Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція амбулаторії під розміщення реабілітаційного центру для учасників АТО по вул. Д.Галицького в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
5 336 431,00 UAH
UA-2023-12-08-018557-a 32a09e355377453d8efdc3a5e02deeee
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гніздовська Софія Анатоліївна

+380938578804 sofiia.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Гніздовська Софія Анатоліївна
+380938578804
sofiia.tender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 грудня 2023 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2023 00:00
Очікувана вартість: 5 336 431,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 683,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція амбулаторії під розміщення реабілітаційного центру для учасників АТО по вул. Д.Галицького в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники, вул. Д.Галицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 грудня 2023 16:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

акт обстеження
Дата подання: 09 грудня 2023 12:31
Дата відповіді: 12 грудня 2023 16:24
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, без дозволу керівника неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органівупвноважених на викриття корупційних правопорушень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 5.32. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" передбачено, що «…підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання». При цьому, системний аналіз пункту 5.32. Настанови №281 дозволяє дійти до висновку, що усі ці ризики мають бути враховані учасником (підрядником) при формуванні ціни тендерної пропозиції, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тому встановлення вимоги п.6.5. частини 6 розділу 3 тендерної документації має нормативне обґрунтування.
Ваше твердження про те, що «…Замовник МАЄ НАМІР поставити учасників в залежність від себе, тобто МОЖЕ не підписати…» є виключно суб’єктивним та оціночним.
Вимога щодо обстеження об’єкту встановлена з метою, щоб кожен потенційний учасник мав можливість врахувати усі ризики при формуванні своєї цінової пропозиції та кошторисних розрахунків, які треба подавати у складі тендерної пропозиції. Також зі сторони підрядників можуть бути виявлені недоліки у проектній документації, які зумовлять внесення змін у проектну документацію в установленому порядку.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000090 ● d2d3d6b0896e47e2ab427b9225e2551c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024 23:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2023-12-08-018557-a 08.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-31 15:17:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція амбулаторії під розміщення реабілітаційного центру для учасників АТО по вул. Д.Галицького в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області» Коригування» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-08-018557-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Надати пояснення щодо невідповідності інформації зазначеній у довідці № 13/12/005 від 13.12.2023 року та її документальному підтвердженні, а саме, у довідці зазначено, що апарати для стискового зварювання п/є труб, перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом використовуються за договором надання послуг спецтехніки № 18-2023 з ТОВ "Сімбо Капітал", а в тендерній пропозиції ПП "ІНТЕЛ-СТАНДАРТ" надано договір оренди № 18-2023 від 12.12.2023 року.
4. Відповідно до вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації 2.1.2. учасник повинен гарантувати, що у разі перемоги в закупівлі, він залучить до початку виконання будівельних робіт необхідну кількість робітників для вчасного та якісного виконання своїх зобов’язань. Проте, учасник ПП "ІНТЕЛ-СТАНДАРТ" гарантує можливість залучення працівників тільки будівельних професій.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-05 20:28:10

Відопвідь на запит про надання пояснень

1. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція амбулаторії під розміщення реабілітаційного центру для учасників АТО по вул. Д.Галицького в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Обґрунтування розміру витрат: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті.
Обґрунтування технічних характеристик: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Сокільницької сільської ради, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.

2. Посилання на сайт: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1702451121.

