП - охорона.docx
|
|||
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 3 - Проект договору - охорона.docx
|
|||
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
08 грудня 2023 17:16 |
ТД - охорона.docx
|
|||
08 грудня 2023 17:16 |
Додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі - охорона.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000102 ● 0137e3c4790544a6b48157f245b4fa8b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.03.2024 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-12-08-019536-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 17:30:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-08-019536-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 р. № 975, затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах.
Об’єкти і споруди централізованого питного водопостачання відносяться до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975.
Частиною другою вищезазначеної постанови встановлено, що: у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об’єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про критичну інфраструктуру» від 16.11.2021 № 1882-ІХ, водопостачання та водовідведення відноситься до сектора критичної інфраструктури.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА 2017» всупереч вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 р. № 975?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 13:20:10
Запит на пояснення розглянуто.
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони об’єктів МКП «Хмельницькводоканал»)» - UA-2023-12-08-019536-a визначена на підставі інформації, яка міститься у відкритих джерелах, комерційних пропозиціях потенційних учасників закупівлі (копії додаються) та згідно рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
2. Надаємо посилання на власний веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі - https://water.km.ua/?page_id=5595.
3. Повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст.9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» від 16.11.2021 № 1882-ІХ, перелік секторів критичної інфраструктури та суб’єктів, відповідальних за формування та реалізацію державної політики у відповідних секторах національної системи захисту критичної інфраструктури визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно з постановою КМУ 83 від 04.03.2015, серед зазначеного переліку МКП "Хмельницькводоканал" відсутній.
Крім того, механізм здійснення закупівель регулюється законодавством про публічні закупівлі, зокрема, Законом України "Публічні закупівлі " та Постановою КМУ від 12.11.2022р. 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", в яких відсутні норми, які зобов'язували б замовника здійснити закупівлю послуг з охорони, визначену постановою КМУ від 21.11.2018 р.975, без застосування встановленого порядку проведення процедур закупівель.
Крім того, зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник, з метою дотримання законодавства про публічні закупівлі та зазначених принципів публічних закупівель, дотримуючись прозорості і відкритості, максимальної ефективності, оголосив процедуру відкриті торги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доводимо до Вашого відома про припинення дії Договору №1118 від 29.12.2023 року. Підстава: Додаткова угода від 10.04.2024 року № 1 (Про розірвання договору з 10.04.2024 р.)
2024-04-11 14:57:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Розірвання договору
2024-09-03 14:51:05
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017" |
2 556 576,00
UAH з ПДВ
|
2 049 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БАШТА" |
2 850 727,50
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
3 482 608,50
UAH з ПДВ
|
3 482 608,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА 2017" #42246231 |
Переможець |
2 049 999,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2023 09:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2023 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 14:50
|
ДУ №1 до Договору №1118 від 29.12.2023.pdf | укладений |
11 квітня 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:54
|
Договір №1118 ТОВ Охорона 2017.pdf | укладений |
29 грудня 2023 11:52
|