3. Учасником ПП «Інтел-Стандарт» на підтвердження використання апаратів для стискового зварювання п/є труб, перетворювачів зварювальних з номінальним зварювальним струмом надано договір оренди № 18-2023 від 12.12.2023, укладений з ТОВ «Сімбо Капітал», який є належним підтвердженням відповідності учасника вимогам підпункту 1.2. пунткту 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, згідно з яким: «Наявність залученої матеріально-технічної бази (у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки) підтверджується:
- чинними договорами оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), які мають бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг).».
Додатково, на дотримання вимог підпункту 1.1. пунткту 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо).» учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 13/12/005 від 13.12.2023.
У вказаній довідці зазначено усю інформацію, передбачену вимогами підпункту 1.1. пунткту 1 таблиці 1 додатку 1, а саме: назва, кількість обладнання та матеріально-технічної бази, правова підстава користування таким обладнанням (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг).
Таким чином, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 13/12/005 від 13.12.2023 містить всю передбачену у тендерній документації інформацію щодо назви, кількість обладнання та матеріально-технічної бази, правових підстав користування таким обладнанням (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг), окрім того зазначена довідка містить додаткову інформацію (номер і назву договору на підставі якого здійснюється користування майном), яка є необов’язковою тому, що не вимагається тендерною документацією а також не є передбаченим тендерною документацією підтвердженням наявності в учасника ПП «Інтел-Стандарт» обладнання та матеріально технічної бази.
Отже, і договір оренди № 18-2023 від 12.12.2023, укладений з ТОВ «Сімбо Капітал», і довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 13/12/005 від 13.12.2023 відповідають вимогам тендерної документації.

4. Відповідно до абзацу першого п. 1.1. Розділу І КНУ Настанови з визначення вартості будівництва: «1.1.Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).».
Відповідно до абзацу третього п. 1.1. Розділу І КНУ Настанови з визначення вартості будівництва: «будівельні роботи – будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційновідновлювальні та пусконалагоджувальні роботи».
Таким чином, відповдно до КНУ Настанови з визначення вартості будівництва, предмет закупівлі «Реконструкція амбулаторії під розміщення реабілітаційного центру для учасників АТО по вул. Д.Галицького в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція») є обֹ’єктом будівництва та передбачає виконання будівельних робіт, що вимагає залучення робітників, які спеціалізуються на виконанні такого виду робіт, а саме робітників будівельних спеціальностей, що і зазначено у гарантійному листі ПП «Інтел-Стандарт» № 13/12/004 від 13.12.2023.
Отже, зазначеним гарантійним листом учасник ПП «Інтел-Стандарт» підтверджує залучення до виконання будівельних робіт, передбачених закупівлею, робітників будівельних спеціалностей, що є гарантуією професійналізму робітників, залучених до виконання будівельних робіт, передбачених закупівлею, і свідчить про відповідність гарантії, наданої ПП «Інтел-Стандарт» вимогам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-01-29-000090, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені порушення: • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. 1) Щодо виявленого порушення «Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону» В висновку моніторингу зазначено: «у підпункті 6.6 пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовник встановлює можливість подачі документів учасника-переможця електронною поштою або новою поштою або передавати Замовнику нарочно або через електронну систему закупівель. Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Таким чином, при визначенні вимоги тендерної документації щодо надання учасником-переможцем документів, у спосіб інший ніж через електронну систему, Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону та пункту 3 Постанови №1178». Щодо зазначеного порушення повідомляємо наступне: В п.6.6 ч. 6.розділу 3 тендерної документації замовника зазначено: «6.6. Ціна тендерної пропозиції учасника (ціна за результатами аукціону/ або якщо учасник не здійснював кроків для пониження ціни на аукціоні та/або якщо аукціон не буде відбуватися через подання однієї тендерної пропозиції, то надається розрахунок ціни, яку учасник зазначив в електронному полі при поданні пропозиції) буде Договірною ціною, тобто кошторисом вартості підрядних робіт. Такий кошторис узгоджується учасником-переможцем та замовником. Для цього учасник-переможець повинен буде надати замовнику: - договірну ціну із пояснювальною запискою; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок витрат за статтями договірної ціни; - розрахунок у програмному комплексі АВК або іншому, який з ним взаємодіє в частині передачі кошторисних документів. Вищезазначені документи мають бути надані учасником-переможцем до укладення договору про закупівлю. Документи можуть надаватися електронною поштою або новою поштою або передаватися замовнику наручно або через електронну систему закупівель.*» Відповідно до ч.8 статті 12 Закону: «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Водночас, документи, для яких тендерною документацією замовника було передбачено можливість обрання і іншого способу передачі їх замовнику, окрім як через електронну систему, не відносились до документів тендерної пропозиції учасника. Учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». (пункт 37 ч. 1 с. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. (п.32 ч.1. ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). За таких умов, замовником не порушено вимоги ч.8 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», адже оспорюване положення тендерної документації стосувалось не всіх учасників на етапі подання ними пропозицій, а лише учасника-переможця. В розумінні закупівельного законодавства «Учасник процедури закупівлі» і «Переможець процедури закупівлі» - це абсолютно відмінні поняття, які не можна ототожнювати. Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. (п.18 ч.1. ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Чинним закупівельним законодавством, окремо виділено вимоги до надання документів учасником-переможцем: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. (абз.15 п. 47 Особливостей №1178) Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. (абз.2 п. 17 Особливостей №1178. При цьому, відносно документів, які підтверджують відсутність відносно переможця підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених п. 47 Особливостей законодавцем чітко встановлено належний спосіб подання документів - шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Натомість, спосіб надання переможцем документів на етапі укладення договору про закупівлю законодавством не встановлений. Органом уповноваженим розглядати скарги, що стосуються проведення процедур закупівель є Антимонопольний комітет України. Згідно з сталою практикою органу оскарження замовники не вправі вимагати від учасника-переможця будь-яких інших документів через електрону систему закупівель, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей: Витяг з рішення від 06.12.2023 № 19650, процедура UA-2023-11-20-001554-a: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації встановлено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель до моменту укладення договору. Відповідно до пункту 17 Особливостей встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п'ятої, сьомої - дев'ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями. За таких умов Особливостями не передбачено саме завантаження Переможцем через електронну систему інформації про право підписання договору про закупівлю. За таких умов наведені вище вимоги Документації не узгоджуються з вимогами Особливостей в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Натомість, вимогу надати розрахунки договірної ціни в паперовому вигляді орган оскарження вважає законною: Витяг з Рішення від 31.01.2024 № 1950, процедура UA-2024-01-16-012840-a: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, Замовник зазначає, що до моменту укладення договору, Переможець закупівлі надає Замовнику (в електронному або паперовому вигляді) підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (динамічної) з урахуванням Настанови, в тому числі: - договірна ціна, що враховує всі запропоновані Замовником до виконання обсяги послуг та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями (у випадку іх залучення);- підсумкова відомість ресурсів;- локальний(і) кошторис(и);- відомість ресурсів по кожному локальному кошторису;- розрахунки показника загальновиробничих витрат (в цілому та/або по кожному локальному кошторису);- розрахунки показника адміністративних витрат;- відомість обладнання- розрахунок прибутку. Підтверджуючи розрахунки повинні бути надані до укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку відсутності розрахунків, або надання розрахунків до договірної ціни не у відповідності до технічного завдання Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: - визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті; - перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; - перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Слід зазначити, ні Закон, ні Особливості не містять обмежень до способу звернення замовника до переможця процедури закупівлі для укладення договору про закупівлю та порядку укладення договору про закупівлю. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника пов'язані з участю у Процедурі закупівлі.». З огляду на вищевикладене, замовник не порушив вимоги законодавства в цій частині. За умов, коли учасники понижають ціну своєї пропозиції на аукціоні – вони змушені здійснити новий розрахунок договірної ціни. Розрахунок договірної ціни є частиною договору про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю і вправі перевірити, чи розрахунок ціни, який буде невід’ємною частиною договору відповідає умовам тендерної документації. Ні Закон, ні Особливості не містять обмежень до способу звернення замовника до переможця процедури закупівлі для укладення договору про закупівлю та порядку укладення договору про закупівлю. 2) Щодо встановленого порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.» В висновку моніторингу зазначено: «Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛСТАНДАРТ» встановлено, що відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у табличній формі у якій повинні бути вказані: назва, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування – власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). Інформація, яка зазначена учасником у довідці повинна підтверджуватись чинними договорами оренди/лізингу/ надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), які мають бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг). На виконання зазначеної вимоги тендерної документації у складі пропозиції ПП «ІНТЕЛ-СТАНДАРТ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 13/12/005 від 13.12.2023 року (далі – довідка МТБ) у якій зазначено підставу користування апаратом для стискового зварювання п/є труб та перетворювача зварювального з номінальним струмом «договір надання послуг спецтехніки №18-2023 в з ТОВ «Сімбо Капітал»». Проте, на підтвердження користування апаратом для стискового зварювання п/є труб та перетворювача зварювального з номінальним струмом ПП «ІНТЕЛСТАНДАРТ» надано договір оренди № 18-2023 від 12.12.2023 року. Керуючись статтею 8 Закону Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі – Офіс), через електронну систему закупівель, Замовнику направлено запит про надання пояснень щодо встановлених обставин. У відповіді на запит Замовник повідомив: «…Таким чином, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 13/12/005 від 13.12.2023 містить всю передбачену у тендерній документації інформацію щодо назви, кількість обладнання та матеріально-технічної бази, правових підстав користування таким обладнанням (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг), окрім того зазначена довідка містить додаткову інформацію (номер і назву договору на підставі якого здійснюється користування майном), яка є необов’язковою тому, що не вимагається тендерною документацією а також не є передбаченим тендерною документацією підтвердженням наявності в учасника ПП «Інтел-Стандарт» обладнання та матеріально технічної бази». З твердженням Замовника, що додатковою інформацію є зазначення номеру і назви договору Офіс не погоджується, оскільки вимогами тендерної документації передбачено зазначення правових підстав використання обладнання. Іншої інформації ніж «договір надання послуг спецтехніки №18-2023 в з ТОВ «Сімбо Капітал» у довідці МТБ учасником не зазначено. Будівельне обладнання – це різна техніка, пристосування, вироби та витратні матеріали, які дозволять швидше та якісніше виконати намічені роботи. Спецтехніка – це категорія машин, що спеціалізується виконання вузьких завдань. Вони замінюють ручне виконання робіт та покращують ефективність їх виконання. Отже, у довідці МТБ учасником зазначено про використання обладнання (апарату для стискового зварювання п/є труб та перетворювача зварювального з номінальним струмом) за договором надання послуг спецтехніки. Оскільки у складі тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛСТАНДАРТ» договір надання послуг спецтехнікі № 18-2023 не надано то учасником не виконано вимогу тендерної документації в частині документального підтвердження інформації зазначеної у довідці МТБ, а саме, підстави використання апарату для стискового зварювання п/є труб та перетворювача зварювального з номінальним струмом. Відповідно до вимог пункту 43 Постанови № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛСТАНДАРТ» не надав можливості учаснику виправити невідповідність інформації зазначеній у довідці МТБ та її документальним підтвердженням. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «ІНТЕЛСТАНДАРТ» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив ПП «ІНТЕЛСТАНДАРТ», визначив його переможцем та уклав з ним Договір на суму 4 886 012,52 гривень без ПДВ.» Щодо зазначеного порушення повідомляємо наступне: Вся суть порушення виявленого аудиторами зводиться до того, що переможцем в довідці МТБ зазначено «договір надання послуг спецтехніки №18-2023 з ТОВ «Сімбо Капітал» замість «договір оренди №18-2023 з ТОВ «Сімбо Капітал». Аудитори не заперечують того факту, що переможець підтвердив свою спроможність виконати замовлення, надав інформацію про наявність всього необхідного обладнання і матеріально-технічної бази, але проблему вбачають в тому, що він зазначив слово «послуги» замість слова «оренда». Відповідно до п.1.4 частини 1 Розділу 3 тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Зокрема до формальних (несуттєвих) помилок встановлених тендерною документацією згідно із наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» належить невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. На нашу думку, учасником було допущено формальну помилку у вигляді зазначення у довідці МТБ невірної назви договору, яким підтверджується користування апаратом для стискового зварювання п/є труб та перетворювача зварювального з номінальним струмом, проте реквізити договору зазначено правильно та зміст договору відповідає вимогам Замовника. Надані у складі тендерної пропозиції ПП «Інтел-Стандарт» документи повністю підтверджують його відповідність встановленому кваліфікаційному критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та іншим вимогам тендерної документації. Навіть, якщо погодитись з тим, що в пропозиції переможця були наявні невідповідності в цій частині, то це не надавало замовнику права відхиляти пропозицію переможця на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Тобто, лише у разі невиправлення протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Органом уповноваженим розглядати скарги з питань публічних закупівель сформовано чітку і послідовну практику з цього питання. Це зокрема, відображено, у рішеннях за результатами розгляду скарг: UA-2023-09-28-006913-a.a1, UA-2023-08-08-005184-a.c3. Таким чином, зважаючи на формальний характер описаних у висновку невідповідностей, очевидно, що вони могли б бути легко усунуті переможцем і в ДАСУ немає жодних причин стверджувати, що в даному випадку у замовника виникли б підстави для відхилення пропозиції переможця. У нас немає сумнівів в тому, що для переможця змінити слово «послуги» на слово «оренда» не становило б жодних труднощів. Отже, викладене у Висновку ДАСУ посилання на обов`язок замовника відхилити тендерну пропозицію переможця, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам пункту 44 Особливостей. З огляду на викладене, можна дійти висновку, що за встановлених обставин безпідставно стверджувати про допущення нами порушення, про які йдеться у висновку. За аналогічних обставин Вінницький окружний адміністративний суд у Рішенні № 113300705, 06.09.2023 дійшов висновку про необґрунтованість висновку, що оскаржується, в частині виявлених контролюючим органом порушень, тому висновок відповідача слід визнати таким, що не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, а тому є протиправним та підлягає скасуванню. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку моніторингу зазначено «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 25.12.2023 № 2-АМБ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» Наведене зобов’язання щодо припинення зобов’язань за договором від 25.12.2023 № 2-АМБ виконати неможливо з наступних підстав: Нами не укладено договору на закупівлю товарів, предметом закупівлі укладеного договору є роботи. Зауваження наведені у висновку стосуються роботи уповноваженої особи. При цьому, уповноважена особа відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділена повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором. Чинним законодавством не передбачено такої підстави для припинення договору, як вимога Держаудитслужби про вчинення таких дій. Таке зобов`язання ДАСУ порушує загальні принципи укладення та припинення (розірвання) договорів передбачених Цивільним Кодексом України та Господарським Кодексом України. (Сумський окружний адміністративний суд, рішення від 23 листопада 2023 року Справа № 480/9643/23). У постанові Верховного Суду від 04 травня 2023 року у справі №160/5890/22 (у подібних правовідносинах) висловлений висновок, що у контексті спірних правовідносин слід урахувати, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього визначено статтею 41 Закону №922-VIII, частиною першою якої передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Жодна зі сторін в даному випадку, не погоджується на розірвання договору. Договір також може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Тобто, для того, щоб розірвати договір в судовому порядку повинні бути причини. Проте у Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час, договір про закупівлю перебуває в процесі виконання, претензії щодо якості виконаних робіт в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. Вважаємо, Висновок Держаудитслужби необґрунтованим, надміру формальним, таким, що не відповідає критеріям зваженості та розсудливості, а вимогу про зобов’язання замовника вжити заходів до припинення зобов’язань за договором, такою що не відповідає принципу «пропорційності», що не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. ДАСУ не обґрунтовано такий спосіб усунення недоліків закупівлі, як припинення зобов`язання за договором про закупівлю та не зазначено причинно-наслідкового зв`язку між розірванням такої угоди і встановленими порушеннями. При цьому, встановлені порушення мають формальний характер і не потягли за собою витрат фінансового характеру чи порушення прав учасників проведених торгів. Договір, за яким нам пропонують припинити зобов’язання є укладеним за результатами проведеної процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови №1178, Господарського та Цивільного кодексу. Даний договір було укладено ще 25.12.2023 року і на даний момент ведуться активні будівельні роботи. При цьому, захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі без жодних зауважень активно виконанується, відноситься до виключних заходів, обрання яких можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Відповідної позиції дотримується , зокрема, суд у Справі № 140/15644/20 від 27 .01.2021 (оголошення № UA-2020-07-21-007760-b). У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи – підрядника, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. (Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024) Зважаючи на те, що процедура моніторингу процедури закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена не як каральна функція, а спрямована на запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ст.1 Закону) дозволяємо собі припустити, що запропонований в висновку спосіб усунення порушень є не єдиним та, на нашу думку, точно є не найкращим. З огляду на вищевикладене, можна дійти висновку, що висновок органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівель не відповідає критеріям обґрунтованості та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення, та з порушенням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача, а також суспільних інтересів, і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення. Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» мета моніторингу публічних закупівель (п) - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, - ДАСУ в даній ситуації внаслідок складання висновку за результатами моніторингу жодним чином досягнута не була. Вважаємо, що завдання замовника — усунути порушення, діючи при цьому добросовісно та розумно, але не обов’язково саме тим способом, який визначив контролюючий орган. Виходячи із структури та змісту частини сьомої статті 7-1 Закону №922-VIII та Порядку №522, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки. З огляду на все вищевикладене, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-01-29-000090, уповноважена особа зобов’язується вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Окрім цього, з метою уникнення в подальшому непорозумінь і розбіжностей у трактуванні законодавства, Замовник вживає таких заходів: 1. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу з приводу нової судової практики. 2. Уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання у сфері публічних закупіель.

2024-02-14 16:41:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 08.02.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-08-018557-a, оскаржено Сокільницькою сільською радою 20.02.2024 року до Львівського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 21 лютого 2024
Номер відкриття провадження: 380/4423/24
Дата відкриття провадження: 04 березня 2024

Документи:

08 березня 2024 11:18
Електронний підпис
08 березня 2024 11:10
Ухвала про відкриття провадження
08 березня 2024 11:05
Електронний підпис
21 лютого 2024 16:36
Позовна заява від 20.02.2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ІНТЕЛ-СТАНДАРТ" 4 886 012,52
UAH з ПДВ
4 886 012,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 грудня 2023 15:25
Електронний підпис
21 грудня 2023 15:23
Довідка (3).zip
21 грудня 2023 15:23
Довідка (2).zip
19 грудня 2023 14:20
Електронний підпис
15 грудня 2023 19:31
Електронний підпис
15 грудня 2023 19:29
Додаткова угода.pdf
15 грудня 2023 19:29
Аналогічний договір.pdf
15 грудня 2023 19:29
Тендер.imd
15 грудня 2023 19:29
Статут.PDF
15 грудня 2023 19:29
Свідоцтво платника ЄП.pdf
15 грудня 2023 19:29
Локальні кошториси.pdf
15 грудня 2023 19:29
ЛІЦЕНЗІЯ з додатком.pdf
15 грудня 2023 19:29
Ліцензія АВК і договір.pdf
15 грудня 2023 19:29
Договірна ціна.pdf
15 грудня 2023 19:29
Довідка МТБ.pdf
15 грудня 2023 19:29
Відгук Замовника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНТЕЛ-СТАНДАРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ІНТЕЛ-СТАНДАРТ"
#37484481
Переможець 4 886 012,52
UAH з ПДВ
19 грудня 2023 19:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 19:43

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У вашій тендерній пропозиції наявна наступна невідповідність. Згідно із п.1.2. таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації ви повинні були підтвердити наявність залученої матеріально-технічної бази (у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки) чинними договорами оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), які мають бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг). У довідці про наявність матеріально-технічної бази №13/12/005 від 13.12.2023 року ви зазначали про наявність у вас офісного приміщення, згідно із Договором оренди №01/06 з ТОВ «Телекомунікаційна компанія». У складі тендерної пропозиції цей договір наданий не в повному обсязі, що не дає можливість перевірити його чинність та дійсність протягом всього строку виконання договору про закупівлю або перевірити наявність у ньому умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг). Для усунення невідповідності просимо надати договір оренди №01/06 з ТОВ «Телекомунікаційна компанія» у повному обсязі або в інший спосіб усунути невідповідність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2023 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНТЕЛ-СТАНДАРТ"
#37484481
4 886 012,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2024 15:14
ДУ реабілітаційний центр.PDF зміни до договору
21 березня 2024 15:11
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 15:24
Реконструкція амбулаторія.PDF укладений
26 грудня 2023 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 2-АМБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML